Student nektet å dekke seg til på besøk i moské, fikk fravær

Slettet bruker
19.09.2019 kl 19:12 523

Siv Jensens bruk av begrepet «snikislamisering» skaper politisk storm i Norge. Samtidig blir en dansk student som nektet å dekke seg til i en moské registrert som fraværende.

Vibeke Christensen (24) skulle på en utflukt med sine medstudenter. De skulle besøke en moské, og Vibeke fikk beskjed om å dekke til sine armer og ben. Hun nektet, og hevder det var en prinsippsak. Nå vil hun ha fraværet slettet, skriver Berlingske.

https://resett.no/2019/09/19/dansk-student-nektet-a-dekke-seg-til-pa-besok-i-moske-fikk-registrert-fravaer/
Slettet bruker
19.09.2019 kl 19:42 512

Resett?! Seriøst?!
Slettet bruker
19.09.2019 kl 19:51 504

Resett-svina får ta seg en tur til en kirke i Russland. Kvinner med bukse kommer ikke inn. Heller ikke hvis de ikke har skaut på hodet.

Slik er det i hele det gamle sovjetunionen.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 19:58 499

Nå må du holde kjeft.

Jeg kom ikke inn i kirker i Grekenland med T-skjorte.

Ta deg en tur i en moske nord i Pakistan, er du ikke kledd slik de er, blir du ikke bare nektet adgang, du risikerer å miste hodet.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:41 486

Hva er feil i den artikkelen fra Resett?
Resett tør der MSM tier!
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:46 482

Den siste påstanden din betviler jeg sannhetsgehalten i.

Du får aldri meg til å holde kjeft.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:47 478

Hvorfor skriver de KUN slikt når det handler om muslimer?
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:50 475

Selv du med så lite bagasje må kunne skjønne at Resett lager ikke stories om Danmark og dansker uten grunn.

https://www.berlingske.dk/politik/vibeke-ville-ikke-daekke-arme-og-ben-til-paa-klasseudflugt-til-den-lokale
Redigert 19.09.2019 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:52 473

Jeg ser at jeg har en oppdragende effekt på deg, fluor :) Språket ditt blir rikere når du stjeler mine uttrykk. Tar det som et kompliment.

Men saken er sikkert sann nok, den. Hvorfor skriver resett bare om slike ting når muslimer er involvert? Slikt skjer i kirker og synagoger også. Men svina i resett forteller aldri om det. Hvorfor?
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:54 473

Sikkert for å irritere deg A, ganske sikkert...

Dessuten så går jeg ikke over bekken etter vann, særlig ikke når den påståtte kilden på andre siden er tørr.
Redigert 19.09.2019 kl 20:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:07 462

Hvorfor skriver de KUN negative ting om muslimer og BARE muslimer?
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:11 457

Kanskje fordi ingen andre medier gjør det? De skriver jo bare negativt om nordmenn. Ikke alle nordmenn selvsagt men bare om de som har meninger som ikke sammenfaller med deres egne. De med korrekte meninger blir derimot båret fram på gullstol.
Noni
19.09.2019 kl 21:12 455

Synes dårlig om å bruke et slikt uttrykk om Reset. Hvorfor gjør du det. Jeg har ikke sett noe i Reset som kan støte noen. Men hvis du mener Reset skal sensurere seg og ikke skrive sannheten, så skjønner jeg jo.
Noni
19.09.2019 kl 21:26 446

Sånn generelt skjønner jeg ikke hvorfor det er så mye strengere i Norge eller Danmark når det gjelder
tildekking for å besøke moskeer, enn i Midt Østen. Jeg har reist i flere land i Midt-Østen, og var en gang
i den største muslimske helligdommen, Al Axa moskeen i Jerusalem. Der var det ingen kontroll, vi gikk som vi var, kvinner var ikke tildekket, kun skoene måtte av, men det forsto vi godt med de dyre flotte
teppene som dekket gulvet.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:32 437

Islam behøver ikke være så på der de har full nok kontroll når det gjelder. Det er i land som norge det skal presses i mer islamkontrollfreakisk retning, men de har god tid og tar det steg for steg. Utålmodige som vi ser i venstrekretser sinker det men toget går og du kan ikke stoppe det som åpnes for. (lolove naive)
Redigert 19.09.2019 kl 21:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2019 kl 01:51 399

