SDRL, i dag brytes 30
habbu
20.09.2019 kl 19:55
4386
Noen refleksjoner fra meg her. Dersom selskapet verdsettes til 50 cent per aksje så vil prisen på hele selskapet tilsvare 500 millioner kroner. Personlig syntes jeg det virker litt fjernt og kan ikke se at dette er en reell mulighet.
Kan det tenkes at det blir aktuelt å selge eiendeler e.l for å eventuelt nedbetale noe gjeld? Hva ville eventuelt en konkurrent vært villig til å betale for å overta selskapet? Tror dere aksjonærene (Fredriksen) kunne vært åpne for et salg av Seadrill? Hva tror du eventuelt den fundamentale verdien for selskapet ville vært? Tenker jo at posisjonen og merkevaren i seg selv har en ganske god verdi. Seadrill har et godt rykte såvidt meg bekjent. Er det fjernt å se at det er andre muligheter for selskapet enn å måtte skrike etter ny kapital?
Kan det tenkes at det blir aktuelt å selge eiendeler e.l for å eventuelt nedbetale noe gjeld? Hva ville eventuelt en konkurrent vært villig til å betale for å overta selskapet? Tror dere aksjonærene (Fredriksen) kunne vært åpne for et salg av Seadrill? Hva tror du eventuelt den fundamentale verdien for selskapet ville vært? Tenker jo at posisjonen og merkevaren i seg selv har en ganske god verdi. Seadrill har et godt rykte såvidt meg bekjent. Er det fjernt å se at det er andre muligheter for selskapet enn å måtte skrike etter ny kapital?
Redigert 21.01.2021 kl 02:09
Du må logge inn for å svare
Spennende tanker. Det er flere som har spekulert i oppkjøp balnt annet fra kineserne. Likevel er det vel lite som tyder på det - da ville de vel pyntet brura langt mer enn slik den fremstår nå?
Jeg har selv savnet fotavtrykket til ny CFO. Jeg er i all frustrasjon imidlertid håpefull til at noe positivt blir annonsert på gjeldssiden om ikke lenge. Det er påkrevet under alle tenkelige scenarioer. Det vil i såfall kunne løfte kursen betydelig!
Jeg har selv savnet fotavtrykket til ny CFO. Jeg er i all frustrasjon imidlertid håpefull til at noe positivt blir annonsert på gjeldssiden om ikke lenge. Det er påkrevet under alle tenkelige scenarioer. Det vil i såfall kunne løfte kursen betydelig!
Jeg tror dere bør komme dere ut mens kursen fremdeles er over kr.20 er nå mitt tips..
rischioso
20.09.2019 kl 20:24
4315
Du burde lukke shorten her nede mens du kan - det er mitt tips ..:)
Empire
20.09.2019 kl 20:27
4305
Alle som har vært her inne en stund kjenner din historikk. Jeg ser historien gjentar seg og jeg bruker ikke mer tid og energi på deg. Jeg er mye mer interessert i drillen, enn jeg er i å gi deg mening i hverdagen.
De endeløs innleggene om Empires tilstand, eller mangel på sådan, er bare et tegn på at trollet, igjen, snart sprekker. Empire lever meget godt med bli diagnostisert, det betyr bare at du ikke har noe å komme med.
De gale har det best, det er vi kanskje enige om :)
De endeløs innleggene om Empires tilstand, eller mangel på sådan, er bare et tegn på at trollet, igjen, snart sprekker. Empire lever meget godt med bli diagnostisert, det betyr bare at du ikke har noe å komme med.
De gale har det best, det er vi kanskje enige om :)
Hango har truffet mye og all respekt for det. Tror imidlertid at dette er bunnen. Det kan være at Sdrl ikke blir en suksess, men NOK 5 blir nok ikke tema før det viser seg at gjeldsforpliktelser i 2022 ikke overholdes. Frem til da kan mye skje, men føler vel at den er gruset så vanvittig at oppsidensjansene absolutt er tilstede. Tenker da på triggere som bedre gjeldskobtroll, flere kontrakter, JV, salg av selskaper og eiendeler, salg av helse selskapet osv. Det er mange kort å spille, men må gjøres før det er for sent slik at man ikke må og stiller svakere i enhver forhandlingssituasjon. Bytt ut CEO og få ny CFO på banen med fotavtrykk som merkes!
