SVT-journalister ble steinet i innvandrertett område i Sverige

Slettet bruker
20.09.2019 kl 17:27 1018

Til alle dere som forsvarer muslimer, afrikanere og andre arabere, så feil tok dere. Vi visste det, dere tok feil.

Ansatte i SVT ble sjokkert da de innså at noen kastet steiner «store som knyttnever» på dem, da de skulle lage en reportasje om et planlagt islamsk senter.

Onsdag kveld besøkte to medarbeidere fra den svenske statskanalen det innvandrertette området Stenhagen i Uppsala, da de skulle lage en reportasje. Det endte med at deres bil ble vandalisert og at politiet ble tilkalt. Dette rapporterer SVT selv.

Det er ikke lenge siden Resett omtalte denne planlagte moskébygningen i Uppsala, da en gruppe SD-politikere hadde blitt utsatt for voldelig og truende adferd mens de stod på stand og drev kampanje mot moskéen. Den planlagte bygningen blir ikke bare et gudshus, men også et islamsk kultursenter.
Klokken 19 onsdag kveld besøkte medarbeiderne fra SVT området for å møte noen av menneskene bak planene for det nye islamske senteret. De traff blant annet lederen for en stiftelse ved navn Dawa, Md Atique Ullah, som dessuten har blitt avslørt som barnemishandler.

SVT-teamet returnerte på et tidspunkt til sine biler, og fant at en av dem var vandalisert. Noen hadde knust bakruten, og skåret opp dekkene.

– Føles trist

Deretter innså reporterne at de fikk kastet steiner «store som knyttnever» etter seg.

– Det føles trist at det skjer – vi var der for å gjøre vår jobb. Det hadde kunne ende ille, sier SVT Uppsalas redaksjonssjef Daniel Legue.

SVT utelater opplysninger om antallet personer som kastet stein, samt opplysninger om signalement.

Det fremgår av deres egne beretninger at en politipatrulje ble tilkalt, og at denne siden opprettet en anmeldelse om forsøk på grov mishandling og skadeverk.

https://resett.no/2019/09/20/svt-journalister-ble-steinet-under-produksjon-av-reportasje-fra-innvandrertett-omrade-i-sverige/
Redigert 20.09.2019 kl 17:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2019 kl 17:30 1014

Rart at skunkene nevner denne saken. Dette er hærverk begått av høyreekstreme hatere av den frie presse.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 17:35 1009

Så innvandrerne er nå høyreekstreme? Du er ikke riktig klok, hva er det du kaller deg selv?
Slettet bruker
20.09.2019 kl 17:42 1005

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/stenkastning-och-sabotage-mot-svt-s-medarbetare

Her er den egentlige saken. Ikke skunkenes versjon. De vet ikke hvem som kastet steinene.
kokkohill
20.09.2019 kl 17:51 995

En kvinne fra nrktv2 stod utenfor gjerde til disse IS kvinnene og skulle intervjue på direkten.

Der ble hun steinet av en av de sortkledde .

Kvifor kastar du stein på me , sa denne sogne kvinna helt forfjamset .

Fjordgubben
20.09.2019 kl 17:56 990

De vet selvsagt hvem som utførte hærverket, og fordi dette var muslimer blir denne informasjonen utelatt.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:02 985

Jeg tror det var noen av dine likesinnede.
Fjordgubben
20.09.2019 kl 18:09 977

Du «tror» det altså.

På tross av at dette var i et såkalt muslimsk område.

På tross av at muslimer jevnlig gjør dette i Sverige, mot politi, mot brannvesen, ambulanser etc.


Ja du er god til å «tro», det skal du ha.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:10 974

Ikke gjør deg til da Bekte. Det blir for dumt med slike idiotuttalelser.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:19 967

Hva er et muslimsk område? Makan til vås :)
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:25 961

Hva er et muslimsk område?

Gud bedre.

