Klimaanalfabetene fikk ikke så mye.

Slettet bruker
10.09.2019 kl 14:45 306

6,7 % til MDG. Det er tross alt ikke så mye.

Og den klimaanalfabetismen de står for vil fort bli avkledd. MDG kan bli megataperen i 2021.

Nå må folketallsveksten i Oslo og Akershus flyttes til Nord-Norge. Landet må begynne å tenke
kostnadsnivå, konkurranseevne og et vekstkraftig næringsliv. Offentlig sektor må krympes, privat
økes.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 19:01 226

Tellingen er nok ikke ferdig, skjønner du. Det er mindre enn et døgn siden valglokalene stengte.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 19:00 227

Plutselig var de ført opp med 7,4 %. Men nå 6,7 igjen.

Slettet bruker
10.09.2019 kl 18:53 231

Hei flue/folkens:))

Og...marxistene og leninistene i MDGml har ingen helhetlig politikk - utfasing av oljeindustrien i løpet av et par år, borgerlønn i innvandrertette bydeler, globalizme, vid åpne grenser og en rekke andre urealistiske forslag vil omgjøre Norge til en bananrepublikk i løpet av kort tid - om to år er dette gjennomskuet og belyst for folk flest og partiet er under sperregrensen, big time...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Fluefiskeren
10.09.2019 kl 18:30 241

Han har rett. De som påstår at menneske ikke kan påvirke klimaet kan utmerket sammenlignes med en som oppsøker kvakksalvere isteden for gode og vel ansette legemiljøer

Det forundrer meg at dere ikke ser analogien.

La oss komme videre og heller diskutere konsekvenser og tiltak,
Slettet bruker
10.09.2019 kl 18:15 245

Poenget mitt burde være ganske tydelig i mitt forrige innlegg.

Du velger en healer-blogg fremfor å gå til legen hvis du har sterke smerter i brystet?
Slettet bruker
10.09.2019 kl 18:00 253

Allikevel er du tøff i trynet og tar den hoverende tonen og skriver følgende til Thinky:

Hva kan du om klimaet? Du kan ikke en dritt, ikke sant.

Grav deg ned.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 17:54 256

Takk for tilbakemelding, papp. Det var en ventet respons og du skrev den vel før jeg hadde svart på det maniske gnålet ditt.

Greia er, papp, at klimaspørsmålet ikke er noe man kan lese seg til ekspert om på resett eller document. Jeg har lyttet til de som kan noe om saken, noen av dem kjenner jeg også litt. Hvis man skal skjære det hele ned til en enkelt ting, så kan man se på den globale temperaturutviklingen de siste 150 årene. Det finnes mange grafiske gjengivelser av den på nett. Økningen de siste 150 årene er formidabel og uten sidestykke i Jordens historie. Man trenger ikke være klimaekspert for å forstå at dette er noe helt spesielt.

Bare for å trekke frem noe veldig konkret.

Men...hvis du har sterke smerter i brystet. Hvem går du da til for å få det sjekket? En healer-blogg på nett eller hva...?

PS. Ved to anledninger nå, hvor jeg har prøvd å svare på tøvet ditt, har det ikke vært mulig å svare direkte på kommentaren din.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 17:24 266

Av alle millioner innlegg på HO må det siste innlegget ditt være det dummeste.
Et klarere bevis på at du er forumets største dåre finner man ikke,

Først er man eplekjekk og hoverer med "Hva kan du?" og når man får spørsmålet midt i trynet tilbake så svarer man med at det er best å lytte fordi man selv ikke kan en dritt. Fytti helvete for en taper du er Bekte.

Krabb så langt inn i hybelen din du kan og slukk lyset og bli der.


Jeg lurer rett og slett på om du tenner på å drite deg ut på nettet. (Det er sikkert en diagnose på denslags også uten at jeg vet hva den heter men jeg kan sette meg tilbake å lytte så kanskje noen skriver om det her etter hvert)
Redigert 10.09.2019 kl 17:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.09.2019 kl 17:04 272

Jeg lytter først og fremst til de som kan noe om det, papp. Anbefales på det varmeste.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 17:00 273

Hvor lenge skal vi vente???????
Slettet bruker
10.09.2019 kl 16:08 286

Bekte,

Du har blitt oppfordret til å komme med det du kan om klimaet. Så langt er det 0 -NULL-

Så det er mange her som venter i spenning på hva du kan.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 15:55 293

Det tar jeg ikke med en apekatt som deg. MDG fikk bare 6,7 % ! Det er tross alt ikke all verden.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 15:10 295

He-he.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 14:54 301

Det er ikke sikkert han kan så mye om klimaet, Bekte, men hva kan du?

La oss få høre nå. Nevn alt du kan om klimaet.

Og når du har tygd litt på det spørsmålet og funnet ut at det er relativt vanskelig og omfattende å skrive alt man kan om et emne så forstår du sikker hvor tåpelige dine tusenvis av spørsmål til enhver tid er.
Slettet bruker
10.09.2019 kl 14:46 304

Hva kan du om klimaet?