Abid er en helt.

https://www.nrk.no/norge/na-kritiserer-raja-statsministeren_-_-dette-aksepterer-jeg-ikke-1.14706847

Raja skriver at han ikke mente å stemple noen som rasist med sine uttalelser, og sier han vil beklage bruken av begrepet «brun propaganda» hvis Siv Jensen beklager bruken av ordet «snikislamisering».

– For bare så det er sagt: Jeg mener på ingen måte at Siv har brune holdninger. Jeg har alltid hatt genuin respekt for henne. Holdningene hennes er rene, snikislamiserings­uttalelsene er ikke det, skriver han.

– Jeg kan ikke se på at ledende politikere serverer mobberne i skolegården stigmatiserende gloser på gullfat, godkjent og bifalt av selveste finansministeren, nummer to i regjeringen. Dette er din og min samtid. Jeg velger å si ifra. Dette aksepterer jeg ikke, skriver han.

Raja så sitt snitt til splittende retorikk, veldig lurt tenkt men norske er vel ikke SÅ dumnaiv raja? eller Prøv IGJEN med kvote fra v. kanskje vi kan lures i et svakt øyeblikk om vi ikke konstant er klar for neste raja øyeblikk.

Raja Abid og B ekte Nye A har ratatatt sylvi&vi skikkelig og sluppet ut sitt hat, ikke særlig fint men jeg godtar det pga ytringsfriheten og håper de kan være så greit at ytringsfriheten ikke begrenses fra å gjelde for de som raja og A angriper.

Ja

HELT er rette ordet fra ekle B nye A
#raja helt

seff og riot er B-lærer i norge på ho

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/RR84d8/mer-splittet-om-raja-enn-regjeringen
Mer splittet om Raja enn regjeringen
Abid Raja har oppnådd mer enn blitzregn. Han har ikke bare skapt en regjeringsdiskusjon ingen vil ha. Han kan også ha gitt Trine Skei Grande uventet drahjelp.

Abid Rajas nye karriere som kronikør har klart å spore av lederdebatten, nok en gang. Realiteten er at (nesten) ingen i Venstre ønsker.........

MsMisk: Voffor melder kun EN og alle andre legger lokk på den opp rivende raja makt kampen i V?

Rata A gamle B
Du kom til Grande for å kvitte deg med Sylvi.
Hvada om Raja?
Forvinner du til SV eller blir du i v/ Grande4ever?

#svar hærlig taqq ja.