En provoserende fredagskos

Sotah
20.09.2019 kl 17:39 540

Idag tok jeg dieselvogna og burna avgårde til nærmeste pol. Et nederlag for både de grønne og Kr.F. En god innledning på fredagskosen sånn jeg ser det. God helg, hele banden.
Sotah
20.09.2019 kl 22:23 515

Fredagskosen er dundrende upopulær dag. Jeg tar det som et tegn på at du kødder ikke ustraffa med klimasaken. Eller dei kristne. Kommer sterkt tilbake på tirsdag eller onsdag eller noe sånt.
Slettet bruker
20.09.2019 kl 23:06 501

For å redde æren foreslår jeg at du setter hengelås på tråden. Vips så blir den interessant og populær og de vanlige spammerne lager egne klagetråder hvor de hyler og skriker om at du knebler ytringsfriheten - og det kan du jo like gjerne gjøre når du likevel kjører dieselbil til polet. I fremtiden får du finne deg i å gå slik vi andre må. Da blir det mindre innkjøp og muligens litt banning og sverting over hvor umulig livet blir under sosialistiske totalitære slavetilstander.

For du har vel forstått at det er dit vi er på vei? Du blir tvangsinnmeldt i nærmeste moske og må løfte rumpen i været 5 ganger om dagen. Ingen alkohol og betaling av dhimmieskatt/jizya, også kalt eiendomsskatt. Trippel-diagnose-Greta blir gallionsfigur for verdenssamfunnet, mens Rothchild og Rockefeller og Bill Gates gnir seg i henda og ler seg i hjel over hvor slitsomt og upraktisk de har fått folk til å underkue seg - helt unødvenig og aldeles frivillig!

Det er nå du må protestere, vettu! God helg!

#TheGreatAwakening
Redigert 20.09.2019 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Baren
21.09.2019 kl 00:05 484

Og så var det en fra klima hysteriet som fikk spørsmål om hvor hun kunne tenke seg å hente mat i fremtiden?

Den henter jeg i kjøleskapet..
Slettet bruker
21.09.2019 kl 00:10 478

I dag liker jeg deg Sotah....
Slettet bruker
21.09.2019 kl 00:22 471

Men jeg må allikevel provosere litt;-))

https://www.youtube.com/watch?v=wZ58WxM8uog