rischioso
20.09.2019 kl 21:29
4218
Den forventa kontrakten med ExxnomMobile kommer med 99,9% sikkerhet i nærmeste fremtid
Exxon har totalt eierinteresser i 26 blokker bare i Brazil hvor Exploration har planlagt oppstart på nyåret så vi snakker om nærstående og langsiktige kontrakter:
https://news.exxonmobil.com/press-release/exxonmobil-wins-additional-acreage-brazils-5th-pre-salt-bid-round
Exxon har totalt eierinteresser i 26 blokker bare i Brazil hvor Exploration har planlagt oppstart på nyåret så vi snakker om nærstående og langsiktige kontrakter:
https://news.exxonmobil.com/press-release/exxonmobil-wins-additional-acreage-brazils-5th-pre-salt-bid-round
Dette er ikke relatert til SDRL spesifikt, men sånne nyheter drar markedet avgårde, brønn for brønn
https://e24.no/energi/i/EW5K0a/chevron-og-equinor-vil-oeke-utvinningen-kraftig-fra-amerikansk-offshorefelt
In other news:
Jeg så igjennom den reviderte business planen til SDRL
https://www.seadrill.com/~/media/Files/S/Seadrill-V2/presentations/2017/business-plan-update-161217.pdf
De satsa på 2,1mrd usd i omsetning for 2019 når de laget den i 2017. Jeg tipper fasiten blir mellom 1,1 og 1,5mrd usd i år. Q1 ble 255mill usd og q2 253. La oss si 300 for q3 og 400 for q4 så blir det 1,3mrd usd.
https://e24.no/energi/i/EW5K0a/chevron-og-equinor-vil-oeke-utvinningen-kraftig-fra-amerikansk-offshorefelt
In other news:
Jeg så igjennom den reviderte business planen til SDRL
https://www.seadrill.com/~/media/Files/S/Seadrill-V2/presentations/2017/business-plan-update-161217.pdf
De satsa på 2,1mrd usd i omsetning for 2019 når de laget den i 2017. Jeg tipper fasiten blir mellom 1,1 og 1,5mrd usd i år. Q1 ble 255mill usd og q2 253. La oss si 300 for q3 og 400 for q4 så blir det 1,3mrd usd.
rischioso
20.09.2019 kl 21:34
4210
RE - alle som ha r vært her inne en stund kjenner din historikk osv…
* Der var dui i gang igjen - men som kjent, du ser det ikke selv .. .
Uansett - God helg til deg oxo … :)
* Der var dui i gang igjen - men som kjent, du ser det ikke selv .. .
Uansett - God helg til deg oxo … :)
skywalker2019
20.09.2019 kl 21:55
4169
Delvis avsporing men poenget sier vel litt om "kursmål" og megleranbefalinger :
Arctic og Danske Bank var begge tilretteleggere i emisjonen i mars 2018 og i emisjonen i januar 2019. Begge meglerhus var også rådgivere da HBK Holding, et selskap eid av Kjos og Kise, i september 2017 kjøpte 803.000 NAS-aksjer til kurs 240 kroner.
240 kroner!
I dag står aksjen i 38 kroner.
At Arctic og Danske Bank ikke frarådet Kjos og Kise til å kjøpe disse aksjene til den kursen burde ha diskvalifisert de to meglerhusene fra oppdrag for Norwegian for all fremtid. Det aksjekjøpet vil jo gå inn i historiebøkene som en av de mest elendige investeringer noensinne.
Kursmål bla bla bla god helg!
Arctic og Danske Bank var begge tilretteleggere i emisjonen i mars 2018 og i emisjonen i januar 2019. Begge meglerhus var også rådgivere da HBK Holding, et selskap eid av Kjos og Kise, i september 2017 kjøpte 803.000 NAS-aksjer til kurs 240 kroner.
240 kroner!
I dag står aksjen i 38 kroner.
At Arctic og Danske Bank ikke frarådet Kjos og Kise til å kjøpe disse aksjene til den kursen burde ha diskvalifisert de to meglerhusene fra oppdrag for Norwegian for all fremtid. Det aksjekjøpet vil jo gå inn i historiebøkene som en av de mest elendige investeringer noensinne.
