Nano: Hva plager Nordic Nanovektor?

focuss
NANO 26.09.2019 kl 18:03 17922

For aksjemarkedet er det bare spørsmål rundt videre finansiering som er av interesse. Hvor mange flere emisjoner blir det før Nano er selvgående? Hvor stor blir neste emisjon og til hvilken kurs blir det. Har ledelsen en strategi som er fornuftig for investorer? Ingen av disse spørsmålene har vi svar på. Vi vet ikke engang hvor langt vi har kommet med Paradigme. Jeg tror ledelsen har seriøst behov for hjelp. Bør de selv ta initiativ til en partneravtale? Fryktelig dårlig forhandlingsposisjon når det forhandles ut fra nød, men det kan dreie seg om valg mellom pest og kolera. En fryktelig situasjon ledelsen har posisjonert Nano i. Et selskap som burde ha alle muligheter for suksess.
Redigert 21.01.2021 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
frontal
26.09.2019 kl 18:11 9933

Jeg tror forventningene til RD dagen var større. Ledelsen er skuffet over kursutviklingen og må nå finne på en plan B.
focuss
26.09.2019 kl 18:11 9934

Hva sa egentlig Tone til finansavisen for noen uker siden. Sa hun at hun "trodde" det var mulig med videre finansiering? Dere som har artikkelen kan sjekke hva hun sa. Hun kan da ikke ha sagt at hun" trodde" det var mulig med videre finansiering. Det vil være for stupid. Det skal ikke være tvil om slikt. Men for amatører så kan alt skje.
Redigert 26.09.2019 kl 18:12 Du må logge inn for å svare
focuss
26.09.2019 kl 18:19 9889

Nå er det ofte slik at det er de siste pengene som vinner. Jeg tror nok Nano hadde klart å reise 2 milliarder til kurs 1 krone. Det burde sende selskapet i mål med god margin. Skulle gjerne sett Nanos eget estimat over hvor mye penger de trenger før Betalutin salg kan betale for drift av selskapet.
blega
26.09.2019 kl 19:24 9773

@focuss du stiller mange mange spørsmål. Jeg tror ikke styret eller ledelsen er så blåst at de ikke arbeider med en plan. Gud bedre, hadde jeg vært av den oppfattning, så hadde jeg holt kjeft, solgt så fort som faen, og gremmet meg over mine elendige vurderinger og ikke minst handlinger.
Ser det er en enorm interesse for temaet emisjon om det blir en to eller for den saks skyld tre. Det er vel beløpet som emiteres det kommer ann på, ja og tiden til det kommer inntekter. At det blir emisjon, ja vist blir det emisjon. For meg er det mye mer interessant hva de klarer og oppnå for pengene i emisjonen, som igjen er med å sette fremtidig intjening til produktene. Ja, at de faktisk får et produkt er jo hele poenget. Jeg håper jo ved gud at ikke de begynner å rote med at de skal gjøre all marketing by them selfe. Nei, jeg ønsker at de skal få produktene "ferdig" slik at de kan selges. Så selger de rettigheter eller distribusjon. Jeg har nemlig klokketro på filosofien, at man blir ikke fattig av å dele, men ei heller ikke rik av å gi.

At noen tror, deriblant folketrygdfondet som delete ut aksjer til shorting i stor stil, er med å hjelpe selskapet i sin fremtidige kapitalisering, ja det har jeg heller ikke tro på. Beklagelgivis kan jeg ikke gjøre noe med det, uten å irritere meg. Så skal jeg bruke energi på det, nei livet har mye mer possitivt å by på.

Så du stiller spørsmål om ledelsen har en plan B. Dersom de ikke har en plan B nå, vet du hva. Da får vi f....... alle sammen stille på neste generalforsmaling og forklare hvor døra er. Det vet Bravo, det vet styret, det vet vi alle eiere. Så at det eksisterer plan B, jeg er ikke i tvil. Skal den komuniseres til markedet for at noen skal få kortsiktig gevinst, ja det kan jo diskuteres. For min del, jeg har gått inn med lang sikt, ja det har tatt noe lengre tid en det jeg først så for meg, men ikke mer en det en må regne med i et så komplisert prosjekt, for det er det.

