PHO- Er det et marked for blærekreft cystoscopy uten Cysview?

focuss
PHO 26.04.2018 kl 19:49 1423

Når man først skal gjennomgå cystoscopy så vil man gjerne at det tjener en hensikt. Å få et rør, rigid eller fleksibel, stukket gjennom urinrøret og inn i blæra, er det ingen som gjør fordi de synes det er morsomt. Skal man først gjøre det så vil man gjerne ha betalt med å vite at man i det minste har fått best mulig behandling. Man vil gjerne vite at hvis konklusjonen er at jeg er frisk så kan jeg stole på det. Blir jeg operert vil jeg gjerne vite at de har fått fjernet det som er farlig. Blir jeg kontrollert senere så vil jeg gjerne vite at jeg kan stole på resultatet. Så vet jeg at velger jeg feil sykehus så kan det hende at jeg i løpet av kort tid igjen får blod i urinen. Sykehus som ikke behandler med BLC Cysview blir å se på som dinosaurus sykehus med steinalder teknologi. Tror ikke de sykehusene får mange pasienter fremover dersom Photocure lykkes med å spre budskapet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:25 Du må logge inn for å svare
focuss
27.04.2018 kl 11:04 1321

Merlin skriver at alternativ prosedyre ikke engang lenger har refusjon. Da blir jobben med å lage gull av Cysview virkelig et barneskirenn. Men det bør det bli uansett.
Redigert 20.01.2021 kl 19:25 Du må logge inn for å svare