**Magseis er sulten som en ulv, rett i strupen på PGS og PLCS!

Slettet bruker
MSEIS 17.09.2019 kl 23:58 6175

Går rett i strupen på PGS og Polarcus. Nå får de ikke ha streamerjobbene for seg selv heller!

Fra Q2:
Magseis Fairfield continues to develop new and innovative technologies. In the second quarter the company successfully completed proof of concept trials offshore Denmark for its extra high-resolution 3D seismic (XHR3D) system, formally known as P-Cable.

http://www.wgp-group.com/equipment/p-cable-3d-seismic-system/

P-Cable 3D Seismic System
A Clearer Picture
Operations on the Bergen Surveyor

Operations on the Bergen Surveyor
The versatile P-Cable™ 3D Seismic System benefits operations in mature as well as frontier regions. Providing proven Hi-Res 3D data for exploration and field development.

Through our partners we also provide post-processing services with de-multiple removal for selected targets. The benefits of P-Cable’s new technology includes the ability to produce low cost high-resolution 3D seismic data with rapid deployment and retrieval from small vessels, as well as high production rates and the ability to acquire data in shallow waters. WGP recently acquired a set of multi-client data in the Barents sea in conjunction with TGS.
Redigert 20.01.2021 kl 23:03 Du må logge inn for å svare
Davinci_me
19.09.2019 kl 21:53 1590

Magseis lever sitt eget liv! Noen presser ned kursen på lavt volum. Hvorfor det mon tro? Morgan Stanley kjøpte 4 millioner aksjer på en uke. Snart smeller det inn et bud på 4 mrd! Da er den repriset.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:58 1583

Superhaussere har tapt tungt her.Baisser andre aksjer i samme sektor og prøver seg på manipulasjon for at mseiss er tingen.
Ikke lett og tjene penger på børsen men lavmålet er og kommentere andres investeringer negativt.Burde vært skviset fra fora ferdig snakka.Kvakksalvere har ikke min sympati.
Davinci_me
19.09.2019 kl 22:11 1567

Snakker aldri ned andre selskaper! Matsern er en ekstremist - men han har no jaggu meg noen gode poeng innimellom! Magseis begynner å bli billig - ingen tvil om det. En inngang under 10 kr er grisebillig. Enkelt å greit. Tror nok ikke vi er mange dagene på disse nivåene gitt.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:13 1560

Magseis-tråden er blant de trådene, som er mest edruelige når det gjelder framsnakking. Ofte er påstander dokumentert med linker. Brasil-kontrakt (5-7 år) tråden har link til artikkel, hvor Magseis er nevnt som mulig kandidat til kontrakten. Da er det lov å framsnakke det. Med en sånn voldsom vekst i inntektene på kort tid, så er det lov å framsnakke det også.

Skal man ha suksess på børsen, må man ha en stayer-evne i de rette selskapene. Ikke freake ut om kursen faller, da må man kjøpe mer.

Som Buffet sier, ville du eid aksjer i selskapet, om du visste at børsen stenger i morgen og ikke åpner igjen før om 5 år? Mitt svar til det, er soleklart ja.
Redigert 19.09.2019 kl 22:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:16 1554

Hvorfor kommenterer du andre selkapstråder med konkurs og negativ dritt da?
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:23 1542

Måten noen er på gjør at jeg ikke gidder og sette meg inn i mseiss.Er dere short skjønner jeg agaendaen men Dere oppfører dere helt korka spør du meg.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:24 1541

Nå kan jeg ikke svare for davinci, men hvis du freaker ut av å høre at noen mener at PGS må ha kriseemisjon, har du mest sannsynlig ikke psyke til å være på børsen. Dessuten er det bra at ikke alle er positive, det fører til at du søker kunnskap i noen tilfeller.

De beste aksjekjøpene, gjør man ved å sparre med en uavhengig person som har kunnskap. Baisse hverandres aksjer og søke kunnskap
Redigert 19.09.2019 kl 22:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:25 1541

Spam og dagen og natta lang,sover dere ikke?Har ikke sett makan.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:28 1530

Mann brenner ikke andre på HO for egen gevinst,du har misforstått og skjønner ingenting Matseren.Finn investorer et annet sted.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:42 1513

Det blir helt opp til den som leser og tolker, det er like mange tolkninger som det er mennesker på jorden.

Alternativet er jo bare å holde seg på vg og db
Redigert 19.09.2019 kl 22:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2019 kl 08:24 1448

Magseis tettet hull i backloggen for q4 i dag. De som freaket ut når Magseis solgte noder til kinesiske BGP, trodde vel på null nye kontrakter i asia-markedet. Så feil kan de ta
Redigert 20.09.2019 kl 08:29 Du må logge inn for å svare
Odi.1
20.09.2019 kl 08:38 1431

" solgte noder " , er helt øremerkede områder dem får bruke dette, som egentlig er uaktuelle for noen vestlige
Penger i kassen til nye moderne noder, og container systemer, oppgradering noe enormt på data og lagring, pengene vel brukt for å styrke konkuranseevnen på store prosjekter/anbud.