Vet ikke A-den nye noe som helst?

Slettet bruker
24.09.2019 kl 09:23 693

99% av hans innlegg inneholder minst ett spørsmål.
Betyr det at han ikke vet noe som helst selv og må ha svar på absolutt alt mellom himmel og jord?
Slettet bruker
24.09.2019 kl 09:36 688

Ok. Jeg skal ikke stille noen spørsmål i mitt svar på denne, din n'te tråd med fokus på meg her.

Du er manisk. Manisk opptatt av et nick.

Jeg stiller spørsmål her fordi det blir sagt så mye dumt og så mye innholdsløst. Mitt naive håp er å få folk som ytrer seg slik til å tenke litt før de skriver. Det er nok fåfengt, men også litt morsomt. Det er som å pirke med en pinne i en maurtue. Maurene angriper i flokk og på autopilot. Det er veldig forutsigbart.

Å stille spørsmål er bevisstgjørende for både den som stiller dem og dem som utfordres til å svare. Slik er det for normalt oppegående mennesker. Og så har du de som ikke takler slikt, av ulike årsaker. Hvis man er hjernevasket og/eller utstyrt med litt for lite kognitiv håndbagasje, så blir man gjerne sint. Og, som når man pirker med en pinne i en maurtue, så får man mengder av piss kastet etter seg.

En oppfordring jeg har kommet med til deg mang en gang, papp: Overse mine innlegg her. Hvis du ikke tåler debatt, så bruk tiden på noe annet enn å henge på et debattforum.

Kutt ut dette maniske og trakasserende fokuset på nicket mitt nå. Du oppfører deg som en unge.

Slettet bruker
24.09.2019 kl 09:42 679

Hvis du ikke tåler debatt, så bruk tiden på noe annet enn å henge på et debattforum.
Kutt ut dette maniske og trakasserende fokuset på nicket mitt nå. Du oppfører deg som en unge.

Jeg tåler debatt, men en debatt er ikke en meningsutveksling der en part ikke gjør annet enn å stille spørsmål.
Hvis du mener jeg er manisk ovenfor ditt nick. Hva skal man da si om manien din til Trump da? Den er jo minst 10-ganger`n av det jeg presterer. Derfor mener jeg at du må kutte ut det maniske og trakasserende fokuset på Trump nå.
Slettet bruker
24.09.2019 kl 09:45 674

Du sammenlikner mitt nick på et "forum" ingen bryr seg om med "verdens mektigste mann"? :)

Han har da ingen verdens ting å lære oss når det gjelder oppførsel. Se bare hvordan han omtaler Biden nå om dagen. Barnslig. Sad!
Redigert 24.09.2019 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.09.2019 kl 09:46 673

Nei, det finnes ting han er helt sikker på: https://i.imgflip.com/2kmqeu.jpg
Slettet bruker
24.09.2019 kl 10:55 642

Det føltes godt å få stoppet A de gamle B angrepene på Trump tidlig idag.
Det hjalp å påpeke at det ble urettferdig mye pes med altfor stygg B retorikk, og konseptet nok er nok satte A på plass i tenke boksen
#trump-fred senker seg over forumet.
Redigert 24.09.2019 kl 10:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.09.2019 kl 23:43 586

A den ekte står
ingen går glipp av noenting.

men jabba går
på autorussiaspin repeat. Null avtrykk null dom men 10001 innlegg med grove mistanker. lol
Og det støtter jeg. Jabba knotpirk oppdramatisering av alvår IGJEN gir et realitisk bilde av daily beast cnn demorat frenzy propaganda, et innblikk som er gulrotverdig.
Slettet bruker
26.09.2019 kl 13:23 540

Det er også mitt bestemte inntrykk at kunnskapsnivået blant den menigheten på forumet er nokså tynt og ensporet.

De har konstant antipati mot enhver debatt om innvandring og er klimahysterikere på sin hals uten egentlig å vite så mye om de naturlige årsakene til variasjoner i vær og temperatur.

De innser ikke farene ved å ta inn 1,5 millioner muslimer til Europa, som skjedde i 2015/16. De anser dette kun som en berikelse av vår kultur. Saudi Arabia, og de andre statene i Gulfen, så derimot disse farene, selv om alle statene er muslimske, sa de at "de passer ikke inn her", og slapp ikke inn en eneste flyktning fra f eks Syria.
Slettet bruker
26.09.2019 kl 13:35 530

Er det oss normale her du skriver slik om, u? :)
ladaen7,30
26.09.2019 kl 14:06 523

Normale folk spør ikke om det er "oss normale" det skrives om:-))
Det er unormalt.
Slettet bruker
27.09.2019 kl 03:27 489

Du snakker om å pirke i en maurtue, kanskje det med tid og stunder viser at det ikke var så dumt å pirke på Biden også(?)
Time will show.....
Slettet bruker
27.09.2019 kl 08:08 462

Uansett hvor korrupt eller uskyldig Biden er, så betyr ikke det en dritt når det gjelder Trump.

..og så er det veldig pussig at presidenten og hans like gale lakei skal initiere etterforskning av eventuell korrupsjon. Trump har sett en mulighet til å finne dritt på Biden og har blitt fanget i sitt eget garn. Dum som han er.

cinet
27.09.2019 kl 10:51 443

Biden kan begynne å pakke kontoret, og reise med sønnen til avrusningsklinikk i Ukraina. (A-den gamle kan rydde jenterommet.)
Slettet bruker
27.09.2019 kl 10:57 437

Uansett hvor mye dere babler om Biden (og sjikanerer mitt nick), så forandrer ikke det på det faktum at Trump brøt loven da han tvang Ukraina til å hjelpe ham med dritt mot en politisk motstander.
Slettet bruker
27.09.2019 kl 14:16 412

Betonghue skrev Innlegget er slettet
Admin er varslet..
Betonghue
27.09.2019 kl 15:06 401

Som ALLTID gir 100 gratis Brownie points til Vidkun ! :-0