Svenske Stress og Psykiatri aksjen til 6 Øre er bankers !!!

FRP-GUTTEN
PAPI 23.09.2019 kl 14:51 1076

De som fulgte mitt råd på Thin film har til nå en avkastning på 3-400%%%% på en ukes tid....Gratulerer alle...Det er lov å ta gevinst opp over ...Jeg Anbefaler nå på det sterkeste Papilly -----Papi i Sverige hvor de er spesialister på forebygge Stress og Psykiatri...Veldig mange spesialutdannede leger og helse personell har tatt utdannelsen nettopp i Sverige de siste 10-20 årene og er i mange ledende stillinger inn forbi psykiatrien i >Norge i dag ...Hvert noen skambillige lodd denne Papi aksjen...Lykke til de..som tar sjansen..Tror eg......
Redigert 19.01.2021 kl 15:14 Du må logge inn for å svare
Shotgun
12.10.2019 kl 19:48 803

Det er vannvittig mye penger i psykologi, flere og flere bruker psykologer. Det er ikke bare galningene med alvorlige problemer lengre. Stress er nok årsaken til mesteparten av sykemeldinger der ute.
Bedriftslederne begynner også nå å skjønne at det er opplagte ansatte som er noe å satse på. De autoritære lederne som er legger ekstremt press på de ansatte begynner det å minke på.

Om dette firmaet er noe å satse på er en annen sak.
Slettet bruker
12.10.2019 kl 18:47 818

Har ikke noe tro på dette selskapet.

Psykologi ligger det ikke noe penger i.

Desverre men dette er ikke noe for meg ....



Bybonden
FRP-GUTTEN
25.09.2019 kl 09:28 965

Har dere tatt noen lodd ??? Jeg er All inn og vel så det …!!! Plutselig sier vi adjø til 6 øre %%%%% Pang %%%% Velkommen høyere priser !!!
FRP-GUTTEN
23.09.2019 kl 15:36 1056

Kl 12 i dag fikk vi melding om eierene tar grep og sparker sjefen som har drevet selskapet så langt ned gjørma Bravo ...Ny sjef er på vei inn og snart ser vi en helt annen verdi på aksjekursen .!!! Flere %%%% er hjertelig velkommen …!!! Løp å kjøp med begge hender …!!!Er mitt nye tips ...Ta noen da vel !!!