Den som tror at denne type prosesser går som toget, på to skinner kan jo se til NSB, det går jo hverken tog på skinner (siste avsporing), eller i det hele tatt (forsinkelser). Nei, verden er uforutsigbar, og jo flere aktører jo mer søl. Her har vi over 80, i N land (har ikke tallet), en skal ikke se mye i den krystallkulen for å skjønne at dette ikke er rett frem. En eller annen på Radforsk sier vel noe i den duren og. Han sier til tider mye fornuftig synes nå jeg.

Så som sakt, ikke fornøyd. 1) Still på generalforsamling og si ditt og få med deg tilstrekkelig sjeler til at ditt syn vinner frem, eller 2) Selg, fort som f.... eller 3) Skisser en plan B som viser mulige strategier, så kan vi diskutere den.

Til slutt er det fornøyelig å lese til tider her inne, for slik jeg ser det er 4 kategorier skribenter:
1) Skal kjøpe eller shorter - skjell ut ledelse og sleskapet som inkompetente idioter. Alle som sier aksjen kanskje bør opp, kan jo dra til h....
2) Skal selge - All informasjon m ledelse blir gudeforklart
3) Hold - finner informasjon som kanskje kan være til nytte (og noen ganger til nytte!!!!)
4) Som meg, skriver lite, og bruker foreaet som underholdning
SørvestInvest
26.09.2019 kl 21:25 9606

NANO er ikke for småjenter focuss.
Slettet bruker
27.09.2019 kl 03:03 9371

Å nevne alt som plager selskapet ville tatt veldig lang tid. Men det største problemet er vel en inkompetent ledelse som ikke forstår noe av hva de holder på med. Når ledelsen er så svake i alle ledd så blir det vanskelig å få gjort noe vesentlig.

De av oss som vedder i mot ledelsen og selskapet kan ikke akkurat klage. Det er først når sentrale deler av ledelsen blir byttet ut at jeg vil ta en ny risikovurdering. Med Bravo som kaptein og Renoldi som styrman så går det som det går med MS Nanotanic.
Redigert 27.09.2019 kl 03:05 Du må logge inn for å svare
TeeJay
27.09.2019 kl 08:52 9183

Det som er positivt med denne tråden, er at man får samlet all sutringen og alle kroniske negative på ett sted.
Fortsett med det 🙏🏻
Forum forum
27.09.2019 kl 09:00 9157

Nanovekter.

Mye har gått feil, men Bravo var jo ikke inne i selskapet, og Renoldi har jo ingenting med fremleggelse av data fra Lugano og frem til i dag. Merkelig at de skal lide. Ser ikke helt at disse har gjort noe som ikke er bra for selskapet. At man er i en fase som er lite spennende for investorer er vel mer grunnen enn dårlig ledelse og kliniske data. Dette med rekrutteringen er vel den eneste glippen i nyere trid, og er et bransjeproblem mer enn et Nanoproblem. Det er allikevel noe de burde håndtert bedre.

Jeg er sikker på at du taper med din strategi som bunner i bitterhet, men alle har rett til sin mening og sin strategi. Jeg tror også at din strategi vil være riktig for en kortere periode, basert på selskapets behov for ny kapital. Dristig av ledelsen å vente lenge om de ikke har noen pågående forhandlinger om en eller annen løsning. Fordelen er at vi stadig kommer nærmere en løsning. Så får vi se om den er god eller dårlig.
Hugoil
27.09.2019 kl 09:56 9054

Skjelden god KJØPSMULIGHET akkurat nå.
Avgitt BULL HOMING PIGEON i både kvarter og timeschartet i går ettermiddag. Ligger pt inne med BULL HARAMI for i dag.

