NEL Lanserer dial and play

Slettet bruker
NEL 11.09.2019 kl 19:12 1282

Tidligere installerte NEL ferdiga stasjoner, plug and play, men nel fick problem med en rostig plugg när Sandvika exploderade.

Nå jobber de enligt dial and play. Enligt Trevor Miltons twitter håller de på med dialing in på demostasjonen. Det har de gjort sedan i April.

En enkel beräkning visar at det er 8 pers, a 100 000 i månaden, så det er 5 miljoner bränt redan där. Sen er det reiser osv. Så installasjonen slutar nog på 8 miljoner. Lökke er på plass og övervakar arbeidet sies det.

Vad er problemet? Gas in gas ut? Slik som du kan valge pump på din lokale bensinstasjon. Så må de få de olika pumphandtagen at harmonisera med central-datorn. Er det så vansklig?

oppvigår
11.09.2019 kl 20:31 1125

At enkelte kan komme med så mye mannskjit, som vi sier i nord, er ikke til å tro. Nå snakker vi om verdens største hydrogen stasjon, som produserer 1000kg, og ligger på fabrikk området. Det sier seg selv at det kan ta noe tid å fin justere, men enda ikke grunn til å stresse. Videre skal stasjon, som kan produsere 8000 kg fin justeres.
2022 må et visst antall stasjoner være på plass.
Slettet bruker
11.09.2019 kl 20:44 1084

oppvigår, jeg deler din oro. Så det er alltså ikke et ferdig utvilket produkt. Når de sier dial and play, så er det nog dial and re-design. Men de har gott om tid å andra sidan.

2022 tror eg er for tidig uansett til at Nikola ikke trenger stasjoner då.

Kan du tenke, verldens störste hydrogen stasjon.

oppvigår
11.09.2019 kl 21:04 1009

Du sier du deler min oro. Jag har inte nån oro. Har stor tillit til ledelsen i Nel, og Nikolas Trevor om at alt er på plass i god til til oppstart.
Når det gjelder deg, så kan jeg ikke si at du er dum, som mange hevder. Manskjit prat kan alle komme med. Har større tro på at du blir betalt, for å komme med den negative praten din. Klarer du å holde på like lenge, som Berra og Ernigsel? Forsjellen på deg og dem, er at de er sannferdige. Det kan man ikke si om deg dessverre.
Slettet bruker
11.09.2019 kl 21:33 901

tradar som sagt ikke i NEL, så den liknelsen er ju feil. Jeg påverkar bedre bedriften i sig, kursen tror jeg ikke vi kan påverka så mye. Det viktiga er at vi får svar fra ledelsen, der står nog kampen idag, som den gjorde igår, og i de sista åren. Det med nyhet+nyhet = emisison vil vi ikke se mer. Og det samme med insidersalg innan lock-up. Og alla brutna löften Rotolyzer, H2V, Nikola. Her har vi lite at arbeta med.