Qec forbannet være robot handler.Det burde vært ulovlig.

RÆGA
QEC 26.09.2019 kl 09:43 1182

Skjønner ikke at dette robot styringen ikke blir stoppet.De siste dagers utvikling er hovedstyrt av robot salg.Kommer det opp en kjøper som ligger nær nærmeste selger,så selges denne momentant.Har prøvd dette 9 ganger siste uke og rekker ikke sjekke ordre før handel er gjenomført og nye selgere ligger i hopetall under der jeg akkurat kjøpte.Ofte som selger poster på antall 4900,10000,20000 aksjer.Dette skjer selv om aksje ikke har vært omsatt på 20 min.De dukker altså opp under der det lå selger fra før som en automatikk.Dette gjør oss qecere usikker og gjør at mange av oss selger.Dette at folk selger nå og lar den falle tilbake 15 prosent på noen få dager er meg uforståelig.Emisjonen i år var fultegnet og ble utført på 2,4 kr.Disse hadde jo tro på at dette var en god deal.
Anbefalinger av qec siste uker ,og Kanskje store kursdrivende triggere på vei.
SÅ mitt råd er Hold på aksjene, det tror ihvertfall jeg på.

Ræga som hater roboter.
Redigert 19.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
RÆGA
26.09.2019 kl 10:07 1131

Håper dere så nå..Det lå over 150000 aksjer for salg mellom 1,489 og 1,5.Det ble tatt noen få aksjer på 1,489 og hele salgsiden opp til 1,5 forsvant usolgt på sekundet.
Hold your qecs

Ræga
Slettet bruker
26.09.2019 kl 11:01 1037

Dette foregår på hele oslo børs. Ikke kun i QEC, Archer,pen,nel osv... Gjøkene som sitter i sikkerhets avdelningen på Oslo børs verken gidder eller kommer gjøre noe med disse problemene. Det verste er at det faktisk blitt mer å mer manipulering på børsen de seneste åren. for 10 år siden var det veldig lite. Dette gjør OSE lite attraktiv for store investorer å de investerer i utenlandske aksjer istedenfor!

Omsetninga på børsen minka ekstremt når regjeringa begynte forandre å tulle med gevinst skatt og % på tap ved aksje salg i 2016/17. Men det er slik regjeringa vil ha det.
Redigert 26.09.2019 kl 11:11 Du må logge inn for å svare