Trumps tale til Congressional Institute i går

Modnok
13.09.2019 kl 17:10 505

https://m.youtube.com/watch?v=9BkOf5LQQBQ

Greit å høre hva han sier,for da er det lettere å kritisere eller rose basert på fakta.
Her er han mindre utagerende enn da han har valgmøter foran flere tusen,så her
kan vi få et bedre inntrykk av hva han mener.
Slettet bruker
13.09.2019 kl 17:21 502

Han starter med "winning is a good thing"... hva har han vunnet?

Bruker ikke en time av livet mitt på å høre ham skryte av seg selv og spre løgner. Takk for tilbudet, men sorry.
Modnok
13.09.2019 kl 17:29 499

Nei,hvorfor gå rett til kilden og bygge kritikken på fakta når du har hatefulle nettsider
som fordreier helheten?
Kos deg videre i hatet og kunnskapsløsheten!

Trump kommenterer sitt hår i et sjeldent øyeblikk av selvironi......,eller humor?
Slettet bruker
13.09.2019 kl 17:30 499

Hvilke hatefulle nettsider er det du da tenker på?

Han sier garantert ikke noe nytt eller sant i den talen.
Modnok
14.09.2019 kl 10:08 473

https://www.dagbladet.no/nyheter/jeg-ser-alltid-oransje-ut/71599825

Trump holder en tale og media trekker ut enkeltsetninger fra konteksten de ble uttalt.
Da får CNN og Dagbladet slike negative vinklinger,totalt uten informasjonsverdi,men det oppfyller ønsket om kun negstive vinklinger vedr. Trump.
Kommentaren om at han og publikum(!) blir oransje av miljølyspærene var ment som humor,tror jeg,for publikum lo kontrollert av denne ‘ morsomheten’.
Kommentaren og sugerør kom i en kontekst hvor Trump lurte på hvorfor det fokuseres på kun dugerør og ikke emballasjen for andre matvarer.

Ikke viktige saker,men det viser medias behov for å vri absolutt ALT Trump sier og gjør mest mulig negativt.
Derfor lytter jeg tidvis på Trumps taler fordi jeg selv vil høre det han sier og fordi jeg ikke stoler på propagandaen til media.

Hadde media ønsket å informere om hva Trump sa i talen ville de gitt mange flere eksempler og satt setningene inn i den konteksten de ble uttalt.
Trump kommenterte også cowboyhatter de bruker i Texas,også når de sitter innendørs og spiser,og han mente cowboyhatter ville fungere for ham og
hans ofte uregjerlige hårsveis.
Igjen et forsøk på ‘humor’ fra Trump,til humring fra salen.
Ofte går hans humor ut over andre,men her viste han litt selvironi.
Det er ikke så typisk for ham......
Redigert 14.09.2019 kl 10:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.09.2019 kl 10:11 471

Trump eier ikke evne til å spøke om seg selv. Det vet vi alle.

Men hva fikk du ut av raljeringen hans, da? Hva sa han som var så fantastisk i den talen?
Slettet bruker
14.09.2019 kl 10:16 468

Leser du ikke linker fra Dagbladet? De har det på forsiden.
I den virkelige virkeligheten er han brunere enn du tror. Golfbrun.
Men det han sier stemmer og er ikke virkelig.
Donald Trump:
- Jeg ser alltid oransje ut
Slettet bruker
14.09.2019 kl 10:54 457

"I have a very good brain and I've said a lot of things."

~President Trump

https://www.rawstory.com/2019/09/trump-evoked-stunned-silence-by-shouting-wheres-my-favorite-dictator-at-meeting-with-egyptian-officials-report/
shouting ‘where’s my favorite dictator’ at meeting with Egyptian officials: report
Redigert 14.09.2019 kl 10:55 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
14.09.2019 kl 11:57 451

Mannen er en reinspikka idiot og drittsekk.

Han fornekter at mennesker kan påvirke klimaet og nå vil han fordundre meg også ha oljeleting i et reservat i Alaska.

«Trump vil sende oljebransjen inn i Alaskas viltreservat»

https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-vil-sende-oljebransjen-inn-i-alaskas-viltreservat/3423845078.html

Han er jo også den store beskytter av presidenten av Brasil som vil brenne hele Amazonas.


Slettet bruker
14.09.2019 kl 11:58 450

Viktig å få ham ut av det hvite hus asap. Han raserer vår klode.
Modnok
14.09.2019 kl 13:54 437

Hvorfor basere våre meninger om Trump på hva andre,som enten ukritisk liker eller hater Trump,mener?
Det er svært få nyanser i dekningen av Trump,og jeg vil ikke la hatere eller knekrypere tolke det han sier og mener når jeg så enkelt kan høre
det selv.
De aller fleste er ikke enten 100% for eller imot Trump.
Hvor mye vi er for og imot varierer,så også derfor trengs det mer nyanser.Siden dekningen er så poliarisert er det viktig å få informasjon fra
begge sider og ikke nesten utelukkende stole på og sitere den ene siden.
Fluefiskeren
14.09.2019 kl 13:58 435

Og hvorfor tror du det har blitt sånn egentlig?

Som man reder så ligger man.
Slettet bruker
14.09.2019 kl 14:24 425

Hva mener du her, egentlig? Jeg er stadig vekk innom klovnens twitterkonto. Du har selv reklamert for en tale som liksom skal være så fantastisk. Men HVA som er så bra i den, tar du deg ikke bryet med å fortelle. Han følger det samme mønsteret hver eneste gang. Sjølskryt og løgner. Tipper han slenger dritt om de seriøse mediene minst en gang ila talen også. Pluss et lass med løgner og noen komplett uforståelige ting. Han snubler jo i sin egen tunge stadig oftere.

Slettet bruker
14.09.2019 kl 17:25 396

Innlegget er slettet
Takk for personangrep. Konkret..hva har han vunnet?