NEL - Nikola annonserer hvem storkunden er 3 mai -
Syntes denne fortjener en egen tråd.
Endelig bekreftet at nyheten slippes 3 mai, ref Tweet fra Nikola under
Blir spennende å høre hvilken storkunde dette er.
Det skal kjøpes inn 28 nye hydrogen stasjoner, som skal legges inn langs ruten til kunden.
Nikola Motor Company
@nikolamotor
1h1 hour ago
More
May 3rd. Our CEO is off to New York for the announcement.
7 replies 11 retweets 53 likes
Reply 7 Retweet 11 Like 53 Direct message
Endelig bekreftet at nyheten slippes 3 mai, ref Tweet fra Nikola under
Blir spennende å høre hvilken storkunde dette er.
Det skal kjøpes inn 28 nye hydrogen stasjoner, som skal legges inn langs ruten til kunden.
Nikola Motor Company
@nikolamotor
1h1 hour ago
More
May 3rd. Our CEO is off to New York for the announcement.
7 replies 11 retweets 53 likes
Reply 7 Retweet 11 Like 53 Direct message
Redigert 21.01.2021 kl 09:04
Du må logge inn for å svare
Tradere er inn og ut, så ja, jeg har aksjer i Nel innimellom ☺ Store svingninger og lett og komme ut av Nel. Men trua på Nel som lønnsom bedrift har jeg absolutt ikke ? Dette er ett tapsprosjekt i mange år enda ?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
For meg har du nettopp bekreftet at du overhodet ikke følger med i Nel, hvorfor skal noen ta det du skriver alvorlig da? Ser du ikke det selv? På samme måte som jeg har kuttet ut alt risc skriver for flere mnd siden, skribent er negativ uansett, har du nettopp bekreftet at alt du skriver ikke er noe å lese. Du har ikke engang registrert total bekreftelsen Nikola har gitt ut angående 3. mai, da kan du bare glemme alt av seriøsitet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
Ser bort fra han LTrader, det er besynderlig greier.
Ser han skriver at Nel kommer med emisjonsvarsel 8.mai.
Burde vært rapportert for brudd på forum reglene.
Ser han skriver at Nel kommer med emisjonsvarsel 8.mai.
Burde vært rapportert for brudd på forum reglene.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
Jeg har rapport styraset, ikke at jeg bryr meg, man blir ikke kvitt uvitende fjols som lucky og risc, dessverre. Anbefaler alle og la være og lese, slike som risc har ingenting og tilby. Livet deres er ikke mer enn, gud vet hva, hvorfor folk uten aksjer interesserer seg for selskap de ikke har aksjer i er for meg et sykdomstegn. Ingen oppegående mennesker bruker år av sin tid på aksjer som Nel når de ikke har aksjer der, slike mennesker må man ikke høre på. Risc eksisterer ikke for min del, hopper over alt han skriver. Anbefaler alle å gjøre det, de som ikke er informert om Nel skal man ikke høre på. Ikke svar, overse. Lucky er avslørt for min del, blir oversett for all fremtid.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
Som trader tjener jeg masse penger på Nel, penger som uvitende drømmere legger igjen ? Så Nel elskere..Tapere...Takk ??
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
Ecotricity
29.04.2018 kl 08:34
12994
Jeg vil like enormt at Nel ender opp med å levere noe, inntil videre avventer vi noe håndfast - enten du liker det eller ei. :) Vi er på samme lag. Jeg tør bare ikke investere surt oppspart kapital før noe materialiserer seg.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
3 mai og sopp ☺ Artig på Hegnar synes jeg ☺
Redigert 21.01.2021 kl 00:38
Du må logge inn for å svare
oppvigår
29.04.2018 kl 11:06
11620
Når offentliggjørelsen av selskapet kommer den 3. mai, vil dette vekke stor oppsikt over there. Ser ikke bort fra at dette vekker oppsikt ellers i verden også.
Dette vil bli lagt merke til siden dette dreier seg om et stort og kjent selskap, som legger om kursen på sin transport flåte, og gjør den klar for en miljøvennlig fremtid.
