***RAJA*** NYTT UTSPILL - "FREMMEDGJØRENDE RETORIKK"

Slettet bruker
18.09.2019 kl 10:18 734

Hei folkens:))

Og...som kjent prøver radizzene å stoppe all meningsutveksling om den feilslåtte og ikke bærekraftige innvandringen fra araberlandene - nå prøver Raja seg på en ny vri med samme hensikt "fremmedgjørende retorikk" - ingen stoler på taqqiya fra Raja lengre - naise trai, stay tuned...ZnageZz....



Han fikk spørsmål om kronikkene og uttalelsene som har skapt storm den siste tiden, da han landet på Gardermoen onsdag.
– Jeg burde der brukt begrepet «når de fremmer fremmedgjørende retorikk». Jeg tror innholdet er det samme, sa Raja.
Han gjentok i grove trekk budskapet fra sin Facebook-post tirsdag.
– De Frp-erne som er såret over det, har jeg beklaget overfor, sa han.
– Jeg har skrevet på Facebook at det var aldri min intensjon på knytte dette opp mot nazismen.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2019/09/18/195611691/raja-de-frp-erne-som-er-saret-har-jeg-beklaget-overfor


-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 10:35 725

Jeg synes begrepet snikislamisering er nonsense, det gjøres heller i stor åpenhet.
Redigert 18.09.2019 kl 10:35 Du må logge inn for å svare
polemiker
18.09.2019 kl 10:44 716

Glatt som et såpestykke denne pompøse fyren. Som et PR stunt er det selvsagt brilliant og han har skaffet seg en enorm oppmersomhet. Det er nok neppe Venstres eller regjeringens beste han tenker på. Han påstår det er for landets beste da han "have a dream" om å "forene" hele landet i en multietnisk og religiøs gruppe.

Han oppnår naturligvis det stikk motsatte, men han har nok tiltrukket seg en rekke nye tilhengere i det islamske miljøet og fra folk på venstresiden. Hareide er som vi har sett en av de fremste i heiagjengen. Han har nå for alvor lansert seg selv som en lederkandidat i Venstre og satt Grande fullstendig på sidelinjen.

Hans "drøm" er nok at han selv blir leder i V, og at han da vil fortsette med å nøre opp under muslimhatet mot nordmenn slik at han tiltrekker seg titusenvis av muslimske stemmer. Han kjenner naturligvis sin flokk, og vet at det ikke skal så mye til for å fyre opp denne gjengen med religiøse hissigpropper.

Siv Jensen burde ikke hatt noe problem med å unnskylde bruken av ordet "snikislamisering". Det var en riktig betegnelse for 20 år siden, men nå er det islamisering i full offentlighet og det finansiert av stat og kommune. Bønnerom, moskeer, "kulturforeninger", hijab, hvite kjortler og muslimsk jihad skjegg blir en stadig større del av det norske samfunnet.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 10:46 713

20 år siden sier du? Ikke så lenge vel?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 10:46 712

Hei katten/folkens:))

Og...tiltredes, katten . bønnerom på skoler og institusjoner, halalkjøtt på sykehjem, bruk av tildekkende plagg øker, store offentlige overføringer til moskeer har skutt fart ettersom araberbefolkningen har økt og moskeene dukker opp over alt, +++++ - snik kan lett strykes og islamifisering/kalifatizering står på egne ben...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:01 704

Kan noen fortelle meg hvorfor det ikke skal være lov å snakke om elefanten i rommet?

Hvem er egentlig tjent med at det ikke skal snakkes om den, for alt vil jo komme for en dag til slutt allikevel?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 11:03 701

Ja, hvorfor kan ikke noen få si sin ærlige mening om Frps retorikk?
Fjordgubben
18.09.2019 kl 11:11 695

Bekte slår til med to nye spørsmål, for svar har han aldri.
Londonmannen
18.09.2019 kl 13:22 670

« Hvor ser du denne islamiseringen da?»
Vel, personlig ser jeg den over alt i samfunnet. Jeg har forsøkt å legge merke til om jeg noen gang den siste siden har reist med bussen mellom Bergen sentrum og egen bopel, uten at der er tegn til Islam blant passasjerene på bussen. Men sant og si så ser jeg muslimer på bussen hver eneste gang, og det synes som om det blir flere og flere av dem.

Vi vet at uniformsreglementet i Forsvaret allerede har åpnet opp for at muslimer kan bære hijab. Også det et tegn på at samfunnet, ikke snikislamifiseres, men faktisk blir islamisfisert.

