NORDEA "INVESTOR" NEDE IGJEN.

Slettet bruker
AXA 20.04.2018 kl 09:15 9850

En av norges største banker leverer ikke igjen.
Daglig feilmeldinger de ikke klarer å rette opp.
Flere som bruker "investor" ????

Kan noen legge ut rett-tid kurs på AXA ?
Redigert 20.01.2021 kl 08:53 Du må logge inn for å svare
upsidedown
23.04.2018 kl 14:00 5270

Bare for ordens skyld fra Netfonds egen log:

09/02-2018 13:48:36: Problemer hos BankID
BankID har problemer med noen av tjenestene sine, hvilket medfører at noen av våre kunder ikke kan logge inn med BankID. BankID forventer at det vil løse seg i løpet av den neste timen.

(drift )
09/02-2018 10:06:01: Vedvarende kursproblemer (ST/CPH)
Vi har fortsatt forsinkelser på kursene fra Stockholm og København i travle perioder rundt åpning og etter at USA-markedene åpner om ettermiddagen. Vi arbeider med å få på plass løsninger.

(drift )
06/02-2018 10:24:01: Problemer med kurser (ST/CPH)
Vi har for tiden problemer med kurser på ST/CPH (forsinket). Vi beklager dette.

(drift )
Slettet bruker
23.04.2018 kl 14:03 5268

SS, du MÅ da skjønne at en som kaller en PC (Enten den er stasjonær eller laptop) for "EDB-maskin" neppe handler aksjer for 10-talls millioner. Det sier seg selv.
Og du har tydeligvis ikke evnen til å ta inn over deg ny lærdom

Men som sagt jeg vil nødig ta livsløgnen fra deg.
Slettet bruker
23.04.2018 kl 14:09 5261

Disse driftsprobleme har ikke plaget meg, da jeg ikke bruker bankid i pålogging eller noe annet utover å signere avtaler der.
Om kursene har feil inn, som CPH og andre utenlandske børser, så går det og fint, handler KUN på OSE, og det er lenge siden kursene var feil der.

Dere som kan så mye om EDB, så kan vi vel være enig om at feil på kurser INN til NTF ikke er NTF som leverandør som har feilen ? Får da være måte på jenter.

Ynot, du synker for min del lavere og lavere for hvert innlegg. Så om jeg kaller en tung pc EDB maskin (mest på gøy, noe du enda ikke har forstått), så kan jeg ikke handle aksjer for mer enn deg - skal vi si 100.000 kr ?

Haha, dagens!
Nei Ynot, du må snart se til å konsentrere deg om å selge orkla, istedenfor all din tid på SS.
Kjøre heis blir ingen rik av, så får vi bare håpe at Nordea Investor virker om du evner å finne på å selge!

Avslutter denne tåpelige diskusjonen i dette øyeblikk!

Suss

SS
Slettet bruker
23.04.2018 kl 14:26 5235

Da du kom med påstanden for en tid tilbake om ORK så tilbakeviste jeg dine vrøvlete påstander med dokumenterte fakta..
Og da jeg tok deg med buksene nede valgte du å stoppe tråden og låse meg ute fra den. (At det går an på et diskusjonsforum er en definitiv ulempe ved den nye versjonen av HO-forum)

Akkurat som upsidedown så godt beskrev det over i dag kl 12:24:
"SS bruker hva jeg velger å kalle brent jords taktikk når kart og landskap ikke stemmer for hans del".
En 100% riktig beskrivese!
Slettet bruker
23.04.2018 kl 14:34 5220

Ynot - nei her finnes ingen Orkla tråder du er sperret ute fra.
Det finnes derimot en tråd som er stengt, og som ingen kan kommentere på. Og der har jeg skrevet at det ble helt dødfødt i Orkla!

Du sitter å kritiserer oss som kan orkla litt bedre enn deg, som så hvordan Orkla gikk før tidligere utbytter, og hentet seg inn tilsvarende utbyttet igjen på et par dager. Glemt det?

Jeg traff ikke på på den hypotesen denne gang, og jeg var mann nok til å skrive det i dette, og gamle forumet.

