-----------------REC DAGENS VINNER? ----------------

Slettet bruker
REC 22.09.2019 kl 20:09 25545


Først av alt vil jeg gratulere alle som har fulgt rådene om å gå short i REC som løste inn i går, onsdag.. Håper at dere også fikk spredd anbefalingen til mange kjente også. Det var kanskje ikke alle som fikk med seg den største nedgangen helt mot børsslutt. Men håper dere fikk innløst på rundt 20%. Omsetningen var iallefall høy i så det ble lett å dekke inn shorten..Mange lurer sikkert på hvorfor selskapet synker så mye på en dag.

Les følgende, nedenstående, og kos dere også med alle innleggene fra dem som ikke skjønner hvilken alvorlig situasjon REC er i.

//finansavisen.no/nyheter/industri/2019/10/02/7363589/meglerhus-frykter-for-kroken-pa-dora-for-rec-massakrer


I sin helt nye analyse skriver meglerhuset SPB1 at de nedgraderer REC til kr 1,0

De begrunner det med følgende;

At Polysilisium markedet er lavt.

Silan gassmarkedet er satt for en stor forsynings økning, og vi anslår at REC vil trenge ekstern finansiering innen et år, nesten uansett hvordan markedet utvikler seg. Selskapet har en kontant posisjon på USD38m, og vil på våre anslag ha en kontantstrøm av USD18m i løpet av de neste 12 månedene, kommer nær minimum likviditet pakt USD15m.

I tillegg kan tre usikre hendelser føre til en snarlig finansiering behov eller i verste fall konkurs, inkludert en skatt krav på USD30-USD250m, en skadesløsholdelse lån av USD23m og en negativ arbeidskapital posisjon USD24m.

Den eneste positive utfallet for REC er en kombinasjon av en bratt økning i polysilisium priser og at Kina fjerner 57% import skatt, som vi finner svært usannsynlig. Selv om det skjer, trenger REC sannsynligvis ekstern finansiering for å starte kapasiteten ved Moses Lake.

.

Vi er som alle skjønner ,nå på starten av et bredt børsfall . Nedgangen vil bli generell, men vil ramme særlig REC hardt fordi dette er et selskap i dyp krise, grunnet handelskrigen mellom Kina og USA

https://finansavisen.no/nyheter/politikk/2019/09/28/7031739/reuters-usa-vurderer-a-fjerne-kinesiske-selskaper-fra-sitt-borsmarked

Børsens farligste krakk-aksje er utvilsomt REC, som er få ører fra all time low og risikerer et bratt stup fremover når flere ryker på stop-loss. Der bak ligger også det årlige oktober-krakket og Brexit-spøkelset. Som trolig vil ta knekken på selskapet når det fra før av ligger nede med brukket rygg, uten fremtidsutsikter.

Kan vi ikke heller kalle kriseselskapet REC for hold-deg-unna-selskapet på grunnlag av følgende. Eller tidenes short-selskap?

Ned 99,5% siste 12 år
Ned 71% siste 3 år
Ned 50 % siste år
Ned 43% siste 3 mnd

REC Kan vel trygt kalles "monkey business"

Det brenner under føttene til både ledelse og aksjonærer i det kriserammede selskapet REC. Trump hamrer løs på Kina med enda større kraft, Og med det er handelskrigen over i en enda mere alvorlig fase. REC sine muligheter er med det som en enda fjernere drøm.

https://www.dn.no/marked/rec-silicon/usa/kina/rec-stenger-moses-lake-fabrikken/2-1-638091


Overraskelser skjer for dem som ikke følger med. Thomas Cooc er bare et eksempel på hvordan det brått kan gå dersom et selskap ikke klarer å tilpasse seg realitetene. og naive aksjonærer ikke følger med. Dette gir unike muligheter.

Når det krakker, kan et godt tips være å sitte iskaldt til det verste er over

Når det gjelder overprisede, aksjer som er teknisk svake, med begrenset produksjon og som taper penger, er situasjonen dog en annen.