Bunner i 5ukers stigende trendkanal
med en 3dagers DOBBEL BUNN iseg selv med kursmål lik
halslinja 31,7 for 5-6dagersKJØPSSIGNAL OHS med KURSMÅL lik
halslinja 34 for 3ukers KJØPSSIGNAL OHSet med KURSMÅL lik
halslinja 40 for 3mndKJØPSIGNAL OHS med KURSMÅL preASH 63 ca 1.november.
--
Bryter over 4d fallende topplinje. Olja goodie go
Redigert 27.09.2019 kl 10:18 Du må logge inn for å svare
TeeJay
27.09.2019 kl 10:00 9042

Altså, Nano har en ledelse i verdensklasse.
Og siste voldsomme tilskudd på stammen starter 1.des, direkte fra Bayer.

«Hvis ikke ledelsen har en strategi...»

Altså., seriøst.
Som om de skulle sitte der i Nydalen og ta utviklingen dag for dag:
«Ånei, idag er kursen ned 1,6... hva gjør vi nå?»
«Ånei vi har penger til mid20... hva skal vi finne på?»

De har selvsagt klare, mulige alternativer :
- dillutive og NON-dillutive.

Det handler om flere faktorer, hva som ender opp med å bli det beste valget i nåværende situasjon.

- Tror jeg de kan velge og vrake.. Nei

Men at det finnes muligheter : absolutt

For i motsetning til den menige mann her, så VET bransjen SVÆRT godt hvem
Bravo, Renoldi, Lisa og Lars er...
Så hvis de tar initiativ til samtaler, er det garantert flere som vil høre
focuss
27.09.2019 kl 10:27 8977

Alle er vel enige om at det foreligger to muligheter, partner eller emisjon. Er det realistisk med partner på dette tidspunktet. Skulle tro det men neppe til gode betingelser Er det realistisk med emisjon? Selvsagt er det det, men til hvilken kurs? Jeg skulle likt å være flue på veggen når Bravo/Tone skal diskutere emisjon med meglerhus og forteller at de ikke vil opplyse hvor langt de har kommet i Paradigme. Det vil ytterligere senke emisjons kursen med mange kroner. Regner med at en del ikke engang har mandat til å delta under slike betingelser. Tillitsforhold må det være mellom selskap og investorer.
Forum forum
27.09.2019 kl 13:20 8779

Kanskje de venter på resultater av høstens nyhetsslipp.

Er det som kommer om Lead212 - Betalutin i oktober grensesprengene?
Kommer det noe på ASH? Abstract blir presentert i begynnelsen av November
Vil selskapet få Lymrit studiet inn i et annerkjent tidsskrift i løpet av høsten?
Vil DLCBL komme med noe revolusjonerende mot slutten av året?
Kommer det en BTD fra FDA som selskapet sitter og venter på?

Mange ting skal avklares før jul, og om ikke vi her i nord synes det er spennede kan det jo trigge en amerikaner tilstrekkelig til at det faller noen dollar ned i fanget på Bravo.
Redigert 27.09.2019 kl 13:21 Du må logge inn for å svare
focuss
28.09.2019 kl 11:09 8472

FF
Slik situasjonen er i Nano vil ingen pre-kliniske data bety noe som helst. Hva skal til for å løfte Nano når ikke 100% CR fra Archers 3 pasienter funker?
Svaret er enkelt: Markedet må få tillit til ledelsen og selskapet. Da må ledelsen skjønne forskjell på å jobbe i BP og i et emisjons selskap. Uansett, om de skulle forstå forskjellen etter hvert er det et spørsmål om forståelsen kommer for sent.
Araber
28.09.2019 kl 20:07 8187

Støvsugeren og de kortsiktige investorene driter i alle børsmeldinger og de driter også i alt som publiseres. Slik er det å være på børsen.........

Når ledelsen om ikke lenge inngår 2 nye avtaler så hopper aksjekursen opp og ned.........3P og Orano-familiene har nok av kapital...............
Slettet bruker
28.09.2019 kl 20:25 8158

Forventningene til NANO har nok vært for høye!
n4479556
28.09.2019 kl 21:36 8081

Da bør du selge dine aksjer, støvsugern, nei jeg mener analytikerens. Eller shorte mer.
Araber
28.09.2019 kl 22:22 8028

Ticker... PAR kjøpte jeg da den var 40 øre. Solgte på litt under 80 kroner....... Har kun en streng gjennom skallen, som hindrer at ørene flagrer av ........

