Trump lager flom i sumpen. Puerto Rico

Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:06 615

I fjellet av skandaler, korrupsjon og slett arbeid utført av don Trump har vi i dag valgt å plukke ut hans skandaløst elendige opprydding etter orkanen på Puerto Rico for to år siden.

Selskapene som har fått gigantiske oppdrag med å bygge infrastruktur på øya har blitt avslørt for juks, korrupsjon og annet jævelskap, alle som en. Alle er plukket av don Trump. Blir spennende å se hvordan han tjener penger på å gi gigantiske kontrakter til selskaper ingen har hørt om før og som, altså, er gjennomkorrupte. Ingen tvil om at don Trump har plukket opp ett og annet fra sjefen sin i Moskva om hvordan man kan skumme fløten ved å tildele gigantiske kontrakter til selskaper uten noen moralske skrupler.

Putin skyflet milliarder av skatterubler i egen og oligarkvenners lommer både da de arrangerte Ol og fotball-vm.

"The swamp" er våtere enn noen gang før.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:12 609

a DEN NYE TRÅD.

sos gule ap v raja varsel
#oransje nivå som vanlig fra den islambortforklartende venstre siden
Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:32 601

Snart blir Hillary og resten av banden låkka opp for godt. Vi gleder oss til verdenshistoriens største korrupsjonsopprydning.

🇺🇸🇺🇸🇺🇸 T R U M P 2020 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Slettet bruker
19.09.2019 kl 20:37 594

Hehe. Når sannheten blir vanskelig å forholde seg til for blinde trumpister, så tar de frem kosekluten med Clinton-fantasier og prøver å trøste seg med dem :)
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:02 584

Trump er flink men han skulle nok vært litt mer falsk, grisk, og korrupt. Trump - den ekte og ærlige blir for stor kontrast ift. det folk er vandt til fra politikere. Det er mange som har fått fnatt av at Trump sier ting som de er, og i tillegg prøver å holde valgløftene sine. Det blir rett og slett for drøyt.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:31 574

Hva er Trump flink til?
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:50 569

Trump er flink til å være president, og en veldig flink businessmann, men aller flinkest er han som eiendomsutvikler, etter min mening. Der er han et stort forbilde for alle små boligspekulanter.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:55 565

Her i Norge er jo snart alle boligspekulanter. Det er litt å strekke seg etter det her:

https://www.trump.com/
Slettet bruker
19.09.2019 kl 21:58 562

jeg syns han er uimponerende bisnissemann, skuffende e-utvikler og utrent som president. Not fit. lol
Det bryr meg fint lite.
#donald er IT

f´em radio talk
Slettet bruker
19.09.2019 kl 23:33 548

Han er tidenes desidert verste president. Han får Bush junior til å fremstå som en meget smart president.

Hvilke suksesser har han hatt som businessmann?

Han utvikler ikke eiendommer. Det er snart femti år siden sist han gjorde det. De siste årene har han kun solgt navnet sitt. Siden han ble president har utallige "Trump"-skilt blitt plukket ned fra tak og fasader. Folk vil ikke lenger assosieres med drittsekken.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 23:47 544

Hvis jeg blir like genial skal jeg selge HanVann på flaske.

Slettet bruker
20.09.2019 kl 08:38 521

Og så er man veldig spent på hva den varslersaken som har kommet for en dag denne uka handler om. Trumps bande gjør alt de kan for å hindre varsleren i å snakke. Handler visst om at Trump har kommet med lovnader til en annen statsleder angående Ukraina.

Fjordgubben
20.09.2019 kl 08:48 516

Trump er flink som forhandler, en egenskap veldig mange politikere er veldig dårlige til.

Han er også dyktig på å ikke gi seg når han møter motstand, men forsøker seg på andre måter å angripe problemet på, og gir seg ikke før han får det han ønsker.
Redigert 20.09.2019 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2019 kl 09:34 499

Hehe. Har du noen konkrete eksempler på hans egenskaper som forhandler?
Nuka
20.09.2019 kl 10:33 486

Det må vel være Nord-Korea, Kina og Iran.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 10:36 481

Hehe. Ja, de han har forhandlet med er nok superfornøyd. De har lurt ham trill rundt.

Slettet bruker
20.09.2019 kl 16:16 461

Ser at Trump nå prøver å få det til å se ut som at USAs sittende president er hevet over loven på alle mulige måter og at han eller hans folk ikke skal kunne etterforskes.

Er nok ikke tilfeldig at dette tøvet kommer nå. Varsler-saken virker å være en skikkelig bombe, selv i Trump-sammenheng. Og Trumps løpegutt Barr, sørger for at Kongressen ikke får tilgang til varselet. Barr skal jobbe for befolkningen. Ikke for Trump. Men vi har jo for lengst sett at han er Trumps Tom Hagen og driter fullstendig i befolkningen.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 20:05 444

Tenk så heldige vi er som endelig har fått en skikkelig verdiskaper med fokus på landets beste som vår alles verdensfader. Det er stor overgang fra surrehuene vi er vandt med. Sånn sett er det jo forståelig at det har tilta for enkelte.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 20:55 435

På engelsk har de et veldig godt ord for slikt, sjuern: delutional.