Vi snakker om en flåte på flere tusen, og ser ikke bort fra at det også kan være snakk om bortimot 20000. Dette er MEGET stort.
Det at et stort kjent firma våger å satse så offensivt på at hele dets flåte skal gå over til noe så nytt som hydrogen, vil nok bli lagt merke til.
Når de gjør noe så drastisk, så må man lure på hvorfor de har valgt Nikola, og ikke heller et kjent merke. Dette burde vel fortelle noe til den som tviler.
Som vi vet, trenges det et nettverk av stasjoner til å drive disse truckene. Nel spiller en stor rolle, for å få dette på fote. 28 stasjoner er blitt nevnt nå i begynnelsen. Sjansen til å få flere burde være tilstede.
Spørsmålet vi kan stille oss, er om Nel vil kunne levere til alle når ordrene kommer fortløpende?
Det har blitt nevnt at Nel skulle bli oppkjøpt av en eller annen. Men hvorfor skulle ikke Nel kjøpe opp andre, og bli noe ala Statoil?
Med slike store tanker kommer også emisjoner, som er et nødvendig for å nå det målet. For oss aksjeeiere et nødvendig onde. Etter 3.mai, burde ledelsen i Nel komme på banen, og fortelle oss alle om det er det som er målet.
Dette vil bli lagt merke til siden dette dreier seg om et stort og kjent selskap, som legger om kursen på sin transport flåte, og gjør den klar for en miljøvennlig fremtid.
Vi snakker om en flåte på flere tusen, og ser ikke bort fra at det også kan være snakk om bortimot 20000. Dette er MEGET stort.
Det at et stort kjent firma våger å satse så offensivt på at hele dets flåte skal gå over til noe så nytt som hydrogen, vil nok bli lagt merke til.
Når de gjør noe så drastisk, så må man lure på hvorfor de har valgt Nikola, og ikke heller et kjent merke. Dette burde vel fortelle noe til den som tviler.
Som vi vet, trenges det et nettverk av stasjoner til å drive disse truckene. Nel spiller en stor rolle, for å få dette på fote. 28 stasjoner er blitt nevnt nå i begynnelsen. Sjansen til å få flere burde være tilstede.
Spørsmålet vi kan stille oss, er om Nel vil kunne levere til alle når ordrene kommer fortløpende?
Det har blitt nevnt at Nel skulle bli oppkjøpt av en eller annen. Men hvorfor skulle ikke Nel kjøpe opp andre, og bli noe ala Statoil?
Med slike store tanker kommer også emisjoner, som er et nødvendig for å nå det målet. For oss aksjeeiere et nødvendig onde. Etter 3.mai, burde ledelsen i Nel komme på banen, og fortelle oss alle om det er det som er målet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Ulysses skrevInnlegget er slettet
☺Hele poenget med Aksjer er å tjene penger, det er forskjellen på meg å mange andre innpå hær ? Helt blind på Nel, å skylapper på ??
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Hvis kunden( Pepsi?) til Nikola eier 20 000 trucks som de bytte ut med Nikola Trucks,kan dette virkelig blir stort. Det vil meget sannsynelig dryppe mye på Nel ASA. Vi venter nå på de første 28 giga stasjonene takk. Det er flott om dette børsmeldes denne uken,for nå håper vi de kommer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Analfabet Trader, ta å les deg opp på "OG eller Å" reglene.
Poenget med aksjer er å tjene penger, men de fleste som faktisk eier aksjer gjør IHVERTFALL en smule "research" før de kjøper / selger. Det faktum at du hadde null anelse om at Nikola kommer med en annonsering av ny stor kunde 3.mai, SAMT at du har tatt deg bryet med å rakke ned på en forum tråd beviser at du din tulling; Aldri har tjent en krone på børs uten "FLAKS".
Du er selve definisjonen på en skylapp!
