Abid er en helt.

Slettet bruker
17.09.2019 kl 12:42 3852

https://www.nrk.no/norge/na-kritiserer-raja-statsministeren_-_-dette-aksepterer-jeg-ikke-1.14706847

Raja skriver at han ikke mente å stemple noen som rasist med sine uttalelser, og sier han vil beklage bruken av begrepet «brun propaganda» hvis Siv Jensen beklager bruken av ordet «snikislamisering».

– For bare så det er sagt: Jeg mener på ingen måte at Siv har brune holdninger. Jeg har alltid hatt genuin respekt for henne. Holdningene hennes er rene, snikislamiserings­uttalelsene er ikke det, skriver han.

– Jeg kan ikke se på at ledende politikere serverer mobberne i skolegården stigmatiserende gloser på gullfat, godkjent og bifalt av selveste finansministeren, nummer to i regjeringen. Dette er din og min samtid. Jeg velger å si ifra. Dette aksepterer jeg ikke, skriver han.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 12:47 1843

En helt? Hva er det han oppnår med dette nå egentlig, din helt Abid?
Redigert 17.09.2019 kl 12:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2019 kl 12:54 1832

Skulle akkurat til å si det samme. Hva er det han har gjort som får tittelen helt av et sosialist-svin? Skal det ikke mer til for å bli en helt er det jammen i meg mange helter der ute.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 12:54 1838

Hei folkens:))

Og...muslimen Raja viser hvor hans lojalitet ligger når det kommer til stykket - lojaliteten ligger alltid i Quaranen og ikke i det land som har gitt hans familie og han selv trygghet, beskyttelse og muligheter for et godt liv - zånn er det bare...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
17.09.2019 kl 12:58 1834

Abid er helt ja ....helt tulling.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:04 1835

Hjernen din slutter å virke når du tenker på muslimer, lilletrill?
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:07 1831

Sylvi snakker som om hun er oppvokst med norskt fjøsarbeid og meldinger som trenger gjennom brekingen og skal ikke måtte skamme seg over det fra retorikkeliten
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:08 1832

Ja, hun har nok vært mye i fjøset...:) Lizzzom..
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:13 1838

Også Norges ærligste politiker støtter Abid Raja!!

HAREIDE: KNALLGOD KRONIKK
– Jeg ville aldri brukt ordene brun propaganda om FrP. Men utenom det kan jeg slutte meg til så og si hvert eneste ord i en knallgod kronikk av Abid Raja, skriver Knut Arild Hareide (KrF) på sin Facebook-side om Abid Raja kritikk av Frp i en kronikk i Aftenposten.

Syns Hareide er litt for mye pk når han ikke vil kalle det for brun retorikk!!
Redigert 17.09.2019 kl 13:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:15 1833

Bekte.

Ja det vet nok du mye om, men har hun jobbet like mye i fjøs som dine helter har jobbet totalt så er det nok bortimot null.
Redigert 17.09.2019 kl 13:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:19 1833

...og mine helter er...? Raja har drevet advokatpraksis i mange år, før han ble heltidspolitiker.
Redigert 17.09.2019 kl 13:21 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
17.09.2019 kl 13:28 1827

Å fyflate, åsså Abid og fistel-Arild da, hæ?. Komisk.
Hvem skulle tro de to fant hverandre. Jeg skylder på Trump jeg.
Dere må bare jatte med dem folkens, de er unnskyldt.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:36 1823

Lurer på om Knut Arild og Abid ligger og koser seg i åkeren? Kanskje Kjell Magne tar seg en tur også...?
velkjent
17.09.2019 kl 13:44 1816

Og hans ego var så stort at advokat, og en stund diplomat i Islamabad, var ikke tilfredsstillende når en sikter mot toppen i norsk politikk. Han regner vel med å bli en bedre hjelper for sine "landsmenn" som politiker enn som advokat.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 13:54 1807

Vilt at en sånn snikislamistisk brølape er visepresident. Sånn kan vi ikke ha det.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 16:15 1776

Du aner altså ikke en dritt om Raja, men synes likevel du kan spy på ham.
Raja er norsk og han har jobbet som advokat her i landet. Han har også jobbet i UNE og Utlendingsenheten i tillegg til at han jobbet en tid ved ambassaden i New Dehli. Og så har han gitt ut et par kritikerroste bøker.

Listhaug har stort sett vært i fjøset uansett hva hun har drevet med. Det er vel derfra hun har lært seg å raute.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 16:16 1775

Blir kvalm av nicket ditt.

Men hvem "vi" er det du tror du snakker på vegne av?
Slettet bruker
17.09.2019 kl 18:29 1755

Det er fascinerende å se at slamkryperne ivrig bekrefter det Raja sier og reagerer på. I dag har det vært en flom av hat mot ham. Fordi han har vært så frekk og vært tydelig der alt for mange er feige. Som muslim er han selvsagt ekstra utsatt og slamkrypernes hat fråder. Han får nå kjenne at frepp sin brunskvetting har sin effekt. Frp renvasker den aller dummeste ondskapen.

