halvpris
18.09.2019 kl 15:27 883

Kan jo virke som Nordnet ønsker at vi "småfolk" skal gå leie og trekke oss ut av aksje markedet. Tjenesten vi får er meget slett. Har ikke gjort en eneste handel etter fusjonen.
pipsoe
18.09.2019 kl 15:58 852

Med Netfonds Prime Trader kjøpte og solgte jeg mye, nå er det minimalt.

Mangler markedsordre, så jeg vet ikke hvordan man kan få handlet i åpnings- og sluttauksjonen.....blant mye annet virvar...
boolean
21.09.2019 kl 22:51 755

HANS JORDHEIM
Artikelen din preges av slett journalistikk.
Du viser til noen HO tråder med kritikk av Nordnet men du hopper elegant over den mest leste (mer enn 37000 ganger) "Nordnet! Drit og dra!"
Ble det for sterk kost og passet det kanskje ikke inn i bestillingsverket?
Alle som ble tvangsflyttet til Nordnet er "hobbyinvestorer", hva vet du om det? Er det et nedlatende uttrykk Skar har hvisket deg i øret?
Å lese kommentarer fra denne CEOen som for ørtende gang lirer av seg samme frase om "bedre modell for belåningen og forandring er vanskelig og at en del av frustrasjonen henger nok sammen med at ting er nytt, men i det store og hele vil jeg si overgangen har vært vellykket".
De blir heller aldri ferdigsnakket om sine ypperlige "Mine Lister". Faktum er at fra kl 0900-0920 blir det sjelden en oppdatering å se, pretraden er også til å grine av. Serverkapasiteten er elendig og minner mer om tidligere tlf-modem hastigheter.
Å kalle en enkel EMA for TA er bare latterlig (de har jo jobbet såååå intens med det..).

Artikkelen virker som arrogant hovering med tidligere NTF kunder hvor vedkommende journalist har oppført seg som en nyttig idiot for Nordnet.
Redigert 24.09.2019 kl 18:01 Du må logge inn for å svare