Rykker opp +3%

Slettet bruker
NEL 17.09.2019 kl 14:51 2965

Hva skjer? Rykter om en stor kontrakt?
Redigert 20.01.2021 kl 05:42 Du må logge inn for å svare
Krustjevskij
17.09.2019 kl 14:57 2889

Det er vel noen som skal over i det grønne før olja stuper tenker jeg
OZZY
17.09.2019 kl 15:03 2804

shorterne som dekker seg inn karnskje. det er jo som kjent 39 millioner short aksjer
Sann
17.09.2019 kl 15:05 2762

Og du som sikkert har solgt deg ut? Fullstendig fraværende med full portefølje virker lite sannsynlig, men velkommen tilbake....
Karkarst
17.09.2019 kl 15:07 2710

Vil nå være rart om ikke kontrakten med Nicola kommer snart innen november.
Sann
17.09.2019 kl 15:08 2724

Shorterne som nå dekker seg inn ved for stor risiko for noe stort børsfall i Nel fremover.
Sann
17.09.2019 kl 15:14 2651

De shorterne som fortsatt sitter rolig har kun ett kort igjen på hånden og kan bruke dette om det smeller mellom Iran og USA idag eller de nærmeste dagene. Får ikke håpe det skjer men da har de vunnet.......
dotcom
17.09.2019 kl 15:18 2612

Det begynner i hvert fall å se ut som et mønster.
Få som selger på fallende kurser så det blir ikke noe volum, i det øyeblikk noen begynner å kjøpe med litt volum så går kursen rett opp.
Selv at de fleste traderene hoppet over i olje for en dag eller to siden, klarte ikke å trekke kursen nevneverdig ned.
Ser lovende ut dette her.
OZZY
17.09.2019 kl 15:23 2560

Verden ser igjen hvilken galskap det er i oljeindustrien hvor skjør den er. Helt ustabil pga 2 nasjoner religioner som nå styrer prisen pga at de angriper hverandre med droner. Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt for verden. Nå er det på tide at hvert enkelt land tar kontroll over sitt eget energiforbruk gjennom grønn energi. det være seg industri, skipsfart transport osv. med grønn energi. ALLE LAND I VERDEN MÅ TA KONTROLL NÅ. VI MÅ UT I GATENE Å DEMONSTRERE. OLJEN ER DØD. sorry Norge. Bygg Vindmølleparker til havs og lag Hydrogen.
Ikke sitt å tvinn tommeltotter mer, Begynn å bygg landet. Sett ALLE i jobb. Norge har penger.
Redigert 17.09.2019 kl 16:31 Du må logge inn for å svare
NOKIA1
17.09.2019 kl 15:24 2542

VG i dag : https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Wbd68j/nho-topp-skal-lage-bensinstasjoner-til-havs-med-ren-energi?utm_source=vgfront&utm_content=row-9

Våre selskaper skal utvikle flytende havvind-farmer til havs, som kan gi Europa og verden ren energi. De vil også gi energi til cruiseskip, tankere og andre skip. De trenger ikke til kai for å få drivstoff: Energien fra havvindmøllene kan omskapes til hydrogen, som skipene kan fylle ute i havet. Slik kan også oppdrettsanleggene som nå planlegges ute i havet, få ren energi til sin drift.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 15:57 2339

Jeg er tungt inne i Nel. Har ikke solgt en aksje.. Men Nas har vært fin siste uka, med over 34% avkastning i vanlig Nas og over 90 % avkastning i Bull Nas X3 DNM. . Må jo plukke noen potter, i påvente av mere trøkk i Nel. Nel kommer sammen med klima og miljøvernminister Ola Hydrogen Elvestuen som kommer med en svært offensiv nasjonal helhetlig hydrogenstrategi nå.
Denne Twittrer Nikola om for 1 år siden:
"European testing is projected to begin in Norway around 2020. Nikola is also in the preliminary planning stages to identify the proper location for its European manufacturing facility." Så Nikola må få ut finger'n. Nye Europa ordrer til Nel, takk. Nikola er på overtid..
https://t.co/xVLipm0cfP
OZZY
17.09.2019 kl 16:36 2196

Ja kjempeordren til NEL fra NIKOLA må komme nårtid som helst, skal NEL og NIKOLA få opp alle stasjonene de har planlagt. Hvorfor drøyer det ? mvh utålmodig.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 22:30 1519

Ozzy. Ting tar tid i Nel.. Det som er hyggelig idag - det er er at Nel omsetningen passerte kr 120 mill. (Nas bikket kr 300 mill.) Nel ledelsen var hos Nikola for drøye 2 uker siden. Det er nok meget harde forhandlinger i kulissene. Vi får en heftig forløsning denne uken, tror eg. Jeg tror vi får se flere snarlige tunge kontrakter fra Yara, Hybrit AB og Nikola Motors. Jeg er glad jeg kastet ut trålen å kr 6. Jeg sa til dere at det var billig. Det syntes bedre i dag. Kr 7.48 er krem. I dag fikk investorer tilbake den ene milliarden de brukte på Nel aksjer for 3 mnd siden. De ga kr 7.47 pr aksje og de vil nå ha avkastning. Løkke må nå levere store fisker, som er på kroken.
Ikke glem at Alstom, Fredericia DK, Hern(kr 100 millioners anbud er inne) , og Everfuel Europe vil komme med store kontrakter. Klima og miljøvernminister Ola Hydrogen Elvestuen kommer med en svært offensiv nasjonal helhetlig hydrogenstrategi anytime. Jeg tror Løkke venter på incentiver fra staten da Equinor fikk kr 2.3 milliarder i statstøtte til vindkraft. Nå kan Nel få neste på ca kr 100 millione i statstøtte fra staten. Da har vi 7 ferske triggere som røsker..
Redigert 17.09.2019 kl 22:32 Du må logge inn for å svare