Da gjelder det å komme seg raskt ut og kjøpe igjen på bunn. Slik at man minimere sitt tap og kanskje også tjener penger på krakket.

Den gode nyheten er viktigst.. Det finnes fantastiske muligheter til å tjene penger ved å gå short i disse dager.

REC er nemlig en slik aksje.

Den er rammet av handelskrigen slik at den dyre fabrikken i Moses Lake ikke får solgt sine varer.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Handelskrig-og-REC-smell-for-Ulltveit-Moe-tapte-572-mill?r=refresh


Den er teknisk svak, Eksperter på teknisk analyse setter kursmål med 25%nedgang. og det før krakket. Trolig vil vi se en halvering av kursen. Aksjen befinner seg på "Hold-deg-unna-listen. Der de seks farligste aksjene på Oslo børs befinner seg.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Advarer-mot-syv-aksjer

Selskapet taper penger
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/07/Rec-Silicon-taper-penger

Aksjen ble omsatt på høye volum på kurser på 5,65 og 6,10. Ca 6x normal omsetning. Her går nok mange på stop-loss og et nytt kursras forventes, når aksjen kommer til å stupe ytterligere i morgen. Da kan det virkelig bli stygt utover dagen.

Når man er short i REC nå, blir børsklimaet som været. Aften rød, gir morgen sød. En riktig så negativ nyheter er snart på vei, så kom ut før alle andre.

. HER ER DET BARE Å TA TAP,, FÅ SKATTEFORDELEN DETTE GIR OG KOMME SEG UT FORTEST MULIG.

AKSJEN BEFINNER SEG PÅ RANDEN OG KAN NÅR SOM HELST TA ET SVALESTUP MOT HALVERING PÅ KORT TID.

Så ring hele slekta, til og med svigermor..
Ber dere alle ta i bruk samtlige av de sosiale medier dere måtte være på. Maile, ringe på døra til naboen, be dama i kassa på Kiwi, konduktøren på toget, ja ring en venn-(inne) du ikke har hatt kontakt med lenge, tidligere kompiser osv osv å be dem gå short i REC før 3Q-rapporten blir sluppet. 30.10.

Dette er penger på gata.før konkurs.

-Nedstengt produksjonsfabrikk i Moses Lake
-Handelskrig
-Mulig kriseemisjon
-Et enormt skattekrav..
-En Charter-Svein,-leder som styrer som en tafatt keiser i en bananrepublikk og fremstår som "Apenes konge" for aksjonærene.

Er noen av årsakene til at REC går konk.


Så fort dere. Selg unna om dere fortsatt er long. Innta uansett short posisjoner, mens aksjen fortsatt befinner seg på 3-tallet.

Dette blir lønnsomt.og kanskje deres livs største mulighet og fortjeneste.
.


Redigert 21.01.2021 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.09.2019 kl 07:59 4208

Ikke gi Løvehjerte noe oppmerksomhet. Han lever for å baisse disse trådene.
80% av det han skriver er rent oppspinn og de resterende 20% er harselering av REC-aksjonærer.
Hør heller på hva selskapet selv sier. I Norge hadde vi for et par år siden et meglerhus som fulgte REC, nå tror jeg ikke det er mange husene som har satt seg inn i caset i det hele tatt dessverre.

Edit: Se under for et godt eksempel. 👇
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.09.2019 kl 08:14 4196

Må si du er et slett eksempel for andre, når du selv gir meg oppmerksomhet. Denne uken vil vi se tidenes laveste REC-kurs noen sinne. Så å varsle for dette og anbefale salg og ta short-posisjoner er jo et godt tips i dette kriserammede selskapet, dersom man har aksjer igjen.

Jeg forstår at aksjonærer ikke liker dette, men de må selv ta ansvar for sine gale prioriteringer. Desperasjonen kommer tydelig frem i innlegget og jeg skjønner at mange vil ut på en høyest mulig kurs før all time low blir en realitet denne uken. Vi har forlengst forlatt 5-tallet. Nå er det 3-tallet som gjelder og vi er nærmere en konkurs enn noen sinne.

