Fox News her med god balanse mot CNN og norsk media.

Wish
15.09.2019 kl 10:05 672

https://m.youtube.com/watch?v=C6jtAVPp_bU

Nyheter om Trump,media i USA og Demokratene som gir en god balanse til CNN og norsk media.
Like lite som at vi skal stole på alt norsk media og CNN rapporterer skal vi stole på alt det som rapporteres
her.
Balansen og erkjennelsen om at det er viktig info å hente på begge sider er viktig for totalforståelsen..
Slettet bruker
15.09.2019 kl 10:08 668

Hehe. Propaganda og løgner.
Wish
15.09.2019 kl 10:39 658

Sterke arkumenter,A,og selvsagt akkuat som forventet!

Jeg ser på det som partsinnlegg,slik også CNN og norsk media er på disse saksområdene.
Ingen problemer for meg å tilegne meg bredere informasjon for så å trekke mine egne
konklusjoner.
Det kreves riktignok et åpent sinn.


Slettet bruker
15.09.2019 kl 10:55 652

Du kan ikke sammenlikne FauxNews med de frie mediene.

Enkelte av folka der, de med journalistutdannelse og ryggrad, slike som Shepard Smith, er dyktige i faget. Men det spørs hvor lenge han får fortsette der. Hannity, Carlson og den slags pakk har null integritet. De har vært med siden grisegutten Ailes fikk frie tøyler av Murdock til å lage en TV-kanal som skulle utgi seg for å være nyhetsformidler. Etter at den drittsekken ble kastet ut etter mengder med seksuelle overgrep, virker det som at de sakte men sikkert beveger seg i retning av noe bra. Men Så lenge Trumps sin Göbbels jobber der, vil man ikke kunne stole på dem.

Han britiske fjotten som nekter for at Trump har løyet...:) Hvor nedsnødd skal man være som seer for å tro på noe slikt?

Det er en bra flokk av fjols på skjermen der i gården. De tjener sine millioner på å stryke den oransje medhårs og lyve for sitt aldrende publikum.
Skall
15.09.2019 kl 11:26 639

Så lenge vi har objektive kapasiteter somTove Bjørgaas i Nrk,Anders Magnus og Fredrik Græsvik i TV2 og selvsagt Marie Simonsen i Dagbladet
skal vi ikke forvirres og påvirkes av partiske journalister i USA!
Ikke bra med forutsigbar propaganda og ensrettet journalistikk!
Redigert 15.09.2019 kl 11:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.09.2019 kl 11:47 631

Forventer du virkelig at seriøse norske journalister skal formidle propagandaen fra FoxNews? Tenk litt.
balder72
15.09.2019 kl 11:53 628

Seriøse norske journalister ?
Tror jeg ler meg ihjel..
Slettet bruker
15.09.2019 kl 11:55 626

Seriøse journalister, ja. Dyktige også.

Så kan du slå opp ordet "integritet" og se hva du finner.
Lisse
15.09.2019 kl 14:20 602

https://www.nettavisen.no/meninger/gunnarstavrum/gro-harlem-brundtland-og-felles-sannheter/3423570311.html

Gro uttalte i desember i fjor:
Vi er i ferd med å midte kontrollen på hva folk blir fortalt.

Dette virker det også som enkelte andre her frykter også,for tenk at Fox News ofte har også andre vinklinger
på nyheter enn det norske mediahus som de Gro godkjenner står for!
Slettet bruker
15.09.2019 kl 18:02 570

"Andre vinklinger" er i FoxNews sitt tilfelle falske nyheter og løgner. Det holder ikke.