Nikola og Nel med hydrogen på tanken blir en STOR FLOPP

Slettet bruker
NEL 20.09.2019 kl 10:50 5580

Det blir min mening. Nikola Tesla (oppfinner) sånn blir fremtiden.

Musk har forstått det.

Har du/dere forstått det ?

Ha en trivelig dag !
Redigert 21.01.2021 kl 02:50 Du må logge inn for å svare
Sann
20.09.2019 kl 15:52 1267

Investtech omtaler Nel nå som en av de mest spennende aksjene i Norden.

Det så ut som bunnen først hadde støtte rundt 7,50 men dette nivået ser nå ut til å være 7,70. Vi var nær denne i dag ved 7,77. Svinger oppover igjen nå en stund og med høy omsetning på oppgangen. Om det ikke skjer noe mer nå av nyheter tror jeg vi fort kan lande på 7,70 tallet igjen etter helgen. Noen kommentarer fra Nel vedrørende Kina tror jeg ikke vi kan forvente før i slutten av neste uke og da signaler om hvilken fyllestasjon standard kina går for.
Møtet i Kina er nok et siste forsøk på å påvirke denne beslutningen før den eventuelt går i feil retning. Oppturen nå kan da fort snu om japansk standard velges og det kinesiske markedet bortfaller. Hvis det kun legges til grunn pris på fyllestasjoner som tilbys i markedet bør Nel klart vinne frem men det er også andre momenter som betyr noe for Kina og prisene er ikke Nel alene om å presse nedover. En annen grunn til å ha en reservekapital klar er ved nye hendelser i midtøsten, da kan nok bunnen raskt endre seg.
Aksjen er imidlertid veldig potent nå og den minste nyhet av de vi har ventet på så er vi garantert over 9. RSI er høy men det betyr ikke at Nel er overpriset, faktisk det motsatte med de positive utsikter for selskapet og som er enorme og som gjør aksjen til den mest spennende i Norden.
MrPutter
20.09.2019 kl 16:21 1218

Denne tråden har jeg kun en kommentar til - Slukern, du er rapportert!

Til dere som ønsker seriøs debatt her inne vil jeg si - God helg.

MrPutter
Admoff
20.09.2019 kl 16:24 1205

God helg Puttern!
Nikko
20.09.2019 kl 16:43 1149

Godt resonnement Sann.
Jeg er nå "all in" så jeg er forberedt på en skikkelig opptur 💪

God helg til alle "Nellere".
Slettet bruker
20.09.2019 kl 17:38 1076

OBS: MEGET VIKTIG OPPLYSLNING. Ser nå ut i det blå hav...og mens jeg kjeder meg med en vin som de flleste her på denne tråden ikke kan få tak i eller har råd til....så svitcer jeg på mellom musikk og kanaler mens min vakre dame dusjer.......hva ser jeg ..SE PÅ National Geographic....SE NÅ HYDROGEN FAN....VIKTIG...NÅ MÅ JEG GI MEG ...nesten viktigere enn musikk dette nå..mr. PUTTIPOTT