Vi vet at enkelte eldresentre allerede har fjernet svinekjøtt fra menyen. Det er vel neppe for å ivareta etniske nordmenn sine interesser, men muslimene sine krav.

Vi nærmer oss Jul igjen og også i år vil vi få se eksempler på at norske barn ikke skal få stifte bekjentskap med julenissen eller at tekster i våre kjære julesanger blir endret endret for å imøtekomme krav fra muslimer.

Bergen kommune godtar at muslimer diskriminerer kvinner når de ved utleie av Griegjhallene godtar at kvinner og menn må bruke ulike innganger til hallen. Når ble det akseptabelt i Norge å diskriminere mellom kjønnene? Men når det kommer til muslimene, så er dette politisk korrekthet.

Vi har for få uker sett at muslimske kvinner nekter å håndhilse på landets kronprins når denne rekker ut hånden for å hilse. Og plutselig står det frem offentlige nordmenn og forsvarer at det å holde hånden til hjerte er en like god, for ikke å si bedre måte å utvise respekt på. Ja, mulig i kulturene i MidtØsten, men ikke i Norge. Nok et eksempel på at muslimene kommer unna med alle sine krav om at deres vaner, kontymer og behov må imøtekommet i det norske samfunnet.

Dette er intet annet enn muslimifisering. Forsøk å dra ned til Iran og påberope deg norske sedvaner og kulturelle trekk. Ta med deg din frue og la henne gå med håret fullt utslått. Ta deg en tur på en Iransk badestrand og ta gjerne fruen med i en bikini. Forsøk deretter å la fruen sole seg topless. Får du problemer stiller sikkert norsk UD opp med bistand.

Saken er at mens naive nordmenn stilletiende godtar stadig nye krav fra muslimene, i den tro at dette skal skape et godt forhold til muslimene i Norge, så ler de seg skakk av naive nordmenn. Tror dere virkelig at Islam i Norge er ulik Islam i Iran? Tror dere at vi sekulære nordmenn noen gang vil bli godtatt som likestilte til muslimer? Tror dere at muslimifiseringen av det norske samfunn vil stanse? Nei, så lenge muslimene blir flere og flere vil de gjøre seg mer og mer synlig og stille stadig større krav. Men på et eller annet tidspunkt vil de feste nordmenn måtte innse at Islam har fått alt for stor innflytelse i det norske samfunnet.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:07 661

Nei, det er sant. Hvis noen prøver seg på et svar, så er det som regel vås.

Hva kan det komme av, tror du?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:12 658

Du "ser" det overalt, ja :) Ønsketenkning, altså.

Hva er det ved mennesker du ser på bussen som liksom skal bevise at Norge er islamifisert? Hvis du ser en jøde på bussen, så er Norge..jødifisert? Fascinerende dum logikk. Du irriterer deg over hvordan folk ser ut. Det er intet bevis for noe annet enn at enkelte (deg) bør gå litt i seg selv.

Påstanden din om eldresentre og svinekjøtt må selvsagt bevises. Jøder skal heller ikke spise svin...

Får ikke norske barn stifte bekjentskap med julenissen? Og det er muslimenes skyld? Hvor får du slike ideer fra? Vet du forresten at julenissen ikke er ekte? ;)

Vi får ta disse tingene først. Du kommer med en mengde med påstander og jeg er spent på om du kan underbygge dem.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:25 652

Hei A/folkens:))

Og...hehehe - merkelig skrue du A - men som rettroende muslim følger du vel bare Quaranen...ZnageZz....

Rektorer ved flere skoler hvor det er en stor andel muslimske barn, forteller om et økende krav om kjønnsdeling i svømmeundervisningen, opplyste kommunalsjef for oppvekst i Skien kommune, Grete Gjelten.
– Dette er en problemstilling som jeg jevnlig får tilbakemelding om fra rektorene, sa Gjelten.
https://www.ta.no/undervisning/svommeopplaring/oppvekstsjef/plikter-a-tilrettelegge-for-kjonnsdelt-svomming/s/5-50-60088

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:33 645

Bekte

Bare 6 spørsmålstegn i ett innlegg. Du klarer bedre, for det syntes jeg var dårlig.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:37 642

Vi hadde kjønnsdelt svømmeundervisning der hvor jeg gikk på ungdomsskole. Ikke en muslim på mange mils avstand den gangen, på åttitallet.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:47 638

Hei A/folkens:))

Og...hvilken skole - eller slutt å lyv til vantro...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:51 635

Det får du aldri vite.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 14:53 627

Hei A/folkens:))

Og...da fastslår vi løgn til vantro igjen...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 18.09.2019 kl 14:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 15:00 626

Der fikk kasuset smake sin egen medisin gitt.... Ha-ha.

