Jeg også vil ha en Raja-tråd

Sotah
17.09.2019 kl 20:04 945

Når alle andre har hver sin. Hvis du lurer på om det er bruk for så mange tråder er svaret nei. Men jeg vil ikke være dårligere enn andre. Og det å poste på eksisterende tråd er tydeligvis helt ute for tida. Da blir jeg med på moroa.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 20:05 944

ABID RAJA HAR MANET TIL KAMP MOT DE BRUNE TANKENE

NAZISME kampen skal du få delta i
Du er nå registrert med innsats mot Sylvi fra Sjøholt
#downs sylvi
Redigert 17.09.2019 kl 20:07 Du må logge inn for å svare
Oskar2
17.09.2019 kl 20:27 934

Det ser ut som der ligger noe i kortene til Raja som har til hensikt å trekke til seg Muslimer om han lager nok støy i Venstre, spillet er naivt og enkelt om en ser det innenifra dette med å splitte og sitte med offerrollen.Nazi får vi tro ligger i kikkertsiktet dah..
Slettet bruker
17.09.2019 kl 20:31 930

Selvsagt, Sota. Abid er hot!!
Sotah
17.09.2019 kl 20:31 929

Det er neppe menigheten her han frir til ihvertfall. Makan til hikke på forumet har jeg ikke sett siden Grande var i åker´n. Mye styr til å være et så lite parti. Men hver får pusle med sitt.
Slettet bruker
17.09.2019 kl 20:33 929

ABIDRAJA har fridd til deg sotalat slapp islamsota AP?

#følerdu?
Slettet bruker
17.09.2019 kl 23:02 909

Alle har rett til egen Raja tråd men spørsmålet Sotaslapp m/islam, typisk AP, er hvor vil du med Raja tråden din?
Slettet bruker
17.09.2019 kl 23:38 904

Lag kosetråd og bruk din gule islam sos kompetanse der heller enn å rakke ned på ikke-islamske tuliinger,
Slettet bruker
17.09.2019 kl 23:49 896

Har du helt glemt Greta nå da, Sotah! ;-)

PS. Så merket jeg meg der jeg gikk i fjellet i helgen at du henviste til Havfruen på en av dine mange Greta-tråder. Hva jeg har med den lille uskjønne forurenseren av natur, klima og miljø (i videste forstand) å gjøre vet ikke jeg? Jeg trasket på Hardangervidda, ren og uskyldig, uten så mye som en eneste skolestreik på samvittigheten - og ikke fikk jeg flydd inn et mannskap på 12 til å frakte fjellstøvler og ryggsekk hjem igjen for meg heller. Jeg bar alt sammen selv. Så tok jeg jammen toget hjem også, for X5'en har jeg solgt - og jeg tror jeg ligger milevis foran den avskyelige jentungen på alle mulige måter i min selvoppofrelse for kommende generasjoner - der Greta skriker egoistisk for seg sjøl og sin egen fremtid. Det er neppe klima som kommer til å ødelegge livet hennes...
Redigert 17.09.2019 kl 23:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 00:41 883

Ha ha ha! Greta lar seg hylle av verdens største warmonger! Nå vil han ha litt av pengestrømmen til Greta inn i ObamaFoundation!

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/barack-obama-hyller-greta-thunberg/ar-AAHrkVY

Barack Obama Verifisert konto @BarackObama
for 2 timer siden
Just 16, @GretaThunberg is already one of our planet’s greatest advocates. Recognizing that her generation will bear the brunt of climate change, she’s unafraid to push for real action. She embodies our vision at the @ObamaFoundation: A future shaped by young leaders like her.

And the money kept rolling in from every side
Greta's pretty hands reached out and they reached wide
Now you may feel it should have been a voluntary cause
But that's not the point my friends
When the money keeps rolling in, you don't ask how
Think of all the elites guaranteed a good time now
Greta's called the hysterics to her, open up the doors
Never been a fund like the Foundation Obama funds

When the money keeps rolling out you don't keep books
You can tell you've done well by the happy grateful looks
Accountants only slow things down, figures get in the way
Never been a lady loved as much as Greta Thunberg

https://www.youtube.com/watch?v=mGwLgov8Bkk

Nå vil Greta falle sååå dypt når Obama faller! Kanskje tar han henne med seg?:
When we’re done he’ll claim Kenyan citizenship as a way to escape. Q
Slettet bruker
18.09.2019 kl 06:15 862

Gretas tre diagnoser.
Utredningen munner ut i ikke mindre enn tre diagnoser: Aspbergers syndrom (autisme), OCD (tvangslidelse) og selektiv mutisme. (Mamma) Ernmann nærmest triumferer når diagnosene endelig er klarlagt, og brikkene har falt på plass. Særlig er det autismen som kan brukes for alt den er verdt.
https://www.msn.com/nb-no/underholdning/nyheter/morens-hensynsløse-utlevering-av-greta-thunbergs-mange-kamper/ar-AAHqYmW
Slettet bruker
18.09.2019 kl 06:19 860

"Greta har en diagnose, men det utelukker ikke at det er hun som har rett, og alle vi andre som har fullstendig feil (…) Greta tilhørte det lille fåtallet som kunne se karbondioksidene våre med det blotte øye.(…) Hun var barnet, vi var keiseren."

Ingen galskap her vel, Sotah???
Slettet bruker
18.09.2019 kl 06:26 861

Dommedagsprofeten Greta Thunberg får derfor fortsette å skremme verden. Sirkuset lever i beste velgående.

Hva skal vi med islamiseringsfantasten Abid Raja når vi har dommedagsprofeten Greta Thunberg???
Redigert 18.09.2019 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Sotah
18.09.2019 kl 07:18 851

Sånn sett hadde hun passa inn på forumet her. Den eneste som er i tvil om noe som helst her er jeg.
Zorin
18.09.2019 kl 07:28 845

Jeg har lyst til å starte en tråd som heter «hvem er med på å mane til kamp mot FrP, grums og andre brune tanker» så det så.
ladaen7,30
18.09.2019 kl 08:09 832

Man må nesten spekulere på hvor barnevernet har vært i dette tilfellet, om det er noe i dette sammendraget.
Det er jo en hel del mødre som renner rundt i helsevesenet med ungene sine for å få oppmerksomhet. Er det egentlig ungene det er noe galt med?
Sotah
18.09.2019 kl 18:11 783

Han passer fint inn i 180-graders partiet, Raja. De har snudd på femøringen før. Og kommer til å gjøre det igjen og igjen.

https://www.tv2.no/nyheter/10855065/
Redigert 18.09.2019 kl 18:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 21:15 760

Styreleder i Ex-Muslims of Norway (EX-MN), Cemal Knudsen Yücel, forteller i dette videoklippet litt om hvordan han og andre eks-muslimer i Norge ser på uttalelsene til Abid Raja, offermentalitet, islam og muslimer i Norge generelt. Video transkript utdrag:

«Abid Raja sier han var en sint, ung muslim før og nå er han liberal. Det kan være sant, men det ser ut som han ikke har glemt det største våpenet til islamister. Han har fortsatt med seg offerkortet. Så lenge islamister har offerkortet, kommer de til å vinne. Sånn har det det vært i vesten og i Midtøsten. Det er det som kommer til å skje.

Det er helt utrolig hvordan folk kan glemme hvordan det er i den muslimske verden. Se på oss. Faktisk så har jeg og mange av mine brødre og søstre rømt fra disse tradisjonene, denne troen, hvor er Abid Raja som skal forsvare meg? Oss?

Og så snakker han om snikislamisering? Det er det han gjør, det er faktisk snikislamisering. Og det er helt sant. Han skriver i debattinnlegget at å nekte å håndhilse er en velment tradisjon. Nei, det er ikke det! En velment tradisjon i Norge er å håndhilse. Og vi bor i Norge! Det er ikke kvinnen som nektet å håndhilse på kronprinsen som er offeret her. Det er ikke Abid Raja som er offeret her. Det er kronprinsen som selv er offeret. Det er Norge som er offeret. Norge som tok imot oss.

Hvorfor er det helt greit at han skal få forsvare muslimske tradisjoner, pakistansk kultur og identitet, men nordmenn kan ikke forsvare deres kultur og deres identitet. Da er de rasister. Dette er helt utrolig.

Vi burde snakke om dette. Hvis Abid Raja er så liberal, så burde han ta det opp dette, før han kommer med, jeg beklager, men pissprat.
Vi må sette pris på Norge. Så enkelt er det. Vi kom hit fordi her er det bedre enn der vi kom fra. Og målet vårt burde være: Vi ønsker at Norge skal bli Norge i framtiden. Ikke som Pakistan eller Tyrkia.»

https://resett.no/2019/09/18/eks-muslim-anklager-abid-raja-for-a-dra-det-evige-offerkortet/
Redigert 18.09.2019 kl 21:20 Du må logge inn for å svare
Sotah
18.09.2019 kl 21:21 757

Sånn jeg ser det er det eneste som øker på barnehageoppførselen i regjeringen tallet på de som sitter hjemme på valgdagen. Deprimerende at antatte topp-politikere ikke klarer bedre enn dette. Og med det avslutter jeg mitt engasjement i den saken, det blir for smått for meg. Natta.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 23:09 740

Greit nok at du ville ha egen abid raja tråd sota.
Synes det er fint med raja tråder og kommer til å slå ring rundt abid raja den ekte A i V.
Det er greta tråder du bør droppe.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 21:29 678

Det er opp til deg. Du kan støtte RAJA på hvilkensomhelst tråd du ser ditt snitt til å snakke bort Abid eller fyre opp som du pleier. Du kan gjøre din faste jabb, ikke klag.
Sotah
17.09.2019 kl 20:04 255
det å poste på eksisterende tråd er tydeligvis helt ute for tida.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 21:36 674

Ja la oss alle hedre Raya for hans klarsynthet i 2012


"Som barn får vi gutter innprentet at om noen krenker din profet, så er den personen fritt vilt. Han skal kunne tas, slås, skytes, drepes"
Slettet bruker
01.10.2019 kl 00:04 617

Jeg trekker et lettelsens sukk

Great A og raj A tiden er på nedtur.
T.o.m. sotah har gått lei av å starte egen nye tråd.
Men ekte nye A er neppe ferdig.........
Slettet bruker
01.10.2019 kl 00:09 617

Raja står der dessverre uten en tråd Sotah. Blir ingen på deg.
Sotah
01.10.2019 kl 08:12 588

Venstre er deres parti, ikke mitt. Jeg syntes bare at 34 tråder om det samme temaet var litt snaut. Så jeg syntes det var skrikende behov for en til. Det er som kjent fal´i å følge temaet på annen manns tråd.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 15:17 570

Din tråd var den klokeste som vanlig. Allerede før Great A kokte i FN sa du fra. Nå er gretna i Chile elns.
Det er altfor mange tråder som burde gått hus forbi. Du setter fingeren på et problem jeg vil ta opp i egen tråd.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 19:40 537

Nå har du sjansen til Hadji tråd før det braker løs og du kommer etterpå med egen tråd.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 23:39 527

ekte Ap gamle ultrasofalojale sotah med en stemmefot på vippen til m/l.
Sot A
før du starter din egen Raja tråd skal du spørre deg selv. Hva vill AP gule SOS med den tråden din? Det har du ikke svar på og derfor skal du spare deg til å kose vekk med islamhistorier helt på andre siden. Har du lært nå?
Redigert 04.10.2019 kl 00:11 Du må logge inn for å svare