Kursmål bla bla bla god helg!
rischioso
20.09.2019 kl 21:56
4175
Ja, i tillegg til en betydelig voksende back-log på flere milliarder og det på stigende rater. Etter den siste tids fall fra 34 ned til 21.xx så er vel det meste av negativitet innbakt hvor det ikke skal mye til for å overraske markedet med positivt fortegn noe mye ligger til rette for at de vil gjøre fremover så lenge ratene og utnyttelsesgrad holder seg.
Med den betydelige borekampanjen flere majors står foran bla Brasil så vil det fjerne mye av ledig kapasitet i markedet noe som igjen vil trigge dagratene - 2020 kan nok bli året hvor ratene igjen bikker 300k/usd og for SDRL som er så vanvittig geara så vil det explodere på bunnlinjen tvert.
Med den betydelige borekampanjen flere majors står foran bla Brasil så vil det fjerne mye av ledig kapasitet i markedet noe som igjen vil trigge dagratene - 2020 kan nok bli året hvor ratene igjen bikker 300k/usd og for SDRL som er så vanvittig geara så vil det explodere på bunnlinjen tvert.
abbos
20.09.2019 kl 22:14
4121
Hvor mye stiger Seadrill ved oljepris på 100 usd ??
Tja.. jeg ser jo fortsatt kr.10 for drillen da..
Så vi får se.
Mulig det kommer en liten dead cat til uken?
Så vi får se.
Mulig det kommer en liten dead cat til uken?
canarias
20.09.2019 kl 23:19
4019
Vi tror 3 kroner er mer realistisk , 5 kroner er vel optimistisk men selvfølgelig kan den stoppe ved det nivået også selv om vi betviler det sterkt.
2211
21.09.2019 kl 12:24
3709
Hango. Du har truffet utrolig på dine kortsiktige spådommer😉 du sier 10kr er neste stopp. Alle kann slenge ut noen tall. Hvorfor 10kr og eventuelt hvorfor skulle det være en eventuelt ny bunn. Det vil være ny atl. Er vel som å fange den berømte fallende kniven om vi nå får ny atl.??
abbos
21.09.2019 kl 13:05
3673
Sfo dessverre lørdagsstengt 🤓
rischioso
21.09.2019 kl 14:03
3619
Spennende helge lektyre - for de med en horisont litt lengre enn nesetippen … ;)
Fortsatt God Helg!
https://walletinvestor.com/stock-forecast/sdrl-stock-prediction
Fortsatt God Helg!
https://walletinvestor.com/stock-forecast/sdrl-stock-prediction
Når husene estimerer med negative tall for de neste par årene, samtlige som at gjelden vil øke noe, så forstår jeg ikke helt de kursmålene som husene har, på 50 til over 200kr for drillen. Det kan virke som om dem fremdeles befinner seg i et slags vrangforestilling pga den enorme giringen som sdrl har.
Dagens rater ligge tross alt til grunn i de tallene som er estimerte? Eller tar jeg feil?
Uansett, slik jeg ser på caset, så må selskapet gjennom en ny restrukturering av dimesjoner, og konvertere mye av gjelden til aksjer for å kunne få en mulig ny start. Eller at det bryter ut en langvarig krig i midtøsten med potensiale for spredning slik at oljeprisen holder seg langt over 100usd i over lengere tid. Og selv i et krigscenarie, så vil det i seg selv være meget dårlig for aksjer på lengere sikt, da veksten vil stoppe fullstendig opp, og vi får en langvarig og dyp ressesjon. Men til da, er vel også sdrl helt dau, om dette skulle spille seg ut. Uansett vei, så ser jeg ikke hvordan drillen vil resie seg igjen, før en kraftig restrukturering.
Det virker som om at sdrl er et dødt case for langsiktige investorer slik ståa er nå, men har absolut potensiale for en del trading på veien (ned).
Når det viser seg at ratene ikke stigger kraftig nok i det nær fremtid, vil det mest sansynlig gå opp for flere at gjelden som sdrl sitter på er et kraftig byrde for fremtidig verdiskapning.
Og da vil trolig de fleste rømme skuta, før en ny konverting finner sted.
Derfor ser jeg kr.10 for sdrl..
https://www.marketscreener.com/SEADRILL-LTD-45081133/financials/
Dagens rater ligge tross alt til grunn i de tallene som er estimerte? Eller tar jeg feil?
