Etter å ha lest referatet fra samtalen..

..han sier da vitterlig rett ut at han vil at Ukraina skal etterforske Biden, gjør han ikke?
HanVann
25.09.2019 kl 21:22 465

lol

A den ekle har lest.
NØTTING
spm?
ja
Svar:
fu
Konklusjon:
ekte A tråd.
strek satt_________________________________________________________________________________________jabbada
Kommentarfelt:

Det er ingen ting å lure på. Trump gjør det samme som han har nektet for å ha vært med på i 2016 og som var en viktig del av det Mueller jobbet med.

Det er omtrent som om Trump sier - vær så snill, "impeach me".

Trumps filter mot den virkelige verden, Barr, har selvsagt vært med på dette. Og det er derfor dette er veldig rart. Barr en en korrupt drittsekk, han også, men han er en smart korrupt drittsekk, i motsetning til Trump. Hva er det Barr koker på nå? Han må ha visst at samtalen med Ukrainas president var full av innrømmelser og lovbrudd. Jeg forventet at de kom med noe a-la den fire siders "oppsummeringen" av Mueller-rapporten.

Nå blir det enda mer spennende å høre hva varsleren har å fortelle. Men uansett - hvis republikanerne er opptatt av "checks and balances", så ryker Trump nå. Ikke et sekund for tidlig.

Men det skjer jo ikke.

.777.
26.09.2019 kl 07:16 392

«han sier da vitterlig rett ut at han vil at Ukraina skal etterforske Biden, gjør han ikke?«

For å svare kort på spørsmålet i åpningsinnlegget: NEI.

Det er min konklusjon etter å ha lest noen overskrifter, og det svaret bør du kunne slå deg til ro med.

Han sier det rett ut. Du må lese mer enn overskrifter.
.777.
26.09.2019 kl 07:46 380

Jeg tror det viktigste er hvordan man tolker overskriftene til de forskjellige kildene. Hvis f.eks. Dagbladet skriver: «TRUMP ER DUM» så skjønner jeg med en gang at Trump er smart, og at det irriterer Dagbladet enormt at han er så smart.

Eller hvis jeg f.eks. ser sjefshateren på TV2, heseblesende snakke om at USA skal starte atomkrig med Nord-Korea, ja da sover jeg ekstra godt den natta.

Du kan lese selve dokumentet, som er publisert. Finnes over alt på nettet.

Han sier rett ut at han vil at Ukraina skal etterforske Trumps konspirasjonsteorier om Biden.

https://www.npr.org/2019/09/25/764052120/read-transcript-of-president-trumps-call-with-ukraine-s-leader?t=1569429764462

"The other thing, there's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."

Må si Ukrainas president sleiker Trump oppetter ryggen, så pinlig.

Han har vel ikke noe valg.
.777.
26.09.2019 kl 11:33 304

Han sier at han gjerne vil vite hva som egentlig skjedde der. Det er vel kanskje ikke så rart, spesielt med tanke på at han gikk til valg på “Drain the swamp”.

Det er jo også grunnen til at han har blitt motarbeidet fra dag én av karrierepolitikerne og deres løpegutter i media. De var ikke interessert i å få inn en utenforstående i lekegrinda deres, og i hvert fall ikke en som sier rett ut at han vil rydde opp i korrupsjonen deres.

Ved å være den desidert mest korrupte presidenten noen sinne? Hm...

Konspirasjonsteorier om Biden har null betydning her. Det betyr faktisk ikke en dritt. Det endrer ikke på noe som helst.

Betonghue skrev Innlegget er slettet
Admin er varslet om trakasseringen din. På tide å skru på hjernen, betong.

Maken til angiveri og sladring skal man lete lenge etter.
Hva tror du admin tenker når det kommer inn 10 rapporter hver eneste dag og samtlige er fra deg?

..at det ikke er mitt problem at dere ikke klarer å oppføre dere.
.777.
26.09.2019 kl 13:01 258

Obama er tidenes mest korrupte, kun Hillary er verre og hun tapte heldigvis valget.
.777.
26.09.2019 kl 13:04 251

Trump er ikke korrupt. Han har penger nok og lar seg ikke kjøpe. I motsetning til de aller fleste politikere i verden som kun fokuserer på seg selv, har Trump fullt fokus på landet og folkets beste.
.777.
26.09.2019 kl 13:06 247

🇺🇸🇺🇸🇺🇸 T R U M P 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

2020

With

A

Landslide!

Goooooo Trump!

Hehe. Ok. Du tror på det du selv skriver her? Øynene og ørene dine virker ikke? :)

Du får komme med noen eksempler på Obamas og Clintons korrupsjon, da vet du. Troverdige kilder.