Det var nok på en spesialskole som det het på den tiden vil jeg tro. En spesialskole i Råde-Moss-området.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 15:01 624

Trakassering blir meldt til admin, papp. Hva med å bli voksen også i hodet?
Slettet bruker
18.09.2019 kl 15:05 621

Hva du måtte gjette om dette, betyr null og nix.

Kjønnsdelt svømmeundervisning er uansett forbudt nå. Og det er et meget tydelig bevis på at det heller ikke er et argument for at Norge er islamisert. Det er sludder.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 15:13 614

Som en skrev for litt siden: Angivere ble ikke tatt på med silkehansker under krigen.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 15:13 614

Hei folkens:))

Og...Raja har flere særkrav på lager - intet nytt under solen...ZnageZz...

Er det en menneskerett å spise kjøtt i fengsel? - Ja, sier jurist og talsmann for World Islamic Mission, Abid Q. Raja. - Det finnes halal-mat i kantinen ved Universitetet i Oslo. Nettopp fordi studenter skal ha lik mulighet til utdanning, og da er kosthold og ernæring en del av det. Når det gjelder soning, så er utgangspunktet at alle må sone på like vilkår. Selv om ingen skal særbehandles i et fengsel, så må heller ingen straffes hardere. Ved å gi folk mat som de ikke kan spise, straffes man nettopp hardere. Enkelte blir tvunget til å bryte med religionen. Jeg anser denne praksisen for å være et klart brudd på menneskerettighetene, sier Abid Q. Raja.
https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/eqROM/Muslimer-krever-halal-kjott-i-fengsel

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Zorin
18.09.2019 kl 15:55 597

Raja hadde rett første gang. Dette blir det samme som Ernas ord "jeg ville ikke valgt de ordene".
Slettet bruker
18.09.2019 kl 16:00 594

Hei Z/folkens:))

Og..jepp,han hadde fullstendig rett - snikislamifisering er gått ut på dato og foregår nå i full åpenhet as we speak - under ordet islamifizering...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
børst
18.09.2019 kl 17:06 580

Abid Raja kommer fra islamistiske World Islamic Mission, så det er ikke det minste rart om han anklages for å være en muslimsk muldvarp i tjeneste for islamistene. For det er jo ingen tvil om at det han prøver på er å kneble all negativ omtale av Islam i det offentlige rom.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 17:11 577

Bevis det du påstår.

Jeg vemmes av at dere holder på slik hver eneste gang en mørkhudet/muslim uttaler seg i mediene. Det er helt groteskt.
Londonmannen
18.09.2019 kl 22:25 542

Bevis, bevis, bevis....

Bevisene på islamifisering av det norske samfunnet finnes overalt; på skolene, i arbeidslivet, i Forsvaret, i gatene, ja overalt. Og det er såpass åpenlyst at vi trenger neppe kalle det snikislamifisering. Har naboer som er lærer og som drittlei den frekkhet muslimer utøver i skolen, både som elever og foreldre. Jeg kjenner taxisjåfører som har måttet gi muslimske sjåfører fyken fordi de verken respekterer en kvinnelig sjef, ei heller har vet til å skjønne de jobber i et serviceyrke og at eldre damer må gis en hjelpende hånd.

Nei, bevis kan du spare deg å be om. Dra huet ditt ut av sanden og begynn å se deg rundt i samfunnet så burde du også se hva som er i ferd med å skje i Norge. Og ettersom det er politisk ukorrekt å påvise denne utviklingen, så er det from noen politikere som tør fremme dette i det offentlige rom, til tross for at det er helt klart hva som skjer.

Og er man kritisk til Islam så blir man raskt stemplet som rasist. Men man bør ha klart for seg at Islam er langt mer enn en religion, det er en ideologi som går langt utover det religiøse til den enkelte. Og det er det ideologiske som er en fremtidig trussel mot det norske samfunnet.

For Norge er et samfunn grunnfestet på det verdigrunnlaget som tilligger Tricoloren; frihet, likhet og brorskap. Et verdigrunnlag som er totalt fremmed for Islam. Derfor kan aldri muslimer assimileres inn i et norsk samfunn. Den eneste muligheten muslimene har til å bli assimilert inn i Norge er at det norske samfunnet muslimifisere mer og mer, inntil muslimske verdier blir styrende for hele det norske samfunnet. Er det noe vi etniske nordmenn ønsker skal skje? Neppe. Men det synes dessverre ikke som om de fleste nordmenn skjønner alvoret i det å gi etter for flere og flere krav fra muslimske ledere. Dessverre.