Uansett, slik jeg ser på caset, så må selskapet gjennom en ny restrukturering av dimesjoner, og konvertere mye av gjelden til aksjer for å kunne få en mulig ny start. Eller at det bryter ut en langvarig krig i midtøsten med potensiale for spredning slik at oljeprisen holder seg langt over 100usd i over lengere tid. Og selv i et krigscenarie, så vil det i seg selv være meget dårlig for aksjer på lengere sikt, da veksten vil stoppe fullstendig opp, og vi får en langvarig og dyp ressesjon. Men til da, er vel også sdrl helt dau, om dette skulle spille seg ut. Uansett vei, så ser jeg ikke hvordan drillen vil resie seg igjen, før en kraftig restrukturering.
Det virker som om at sdrl er et dødt case for langsiktige investorer slik ståa er nå, men har absolut potensiale for en del trading på veien (ned).
Når det viser seg at ratene ikke stigger kraftig nok i det nær fremtid, vil det mest sansynlig gå opp for flere at gjelden som sdrl sitter på er et kraftig byrde for fremtidig verdiskapning.
Og da vil trolig de fleste rømme skuta, før en ny konverting finner sted.
Derfor ser jeg kr.10 for sdrl..
https://www.marketscreener.com/SEADRILL-LTD-45081133/financials/
Når det gjelder TA er 19-20 et meget kritisk nivå..
https://www.marketscreener.com/SEADRILL-LTD-45081133/charts/
Hvordan man skal styre seg gjennom dette klimaet, er opp til den enkelte..
Men et tips er å begrense tapet så tidlig som overhodet mulig.
https://www.marketscreener.com/SEADRILL-LTD-45081133/charts/
Hvordan man skal styre seg gjennom dette klimaet, er opp til den enkelte..
Men et tips er å begrense tapet så tidlig som overhodet mulig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
2211
21.09.2019 kl 20:43
3425
Takk for dine innlegg. Viktig å belyse utfordringer + muligheter for å kunne ta en god beslutning om å være aksjonær eller ikke. Fint om du fortsetter å kommentere din trading👍 Enten har du hatt flaks😅 eller så har du ett talent😉 uansett du er Erling og sier på forhånd hva du tenker og gjør. Ikke som mange andre som kommer etterpå og forteller om sine gevinster på trading, ikke veldig vanskelig å vite hva som er lurt når du ser på kursens historikk😉
De må ca doble inntektene. Trenger rundt 500mill usd pr kvartal for å gå med et lite overskudd.
For å få til det må ratene opp litt, men det viktigste er å få riggene i jobb. Med 60% floatere på kontrakt og 80% på jack-up er de på trygg grunn. 220k på floatere og 130 for jack-up burde duge.
det kommer
rapid growth
At the Pareto conference, Seadrill said that offshore barrels are critical to meet future oil demand and that offshore breakevens are now competitive with shale breakevens as the recovery continues and the market is improving, according to Seadrill’s presentation at the conference in Oslo.
Tighter jack-up capacity is driving day-rate appreciation, Noble Corporation’s president and CEO, Julie J. Robertson, said at the same conference. Since Q4 2017, the day rates for jack-ups have increased by 80-90 percent in the North Sea, by 50-70 percent in the Middle East, and by 15-25 percent in Australia, Noble said in the presentation at the conference.
The company noted that there are encouraging indicators of activity with project economics supported by lowered costs and technology advances. In addition, exploration activity is on the rise, geological success rises, and further fleet attrition is expected, according to Noble.
rapid growth
At the Pareto conference, Seadrill said that offshore barrels are critical to meet future oil demand and that offshore breakevens are now competitive with shale breakevens as the recovery continues and the market is improving, according to Seadrill’s presentation at the conference in Oslo.
Tighter jack-up capacity is driving day-rate appreciation, Noble Corporation’s president and CEO, Julie J. Robertson, said at the same conference. Since Q4 2017, the day rates for jack-ups have increased by 80-90 percent in the North Sea, by 50-70 percent in the Middle East, and by 15-25 percent in Australia, Noble said in the presentation at the conference.
The company noted that there are encouraging indicators of activity with project economics supported by lowered costs and technology advances. In addition, exploration activity is on the rise, geological success rises, and further fleet attrition is expected, according to Noble.
Pacific Drilling said at the Pareto conference that offshore supply will be the largest contributor to reserve replacement, and offshore projects are providing healthy cash flows to the exploration and production (E&P) companies. Offshore capital expenditure and floater demand continue to increase, Pacific Drilling said.
