Abid Raja som ny leder for V ?

Betonghue
18.09.2019 kl 09:45 1096

Vi hadde funnet fram sjampisen for å feire undergangen med Trinne-Trine! Med muslimen Abid som leder er det bare å sprette den og feire dette møkkapartiets exit fra norsk politikk !
Ta med Kristelig Fisseparti også !
H/FrP får komme tilbake som ett alternativ - etter at APE og resten av venstreraddisene har fått herje fra seg !
Vil ikke ta lang tid !
Tålmodighet - vi som elsker det norske Norge !
Slettet bruker
18.09.2019 kl 09:52 869

Vi kan klare oss uten venstre, men husk at mange velgere da vil gå til AP, SV og MDG.
Så det å ønske Venstre og andre småpartier nedenom er preget av korttenkthet.
Redigert 18.09.2019 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 10:53 853

Betong er så klok og voksen... :)

Konstant forbanna..

Hvis Grande er en dårlig leder, er det ikke da best for dere hatere at hun sitter så lenge som mulig?

Jeg trodde at Krf var inne i varmen nå, etter at mørkemennene overtok partiet, men...
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:02 848

A:
Krf er faktisk i ettertid ikke så gale som mange skal ha det til. Det var Dagfinn Høybråten i sin tid som feks introduserte røykeloven og måtte høste masse kritikk for det, bla ved å bli kalt for mørkemann.
I dag derimot, er det mange som har glede av denne loven. Uten at røyking har plaget meg, jeg bare konstaterer fakta.
Og det med bollestad er mørkemann i manges øyne får så være, det er viktig å ta standpunkt og å være tydelig, noe som naturlig nok er vanskelig for et sentrumsparti.



Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:05 846

Høybråten må huskes for røykeloven. Vi skal alle takke ham for den.

Men mørkemennene som nå styrer partiet er dypt religiøse fjols, som aldri må få makt.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:09 910

Fjols finnes i de fleste leire, og det er flest av dem på venstresiden i norsk politikk.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:10 909

Tror det er DU som har problemer med hatet ditt. Det kommer jo bare skjellsord som svin, hatere og annen dritt i nesten hvert innlegg du har her.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:18 901

Er Grande en bra leder?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:25 897

Selv har jeg intet ønske om at Venstre gjør det spesielt bra, og det vanker ingen gratistips fra meg om hun er god eller ikke.
Så slik du innleder må hun gjerne sitte om det får partiet til å falle. Det vil muligens også Abid greie. Det er vanskelig å gjøre det stort for sentrumspartier, iallefall alene.
Men når det er sagt er likevel ikke Venstre det verste som har skjedd norsk politikk. Det er imidlertid ikke hva det engang var. Tidligere var nemlig ikke venstre et venstreparti, men tilhørte ironisk nok de borgelige.
Redigert 18.09.2019 kl 11:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:29 895

Betongs sjampis tyder på at i alle fall sinnataggen vil at Venstre bytter henne ut. Jeg tror nok at partiet hadde hatt godt av et lederskifte, jeg også. Men det er fordi jeg mener at Venstre er et viktig parti som bør ha en viss innflytelse på styringen av landet.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:40 889

Tull. Norge klarte seg fint uten Venstre på Stortinget fra 1985 til 1993 og kan klare seg meget godt uten representasjon fra den kanten også i framtiden.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 12:00 886

Jeg er uenig med deg. Venstre har en sunn politikk som balanserer fokus på næringsutvikling med fokus på klima og miljø. MDG kommer til å bli store i årene som kommer, hvis de spiller sine kort smart. Men det er viktig at de ikke blir for store. Her vil jeg mye heller ha et stort Venstre enn et stort Sv, som jo også sier at de er et miljøparti.

Når det gjelder akkurat det dere freppere hater Venstre for, så har dere nok få venner i noen av de andre partiene. Venstre er de eneste som tør å være klinkende klare på at de ønsker anstendigheten tilbake i norsk politikk. Frp jobber på spreng for å sniktrumpifisere Norge, men ser ikke ut til å vinne verken terreng eller stemmer på det. Takk og lov!