Hvis jeg nå spør deg hvilke verdier han har skapt som president, så får jeg enten bare tøv eller taushet i retur.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 09:04 410

1. For det første heter jeg ikke sjuern, jeg heter Punktåmtrippelsjupunktåm, har bare forkortet det til .777.

2. For det andre har Trump på to år klart det AP ikke klarte på nitti år, selv om de elsker å bable om det, bla. med det verdensberømte (i Norge) slagordet «Hele folket i arbeid». Det fungerte kun under krigen da AP ikke styrte.

3. For det tredje har han ikke tydd til manipulasjon og koking av bøkene for å oppnå de fantastiske resultatene. Dette i stor kontrast til sosialdemokratiet hvor snart hele befolkningen går på trygd, statsstøtte, eller er sysselsatt i en offentlig tullestilling.

4. For det fjerde er den fantastiske politikken egentlig så enkel at man må ha hang til det totalitære for å ikke ville kopiere Trump. Vi snakker kutt i skatt og byråkrati. Slipp folket fri, og len deg tilbake. La den usynlige hånd jobbe for deg.

5. For det femte snakker vi ikke bare om en brems i sosialiseringsprosessen. Vi snakker om reversering av tidligere sosialiseringstiltak, altså kutt i tidligere vedtatt skatt og byråkrati

6. For det sjette. Slapp av. Trump sitter neppe evig, og han blir garantert avløst av en maktkåt byråkrat, og da blir det tilbake til det normale igjen. Vi snakker altså kun om en liten hump på veien mot den kommende sosialistiske kollapsen. Et lite pusterom fra kvelertaket, bare. Det tåler du vel?
Slettet bruker
21.09.2019 kl 09:58 399

Hehe.

2-3 Han har ikke løftet en finger for arbeidsledigheten og børsene. Det fikk han gratis fra sin forgjenger. Og nå flater jobbskapningen ut og det er uro på børsene.

4 for noe innholdsløst tøv :)

5 Konkrete eksempler på "sosialiseringsprosessen", er du grei.

6 Trump har flere ganger "spøkt" med at han skal sitte i mer enn åtte år. Jeg trodde en tid at han kom til å bli gjenvalgt neste år, men nå begynner jeg å bli veldig usikker.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 10:28 389

2-3. Nettop. Han har ikke løftet en finger. SÅ enkelt men enda så vanskelig å forstå, altså.

Hva sa ekspertene, husker du det? Børskollaos, dollarkollaps, verdenskrig, og det som verre var.

Hva sa jeg, husker du det? Slipp folket fri, sa jeg. La dem få skape jobber og verdier i fred, uten kjepper i hjula, sa jeg. Gi dem frihet og du skal få flerfoldig tilbake, sa jeg.

Husker du hva markedet svarte da, A - den ekte? Det svarte dollar to da moon, Dow to da moon, employment to da moon, real estate prices to da moon, osv.

4. Se punkt 2-3.

5. Byråkrati, skatt, avgifter, forskrifter, søknader, vedtak, kjepper i hjula, utmattelsestaktikk, med mer. Alt for å holde folket nede og effektivt stoppe all tankevirksomhet om verdiskapning ved fødselen. Målet er resignasjon og konformitet, alt som fremmer målet er gode midler.

6. Jeg er også usikker på neste fire år nå. Men slapp av, A - den ekte, du vinner til slutt. Trump er bare en hump på veien. Dette snur ikke før det må snu, og da må det kollapse først. Karrierejegerne i politikken og offentlig sektor gir seg ikke frivillig, de kommer til å klore seg fast til the bitter end.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 10:38 385

2-3 Ekspertene sa så mangt. Nå begynner vi å se konturene av en økonomi på vei utfor stupet.

5 Han klarer ikke å fylle viktige posisjoner med kompetente folk. Håpløst elendig lederskap.

Hvis Trump overlever presidentskapet, så får han sine siste år bak murene. Det gir en god følelse å vite det. Så får vi håpe det skjer snarest mulig.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 11:11 373

2-3-4. Dette er economics 123. Grundig forklart i “Wealth Of Nations” i 1776. Hallo. Du er ikke smartere enn markedet, så slutt å pirk. Hvorfor er det så vanskelig å bare lene seg tilbake? De må jo være stormannsgale og sinnsyke hele banden, og som om ikke det var nok så skal de jaggu begynne å regulere klimaet også nå.

Ta et skritt tilbake, observer, og tenk....pasientene HAR tatt kontroll over asylet, og den gir de ikke fra seg frivillig. Men hallo. Let it be. Er det virkelig så vanskelig?

He generally, indeed, neither intends to promote the public interest, nor knows how much he is promoting it. By preferring the support of domestic to that of foreign industry, he intends only his own security; and by directing that industry in such a manner as its produce may be of the greatest value, he intends only his own gain, and he is in this, as in many other cases, led by an invisible hand to promote an end which was no part of his intention. Nor is it always the worse for the society that it was not part of it. By pursuing his own interest he frequently promotes that of the society more effectually than when he really intends to promote it. I have never known much good done by those who affected to trade for the public good.

5. Det er ikke lett å finne flinke folk. Heldigvis er Trump flink til å bytte ut de udugelige raskt. Tenk deg det her i Norge med den arbeidsmiljøloven, her hadde han vært stuck med dem til evig tid.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 11:13 370

Jeg gjentar:

I have never known much good done by those who affected to trade for the public good.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 11:18 367

Er det så vanskelig å forstå?

By pursuing his own interest he frequently promotes that of the society more effectually than when he really intends to promote it.

Kutt lenkene. Slipp folket fri.