Poenget med aksjer er å tjene penger, men de fleste som faktisk eier aksjer gjør IHVERTFALL en smule "research" før de kjøper / selger. Det faktum at du hadde null anelse om at Nikola kommer med en annonsering av ny stor kunde 3.mai, SAMT at du har tatt deg bryet med å rakke ned på en forum tråd beviser at du din tulling; Aldri har tjent en krone på børs uten "FLAKS".
Du er selve definisjonen på en skylapp!
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Framtia
29.04.2018 kl 22:26
11130
Er det noen spesiell grunn til at nyheten skal publiseres i NY.. ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Crom
29.04.2018 kl 23:46
10990
Muligens er det der hovedkontoret til denne bedriften er lokalisert. Men kan jo også være av andre grunner, f.eks. publisitet.
Blir spennende å se på torsdag.
Blir spennende å se på torsdag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
jonea
30.04.2018 kl 09:29
10619
Ref siste tweetes:
Trevor Milton
@nikolatrevor
Mar 29
Off to Europe to line up delivery of 28 more hydrogen stations for the massive order @nikolamotor just received. We aren't taking about 20 trucks like our competitors, we are selling thousands at a time. #oneclearwinner
Trevor Milton
@nikolatrevor
Mar 29
Multiple new customers. 28 new mega hydrogen stations. Entire fleets converting. #oneclearwinner. One fleet has asked we postpone press release until end of April. That's as much as we can give out until they go public with news.
Det er snakk om flere kunder. Men den største er en ordre på flere tusen trucks.
28 nye Hydrogen stasjoner. Kan denne ordren også komme på tordag ifm med lansering av disse kundene
Trevor Milton
@nikolatrevor
Mar 29
Off to Europe to line up delivery of 28 more hydrogen stations for the massive order @nikolamotor just received. We aren't taking about 20 trucks like our competitors, we are selling thousands at a time. #oneclearwinner
Trevor Milton
@nikolatrevor
Mar 29
Multiple new customers. 28 new mega hydrogen stations. Entire fleets converting. #oneclearwinner. One fleet has asked we postpone press release until end of April. That's as much as we can give out until they go public with news.
Det er snakk om flere kunder. Men den største er en ordre på flere tusen trucks.
28 nye Hydrogen stasjoner. Kan denne ordren også komme på tordag ifm med lansering av disse kundene
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
oppvigår
30.04.2018 kl 09:43
10579
Når vi vet at Trevor Milton m.fl. har vært i Norge, og snakket med ledelsen i Nel, så er sjansen meget stor for at de 28 også blir offentlig gjort på samme tid.
Løkke drar vel til NY for å delta.
Løkke drar vel til NY for å delta.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Det fundamentale med Nel rent industrimessig synes å være intakt.
De siste måneders fall skyldes ene og alene at det har kommet inn for få ordrer samt "halting" av H2V avtalen. Viktig uansett å merke seg hvem av partene som valgte å sette avtalen til sides.
Imidlertid kan en anta at flere sentrale skikkelser i Nel har jobbet med Nikola kontrakten i disse månedene, dette er snakk om enorme dimensjoner.
I første omgang inntil 28 mega stasjoner!! Det er ganske enormt. Vi snakker om en potensiell verdi på et sted mellom 3 - 6 mrd over de neste 3 årene. Personlig tror jeg ikke Nikola vil bestille alle disse stasjonene i en ordre. Tipper den første som kommer blir på et sted mellom 3-7 stasjoner, altså på mellom 600 mill og 1,2 mrd. Den bestillingen vil jeg anta kommer ikke lenge etter Nikolas offentliggjøring. Milton vil teste demo stasjonene før han bestiller endelig, men ingenting tilsier at demo stasjonene vil bli en fiasko med Nels teknologi og kompetanse. Derfor tror jeg at Milton bestiller de første store stasjonene nå snart for levering på slutten av 2018/Q1 2019. Vi må huske at Nikola bilene skal rulle på veiene fra 2021 og da må infrastrukturen være på plass og selv med Nels produksjonskapasitet lages ikke disse stasjonene på en uke.
Vi går inn i en meget spennende fase nå og for egen del synes dagens kursen som en meget god inngang.