Det pussige er at slamkryperne i alle år har klaget sin nød over at "de" (muslimene) ikke vil integrere seg og at islam ikke er forenlig med demokrati.

Når det kommer til stykket er det slamkryperne som er dårlig integrerte i vårt samfunn. De er unorske i sin væremåte og demokratiet og ytringsfriheten kaster de gladelig i søpla.

Undeholdende og litt skremmende ondskap og dumskap fra de med aller minst "håndbagasje".
Slettet bruker
17.09.2019 kl 18:32 1754

Ho Hi Ho He men e He kje.
hoslam.
#torsk
A - den nye
I dag kl 18:29 1
Det er fascinerende å se at slamkryperne ivrig bekrefter det Raja
Slettet bruker
17.09.2019 kl 18:49 1745

Å kalle en som løper alt han kan med halen mellom beina for en helt. Ja-ja. Det er vel bare idioiter som kan det.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 19:00 1735

Når Abid Raja får fjernet Venstres partileder Trine Skei Grande og bid Raja rykker opp i vårt eldste parti, DA spør jeg om det er lov å grine for trine. Men nei, trine var feig og må underkaste seg fremtiden som skommer.
Redigert 17.09.2019 kl 19:01 Du må logge inn for å svare
Velgern
17.09.2019 kl 19:00 1733

Raja vet utmerket godt hva brun politikk betyr!

https://no.wikipedia.org/wiki/Brun

Les under avsnittet Brunt dom symbol
Slettet bruker
17.09.2019 kl 20:40 1720

Når Venstre siden etaberer helter..............

#på lag med fremtidens velgere
Fluefiskeren
17.09.2019 kl 20:45 1719

14 Raja tråder ......

Han har ihvertfall mange følgere.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 20:49 1715

Raja er nazi jegern som fikk tatt sylvi
Jeg mener han fortjener 14ooo tråder for sin kamp, den is-kalde taktikk slampen.


Dagens tema
Abid er en helt.
A - den nye
I dag kl 12:42 167
Redigert 17.09.2019 kl 20:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2019 kl 23:22 1693

"Raja skriver at han ikke mente "

ok den forstår jeg
Slettet bruker
18.09.2019 kl 22:35 1655

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGX63q/abid-rajas-stoettespillere-ikke-svekket-etter-frp-konflikt
Rajas støttespillere: Ikke svekket
HJEMME I NORGE: Mens Frpere og Venstre-folk diskuterte Abid Rajas kronikker, var hovedpersonen selv i Etiopia. Da han landet i Norge onsdag morgen, ble det pressekonferanse
Slettet bruker
18.09.2019 kl 23:11 1639

Kan ikke du starte en sånn «jorden koker» tråd så vi får litt avveksling fra Raja nå i høstkulda?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 23:16 1636

Hvor viktig er raja?
AP sota har et greatAnswer ansvar for miljøtråder.
https://www.commondreams.org/news/2019/09/13/highlighting-number-years-left-save-earth-greta-thunberg-joins-11-minute-die-outside

Published on
Friday, September 13, 2019
byCommon Dreams
Highlighting Number of Years Left to Save Earth, Greta Thunberg Joins 11-Minute Die-In Outside White House
Londonmannen
18.09.2019 kl 23:17 1634

Synes styreleder i Ex-Muslims of Norway sier det ganske greit:

«Men det han glemmer er at de faktiske ofrene ikke er islam, ikke tradisjonene, ikke muslimene. Det er Norge. Vi bor i Norge. Det er ikke kvinnen som nektet å håndhilse på kronprinsen som er offeret her. Det er ikke Abid Raja som er offeret her. Det er kronprinsen som selv er offeret. Det er Norge som er offeret. Norge som tok imot oss.»

Slettet bruker
18.09.2019 kl 23:28 1632

Helten d i n muligens.
Fikk du lastet ned den app`en jeg anbefalte for deg?
Kan være din redning ut av dette uføre ditt.

Uansett; "god bedring"
voffvoff
børst
19.09.2019 kl 06:38 1620

Abid Raja var i mange år tilknyttet "World Islamic Mission". Han vil ha fri innvandring fra muslimske land og bønnerop i moskeer. Selvsagt er han en helt for landssvikere som vil spre Islam i Norge og undergrave det norske demokratiet.
Zorin
19.09.2019 kl 08:15 1636

Det han oppnår er som ordtaket sier "å sette halen på grisen". Bruker man brune ord må disse knyttes til de som bruker dem. Det å bruke sterkt misvisende bilder knyttet til flyktninger samt kalle dette snikislamisering er brune ord knyttet til en av våre aller viktigste friheter: friheten til å tro på det vi vil. FrP er dermed på kollisjonskurs med grunnloven vår. Og for et parti som ønsker å være de som fronter det norske er det jo besyndelig at de så til de grader kommer på kant med Grunnlovens paragraf 16.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 08:16 1634

Påstander du må legge frem bevis for.