Følg kursutviklingen i dagene fremover, og døm selv.

Så Garanja og dere andre som lever i en drømmeverden.. Se realitetene og selg nå de aksjene deres, så vi kan bli spart for deres kursmanipulerende innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.09.2019 kl 08:35 4186

👆
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.09.2019 kl 18:06 4003

Da var det enda en dag med nedgang for REC. Det går jammen bare nedover med denne aksjen og vi nærmer oss for alvor hoppkanten med all time low. og mange som ryker på stop-loss Og deretter går det i bratt bakke ned unnarennet på 3 og 2-tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Tstu
25.09.2019 kl 18:59 3974

Bare litt nysgjerrig, ser du er ekstremt ivrig på å kommentere rec her inne. For min del når jeg ikke har troen på en aksje går jeg videre å ser på nye bedrifter, og bruker ikke like mye tid på de aksjene jeg tror vil gå dårlig. Hva er det som gjør at du er så sykelig opptatt av å skrive om rec dag ut og dag inn?
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.09.2019 kl 19:30 3951

Jo det kan jeg fortelle deg. Etter at Spetalen solgte seg ut av REC i 2014, har vi i det dansk/norske selskapet "Ryktesmedens tankesmie", levd godt på å gå short i REC. Vi bruker mange ulike nick og presser kursen opp og ned og trader på svingningene. Noen er positive , mens andre er negative..På denne måten holder vi aksjen varm og skaper blest, slik at det er en viss omsetning. Alle som er inne på disse trådene er ansatt hos oss. Så målgruppen er altså alle andre som er inne i aksjen uten å skrive på forumet.. Vi trenger flere medarbeidere, så dersom du liker å tjene penger, er nok dette en jobb for deg også.

Håper du fikk svar på dine spørsmål, og at du spør og graver videre, dersom noe var uklart.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Noni
25.09.2019 kl 20:38 3909

Har aldri hatt Rec.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.09.2019 kl 15:05 3718

Noni OK. hvis du ikke liker å innrømme at du er i REC, bør du heller ikke være det
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Badgirl
26.09.2019 kl 15:47 3694

Jeg innrømmer at jeg er tuuungt inne i REC. So what 😂 Et par trades og ok inngang på 4,50 tallet så er jeg i pluss. Og en ting kan jeg love deg Simba. Rec kommer til å dra som ei kule om ikke så lenge. Den oppfører seg normalt i forhold til Indeks så når Kina og US får landet en plattform,så blir det jappetid i Rec.

Ser du holder på med usannheter og skremselspropaganda så regner med at du sitter i Bear ganger 3 eller høyere. Men deg om det. Siden forumet har blitt lavmål så er jeg bare innom innimellom . Til info Simba, nå nipper jeg til et glass vin mens båten går over til Hvar. Så da kan jeg ikke bruke tiden på deg 😘 God helg når den tid kommer. BG som sitter på ferja med REC-aksjer opp til ripa.

PS Se på det volumet!! Man kan jo få kursen opp sky high bare ved å tømme sparegrisen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.09.2019 kl 18:16 3638

Så hyggelig at du koser deg på ferie i Kroatia med båttur, vin og greier.l. Her hjemme er det nemlig bare sorgen for deg og andre som sitter long. Nok en dag uten at REC stiger, selv om hovedinndeksen er i pluss. Usa starter i minus og det går faretruende mot tidenes laveste kurs. Der nok mange har satt stop-loss. Det snakkes om både høstkrakk, skattekrav, emisjoner, underskudd og en faretruende Q3 presentasjon. Så jeg sitter med den samme gode og optimistiske følelsen du forteller om, selv om jeg er short og du er long. Vet ikke hvor mange aksjer du har lastet opp med, men på 4.5, har du jo en langt lavere inngang en mange andre her.har. Jo lenger handelskrigen pågår, jo større blir krisen i REC. Så hvorfor du har kjøpt på et så høyt nivå skjønner ikke jeg. Det blir nesten som å handle hagemøbler om våren, istedenfor om høsten, da prisen settes ned med 70%. Trump kan bli sittende i 5 nye år og situasjonen med Kina kan bli enda verre enn nå.