De siste måneders fall skyldes ene og alene at det har kommet inn for få ordrer samt "halting" av H2V avtalen. Viktig uansett å merke seg hvem av partene som valgte å sette avtalen til sides.
Imidlertid kan en anta at flere sentrale skikkelser i Nel har jobbet med Nikola kontrakten i disse månedene, dette er snakk om enorme dimensjoner.
I første omgang inntil 28 mega stasjoner!! Det er ganske enormt. Vi snakker om en potensiell verdi på et sted mellom 3 - 6 mrd over de neste 3 årene. Personlig tror jeg ikke Nikola vil bestille alle disse stasjonene i en ordre. Tipper den første som kommer blir på et sted mellom 3-7 stasjoner, altså på mellom 600 mill og 1,2 mrd. Den bestillingen vil jeg anta kommer ikke lenge etter Nikolas offentliggjøring. Milton vil teste demo stasjonene før han bestiller endelig, men ingenting tilsier at demo stasjonene vil bli en fiasko med Nels teknologi og kompetanse. Derfor tror jeg at Milton bestiller de første store stasjonene nå snart for levering på slutten av 2018/Q1 2019. Vi må huske at Nikola bilene skal rulle på veiene fra 2021 og da må infrastrukturen være på plass og selv med Nels produksjonskapasitet lages ikke disse stasjonene på en uke.
Vi går inn i en meget spennende fase nå og for egen del synes dagens kursen som en meget god inngang.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
oppvigår
30.04.2018 kl 10:26
10462
Har stor tro på at selskapet er Pepsico, siden de er så miljø bevist. Ser man på et av deres mål, som dette:
Lower carbon emissions
http://www.pepsico.com/sustainability/Performance-with-Purpose/Our-Goals
2030 Mål: Til støtte for FNs 2030 dagsorden for bærekraftig utvikling og oppfordring til å bekjempe klimaendringene og dens virkninger, arbeide for å redusere utslippene av absolutt klimagass (GHG) over hele verdikjeden med minst 20% for å gjøre vår del begrenset global temperaturøkning til under 2 ° C
Lower carbon emissions
http://www.pepsico.com/sustainability/Performance-with-Purpose/Our-Goals
2030 Mål: Til støtte for FNs 2030 dagsorden for bærekraftig utvikling og oppfordring til å bekjempe klimaendringene og dens virkninger, arbeide for å redusere utslippene av absolutt klimagass (GHG) over hele verdikjeden med minst 20% for å gjøre vår del begrenset global temperaturøkning til under 2 ° C
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
borsom
30.04.2018 kl 11:28
10375
Ja, eller U.S. Express, siden de hadde logoen sin over hele demoutgaven av Nicola One.
De "skryter" forøvrig også at de er miljøbevisste.
Time will show. :)
De "skryter" forøvrig også at de er miljøbevisste.
Time will show. :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Rolfbruun
30.04.2018 kl 14:35
10229
Kan vi alle bare være enige om at vi slutter å si "time will show"? Det heter "time will TELL", for svarte svingende!!!
:)
Go hard - go long.
:)
Go hard - go long.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
RolfBruun,
Helt enig.
Dette blir meget spennende.
Helt enig.
Dette blir meget spennende.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
"Time will show" har blitt en klassiker etter Flåklypa Grand Prix hvor skurken Rudolf Blodstrupmoen uttalte på TV: "Time (uttales som Tine med m) vill sjåv". Jeg mener at denne setningen også holder i 2018:-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
jonea
01.05.2018 kl 23:09
9577
Stor spenning på denne annonseringen ute i markedet
I morgen har vi svaret
I morgen har vi svaret
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
borsom
02.05.2018 kl 08:54
9362
Enig med "Ekstra"!
Men burde kanskje skrevet "Time vill sjåv" ;)
Men burde kanskje skrevet "Time vill sjåv" ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
jonea
02.05.2018 kl 12:37
9187
Hydrogen Trucking GO Big or Go home
https://youtu.be/C-5tzwKCBYI
We'll catch up with Trevor on his monumental project to bring Hydrogen power to the big-rig community! The host for this episode is Stan Osserman. The guest is Trevor Milton.