Still heller spørsmålet, hvem er mest hatet i verden? Hvorfor er de mest hatet, og ikke minst, er det galt å hate slike mennesker?
Å hate ligger grunnleggende i mennesket, og hat har reddet mangt et liv. De mennesker som hater, har alltid en grunn for hatet, det kan være redsel, det kan være så enkelt at noen presser og ydmyker dem, bruker vold mot dem eller utgjøre en fare for dem som hater. Hat i seg selv trenger ikke utløse vold, de fleste mennesker kontrollerer hatet sitt og når man fjerner grunnen, dør hatet.

Til tross for dette, sier våre politiker at vi ikke skal hate, og det til mennesker som har opplevd virkelige grunner for å hate. Det sykeste jeg hører fra pårørende til drepte barn si er, jeg tilgir dem og hater dem ikke. Slike opptak sendes igjen og igjen. Dette er mot normalt, men tiljubles. Jeg tror at den dagen man innser at mennesker vil hate hvis man ikke hører på dem men kun kjører over dem og gjør noe med dette, da kan vi kanskje bli kvitt hatet. Hvis vi ser forskjellsbehandling av mennesker fra myndighetenes side, kan hatet også slå rot. Ingen vil bli behandlet mindreverdig.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 03:02 390

De kristne plikter å hate det som er galt. Apostelen Paulus gir de kristne denne formaningen: «Avsky det onde, hold fast ved det gode!» Når man følger apostelens råd, etterligner man Gud og Jesus Kristus. Bibelen sier at Gud hater «stolte øyne, falsk tunge og hender som utøser uskyldig blod, et hjerte som legger opp onde råd, føtter som haster til det onde, den som taler løgn og vitner falsk, og den som volder tretter mellom brødre». Bibelen sier om Jesus: «Du elsket rettferd og hatet urett.» Jesus var ikke ettergivende når det gjaldt rette prinsipper. Han fordømte fariseerne for deres hykleri, drev ut alle dem som kjøpte og solgte i templet, og veltet pengevekslernes bord. Hans nidkjærhet for rettferdigheten fortærte ham. Hans etterfølgere må ha den samme brennende nidkjærhet for det som er rettferdig. — Rom. 12: 9; Ordspr. 6: 16—19; Heb. 1: 9.

Guds Ord, Bibelen, gjør oss kjent med de rette prinsipper. Den gir følgende advarsel: «Far ikke vill! Hverken horkarler eller avgudsdyrkere eller ekteskapsbrytere eller bløtaktige eller de som synder mot naturen, eller tyver eller havesyke eller drankere eller baktalere eller røvere skal arve Guds rike.» Det er til de kristnes eget beste at de hater disse urette handlingene, for det er fordervelige, nedbrytende handlinger som skader ens mentale og fysiske helse, ødelegger samfunnslivet og familielivet og gjør en til et verdiløst, avskyelig kar i Guds øyne. Disse urette handlingene fører vanære over Guds navn og Ord. De fører skam over hans rene organisasjon. Hvis man begår en av disse urette handlingene, er det derfor tilstrekkelig grunn til at man blir utstøtt av Guds menighet, og en berøver derved seg selv det evige liv Gud har gitt løfte om. — 1 Kor. 6: 9, 10.

Du bør derfor nære et intenst hat til det som er urett, slik at du ikke inntar den likegyldige holdning til umoral som er så vanlig i verden. Styrk ditt sinn og hjerte med en dyp kjærlighet til rettferdigheten, for at ditt liv nå kan få innhold og mening, og for at du kan få leve det liv som virkelig er liv.
Redigert 20.09.2019 kl 03:03 Du må logge inn for å svare
Noni
20.09.2019 kl 13:25 354

Det nye Testamentet i Bibelen, er ikke hatets evangelium, men kjærlighetens. Jeg tror at menneskene bli
preget hvis de skal gå rundt å hate, det er ikke sundt for kroppen. Du skal elske din neste som deg selv, og
det skal gå deg vel, og du skal leve lenge, står det.