helt utrolig hvor mye makt de som shorter aksjen for en periode

Slettet bruker
AXA 16.11.2017 kl 12:13 3431

Jeg er så irritert på Stein Mohn , her har han vært med på å skapet et uhyre av et monster, dersom kursen går mottatt det de gambler på så er det bare å låne enda flere aksjer av Mohn, det vil en vinn vinn situasjon for Stein siden han også er aktiv med i markedet og trader som bare det, jeg har fulgt med på kursutviklingen og ser med mine ord straks kursen er i ferd å gå opp måkes det ut masse nye aksjer,

det meldes stadig nye flotte avtaler og seinest i går kom det nytt innside kjøp ,i axa skal det presse og presse nedover mot støtte nivåer, ingen ting henger på greip,

Hadde det vært meldt inside kjøp i andre selskap på børsen er det opgang på 10-20 %

aksjen er totalt manupulert av enkelte aktører, en rotten kultur. Kvante fond Dere kan dekke Dere inn, lavere en 2.49 kommer alldri til å skje
Redigert 19.01.2021 kl 07:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2017 kl 12:41 3348

Det er vel almuen det er feil med - ikke shorterne
Dere har igjen en enestående sjanse med å kjøre dem av banen.
Begynn å kjøp på dette nivået så vil shorterne gjøre resten. De har også SL.

Huff, huff.
Slettet bruker
16.11.2017 kl 13:24 3329

Hvordan vet du at det er Stein Mohn ?

Redigert 16.11.2017 kl 13:25 Du må logge inn for å svare
Volf
16.11.2017 kl 13:39 3367

hanibal har lagt Sten Mohn for hat,alt som skjer angående shorting er hans feil men det stemmer ikke for det er andre som shorther/ låner ut mere aksjer en han.
Artig skrue han hanibal totalt forblindet,men han om det.
Slettet bruker
16.11.2017 kl 13:41 3304

om du følger med på aksjonær oversikten topp 20 ser du at hans innehav minker uke for uke , og han volf er en person ejg absolutt ikke lytter til, i mine øyne spam ,
Slettet bruker
16.11.2017 kl 15:05 3220

Hvem skal jeg sende takkekort til for at jeg har tradet inn 25.000 kr på en dag med OSE opp nesten 1%, og axa delvis i minus?

Hvordan skal det gå om OSE bare tok en pause, og fortsetter nedturen litt til ?
Tror fort vi kan se 2,5x igjen i såfall.

SS
NK2015
16.11.2017 kl 16:13 3154

Gratulerer SS.

Det SS her gjør er å selge sine 2000aksjer fra venstrehånden til høyrehånden kjøpt på 2,65kr aksjen solgt på 15,15kr aksjen. Han har ikke realisert tapet ennå i høyrehånden, derfor opererer han med gevinst på 25 000kr.

Gratulerer
Slettet bruker
16.11.2017 kl 16:34 3132

Og rottenskapet forsetter, her skal de manpulerers hvem er det det som står bak om de ikke er shortere og øre tradere , ingen ting er bakt inn i kursen for 2017, er dettte er avtalt spill, skal det ristes ut kortsiktige, tror de lager ris til egen bak, og hvem huleste er det som pøser ut akjer fra Dnb, er dette emisjon aksjer som selges med lite gevist fra siste emijon, her er det noen som ødelegger kursen , akumuler i det stille under radaren,i går kjøpte sp1m mye og samme med svenske handles banken brei støtte på 2.70 innside kjøp å greier, men så skal noen på død å liv skape rabalder, gleder meg til etter 4 kvartal blir det slutt på den slags manupulering og jeg håper virklig at de kommer enda flre store langsiktige investorer som kjøper seg opp i markedett fra disse kvalmende tradere , nettløker, og shortere bli nødt å dekke seg inn. har ikke ord alldri vært borti så mye ødelggelse av aksje kursen på mine 20 år som investor
Redigert 16.11.2017 kl 16:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2017 kl 16:50 3117

Ja misunnelsen lenge leve.

Men helt riktig, kjøper med venstrehånda, og selger med høyrehånden.
Med samlekurtasje er det lurt, og djevelsk billig kurtasje er enda bedre.

Kjøpte en dash på tampen i dag, så er inne - men kun traderpost, ingen long sak.

Over og ut gutter - og jenter.

SS
NK2015
16.11.2017 kl 20:51 2988

Hanibal, jeg er enig med deg at det foreligger mange positive nyheter som ikke er innbakt i kursen. Akkumulering gjør jeg også, men forholder meg til et system.
Slettet bruker
16.11.2017 kl 22:36 2951

Hadde jeg vert dere, så hadde jeg vert rimelig bekymret.

Har i kveld deltatt på et aksjeseminar i Bergen, og det blir med den gangen for å si det sånn!
Nå var DNB på scenen - avsluttet med "vær forsiktig, ting er dyrt nå, vi venter fall"
Så Holgergfondene - dyrt, og etterlyser korreks.
Alfred Berg - samme som de over, dyrt og rapporteringssesongen over.
Tom Hauglund med to gode analytikere - høydeskrekk.

Mao advares vi i det brede om at oljen er på topp nå, mange tror den vil stoppe opp, eller falle tilbake.
Advares mot børser som bør korrigere !

Og resultatsesongen er over. OSE opp 0,90 % i dag, og axa i rødt område.
Jeg er ikke så sikker på at vi har sett bunnen i axa, og når det reagerer så lite på 2 nyheter, 2 sider i finansavisen, og innsidekjøp - så lurer jeg på hva som kan unngå videre fall i axa.

Har konkludert med at jeg skal være forsiktig nå, og ikke løpe etter axa.
Axa skal få løpe etter SS istedenfor.

SS
Devialet
16.11.2017 kl 23:48 2916

Takk for info.
Ja. Lurt å være litt varsom nå. Akkurat nå kjører jeg 50/50, men tror det blir mer 70/30 ved børsslutt i morgen. Evt. switche over til ren daytrading.