Langsiktig investering lønner seg, har aldri tjent penger på trade. I 2025 har NANO en aksjekurs på flere tusenlapper


Slettet bruker
28.09.2019 kl 23:48 7913

Det er vel helst BGBIO som er den aksjen i biotek som kan mangedoble seg ila. kortest tid.
stockwalker
29.09.2019 kl 09:46 7717

La oss håpe salget av Nano er utført lenge før 2025 ...har ikke tålmodighet til å vente så lenge..500kr er en grei pris.
TeeJay
29.09.2019 kl 11:46 7598

Du tror på 2 avtaler i nær fremtid Frontmasta?

Tenker du prekliniske studie avtaler da eller?
Der vil vel i så tilfelle ikke generere noen midler.
Men, det vil jo kunne sikre at nye kliniske studier kommer opp.
Fase 1 CLL feks
Og DLBCL kombo

Tipper jeg
Noni
29.09.2019 kl 22:13 7229

Mange spørsmål som er uavklart, så hvem vet hva svaret er?
Panis
29.09.2019 kl 22:51 7174

Det kan vel du svare på Noni, som har fulgt med på utviklingen de siste åtene...
Slettet bruker
30.09.2019 kl 09:57 6937

OM holding øker sine posisjoner i Nano. Han må i følge flere her inne være stokk dum.
De som ikke tar innover seg at Archer-1 har 100% på ORR/CR har jo ikke vært våken. Det er sikkert derfor OM Holding øker.
Om det hadde blitt en emisjon så ikke tenk på utvanning. For bare noen måneder siden så hadde vi kun FL3 som håndfaste bevis om at dette går veien. Nå har vi flere resultater, kliniske resultater i f. eks MZL og Archer-1. De som ikke har forstått at med suksess i disse indikasjonen blir gull, de får bare selge så er vi kvitt dem. Å gå og drøvle over en utvanning med noe som muligens blir en game changer i NHL markedet blir jo bare tull. Fortsetter Archer-1 å vise gode resultater videre(husk de har 100% ORR/CR med laveste dose) så blir krangelen om man får kurs på 1500 eller 1300. Om du har en del aksjer så blir du steinrik uansett. Men så klart vi må følge opp våre investeringer, det vil man alltid gjøre. PCIB, TRVX og alle utviklingsselskaper og lever av emisjoner, sånn er det bare, ser ikke denne gnålingen på de trådene.. At noen sier at emi er et problem er kun fordi de ønsker å påvirke kursen, for i og med at Nano nå har utvidet pieplinen samt at de skal utvikle flere kombinasjonsbehandlinger så blir det ikke utvanning men derimot "innvanning". Fra før av hadde vi bare FL3. Nå har vi fantastiske resultater i flere indikasjoner.
Jeg mener jeg ser hva som skjer i Nano for tiden, og med tanke på at Bravo gjentatte ganger har nevnt at han ønsker å realisere mest mulig verdi for aksjonærene så blir det enda klarere.
Nano gjør seg sexy for big farma, de viser nå hva som er på vei i hele pipen deres, og det er derfor jeg tror at kursen smeller opp en dag og Nano blir solgt/partnerskap. Nano kan bli en fantastisk nytt Helseselskap, men av finansielle årsaker så håper jeg big farma tar over stafettpinnen for å sette fart samt maksimere hele piplinen til Nano.
Tidligere så tenkte jeg at det ville bli en fin gevinst om Nano lyktes med FL L3, nå ser jeg helt annerledes på Nanocaset fordi jeg må kalkulere inn alle de andre indikasjonene som nå viser seg i kliniske studier. Emisjon er min minste frykt, at dataene ikke holder mål er den eneste. Men så langt ser det ut til at Nano skal bli en gang changer for både pasienter og aksjonærer, og dette med en enkel behandling uten bivirkninger.
Redigert 30.09.2019 kl 11:12 Du må logge inn for å svare
focuss
30.09.2019 kl 10:24 6878