Hørt om China-town i diverse byer Bekte? Hva tror du det betyr? Hmmm.....? Kan det være der kinesere samles og bosetter seg i en fremmed by tro? Jeg vet ikke. Jeg bare spør.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:30 953

Hvem har sagt at dette er et "muslimsk område"? Kjøtthuet Lurås? Resett er dessuten sedvanlig grisete når de bruker begreper som "steining". Det var pøbel som kastet stein. Steining er noe annet. Les om den straffemetoden i Bibelen.
Redigert 20.09.2019 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
20.09.2019 kl 18:52 941

Du får ta deg en tur bekte til de muslimske områdene i svenske, britiske, belgiske etc byer, ta gjerne med kona (dersom du har en kone) og be henne gå med et skjørt som viser litt av beina, gå i de muslimske butikkene, og opplev at folk nekter å gi dama di oppmerksomhet/nekter å selge noe til henne fordi hun går udekket med bar hud i et «muslimsk område», er hun litt uheldig kan det fort komme en spyttklyse også.

At du nekter å innse at det ikke finnes «muslimske områder» i mange europeiske byer er ganske utrolig, husker en gang for noen år siden to homser forvillet seg inn i et muslimsk område i en britisk by og ble kjeppjaget og angrepet fordi de gikk utfordrende kledd som homser noen ganger gjør, det skal ikke mer til.


Og du bekte vet utmerket godt at steining ikke har blitt praktisert i kristne land minst tusen år, mens metoden blir brukt den dag i dag i muslimske land.
Redigert 20.09.2019 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:55 936

Men...du tror jo. Du tror på resetts vås.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 18:56 933

Hvilke av de områdene du elsker å skremme deg selv om har du vært i? Listhaug dro jo skuffet hjem etter at hun skulle bort og fortelle svenskene hvor jævlig det var i slike områder...
Noni
20.09.2019 kl 19:04 929

Og slike mennesker har svenskene valgt til å bosette seg i Sverige! Hyggelige å ha som naboer, best som det er, kan de få en stein kastet etter seg. Løfen godtar alt,
Slettet bruker
20.09.2019 kl 19:12 924

Fantasien om "slike mennesker" er det dere høyreekstreme som får bale med.
Fjordgubben
20.09.2019 kl 19:22 913

Det resett skriver faller helt og fullt sammen med det jeg hører fra folk som har hatt problemer i disse muslimske områdene.

Har ofte snakket med folk som har hatt problemer, og som er blitt sjokkert over hvordan de er blitt behandlet, tror du disse folkene lyver bekte?


Og når det gjelder steinkastingen av SVT-bilen er det minst 99.99% sikkert at det er muslimer som står bak, har faktisk aldri hørt om at såkalt høyreekstreme driver med slikt. Aldri.

Og du unnlater selvsagt å kommentere det jeg sa om steining, for du vet at jeg har rett og at du tar feil, steining er noe bibelen ble ferdig med i det gamle testamentet, som er basert på flere tusen år gamle skikker som du inderlig godt vet at kristne europeere sluttet med allerede før middelalderen.
Fjordgubben
20.09.2019 kl 19:26 910

Her er f.eks en artikkel i Dagbladet for 3 år siden:

https://www.dagbladet.no/nyheter/redaktor-mener-sverige-har-lukket-oynene---jeg-er-oppriktig-urolig/60382312

Som beviser at alt du har skrevet i denne tråden er tull og tøys helt og holdent tatt ut av løse lufta.


F.eks:

«Nå peker Dahlberg på at Sverige står overfor store utfordringer når det gjelder bosetting, integrering og arbeid. Og ikke minst framveksten av utenforskapsområder. Svensk politi har identifisert 53 såkalte «utsatte» områder.»

Videre:

« Ser en endring Et gjennombrudd kom da NRK sendte et team til svenske Rinkeby i starten av mai. To NRK-journalister ble angrepet med stein under opptak i den belastete bydelen, og reportasjen ble seinere gjengitt på svensk tv.»

Til slutt en oppsummering og beskrivelse av bydelen Rinkeby i Stockholm:

«• Belastet svensk drabantby med 16000 innbygere, like utenfor Stockholm. Var en del av «Miljonprogrammen», en politisk storsatsing på nye boliger på 1960-tallet.

• I dag har etniske svensker i stor grad flyttet ut: Over 90 prosent av beboerne er innvandrere. De har utviklet en egen form for svensk, kalt «Rinkebysvensk». Her er arabiske og tyrkiske ord adoptert inn i språket.

• Sammen med Rosengård i Malmö er Rinkeby Sveriges mest beryktede bydel.

• Politiet våger ikke dra hit med bare én bil og til med ambulanser behøver politieskorte av og til.

• I mars ble et australsk tv-team angripet på Rinkeby torg. For to uker siden ble NRK-journalist Anders Magnus kastet stein på.

• «Miljonprogrammen», som la grunnlaget for dagens Rinkeby, regnes som en flopp.«



Og så konkluderer jeg elegant med at du bekte ikke vil skrive noen flere innlegg her, for når selveste DAGBLADET bekrefter alt Resett sier sitter du igjen med et ødelagt arsenal av argumenter, du innser at du har tapt diskusjonen, og du beveger deg inn på andre tråder der du kommer med dine vanlige spørsmål.
Redigert 20.09.2019 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2019 kl 19:36 896

Fjordgubben

Du kan skrive det innlegget 200 ganger. Bekte har bestemt seg for å benekte sannheten uansett. Det var kanskje derfor han kalte seg Bekte før? Bekte en forkortelse for Benekte.
Fjordgubben
20.09.2019 kl 20:13 885

Syke mennesker kan nå lett gjemme seg bak tastatur og skrive sinnsyke ting på nettet dager og dag inn.

De samme løgnene og de samme vanvittige påstandene igjen og igjen, syns synd på slike som bekte som har alvorlige problemer med sin virklighetesoppfatning.
Noni
20.09.2019 kl 20:25 871

Fjordgubben, tror du har vært bare innomhus, og aldri i et muslimsk område. ja for det er blitt det, for det er bare muslimer som bor der.
For mange år siden tok vi tog til Gøteborg, og skulle se oss omkring om kvelden. Vi var ikke kommet utenfor Hotellområdet før noen svensker som bort og advarte oss om å ikke gå rundt der, da det var farlig. Så vi gikk slukøret inn igjen. Vi hadde ikke hørt om at det var farlig å gå i Gøteborg om kvelden.
Noni
20.09.2019 kl 20:28 864

Hørt sånt tullprat. Det kan virker sykt, at en ikke kan gå ute om kvelden, uten bevepnet vakt, men slik er
det blitt i Sverige.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 20:36 855

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noe å hisse seg opp over. Det er berikende og muslimer må jo få spøke litt?
Noni
20.09.2019 kl 20:41 847

Er det Erna som preker?
Slettet bruker
20.09.2019 kl 20:48 840

Det drittsekkene skriver faller ikke sammen med hva troverdige kilder sier om hendelsen.

Du får velge om du vil fortsette å svømme blindt rundt i den brune gørra og la deg lure og manipulere av slike svin som Lurås eller om du kommer deg opp av gjørma. Det skal ikke mer enn en runde med høyttrykksspyler og et par runder med skolering, så slipper du dette helvetes hatet. Det må da være slitsomt å leve slik.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 20:53 831

Er 200 svenske kunder fra hele Sverige troverdige kilder tåkeskallen?
Skal jeg ta dem med til deg slik at de kan fortelle deg den hele og fulle sannheten?
Slettet bruker
20.09.2019 kl 21:14 823

Hvem er det som lønner deg for å benekte dagen lang ?
Slettet bruker
20.09.2019 kl 21:18 818

Det er Islamsk Råd Norge. Like barn leker best.
Fjordgubben
20.09.2019 kl 22:45 782

Slitsomt å leve slik.

Ja det er veldig slitsomt med slike som deg som fortsatt går rundt og tror at det ikke finnes såkalte no-go soner i svenske byer der politiet bare aller nådigst våger seg inn.

Du minner meg om politikere i det tidligere Sovjet som mente at sovjetborgere var så heldige fordi de bodde i verdens beste land, verdens beste land fordi de ikke hadde noen problemer med noe som helst.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 22:50 774

Jeg skjønner at du savner kontakt med andre mennesker, papp. Men finn noen andre enn meg. Vi to er en elendig match, virker det som.
Fjordgubben
20.09.2019 kl 23:31 750

Ikke overraskende at hele 6 av 10 av de mest rasistiske landene i verden er muslimske land, heller ikke overraskende at India topper lista, har vært der endel ganger, og selv om det på mange måter er et fantastisk land med mange utrolig interessante og dyktige mennesker så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg heller aldri har møtt så mange helt åpenlyst rasistiske mennesker som jeg møtte i India.

Tipper Sverige, Norge og andre europeiske land topper lista over de minst rasistiske menneskene på jorda.

Men selv ikke dette er godt nok for bekte og co som arrogant og ufyselig kneiser over oss andre normale mennesker på sin kjepphøye moralske hest.

Hovmod står for fall.