Dere får være så sinna dere bare vil, men vennligst respekter ytringsfriheten og ikke ty til barnsligheter og vold. Dere tjener ikke noe på det.
Redigert 18.09.2019 kl 12:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 12:08 880

den angivelige ytringsfriheten har blitt innskrenket mer og mer siden den kom i 1814, og mye mer de senere årene A.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 12:18 868

For noe tull. Venstre er en del av tvangspolitikken som skal dyttes nedover ørene på folk uten at de har bedt om det. Jeg trodde politikerne skulle serve folket men så får vi heller slike som Raja og Grande som er opptatt av å tre SINE meninger nedover hodene på folk som ikke vil ha dem. Var det rundt 4% som vil ha venstre ved forrige Stortingsvalg? Jeg er ikke filla interessert i dem. La de få en utkantkommune der de kan samle alle som vil ha Venstre så kan de styre slik de vil der uten å plage andre. Få dem vekk fra normale folk i vertfall!
Slettet bruker
18.09.2019 kl 12:30 863

Jaha? Hvordan opplever du så at ytringsfriheten er innskrenket?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 12:31 863

SINTEF mener ikke noe som helst. De formidler forskningsresultater og fakta om slikt.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 12:53 853

Hva som oppleves er ikke relevant A, og det vet tilogmed du. Det er fakta, noe som tilleggene og alle revisjonene viser.
Redigert 18.09.2019 kl 12:54 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
18.09.2019 kl 13:01 847

Joda, bytt ut Grande med Raja så går det bare enda raskere nedover med gjengen, frittalende høns har den evnen i politikken heldigvis.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 13:08 843

Ok. Hvis det er fakta, så kan du legge frem eksempler. Hvor er de?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 13:10 842

Så de er de beste Venstre har? Jeg tror nok ikke begge ryker, skjønner du. Vet ikke om Raja har det som skal til for å få sving på sakene igjen, men det hadde vært spennende.

Han har sine meningers mot og er en klok mann, så kanskje.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 13:22 835

Hei folkens:))

Og...hehehe - splitteren Raja "klok mann" - dream on, seriøst...ZnageZz....

Raja har i hele sitt offentlige virke spilt på innvandrerbakgrunn og islam som brekkstang for å promotere seg selv. Det var som talsmann (mann, ja) for World Islamic Mission (WIM) han først kom i offentligheten, ung mann med bakgrunn fra Pakistan, muslim og snakker perfekt norsk!, det var nytt fra det moskémiljøet i Norge. Virkelig kjent ble han som advokat, da han slo gjennom som forsvarer for faren til norskpakistanske Rahila Iqbal (20). Norsk politi var overbevist om at hun var blitt drept av sin egen far i Pakistan (2005), men Raja brukte som advokat sin norskpakistanske bakgrunn for hva «den er verdt». Saken ble aldri løst, til mange norkspakistanske kvinners fortvilelse. For øvrig har Raja siden studiedagene vært opptatt av det han mener er politiets rasisme, noe han også skrev en mellomfagsoppgave om.
Men det var med selvbiografien Talsmann (2008) man begynte å skjønne hvilken (tals)mann vi står overfor. Ikke minst fordi Raja snur kappen etter vinden, og uansett tema som har vært oppe i offentligheten har han enten fremmet forslag spesialinnrettet mot muslimer, skiftet standpunkt eller så er det ikke måte på hva han selv har opplevd, der han kun erkjenner problematikken hvis det er han selv som har formidlet den.
Vi husker for eksempel Rajas forslag i 2003 om at muslimer skulle avlegge ed på koranen i norsk rett. «Respekt og ære» i islamsk navn mente altså Raja i fullt alvor skulle tre inn i norsk rettstradisjon. Det må en kunne si er å innføre sharia bakveien inn i norske rettssaler. Eller kanskje det vi kan kalle snikislamisering? I 2008 foreslo han halamat i norske fengsler, da nordmenn ifølge han ikke har problemer med å spise halalmat. Snikislamisering?
Så var det ønsket om en strengere blasfemilov i 2006 for å beskytte islam, men i 2012 hadde han skiftet mening. Han var ikke lenger for en blasfemiparagraf i lovverket vårt, med begrunnelsen om alt hatet han selv er vokst opp med: hat mot USA, hat mot jøder, hat mot homofile, og om indoktrinering til å mene at de som håner hans profet skal drepes. Og Raja er som kjent vokst opp i Norge.
https://www.rights.no/2019/09/splitteren-abid-q-raja/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 13:22 834

du vet svaret selv A.
det klassiske er moderering av nettdebatter, som du selv er bruker av, som gir kneblede debatter hvor kun det politiske korrekte er tillatt.
det er et paradoks når dette skjer i aviser som til overmåte også mottar pressestøtte.

vIdere, definisjonen av "hatkriminalitet" feks.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 13:58 821

Banden i rights er like lite troverdig som de andre høyreekstreme ormebolene.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:00 819

Ja, det er sant. Nettdebattene nå til dags er fryktelig mye mer moderert nå enn i 1814. Helt uhørt!

Hva er galt med definisjonen av "hatkriminalitet"?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:18 813

Betonghue skrev Innlegget er slettet
Du har blitt slik som de som okkuperte landet og drepte mennesker, altså. Hvorfor er du så forbanna hele tiden? Admin blir varslet om trakasseringen din, forresten.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:18 812


Hva er galt med definisjonen av "hatkriminalitet"?