“Equity prices should increase towards mid?cycle valuations as utilization pushes higher and day rates rebalance,” the company said in its presentation.
Pacific Drilling’s equity trades at a significant discount to most peers on enterprise value (EV)/Rig basis, it says.
While offshore rig providers claim that they are a good investor play, they admit that there is a discrepancy between improving offshore drilling market and sliding share prices.
Borr Drilling, for example, noted in its Q2 financials presentation the total disconnect between rising day rates for rigs and sliding share price of the company over the past year.
Transocean’s Vice President Jeremy Lake had this to say on the Q2 conference call:
“Reserve replacement ratio for many of our customers continue to decline and our customers are coming off a year during which they collectively generated record cash flows. So it should come as no surprise that utilization rates and day rates have moved off of the bottom and every major operating base around the world.
“Equity prices should increase towards mid?cycle valuations as utilization pushes higher and day rates rebalance,” the company said in its presentation.
Pacific Drilling’s equity trades at a significant discount to most peers on enterprise value (EV)/Rig basis, it says.
While offshore rig providers claim that they are a good investor play, they admit that there is a discrepancy between improving offshore drilling market and sliding share prices.
Borr Drilling, for example, noted in its Q2 financials presentation the total disconnect between rising day rates for rigs and sliding share price of the company over the past year.
Transocean’s Vice President Jeremy Lake had this to say on the Q2 conference call:
“Reserve replacement ratio for many of our customers continue to decline and our customers are coming off a year during which they collectively generated record cash flows. So it should come as no surprise that utilization rates and day rates have moved off of the bottom and every major operating base around the world.
flere rigger skal ut og ratene stiger, grei kombo det.
Lett å hause denne i helgene, verre på ukedagene :)
hauser jo ikke, det er utdrag fra de som kjenner markedet bedre en noen andre.
SjonkelRolf
21.09.2019 kl 23:50
4408
De som shorter drillen, ønsker å kjøpe dine
aksjer billig. Selger du, taper du. Mine aksjer
er ikke til salgs før markedet priser de rett.
Kjøpte i mars, og de fleste vet hva kursen stod i
da.... snittet er dog noe lavere da jeg har supplert
på lavere kurser
aksjer billig. Selger du, taper du. Mine aksjer
er ikke til salgs før markedet priser de rett.
Kjøpte i mars, og de fleste vet hva kursen stod i
da.... snittet er dog noe lavere da jeg har supplert
på lavere kurser
sober-minded
22.09.2019 kl 00:39
4370
Flott info, Takk !
abbos
22.09.2019 kl 09:46
4244
Hva er endret siden den sto i 33 for noen få dager siden ?🧐
2211
22.09.2019 kl 10:07
4219
Bare trading shorting og sykisk krigføring 🤨 bratt fall forsterker videre fall + nye sinnsyke kursmål fra danske bank på 5kr. Redsel for att det kommer ny atl. 🤔
danmark1
22.09.2019 kl 10:12
4216
Der er 2 år at løbe på. Der kan komme mange kontrakter inden. Mexico Golfen bliver interessant. USA er på tilbagetog med rigge på land og på fremmarch med offshore.
2211
22.09.2019 kl 10:28
4177
Jeg er enig i att det langsiktige ser bedre ut. Det er hva som skjer nå neste to mnd. Som får kursen ned. Skulle danskene få rett eller delevis rett kurs rundt 10kr med ny atl. På 8-9kr. Da begynner det å bli langt til pareto på 55 tidligere nesten 300. Jeg har vert i aksjen fra 116 kjøpt mer på 70-80 da trodde vi bunnen var nådd. Så har jeg snittet ned innimellom. Jeg gikk inn med mye sist vi var på dette nivået. For en uke siden så det veldig bra ut men på fredag turte jeg ikke mer. Da solgte jeg alt. Min grund er jeg tåler å miste en opptur men har ikke råd til ny halvering. Jeg kommer til å følge nøye med på utvikling av kurs og nyheter og er klar for å hoppe på om godfølelsen kommer.😉
danmark1
22.09.2019 kl 10:54
4142
Ja, nye kontrakter, nye tider.