Det er et hint i denne videoen, These guys know shipping better than anybody".
Snakker vi FedEx, UPS, Amazon
Det er snakk om 700 stasjoner på 8 år, 18 stk skal opp iløpet av 2019 - så rundt 100 stk pr år etter det......
Denne ordren får helt klart ringvirkninger for NEL, de er ene leverandør til Nikola.
https://youtu.be/C-5tzwKCBYI
We'll catch up with Trevor on his monumental project to bring Hydrogen power to the big-rig community! The host for this episode is Stan Osserman. The guest is Trevor Milton.
Det er et hint i denne videoen, These guys know shipping better than anybody".
Snakker vi FedEx, UPS, Amazon
Det er snakk om 700 stasjoner på 8 år, 18 stk skal opp iløpet av 2019 - så rundt 100 stk pr år etter det......
Denne ordren får helt klart ringvirkninger for NEL, de er ene leverandør til Nikola.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
bare meg
02.05.2018 kl 13:23
9059
Hva skjer med nel aksjene idag da ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
øk
02.05.2018 kl 13:30
9039
Allerede nevnt i det gamle forumet; Nikola saksøker Tesla for kopiering av design.
http://e24.no/lov-og-rett/tesla-motors/nikola-saksoeker-tesla-for-16-mrd/24324000
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
janinvest
02.05.2018 kl 18:25
8794
Tomorrow will be a day when the NEL share fell again, Expects completely clear that NEL should drop down to 2.0 - 2.5
NEL/Nikola will tell about their ambitions project, but also that it does not go as fast as Expert, therefore they will not sign any contracts in the near future but only intentions.
All big project that NEL has been telling about are still just wishes none of them have been signed or even close to be it
NEL/Nikola will tell about their ambitions project, but also that it does not go as fast as Expert, therefore they will not sign any contracts in the near future but only intentions.
All big project that NEL has been telling about are still just wishes none of them have been signed or even close to be it
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
janinvest,
You are really a smart guy.
Nonsens!!!
You are really a smart guy.
Nonsens!!!
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
janinvest
Skriv norsk i Norge på et norsk forum, eller i det minste lær deg å skrive engelsk riktig både grammatisk og i nåtid-fortid hvis du absolutt må skrive på engelsk..
Skriv norsk i Norge på et norsk forum, eller i det minste lær deg å skrive engelsk riktig både grammatisk og i nåtid-fortid hvis du absolutt må skrive på engelsk..
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
02.05.2018 kl 18:36
8745
NEL er i tet når det gjelder Hydrogen generelt, og spesielt når det gjelder fyllestasjoner.
Om NIKOLA velger NEL , helt eller delvis, i sin stasjonsutbygging i California, er det MER enn bra.
Hvis ikke, viser det at NEL ikke er så innenfor som man skulle tro/ønske.
Men at Hydrogen er det eneste alternativet til det nye nullutslipp-skiftet, er udiskutabelt. Hva er alternativet? 1 tonn batterier, på alt annet enn bybiler?
Ny batteri-teknologi med 15 minutters lading?
Elektriske transport har kommet for å bli. Hydrogen-el er dobbelt så effektivt som fossil brensel, med samme fylle/kjøremønster, og altså forururensningsfritt både lokalt og globalt. (Kun) batteri er mer effektivt. Og skjøteledninger er enda mer effektivt.
Men Hydrogen, og Hydrogen-el er det eneste som kan erstatte dagens frie transport, og med nullutslipp. - Og altså til en rimeligere pris pr. km. enn fossil forbrenning. Og når alle nasjoner kan produsere Hydrogen fra nasjonens sol, vind, hav og bio, kan alle nasjoner frigjøre seg fra oljekartellenes kontroll når det gjelder transport og oppvarming/kjøling. Olje kan brukes til mye annet nyttig og morsomt enn forbrenning.
