provence
18.09.2019 kl 15:37 883

Hadde dette vært en direkte kopling til TLens så hadde bestillinger overgått alle tall enn hva som er kunngjort fra selskapet. For med innpass i Google så snakker man om helt andre dimensjoner enn 33.000 enheter.

All funksjonalitet er i denne .. skal vi kalle det .. utgående teknologi VCM .. hva poLight linsemodellen bringer til torgs er hastighet og strømforbruk, så revolusjonerende i alle retninger men det tar tid å få innpass i etablerte regimer.

Om noen kjører kursen nå på svakt grunnlag, vil alt falle pladask om meldinger utbelir !

Ok, ingen vet fasiten.
Redigert 18.09.2019 kl 15:44 Du må logge inn for å svare
Sydney
18.09.2019 kl 15:44 860

"These images are stitched together into one, all-in-focus image, as illustrated below. The technology can also be used to create the opposite user experience, where only one part of the picture is in focus and the background is blurred, often called the “Bokeh” effect. The TLens enables the latter effect using a single camera.
"


Det er samme funksjon på min Xiaomi telefon i portrett mode. Men ikke i video.. finnes denne bokeh mode hos andre leverandører uten patenter? I så fall kan jo google bare lage dette selv.
rosgun
18.09.2019 kl 15:47 852

Pladask???
Du taler nå bare i koder og er diffus og ikke nøyaktig i det hele tatt.

Mener du at jeg hausser kursen??? Den er jo på det halve av emi kursen. Nesten så jeg mistenker deg for å få kursen til å gå ned.... jaja, du får holde på med resten av gjengen.
Og neste gang er det fint om du ikke er så svada i det tekniske.... bare rør nå om dette.

https://www.google.com/amp/s/www.dpreview.com/news/2236504597/google-camera-app-7-0-leak-reveals-new-camera-features.amp

Og dette

https://www.polight.com/tlens-for-smartphone-oems/tlens-for-smartphones/default.aspx

... tydelig at du er ute å kjører du og nå på tradersporet. Kursen blir nok der den er før den skyter kraftig opp. Bør vel tenke på å ta plass igjen så blir du plutselig positiv igjen du og..... rart det der😭😳😭😋😭
Redigert 18.09.2019 kl 15:48 Du må logge inn for å svare
Hardly
18.09.2019 kl 16:04 810

Vedder en tube araldite på at jeg får kjøpt meg inn igjen på under 10 kr. I løpet av 4 uker.