Lenge siden jeg har fått kastet "landssviker" etter meg :) Forfriskende! Er det fordi jeg støtter Raja og forsvarer hans rett til å bruke sin ytringsfrihet om noe alt for mange av hans kolleger feier under teppet? Interessant at du later som at du er bekymret for demokratiet, forresten. Er ikke du trumpist?
børst
19.09.2019 kl 08:52 1627

Nei. Det kalles allmennkunnskap. Om du ikke kjenner hans bakgrunn, hvordan kan du da utrope han til helt? Er du så kunnskapsløs? Tenåring? Abid Raja var i mange år talsmann for WIM, og ofte på TV.
Redigert 19.09.2019 kl 08:54 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
19.09.2019 kl 09:07 1625

Jeg skjønner jo at alle som er for at nordmenn skal knele for Islam anser Abid som en helt.
Det muslimene bør skjønne er at de har selv valgt å komme til Norge. Og som sådan forventer vi at de også ønsker å bli del av det norske samfunnet. En forutsetning for å kunne bli del av det norske samfunnet er at du som innvandrer godtar det norske verdigrunnlaget, som er baset på frihet, likhet og brorskap. Du kan ikke forvente å få noe godt liv i Norge dersom du anser nordmenn som urene, ikke passende til å ekte dine barn eller sågar ikke verdige til å ta deg i hånden.

Dersom du er kommet til Norge uten å være klar over at man i Norge har et sekulært samfunn, at her er lovfestet likestilling mellom kjønnene og at homofile har like store rettigheter som hetrofile, ja da har du et problem.

På meg virker det som om mange muslimer nekter å godta det verdigrunnlag som det norske samfunnet er tuftet på og forsøker å gjenskape den kulturen de opprinnelig kom fra. Men da oppstår der segregering, som verken fremmer innvandring eller et godt samfunn. Det fremmer derimot polarisering og fremmedhat. Og fremmedhatet er vel så sterkt fra muslimsk side, som fra etniske nordmenn. Men muslimene har en fordel; de kan vende ryggen til det norske samfunnet og reise tilbake dit de kom fra. Da kan de leve ut sin kultur til fulle, slippe å oppleve kritiske kommentarer om sin ideologi. Det må da være helt topp og langt bedre enn å slite i et samfunn som de faktisk hegner om verdier som ikke er forenelig med den Islamske ideologi.

Man må ikke være rakettforsker fo å se at ideologien Islam bryter fullstendig på de flere områder med verdigrunnlaget i den vestlige verden. Det går på likestilling. homofili, kvinners frigjøring, demokratiske rettigheter, mangel på Sharialov osv osv. Og vi ser hvordan Islam resulterer i konfrontasjoner i alle vestlige land den er sluppet inn. Ikke vanskelig å skjønne at en del tidligere østeuropeiske land nekter muslimer adgang til å etablere seg. På den måten slipper de mange av de problemene som andre vestlige land må slite med de kommende tiårene. Men løsningen er slett ikke å gjøre knefall for musliemene, men snarere stå frem rakrygget og stille krav til dem.
Redigert 19.09.2019 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2019 kl 10:23 1614

Nok et godt innlegg fra Londonmannen.
Det du skriver,er egentlig logikk for høns,men bedekte er ødelagt i hodet sitt,så jeg er redd for at innlegget ditt ikke når "inn".
Slettet bruker
19.09.2019 kl 10:47 1606

Fascinerende og beskrivende innlegg, London.

Vi normale ønsker anstendighet fra våre politikere. Du er opphengt i hvilken gud folk tror på. Som om det skal ha noe å si.

Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:19 1564

Spesielt at trollet ekle A den nye B med Abid Raja som helt omtaler seg som "VI NORMALE" vs London som bare er innom med sine mer gjennomtenkte tanker og grunngitte undringer vs A raja-trollet B oneliner fornærmelser

#
Slettet bruker
20.09.2019 kl 00:10 1549

https://bigthink.com/against-the-new-taboo/no-words-should-be-banned
No Words Should Be Banned
Of course, some words appear worse than others. At Freethought Blogs, Jennifer McCreight took exception to Penn Jillette calling a female writer a ‘cunt’.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 17:16 1505

Sylvi er ikke professor i retorikk elns tull, og heller ikke verdensmester i blabla debatt mot de slueste ideologene med lekser klar. lol.
det er der hairstyle:glatt sleiken Raja har misforstått.

Sylvi er en hærlig representant for tanker mange gode nordmenn har landet rundt i fjøs og avgiftskø og forskjellige andre steder Norge rundt der vi må betale bomstasjoner for å være tilstede.

riot spytter frekk og slu. kjempelur.
#raja