Det lureste du kan gjøre nå, er å selge nå og kjøpe den langt billigere senere, dersom du ikke tror på konkurs. Nå er det bare negative utsikter, så selg unna mens den ennå er å bli kvitt på 4-tallet. God ferie videre..
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
spanjolen
26.09.2019 kl 20:00 3593

Hei BG. Godt å se at noen gamle travere er innom:-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Badgirl
26.09.2019 kl 23:53 3496

Tror ikke jeg har så mye å lære av deg Simba ;) Med dine 370 tråder så ser jeg på deg som en kvise på samfunnets rumpe ;) Men lykke til med din propaganda :) BG
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Badgirl
26.09.2019 kl 23:55 3495

Takk og lykke til :) Ikke la deg skremme av gutta som sitter med Bear. BG
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 00:21 3484

Med en omsetning og kurs nær null er det vel en hodepine for apekattene å se stadig lavere kurser. I dag var vi kun 10 øre fra historiens laveste kurs. Å lure mange til å kjøpe REC-aksjer nytter ikke lenger. Så godt som ingen vil kjøpe på disse kursene,. Selv om de bruker samme falske argumenter med logiske brister og diverse andre løgnaktige påstander om at REC vil skyte i være.t. Dette har det vært hylt om i flere år allerede med de samme påstandene selv om kursen da var tre-fire ganger høyere enn i dag. I dag er ML stengt og REC kommer til å levere stadig flere negative kvartalsresultater framover. I tillegg ligger det ingen mulige triggere i batterisaken, markedstilgang og polypriser .

REC har et lite profittabel anlegg i Butte og en lite verdifull asset i JV-andelen, samt et potent anlegg i ML som holdes i en slumrende tilstand. Dagens prising er pinlig og latterlig høy. Å se på daglige og ukentlige eller månedlige kurser gir ingen mening. REC er selskapet som gjør en vondt og fattig.

+++++++++++
Problemet for de med aksjer i REC er at de har et snitt som ligger godt over dagens kurs. For de fleste som er relativt tungt inne oppleves det nok som en belastning å ligge i minus samt at man har begrensede midler til å handle fordi man har kjøpt på stadig lavere kurser mot konkursen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
dno corelli
27.09.2019 kl 07:34 3419

Å herreguud! Er det mulig! På tide å gi seg snart med dette vrølvet...
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 08:16 3397

Hoh, hoh. Bra og intelligent kommentar:) jobber du foresten i "Godt levert"
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 10:37 3347

Rart det er så få som hører på denne brølinga fra sjefsanalytikeren vår. Tror han har bommet på bruken av ATL. I dag får vi kanskje ATL i omsetning.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 20:10 3274

Det virker jo veldig som om det er trådstarter som blir hørt. Nesten ingen har denne uken kjøpt konkurskandidaten REC på disse nivåene. Med dette er også det sprøytet dere serverer avslørt.

Selv ikke omsetningen klarer du å treffe på når du snakker om ATL. Så at du gidder å drite deg ut slik, er mer enn jeg kan fatte. Men når du fortsatt ikke har solg denne taperaksjen, så er det kanskje ikke så underlig at du driter deg ut på både den ene og andre måten.