2211
22.09.2019 kl 11:00
4135
Ja håper du har rett😉 om det ser ut som vi virkelig har nådd bunden vil uansett inngang under 30 være utrolig bra👍
Talos Energy enters into Exploration Agreements with BP and ExxonMobil
US based oil and gas company 'Talos Energy' has entered into two separate agreements with BP and ExxonMobil related to new exploration opportunities in the U.S. Gulf of Mexico
👍
https://www.nauticuslive.com/post/526/talos-energy-enters-into-exploration-agreements-with-bp-and-exxonmobil
US based oil and gas company 'Talos Energy' has entered into two separate agreements with BP and ExxonMobil related to new exploration opportunities in the U.S. Gulf of Mexico
👍
https://www.nauticuslive.com/post/526/talos-energy-enters-into-exploration-agreements-with-bp-and-exxonmobil
abbos
22.09.2019 kl 20:26
3911
Da er det kun kontrakt som kan stoppe fallet ?🧐🤓
Det var nok mange med deg som solgte fredag. Kanskje et tegn på at bunnen faktisk er nådd....
2211
22.09.2019 kl 21:32
3822
Ja du husker da bunnen på 68,50 røyk da var det rett ned til 26. Ingen trodde på det latterlige kursmål på 25. Som jeg sier der er ikke å tulle med når det kommer latterlige kursmål. Det får en negativ virkning uansett om du er enig eller ikke. Om det viser seg att bunnen holder neste uke. Er det mulig jeg hiver meg på. Jeg følger nøye med😉 håper vi slipper ny atl🤞
tuja
22.09.2019 kl 23:28
3712
Olja videre opp i morgen?
https://www.wsj.com/articles/aramcos-repairs-could-take-months-longer-than-company-anticipates-contractors-say-11569180194
https://www.wsj.com/articles/aramcos-repairs-could-take-months-longer-than-company-anticipates-contractors-say-11569180194
rischioso
23.09.2019 kl 02:05
3633
tuja - Velkommen tilbake fra Cruise .. ;)
Ja, dette er politikk og ikke minst vennskap på høyt plan - og som vi kjenner til så ønsker ikke Trump en høy oljepris og det kan da være grunnen til at Saudi melder om en snarlig recovery på tross av at hele 50% av produksjonen er satt ut av spill - det handler om betydelige ødeleggelser som lite trolig lar seg reparere i løpet av 3-4 uker som først meldt…
Trump calls Saudi crown prince Mohammed bin Salman a "friend of mine"
https://www.cbsnews.com/news/trump-calls-saudi-crown-prince-mohammed-bin-salman-a-friend-of-mine/
* Så ja, det er stor sannsynlighet for at det vil ta lengre tiid og jo lengre tid jo mer trigges oljeprisen og ikke minst så er også risken helt klart til stede for at siste ord i fra Iran gjennom de såkalte rebellerne ikke er sagt. Dette skaper naturligvis også usikkerhet noe som igjen trigger ytterligere …
Vi går spennende tider i møte … ;)
Ja, dette er politikk og ikke minst vennskap på høyt plan - og som vi kjenner til så ønsker ikke Trump en høy oljepris og det kan da være grunnen til at Saudi melder om en snarlig recovery på tross av at hele 50% av produksjonen er satt ut av spill - det handler om betydelige ødeleggelser som lite trolig lar seg reparere i løpet av 3-4 uker som først meldt…
Trump calls Saudi crown prince Mohammed bin Salman a "friend of mine"
https://www.cbsnews.com/news/trump-calls-saudi-crown-prince-mohammed-bin-salman-a-friend-of-mine/
* Så ja, det er stor sannsynlighet for at det vil ta lengre tiid og jo lengre tid jo mer trigges oljeprisen og ikke minst så er også risken helt klart til stede for at siste ord i fra Iran gjennom de såkalte rebellerne ikke er sagt. Dette skaper naturligvis også usikkerhet noe som igjen trigger ytterligere …
Vi går spennende tider i møte … ;)
Forrige uke viste til sterk oljepris og rykter om stadig nye kontrakter. Likevel falt Sdrl hele 25%. Er det noen som presser kursen for å få med en enorm opptur når kontraktene tikker inn? Ser for meg en god uke i sdrl for oss som sitter long
Hvor kommer dette ifra? Fint med en link. Fake haussing hjelper liksom ikke....
Strategi
23.09.2019 kl 08:53
3381
Tror vi vender opp i dag.
👍👌
👍👌
abbos
23.09.2019 kl 09:20
3265
Det melkes billige sdrl 🤓
Man kan jo evt satse på en dead cat i de nærmeste dagene, med inngang på rundt kr.19