Jeg forsøker etter beste evne å unngå dine feller A.
Men jeg kan likevel driste meg til å si at homofili var en diagnose inntil relativt nylig (1972? kanskje du levde da? ) og at neger er et norsk, ikke nødvendigvis negativt ladet ord. Vi må kalle spade for en spade.

Å lære ordet neger er god integrering, i den grad det er ønskelig.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:23 806

Feller? :) Jøye meg. Jeg lurte på hva du mente er så galt med en definisjon. Det var ingen felle, gitt.

At samfunnet blir klokere får du nesten leve med. At man frem til for snart femti år siden syntes at homofili er en sykdom betyr ikke en dritt nå. At DU, som hvit mann, synes at du skal få lov til å bruke et belastet ord på folk med en annen hudfarge er ditt problem. Men jeg trodde du skulle forklare hva som var så ille med definisjonen av "hatkriminalitet". Nå begynner jeg å bli usikker på om du i det hele tatt vet hva hatkriminalitet er, for ingenting av det tøvet du har skrevet har noe som helst med det å gjøre.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:36 797

Vil du ha meg til å begå hatkriminalitet?
At man frem til for snart femti år siden syntes at homofili er en sykdom betyr ikke en dritt nå, er dessverre trolig tildels ganske riktig.Trist nok.
Men det er heldigvis noen som likte Norge slik det var og vil beholde det slik det engang var.
Du er neppe blandt dem har jeg inntrykk av.
Hvorfor gjør du poeng av at jeg er hvit mann? Er det noe galt i å være svart kvinne? Hvorfor spiller farge og kjønn noen rolle?
Redigert 18.09.2019 kl 14:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:39 795

Hva ville det i så fall være? I praksis?
Betonghue
18.09.2019 kl 14:39 794

Nærmere 30 innlegg med vrøvl, og bare halve dagen gått ! Nå også med trusler. Ja,ja sann, du får være glad jeg ikke får kloa i deg på tomanns hånd. Ferdig med deg, flere kommentarer bortkastet!
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:41 792

Haha! Gamlingen truer med vold!

Hvilke trusler har jeg kommet med, betong?


Må nesten plukke opp denne igjen. Her er du fin, betong :)
"Undertegnede, og veldig mange av mine kjente og årgang, mistet nær familie under krigen, og vil ha oss frabedt dette helvetes "brune" stempelet !
Vi er norske nordmenn, og forakter muslimer, islam, og all faenskapet dette ondet påfører vårt samfunn !"

Det er omtrent som:
"Jeg ær får fan ikke nassisst sjøl åm jæ ær får ett arisk Nårge!
Sieg heil!"



Redigert 18.09.2019 kl 14:45 Du må logge inn for å svare
Noni
19.09.2019 kl 12:27 722

Vet ikke. Det må Venstrefolk svare på, men oppslutningen er jo ikke særlig stor, hva det skyldes
aner jeg ikke.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 12:31 715

..så et lederskifte kommer nok ganske snart.
siko1
19.09.2019 kl 13:54 701

Det synes i alle fall som om venstrefolk som Bekte og Raja har noe felles: å ikke være i stand til å se og begripe egne utsagn.
Bekte slenger om seg med karakteristikker som hatere mot sine med-debattanter i øst og vest, uten å ha evne til å seg seg selv og om benevnelsen kunne passe på han selv. (Noe det i høyeste grad gjør). Slik Raja synes å være den eneste i Norge som ikke forstår hva han slynger ut av seg.

Slettet bruker
19.09.2019 kl 14:04 695

Hei siko/folkens:))

Og...Quaranen kommer alltid først for rettroende muslimer som de to du nevner, kverulering og løgn til vantro er deres rettesnor - intet nytt under solen...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Zorin
19.09.2019 kl 15:49 672

Hvorfor ikke? Han snakker jo sant; en forfriskende skjeldenhet innenfor det politiske borgelig/liberale miljøet.
børst
19.09.2019 kl 20:06 637

Faren er jo at Venstre da kan bli et muslimsk folkeparti, som fronter saker som hijab i politiet og bønnerop, og som vil utnytte sin vippeposisjon maksimalt.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:20 630

MorroA den nye blir at.V har en mer naiv tilnærming ikke oppdatert på ISLAM og QUOOORAN
Venste i litt førislamsk tid uten islamferdigrast fjordliberalsk distriktsnaivistisk grande teatralsk filosofi i ren nostalgi betyr at raja Venstre så sitt snitt og Raja er definitivt Venstres fremtid i A den nye partiet.

#Grande må ut
#V er RAJA nå + A den ekte nye B jessusp lol

bare vent å se.
Redigert 19.09.2019 kl 20:21 Du må logge inn for å svare