FrP + H øker mens V taper etter Raja-bråket

Slettet bruker
18.09.2019 kl 19:14 282

Venstres Abid Raja blåste seg opp for å få masse oppmerksomhet, men gikk på trynet og måtte trekke tilbake ordbruken sin.

Nå går både FrP og Høyre frem, mens Venstre TAPER på Raja's selvopptatthet.
FrP fosser frem med 3,5 prosentpoeng til over 12 prosent - takket være Raja's patetiske oppførsel.
Samtidig stiger Høyre til over 21%, mens Venstre dundrer ned til 3 blank.

FORTJENT!

https://www.nettavisen.no/nyheter/basketaket-i-regjeringen-na-har-de-fatt-svar-fra-velgerne/3423847451.html
Slettet bruker
18.09.2019 kl 19:51 270

To ting: Målingen er tatt opp før bråket startet og sjekk feilmarginen :)

Men interessant å se at dere plutselig tar en meningsmåling seriøst igjen. Det begynner å bli en stund siden...
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:07 250

Og du har selvsagt lest bildeteksten? Hva sier den?
Tips: Venstres Abid Raja har fått mye kritikk etter at han uttalte at Siv Jensen og Sylvi Listhaug bruker «brun propaganda». Nå viser den første meningsmålingen etter at krangelen mellom de to regjerignspartiene startet, at Listhaug har størst grunn til å smile.
Slettet bruker
18.09.2019 kl 20:16 243


A - Den gamle,

Der tar du feil - igjen.

Målingen er tatt opp helt inn i denne uken, siste telefon ble gjort mandag kveld, så målingen har fanget opp alt styret fra Raja gjennom hele helgen. Som kjent startet han tøvet sitt på fredag og holdt det gående lørdag, søndag og mandag- bare for å please sitt STORE EGO.

Redigert 18.09.2019 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Skall
18.09.2019 kl 21:03 236

Bekte har flere ganger selv omtalt Frp og deres politikere som ‘brune’,og nå ser vi hvor marginale hans meninger er.
Å omtale folk her på forumet med negative karakteristikker som kaklehøbs,idioter,tullinger,rasister,bazister,høyreekstreme,
fascister etc.etc. er så hinsides all oppdragelse og stil.

Hvorfor henge her på forumet flere timer i døgnet for å kverulere med fokk han ser så ned på?
Si meg hvem du omgås,og jeg kan di deg hvem du er.....!

Jeg ville ALDRI brukt noe tid på folk jeg definerte så negativt som det A-bekte gjør om folk her på forumet!
Slettet bruker
18.09.2019 kl 21:15 230

10. til 16. september. FØR svina begynte å hetse Abid.

Men interessant at dere plutselig tar en meningsmåling på alvor igjen :)
Slettet bruker
18.09.2019 kl 22:18 218

Skjønner at du har i mot svin A. Det deler du vel med visse andre skulle jeg mene....
Slettet bruker
19.09.2019 kl 08:22 188

Det er pussig å se dere høyreekstreme stadig vekk avsløre slike gigantiske mangler når det kommer til kunnskaper om egen kultur. Den kulturen som dere selv gråter sjøer av krokodilletårer på vegne av fra tid til annen.