Alle vet at så lenge handelskrigen med Kina pågår, vil dette være en taperaksje på vei mot konkurs. Bare vent til Q3 fremleggelsen. Da gjelder det å selge.unna i forkant, før alle andre gjør det..
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
27.09.2019 kl 21:12 3242

Var sikker på at løveskinnet hadde såpass teft at han hadde benyttet muligheten til å dekke shorten da den snudde opp på høyt volum i dag, men ser at her er alt ved det gamle. Fordelen er at det nok blir stille fra den kanten en stund når REC beveger seg oppover. De smarte kjøpte i dag.

https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=REC.OL
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 21:22 3225

Stille i fjøset i dag 🐷🐷🐷
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Noni
27.09.2019 kl 21:35 3214

Beklager, men min situasjon er ikke akkurat å le av.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 21:37 3209

Fattigkassen, fikk du plutselig tilbake 4G network når pila pekte oppover, eller er du ute av de dype Afrikanske skoger?
Lime inn link fra Norske Knulls er mye bra info. Av 22 anbefalinger så har 11 gått dass, så her kan du like godt kaste 🎲
Mye mulig vi nå skal litt opp, før det bærer utforbakke igjen, da denne er nå til de grader utbombet. 〽️
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 22:24 3043

Med dette lave volumet er det ærlig talt litt vanskelig å ta Norskbulls for god fisk, da man ikke har godt nok grunnlag. 6 feilslåtte investeringer på rad, før de omsider fikk en riktig, er litt dårlig track record. Men jeg tar det, har sett mot 5-tallet en god stund nå, får'n si...
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.09.2019 kl 22:46 3029

Kaller du 10 959 729 for høyt volum "Fattigstakkerapekattar"når kursen er på 4,564. Du kødder nå???

Volumet hadde vært høyt på på 3010 kroner (justert for spleis) som var kursen 8. november 2007

Nå skjønner jeg at du lever opp til navnet ditt, dersom du har kjøpt stadige billige aksjer siden den gang. .
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Odi.1
28.09.2019 kl 07:31 2941

" Tre ikke navngitte kilder opplyser til Reuters) at administrasjonen vurderer tiltaket, som kan innebære en alvorlig eskalering av handelskonflikten mellom USA og Kina. "

Hva da med Tian-Rec ?? , nå når alle kinesere er opplært med teknologien trenger dem ikke REC Usa lenger , ingen som tenker på dette?
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tran5
28.09.2019 kl 08:49 2901

Helt utrolig ingen har tenkt på dette før Odi.1 ja ja alle kan da ikke være så smart som deg da Odi.1 HIPP HIPP HURRA FOR ODI.1 ..........:p
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tran5
28.09.2019 kl 09:33 2866

Så har vi Simba da som redigerer innlegga i tide og utide for at dem skal ligge øverst .........GrrrrrrrrrrGrrrrrrrrrr den tar du Simba
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 09:41 2860

Bra innspill "Odi.1" , men dette er godt kjent i markedet fra før. Kineserne har kunnskapene og bygger selvsagt sine egne fabrikker, mens Tore Tafatt melker selskapet med høy lønn og skylder på handelskrigen. Slik kan han også gjøre seg fortjent til tittelen "Apenes konge" fordi lettlurte REC-aksjonærer fortsatt gidder å sitte på aksjen og endog kjøpe seg mere opp. Når REC ber om enda mere penger i sin krise-emisjon på Q3, vil nok de naive aksjonærene spytte inn enda flere penger i dette selskapet som tiden har løpt fra.

Må ærlig innrømme at jeg gleder meg veldig til å gå på denne presentasjonen 30.10. Og lurer veldig på hva kursen er ved børsslutt denne dagen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 09:55 2847

Innleggene blir hele tiden oppdatert med relevant informasjon og deretter kommentert. Derfor havner de øverst. Dine løgner og apebrøl går det slik med:

tran5
17.09.2019 kl 21:55
140
Innlegget er slettet av administrator

Jeg og flere andre seriøse her, har sagt det før og vil gjenta det igjen:
Det eneste jeg anbefaler deg å gjøre er å selge dine aksjer, så vi kan bli fri fra å høre mere fra deg. Kanskje du heller skulle vært i underholdningsbransjen, kanskje på et sirkus i et u-land, der du kunne vært blink for et publikum som kvitter seg med svinn fra markens grøde.. Håper at administrator fortsetter å følge med på deg , så vi blir kvitt trollingen din, en gang for alle. Her er vi negative. Så venligt opprett din egen tråd, med positive og kursmanipulerende innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tran5
28.09.2019 kl 10:08 2847

Uffda Simba du får klage til administrator igjen da .........GRRRRRRRR GRRRRRRR
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tran5
28.09.2019 kl 10:11 2842

Eller mamma eller pappa for du sitter vel på gutterommet Simba .................
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 10:29 2820

3x bom på målskiven "Sirkusblinktranse".

