Tråder med hengelås blir ikke lest

Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:24 289

Det virker for sært å opprette tråder hvor man må be om å delta. Og for en broket forsamling som er bak den døren. Lykke til ellers i det lukkede ekkokammer
Nuka
19.09.2019 kl 22:33 278

Bare feiginger som oppretter tråder med hengelås. De tåler ikke en ikke å bli motsagt.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:38 272

Det er nøtt å bli sånn
#hevet overrasken :D
polemiker
19.09.2019 kl 22:39 273

Tiltredes, skjønner at folk vil opprette seriøse tråder uten at de blir spammet ned av venstrevridde raddiser, men løsningen er ikke å lage tråder med absolutt sensur.

Det kan kanskje forsvares dersom man har en tråd som kun er slags videreformidling av en nyhetskanal eller kilde, men da bør man konsekvent avstå fra å selv kommentere. Da bør man heller starte en blogg og slå av mulighet for kommentarer. Dette er et diskusjonsfora.
Redigert 19.09.2019 kl 22:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:39 274

Noen temaer er ikke debatt, men en kronologisk oppfølging av sammenhengende utvikling for et tema. For helhetens skyld.

Så får debatt om temaene legges ut i andre tråder. Det er ingenting verken feigt eller imot ytringsfrihet med det!

Og trådene blir lest - mer enn mye annet av småkrangling her på forumet - det er bare å se på statistikken! :-)
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:44 261

Q-Tråden er DTs mest populære gett.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:46 257

JBjaJBraja bla bla jeg tror du har et hf poeng men jabba bla bla blogg er blogg og ho er cup.
For meg kan alle stenge men ikke snakk om det. Skal du synge uten vann får du gjøre det på et rev og boble over - while rocking to a unique sub-sea concert dedicated to reef protection. It’s the annual Lower Keys Underwater Music Festival, and it’s unlike any other dive or snorkel experience on the planet.


https://www.youtube.com/watch?v=wTJW7IO_qXc
Only in the Keys Underwater Music Festival
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:48 256

Hei folkens:))

Og...det er spamming og direkte trolling av debattanter som kun er her for å kverulere som fører til at tråder ikke blir lest, budskapet og innholdet i trådene bli oversvømmet borte i tøv og kverulering - de som ønsker å delta i en debatt eller har andre innspill kan lett be om tilgang - nesten alla skal med som Zvenskene sier:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
19.09.2019 kl 22:54 246

Slapp av, jeg trives uteslengt blant mine like svimete men hvis jeg bleserriøst intrisert hvordan foregår opptaksprosessen, går dere tilbake i tid til ting jeg angrer på?
Jeg ser A er slippet inn i en stengt tråd og ble vemmelig musinnelig selv om jeg ikke vil søke på klubber som sliper meg in.
Redigert 19.09.2019 kl 22:59 Du må logge inn for å svare
MrMiss
19.09.2019 kl 22:54 246

Tråder med hengelås fungerer sikkert greit for de som er Q-ister.
Dette oppfattes som sært og som en kult,og er ikke egnet til å
spre gode argumenter som alle kan lære noe av.
Det burde være nok av gode linker å dele i åpne tråder som
kan heve kunnskapen om Trump og ikke bare skape avstand.