Hva gleder deg mest / ergrer deg mest med valgresultatet i 2019?

Slettet bruker
10.09.2019 kl 12:39 278

Jeg gleder meg mest over at Ap gikk så mye ned som de gjorde selv om jeg skulle ønske de gikk enda lengre ned.

Jeg ergrer meg mest over at Frp havnet på minussiden selv om det det til slutt ikke ble så mye.

Hva gleder og ergrer deg mest?

Og nå skal jeg ikke ha noen kommentarer på mine meninger. Jeg vil bare ha dine personlige meninger.

DET ER FORBUDT Å KOMMENTERE ANDRES MENINGER. DEN SOM GJØR DET BEVISER AT HAN ER ET NULL.
Redigert 10.09.2019 kl 12:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.09.2019 kl 12:52 274

Tilbakegang for AP er positivt isolert sett. Jeg ser imidlertid med stor bekymring på fremgangen til MDG. Jeg finner det meget merkelig og tildels også skuffende at faktisk så mange kan prestere å stemme på dem.

At Senterpartiet er såkalt valgets vinnere er greit nok. De har noe bra og mye ville vært verre om de røde hadde fått mer makt.
Jeg er motstander av Viken, noe Senterpartiet også er, men jeg mener det er for seint og vil koste altfor mye å starte med å reversere det nå.
Men alt i alt er det vel ikke bare galt.
Redigert 10.09.2019 kl 12:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.09.2019 kl 13:03 265

Jeg er misfornøyd med fremgangen til MDG. Men heldigvis er dette noe Oslo straffes mest med.

Fremgangen til FNB i visse kommuner gleder meg mest.
Betonghue
10.09.2019 kl 13:34 257

At Asyl- og sleikekameratene V/KrF snart er ute av norsk politikk - for godt !
Helt utrolig at et parti som Rødt overhodet har medlemmer
SV seiler videre - under alle slags flagg. Burde pakke sammen.
Den idiotiske asyl- og innvandringspolitikken forsvant i Bomring-tåka !
Uten et godt MILJØ har vi ingenting - noen av oss !
Slettet bruker
10.09.2019 kl 14:18 243

Hei papp/folkens:))

Og...fremgangen til marxistene og leninistene i MDGml er skremmende, ikke minst hele partiprogrammet sett under ett - men når denne politikken treffer folk flest med tyngde både økonomisk og kulturelt de neste to årene kan pendelen rakst snu og Stortingsvalget i 2021 bli en wake up call - ikke minst når folket oppdager hva MDGml kameratene i Zverige og kalifatizeringsprosessen fører til - naise, big time...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 10.09.2019 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.09.2019 kl 15:42 218

Kommunistene og MDGml'erne får solgt sitt falske budskap fordi folk er uopplyste og ikke gidder å lære seg noe om den såkalte klimakrisen. Vi har selvsagt ingen klimakrise, det partiet som tør å snakke ut om den saken vil tjene på det ved neste valg. Poenget må bli å kle av klimahysterikerne, sette dem på plass én gang for alle.

Når folk de neste 2 årene, frem til stortingsvalget, har fått tømt lommebøkene sine på bompenger, tipper jeg tonen blir en annen, og miljøkommunistene vil fort havne under sperregrensen.