Feil kjønn, feil alder og ikke minst feil lokalisering.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Odi.1
28.09.2019 kl 10:40 2814

"Bra innspill "Odi.1" , men dette er godt kjent i markedet fra før."

Poenget mitt var at Trump vil lempe ut Kineser og at dette vil eskalere i Kina, da er Tian ett lett bytte med å lempe ut amerikanere som er der på "overvåking"
Snipp-snapp- snute, der var REC KINA eventyret ut? var min agenda med den artikkelen klipt fra ett media.
Plutselig får ikke Tore og co visa til Kina, hva da.
En kan jo muligens glede seg litt over å bli kvitt en enorm "gjeld" der for resterende aksjer i Tian , men kappasiteten og mulighetene til å være en leverandør i markedet kan forsvinne.
Da har ikke Moses Lake heller noen sjanse til å oppstå som en Fugl Fønix i Polisilicon markedet.
Det finnes ingen andre markeder en Kina , de andre produsentene har egne kunder dem også eier , eller har stor innflytelse på.

Kan vel bare kalle denne Kina satsingen en av Norges største handels skandaler snart?

Bare tenk tanken at Hydro skulle gjort noe tilsvarende i Kina, lært opp Kina med å produsere verdens reneste Aluminium ?? :))

Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 11:00 2806

Ja selv den mest naive optimist må jo ta dette inn over seg. Dette var vel den siste spikeren i kisten for REC og nå er definitivt alt håp ute for selskapet. At en aksje som har stått i 3010 kr, nå står i 4,5 kr. Sier sitt. Blir nok spennende å høre om hvordan selskapet er tenkt avviklet på Q3 presentasjonen, men det vil nok bli et sjokk for de stakkars aksjonærene, som ikke har oversikten over den katastrofale situasjonen REC er i.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 13:51 2720

Denne tråden er god underholdning. Kriiiiiiiiissssseeeee maxxxxxxxxxxxxxxxxxxximering.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 14:09 2703

Synes det er lite modent av deg å se på dette som underholdning. Tenk om det var du som hadde vært så ulykkelig å blitt lurt i en slik honningkrukke som REC er, og se at oppsparte midler bare forduftet på mandag. Sikkert mange småsparere her som mister store deler av sine oppsparte midler. Trist å se at du viser så lite empati og gjør humor av dette.. Selskapet er i krise nå. Så håper at jeg slipper mer voksenopplæring.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tran5
28.09.2019 kl 14:27 2696

Simba no må du ikke late som du er voksen det blir for ZZZZZZ ZZZZZZ ZZZZZZ Det er helg og fotball verdens beste fotballag spiller no YNWA .......NB det er Liverpool visst du er fullstendig BLÅ Simba
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 14:40 2698

Ja hold deg til den småborgelige fotballen du, harrymann. Du driver sikkert med tipping og annet tull, noe som sikkert er mer lukrativt enn å drive med monkey-business i REC. Selg nå de aktier, men gjør det på mandag, så du kanskje kan få råd til en billett på danskebåten eller en billett med Ryanair til UK.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tran5
28.09.2019 kl 14:51 2689

For et svar Simba nei og nei visst driver jeg med tull og tøyse fotball men Ryanair har jeg aldri tatt og kommer aldri til å fly med det heller vi som driver med Rec flyr førsteklasse.......... Rec har jo privatfly yaaaaa det tar vi Simba
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare