Hold på aksjene til 15.10

rosgun
PLT 17.09.2019 kl 21:50 1930

...... da vil du sannsynligvis kunne få mangedobling.....på få minutter. Men da må du ikke høre på tre proffe baissere som plutselig har kommet med teknisk analyse konklusjoner som bare er manipulasjon.....

Ikke selg uansett. Nå vil de prøve på alle muligheter for kurspress.... stay cool

Redigert 20.01.2021 kl 13:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2019 kl 21:55 1904

Hehehe..en som har kjøpt på topp og vil at alle andre skal redde seg?
rosgun
17.09.2019 kl 22:33 1839

Det var emisjon på 50 så nå er det krise gitt😀. Venter snart på emikurs skal passere med rekordfart.....
De fleste har kjøpt på 50 ved børsintro, så de er nok på kjøperen de også for å snitte ned.

Bare positivt at flere kjente nick vil inn i aksjen.. blir urent spill, men underbygger et svært bra kjøpssignal må jeg si. Virker som noen har dårlig tid også, så ila 1-2 uker vil det nok komme en bra melding om DW og ny bestilling av t lens
Redigert 18.09.2019 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
18.09.2019 kl 00:08 1765

Tror dette kan bli kult. Jeg har en snittkurs på 10,5. 15 000 aksjer. Bare å holde hodet kaldt.
rosgun
18.09.2019 kl 07:43 1673

Ikke at jeg tror noe særlig på teknisk analyse osv, men som et motsvar til disse nye aksjeanalytikerne som plutselig har funnet veien til Polight :

-1 dag strong buy
-1 uke strong buy
-1 mnd neutral
https://m.investing.com/equities/polight-technical

Men dette kan plutselig endre seg også helt uten mening, feks at aksjen går i humper. Mao vil jeg heller ikke anbefale å se på denne for mye. Nå er det kvartalspresentasjon 24.10 som gjelder så får vi se om det dukker opp bonusmeldinger i mellomtiden..........Vi vet uansett at det vil komme, men ikke helt når.......
Slettet bruker
18.09.2019 kl 07:58 1651

PLT har mangedoblet seg fra kr 7 til dagens kurs på kort tid uten noen nyheter som forsvarer en slik kursoppgang.
Da blir ofte nedturen like bratt og kanskje raskt tilbake rundt kr 10-12?

Hadde jeg vært i ledelsen ville jeg benyttet denne kursoppgangen til å då satt en emisjon.
rosgun
18.09.2019 kl 08:17 1616

Jøss nå er analytikernes her med resten av gjengen.
Dette er virkelige gode nyheter folkens. Nå er det 4 nick her som alle vil ha ned kursen..... som er nyankomne til Polight forumet...

Herved er alle advart.....nå blir det mye enkle og rare påstander fremover, men ikke la dere manipulere folkens . Stå imot dette tullet litt til nå, og ikke glem hvorfor de har dårlig tid på seg på få en lavest mulig inngang. Det er dette som er levebrødet dems....Dumt til å bli lurt til å stå utenfor nå...
Redigert 18.09.2019 kl 08:18 Du må logge inn for å svare
rosgun
12.10.2019 kl 05:15 1432

Ble stille i fjøset fra alle baisserne. Hva skal de skrive og finne på nå tro?

Tipper alle fikk kommet seg inn i tide. De klarte å manipulere kuts fra 28 til 22 på lav omsetning før den nå gikk opp til over 30 på grei omsetning. Håper folk har lært hvis de skulle prøve seg igjen. Ha trua og se hvor vill aksjen er med oppganger som virkelig seksploderer... Det Blir bare flere slike dager fremover

Det vil nok komme en nisse tenker jeg ila uka med noe ubegrunnet vås. Håper alle har blitt overbevist nå som har aksjer at de er som gull å tegne. Ikke gi de bort.... Kun et spill om å lite de fra dere. Regner med et massivt teykk mandag med baissere. Herved advart!
Redigert 12.10.2019 kl 05:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.10.2019 kl 18:53 1160

Hva skjer den 15 da ?


Bybonden har noen lodd her !
Londonmannen
12.10.2019 kl 18:56 1147

De baisserne får bare drive på. Her selges ikke en eneste aksje!
rosgun
12.10.2019 kl 20:53 1029

Hva skjer da?

15.10
Muligens lansering av Pixel 4 og Camerawatch.
Dette er 19 børsdager til!
Polight kan nå allerede ha to designwin, da faser tidligere ikke har blitt meldt utenom kvartals presentasjonene.
Min drøm er da at pixel4 og Camerawatch lanseres likt 15.10.(lekkasjer sier at lansering er i midten av oktober)

24.10
Eller må vi vente 8 børsdager til for å høre om progresjonene på fasene. Det kan jo hende også at pixel4 og Camerawatch lanserer rett etter dette ....

Ingen vet sikkert.

Det som er sikkert er:
- forgjengeren pixel3 hadde den beste kamera teknologien av alle mobiltelefoner
-Pixel 4 har lekket ny billedteknologi
-Camerawatch lanseres,( Google har ansatt 200 ingeniører fra Apple to siste år, kjøpt kamerateknologi med ingeniører fra Fossil for 400 mill, 6 mnd siden)
- Google har krysspatenter med Samsung og LG til 2024.
- alle android telefonene vil knuse Apple. Nå kan de gjøre dette med linsene fra poliglight-først ute med ny teknologi

Ansatte har opsjoner i 5 år på kjøp i intervall 18-27 kr. Aksjen nå er sykt billig ( Jeg måtte bare kjøpe for 100 000 selv jeg). Årets case på Oslo børs, og kan bli vinneren i 2019/2020 med vanvittig stigning.......og kan bli en herlig utbyttemaskin på relativt kort sikt......Er spådd til å bli Norges første enhjørning med omsetning på 7 mrd kroner i forbruker/hitech segmentet .
For min del kan aksjen bare gå videre ned- det går kjempefint.... har fortsatt noen hundre tusen jeg kan bruke, men da må jeg utsette bilkjøpet litt. Var allerede all inn på kr 31 i snitt, men takket være et eller annet har jo utrolig nok kursen gått ned og da er det bare å slenge inn de pengene man kan skaffe til veie. Takker og bukker Rokkepus enn så lenge. Bare å ta plass i raketten nå.. det vil sparke skikkelig innen utgangen av oktober måned uansett......ikke minst med tanke på kvartalsrapporten den 24.10. Må vi vente til 2020 går det også bra. Jeg lover at dette er det verdt å vente på. OMG
rosgun
12.10.2019 kl 20:53 1028

Hva skjer da?

15.10
Muligens lansering av Pixel 4 og Camerawatch.
Dette er 19 børsdager til!
Polight kan nå allerede ha to designwin, da faser tidligere ikke har blitt meldt utenom kvartals presentasjonene.
Min drøm er da at pixel4 og Camerawatch lanseres likt 15.10.(lekkasjer sier at lansering er i midten av oktober)

24.10
Eller må vi vente 8 børsdager til for å høre om progresjonene på fasene. Det kan jo hende også at pixel4 og Camerawatch lanserer rett etter dette ....

Ingen vet sikkert.

Det som er sikkert er:
- forgjengeren pixel3 hadde den beste kamera teknologien av alle mobiltelefoner
-Pixel 4 har lekket ny billedteknologi
-Camerawatch lanseres,( Google har ansatt 200 ingeniører fra Apple to siste år, kjøpt kamerateknologi med ingeniører fra Fossil for 400 mill, 6 mnd siden)
- Google har krysspatenter med Samsung og LG til 2024.
- alle android telefonene vil knuse Apple. Nå kan de gjøre dette med linsene fra poliglight-først ute med ny teknologi

Ansatte har opsjoner i 5 år på kjøp i intervall 18-27 kr. Aksjen nå er sykt billig ( Jeg måtte bare kjøpe for 100 000 selv jeg). Årets case på Oslo børs, og kan bli vinneren i 2019/2020 med vanvittig stigning.......og kan bli en herlig utbyttemaskin på relativt kort sikt......Er spådd til å bli Norges første enhjørning med omsetning på 7 mrd kroner i forbruker/hitech segmentet .
For min del kan aksjen bare gå videre ned- det går kjempefint.... har fortsatt noen hundre tusen jeg kan bruke, men da må jeg utsette bilkjøpet litt. Var allerede all inn på kr 31 i snitt, men takket være et eller annet har jo utrolig nok kursen gått ned og da er det bare å slenge inn de pengene man kan skaffe til veie. Takker og bukker Rokkepus enn så lenge. Bare å ta plass i raketten nå.. det vil sparke skikkelig innen utgangen av oktober måned uansett......ikke minst med tanke på kvartalsrapporten den 24.10. Må vi vente til 2020 går det også bra. Jeg lover at dette er det verdt å vente på. OMG