Why and how?

With oil up 10% and Archer full steam up and over 4%, it now hovers almost 6,5% down at 4.12.......

Is Archer OSE's most hated stock?
Redigert 16.09.2019 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
Salah
21.10.2019 kl 15:53 471

For en deilig dag, kursen fortsetter nedover og de indoktrinerte er nå tomme for løgner og unnskyldninger. Da prøver man å snakke bort fakta med å angripe meg, slik det har vært i hele 2019. Kjedelig at jeg da har spart meg for store tap i svindelselskapet, i stedet har tjent godt andre steder. Jeg skal minne dere på dette hver eneste dag, dere fortjener alt ondt og dere får fortsette å tro på eventyr i svindelselskapet.

Salahs notoriske påstander er jo egnet til å henlede på shorting av aksjen, det burde jo for Salah være en sikker investering dersom hun er så sikker.
For oss andre er det del av porteføljebalansering og greit å dra med seg avkastning på deler av porteføljen på nedtur.
Men det har altså Salah ikke turt, og har med andre ord ikke noe handling bak sine ord.

Salah vet at kursen skal falle til 1kr, men han shorter ikke. For en tulling.

Salah, vi angriper deg ikke, vi forteller bare de som leser hvor tanketomt og tåkete det er det du skriver.
Du endre begrunnelser for hvorfor du mener at Archer skal ned fra ting du vet om ledelsen og svindel og hensikter de har om kursnedgang til 0,5-1 kroner, til begrunnelse at det nå bare er markedet som forteller dette gjennom kursnedgang samtidig som ledelsen hever sine lønninger...
For noe ubegrunnet tullprat som vanlig.
Du kan nbegynne med å forteller hvorfor du nå endrer årsaken til at du mener ledelsen driver med svindel og bedrag. Det var noe du visste, men nå er det noe markedet bare forteller deg...?? Du ser vel at troverdigheten din ikke akkurat er til å ta og føle på fortsatt?
Salah
21.10.2019 kl 16:59 411

Dette er et svindelselskap, enkelt og greit! Jo mer de melder av det som i alle selskaper ville vært positivt nytt, medfører at markedet raserer kursen ytterligere. Dette skjer i selskaper, der noe er svært alvorlig galt og lipstick on the pig er fånyttes. Ledelsen må sparkes og markedet vil sender kursen rett opp, tro meg.
mini3
21.10.2019 kl 17:27 388

Den eneste som er avslørt som svindller og løgner her er deg sal.
Om man ikke tåler ett papiirtap og traderrobotene til MSI må vente med å kjøpe til Archer står i 7 igjen.
Vi får se, men jeg har forholdt meg til faktum hele tiden.
Noe vi ser i 2020 og 2021
Hvordan går det med Qes 16% opp. Jippi.......
Redigert 21.10.2019 kl 17:29 Du må logge inn for å svare