***BRUNBEISINGEN*** VELGERNE HAR TALT OG ET PARTI FOSSER FREM

Slettet bruker
18.09.2019 kl 17:37 460

Hei folkens:))

Og...da har Raja fått svar på tiltale - folket liker ikke islamifiseringen som pågår og gir Raja det glatte lag - Sylvi Listhaug og Frepp går sterkt frem og viser at velgerne vil ha mer sterk "brun retorikk" for å imøtegå kalifatizeringen og Zvenske tilstander som pågår as we speak...ZnageZz...


Fremskrittspartiet går mest fram på Sentios stortingsmåling for Nettavisen og Amedia i september. Partiet får en oppslutning på 12,4 prosent, som er fram 3,5 prosentpoeng fra august.
- Dette passer jo ikke inn i trenden fra valget, så jeg tror dette har noe med de siste dagers drama å gjøre, sier administrerende direktør i Sentio, Arve Østgaard, til Nettavisen.
https://www.nettavisen.no/nyheter/basketaket-i-regjeringen-na-har-de-fatt-svar-fra-velgerne/3423847451.html

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 18.09.2019 kl 20:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 17:40 458

Ha-ha-ha-ha-ha-ha.

Der fikk sosialist-svina noe å tygge på tenker jeg.
Redigert 18.09.2019 kl 17:55 Du må logge inn for å svare
Sotah
18.09.2019 kl 17:45 453

Da registrerer vi det. Og nevner bare i en bisetning at stortingsvalg og kommunevalg er to helt forskjellige valg. De blå på samlet 33 % er ikke gæærn´t, og regjeringen er like skinndød som før valget. Men det er to år igjen til det teller.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 17:56 441

Hei Zoten/folkens:))

Og...Frepp lar seg neppe kneble når folket vil ha mer retorikk som kaller en spade for en spade, Zoten - bare for å ha nevnt det, i Zverige har Jimmien hevet røsten i det siste og SD vaker p.t. rundt 22% - det er fortsatt slik at flesteparten av folket ikke liker islamifisering og kalifatizering, vettu - say no more...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 18:03 438

Det blir akkurat som om Klæbu skulle vinne et skirenn etter et OL uten gull?! Det teller liksom ikke!!
Slettet bruker
18.09.2019 kl 18:26 431

"Frp er det partiet som går mest frem på Sentios stortingsmåling for Nettavisen og Amedia i september. Partiet oppnår 12,4 prosent, frem 3,5 prosentpoeng fra august. Administrerende direktør Arve Østgaard i Sentio tror det henger sammen med Rajas «brun propaganda»-bekyldninger: – Dette passer jo ikke inn i trenden fra valget, så jeg tror dette har noe med de siste dagers drama å gjøre."

Jeg er vel ikke helt enig i Østgaard sin analyse her - folk gir ikke sympatistemmer for urettferdig behandling. Jeg tror heller det er Tybring-Gjedde sitt krav om å legge liberalismen på hylla og bli det nasjonalkonservative partiet som grasrot-frepperne representerer. Sånn sett er jeg svært fornøyd med mitt protestvalg nå ved kommunevalget, som kanskje er med å riste støvet av det globalistiske FRP under Siv Jensen: MORNA JENSEN!

Og litt mer innsats fra CTG - som på grunn av sin kone nå går litt stille i dørene - så sier jeg igjen: Gjedda for President! ;-)
Slettet bruker
18.09.2019 kl 18:27 430

Hei folkens:))

Og...selvsagt teller folkets røst - ikke mint med tanke på hva som er akseptabel retorikk i den bebudede "handlingsplanen mot muslim hat" - folket ønsker tydeligvis at en spade fortsatt kalles en spade og godtar ikke at islamistene og imamryggsleikerne skal definere hva som er brun retorikk....ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
18.09.2019 kl 18:38 427

Da bokfører vi to stemmer på Gjedda hittil, fruen. Din og Betonghuet sin. Alle monner drar, og alle har begynt i det små.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:02 394

To ting: Målingen er tatt opp før bråket startet og sjekk feilmarginen :)

Men interessant å se at dere plutselig tar en meningsmåling seriøst igjen. Det begynner å bli en stund siden...
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:06 389

Og du har selvsagt lest bildeteksten? Hva sier den?
Tips: Venstres Abid Raja har fått mye kritikk etter at han uttalte at Siv Jensen og Sylvi Listhaug bruker «brun propaganda». Nå viser den første meningsmålingen etter at krangelen mellom de to regjerignspartiene startet, at Listhaug har størst grunn til å smile.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:13 384

Hei A/folkens:))

Og...som rettroende muslim har du en merkelig omgang med faktiske forhold - du lyver med overlegg - Raja startet sitt korstog mot Sylvi Listhaug og Siv Jensen den 13. September - målingen er gjort mellom den 10 og 16 September...ZnageZz.....

Sentio-målingen, som er tatt opp i perioden fra 10-16.
https://www.nettavisen.no/nyheter/basketaket-i-regjeringen-na-har-de-fatt-svar-fra-velgerne/3423847451.html
https://www.nrk.no/norge/raja-mener-frp-fremmer-_brun-propaganda_-1.14703209

Reglementet:
De som deltar forplikter seg til å overholde reglene på forumet og pålegg fra admin. og eksempelvis ikke komme med injurierende uttalelser, løgn og falske beskyldninger.

-.TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 18.09.2019 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:23 378

Ja, bildeteksten er feil, altså. Dette er nettavisen, vet du.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:24 377

Det har vært de to siste dagene bråket har foregått, smartingen. Når frepp begynte sitt angrep på Raja.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:32 374

Hei A/folkens:))

Og...nok en gang lyver du i strid med reglementet - men som rettroende muslim er står selvsagt Quaranen over reglementet...ZnageZz....


I et intervju med NRK fredag gikk Venstres Abid Raja knallhardt ut mot sine regjeringskolleger i Frp.
Han sikter særlig til partiets utspill om snikislamisering og båtmigranter.
Raja omtaler Frps retorikk som «brun retorikk». Det får tidligere justisminister Per-Willy Amundsen til å rase.
– Grensen er nådd
I et Facebook-innlegg fredag kveld skriver han:
«Grensen er nådd. Denne elendigheten av et såkalt «parti» kan vi ikke dele regjering med. Hvis ikke Abid Raja ber om
https://www.tv2.no/nyheter/10846762/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:41 364

Men både Venstre som FRP er begge for innvandring...............
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:58 355

Vi har hatt innvandringsstopp i snart 45 år, så du surrer også her.