Om NIKOLA velger NEL , helt eller delvis, i sin stasjonsutbygging i California, er det MER enn bra.
Hvis ikke, viser det at NEL ikke er så innenfor som man skulle tro/ønske.
Men at Hydrogen er det eneste alternativet til det nye nullutslipp-skiftet, er udiskutabelt. Hva er alternativet? 1 tonn batterier, på alt annet enn bybiler?
Ny batteri-teknologi med 15 minutters lading?
Elektriske transport har kommet for å bli. Hydrogen-el er dobbelt så effektivt som fossil brensel, med samme fylle/kjøremønster, og altså forururensningsfritt både lokalt og globalt. (Kun) batteri er mer effektivt. Og skjøteledninger er enda mer effektivt.
Men Hydrogen, og Hydrogen-el er det eneste som kan erstatte dagens frie transport, og med nullutslipp. - Og altså til en rimeligere pris pr. km. enn fossil forbrenning. Og når alle nasjoner kan produsere Hydrogen fra nasjonens sol, vind, hav og bio, kan alle nasjoner frigjøre seg fra oljekartellenes kontroll når det gjelder transport og oppvarming/kjøling. Olje kan brukes til mye annet nyttig og morsomt enn forbrenning.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
May 3rd. Our CEO is off to New York for the announcement.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.05.2018 kl 18:43
8715
Janinvest er en forsmådd danske som prøver å imponere ved å skrive på engelsk.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.05.2018 kl 18:52
8662
Slettet brukerskrev May 3rd. Our CEO is off to New York for the announcement.
OZZY,
Hvor har du den meldingen ifra??
Hvor har du den meldingen ifra??
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Ecotricity
02.05.2018 kl 18:54
8655
Hype-toget er snart så høyt under taket at en ny kunde må nesten være Coca Cola og de må ha forpliktet seg til å fylle H2 på alle flasker i stedet for Cola for at det skal innfri forventningene.
(Ja, jeg har aksjer i NEL)
(Ja, jeg har aksjer i NEL)
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Nikko skrev OZZY, Hvor har du den meldingen ifra??
Twitter under Nikola Motor Company. Lakt ut for 5 dager siden.
ligger også hos TS
ligger også hos TS
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare
Meget forståelig at vi som eier NEL aksjer er forventningsfulle til dagen i morgen og framtiden til Nikola.
700 stasjoner skal de bygge de neste 8 årene, Helt eksepsjonelt spør du meg. Løkke og Milton virker å være gode samarbeidspartnere og de har blitt avhengige av hverandre. Nel fordi de trenger arbeid og inntekter, mens Nikola trenger Nels kompetanse og teknologi. De har rett ut ikke anledning å velge bort Nel nå, da tiden er for knapp til å knytte til seg ny leverandør av fyllestasjoner. De første stasjonene skal produseres og settes opp fra H2 2018 og inn i 2019. Nikola hadde for kort tid siden for 90 mrd i pre-orders. Så antar jeg at den nye storkunden kommer i tillegg til dette med x-antall tusen enheter. For egen del framstår det som helt surrealistisk at Nel kan handles til latterlige 2,82. Det må være et kupp av de sjeldne.
700 stasjoner skal de bygge de neste 8 årene, Helt eksepsjonelt spør du meg. Løkke og Milton virker å være gode samarbeidspartnere og de har blitt avhengige av hverandre. Nel fordi de trenger arbeid og inntekter, mens Nikola trenger Nels kompetanse og teknologi. De har rett ut ikke anledning å velge bort Nel nå, da tiden er for knapp til å knytte til seg ny leverandør av fyllestasjoner. De første stasjonene skal produseres og settes opp fra H2 2018 og inn i 2019. Nikola hadde for kort tid siden for 90 mrd i pre-orders. Så antar jeg at den nye storkunden kommer i tillegg til dette med x-antall tusen enheter. For egen del framstår det som helt surrealistisk at Nel kan handles til latterlige 2,82. Det må være et kupp av de sjeldne.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23
Du må logge inn for å svare