Du selv, sitter 4 ganger fra 80 ish, til 86/87 i Orkla, og kritiserer andre som har vett og forstand til å tjene noe i den aksjen.
Kanskje du vil spå om hvor Orkla skal nå da, oppover, eller under 81 ?
Kommer neppe spådom fra deg, for du er mest opptatt av å kommentere kurser og utfall etter at andre har turt å spå, samtidig som du selv ikke har bidratt med noe. Sånne folk klør jeg veldig av, og de er null verdt for min del.

SS
Redigert 23.04.2018 kl 14:40 Du må logge inn for å svare
upsidedown
23.04.2018 kl 14:54 5185

Dette er vel maks av hva man kan forvente av SS når det kommer til debattnivå:

...Dere som kan så mye om EDB, så kan vi vel være enig om at feil på kurser INN til NTF ikke er NTF som leverandør som har feilen ? Får da være måte på jenter....
Formen til SS er sykelig nær alfahanner som sliter og går i ring...
Han har også bommet kraftig på PGS som nå har passert 30 igjen og gitt mange nye aksjonærer en fantastisk reise, mens han sitter stuck i AXA. Kan gi et lite tips om Spania. Kjøpte villa på Costa Blanca høsten 2015. Verdistigningen har til nå vært på 100.000 €. Men i motsetning til SS skryter jeg ikke på meg at jeg har vært så dyktig. Æren er min kones. Og sånn går no dagene for normale menn...
Slettet bruker
23.04.2018 kl 15:00 5177

Alpha hann, herlig, det liker vi!

PGS ja, den har vert flott. Mange som lo av SS da jeg sa fra 20 kr at den skulle nedover. Stillheten stilnet når den gikk ned i 11-12 kr. Etter det har SS ikke hatt noen formening om PGS. Har du lest det noen plass?
Fantastisk reise for de som fikk være med på oppturen. Som du sikkert vet, fo du er jo nokså opplyst om SS sine disposisjoner, så tok jeg min første PGS aksje etter finanskrisen på 20,50 og ble med oppover til nesten 90 kr. Hyggelig reise, selv om jeg da var litt til og fra. Ingen aksje har jeg tjent mer i enn PGS!

Angående AXA, så er den nr 2 på listen over mest inntektsbringende aksjer gjennom tidene, dernest Statoil og Orkla!
AXA har levert fine bidrag i min VPS i år, men som du sier, det har vert noen kjedlige måneder siden Q4 ish.
Men pdd er jeg "in the money", så om vi ikke får noe videre tilbakeskritt her nå, så ser jeg lyst på dette.

Du må hilse din kone og gratulere henne fra SS. Det er fantastisk at hun fikk deg til å handle kåk i Spanien. Da vet du jo hvilken reise Endre og AXA er med på nå med boligsalget der nede. Du må tørre å ære din kone, også på forumet, selv om det stinker Fjell2000 laaaaaaang vei her!

Suss

SS
upsidedown
23.04.2018 kl 15:34 5136

AXA utløser min alarm på 2,40. Da vil jeg handle de første og være beredt på å snitte ned. Akkurat nå er fokus på FOE. Har inngang på 10,50 og gambler på shortskvis. Hvis salgstrykket øker står den på salgslista.

Spania er bra, men man må være på de riktige stedene. Vi har tre prosjekter rett sør om Torrevieja. To på utleie og villaen som vi bor i. Leieprisene suger fortsatt i Spania og jeg frykter det vil vedvare. Min kone liker ikke det...at leieprisene suger.
Slettet bruker
23.04.2018 kl 15:43 5126

Okidoki, ingenting er umulig i AXA!
Fikk selv på lave 40 tallet, og det kan skje igjen om børsene surner.
Men da er jo mye annet snadder på billigsalg også.

FOE ja, jaja, den kan jeg lite om utover at det er lite arbeid, og gamle rigger. Men det har jo kommet hyggelige shortskviser der før, så hvorfor ikke. Det kan lett komme flere.

Ang Spania, så er det bra trøkk der nede nå. Frekventerer en del der selv, så jeg følger godt med.

SS
upsidedown
23.04.2018 kl 15:59 5101

Min kone har også eiendommer i Frankrike og i forhold til investert kapital er avkastningen bedre hos frankerne. Og slik har det vært siden 2012. Bakdelen i Frankrike er at det er vanskelig å få ting gjort i en fart til en fornuftig pris, mens billige håndverkere står i kø i Spania.