Stinke
Investorer er noen enkle sjeler. De ønsker ikke betale 300.000 kr for 10000 aksjer i dag dersom de kan få dem for 200.000 i morgen. Spesielt ikke når selskapet sliter med et tillit problem og ikke praktiserer åpenhet når det gjelder det som er helt avgjørende for hvilken nytte nye emisjonspenger vil ha. Nemlig fremdrift i Paradigme.
ORR fra tre pasienter legges ikke særlig vekt på.
focuss
30.09.2019 kl 10:29 6853

Jeg ser ikke bort fra at selskapet innser at de må praktisere åpenhet rundt paradigme skal de hente penger, og derfor ønsker å vente med emisjon da de håper de vil få en bedre progresjon av Paradigme senere. De vil jo åpne flere sites enn tidligere så det er lov å håpe. Men dette er jo bare spekulasjon som alt annet må bli når ledelsen ikke vil informere.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 10:43 6811

Er enig med deg at det er en del enkle sjeler der ute, men jeg tror du tar feil når det gjelder hva folk vektlegger Archer-1 studiet. Om du har hørt på siste (Nano) radium-podcast så hadde du visst at dette støttes godt opp av prekliniske data. Alle husker musene som overlevde i lang tid. Og de Archer-1 dataene det siktes til N=3 er laveste dose, det vil bety at sjansen for gode kliniske data i høyere N er meget sannsynlig. Slik jeg ser det så tror jeg de fleste forstår at dette går veien, uansett om de lykkes i bare en indikasjon så kan vi se kurser på flere hundre. Jeg tror du har rett at ola-dunk investorene som trader tiøringer sitter og herjer med kursen for å tjene noen usle kroner- disse blir aldri skikkelige rike. Det blir vi som er inne når det smeller.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 10:47 6792

Og hvorfor øker en profesjonell investor som OM holding sine aksjekjøp nå da han ifølge skittkasterne her inne bare kunne ventet på lavere kurs ved en ny emisjon? Kan det være fordi det kanskje ikke kommer en ny emi? ;.-)
focuss
30.09.2019 kl 10:51 6777

Stinke
Jeg er klar over at Betalutin har fantastiske musedata samt teorier om at CD-20 oppreguleres slik at Retuximab igjen kan bli effektiv. Basert på det så er gode Archer data å forvente, det motsatte hadde ledet til mye hode kløing. Ikke desto mindre så trumper manglende penger alt i finansmarkedet. Det skjønner ikke ledelsen for de er uerfarne med finansmarkedene og tror de kan opptre som at de jobber i BP.
focuss
30.09.2019 kl 10:55 7013

Stinke
Jeg aner ikke hvor mye relevant erfaring øyelegen har om finansmarkedet. Heller ikke mye om hans dømmekraft av den situasjonen Nano er i. For de som ikke bryr seg om risikoen på en eller flere emisjoner før de får sent inn søknad kan jo bare kjøpe.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
30.09.2019 kl 11:04 6983

Har vært mye handel den senere tiden i intervallet fra høyt 28-tall til opp mot 30. Bryter vel snart ut av det intervallet i den ene eller andre retningen. Så er spørsmålet om man ikke lenger kan feie det høye potensialet (bl.a. Archer-1) under teppet, eller om emisjonsangsten slår over i en full epidemi. Føler meg ikke trygg, men har ihvertfall satset på det første. Det bør da tross alt finnes en viss rasjonalitet i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
focuss
30.09.2019 kl 11:16 6958

dr.S
Dersom vi vil få mer data fra Archer -1 i slutten av året som styrker troen på Archer så tror jeg vel det kan kjempe mot emisjonsspøkelset om makta over Nano kursen. På den annen side så vil markedet kanskje mene de tømmer kassa vel mye før det skjer noe dersom de venter så lenge. Partner ligger jo også der hele tiden som en joker.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
30.09.2019 kl 11:24 6917

focuss
Ja, det er i dette triangelet slaget står. I det ene ringhjørnet står emisjonsfrykten, i de to andre muligheten for flere Archer-1 resultater før "fristen" går ut, og ikke minst muligheten for en partner -. en partner som kan lokkes av Archer-1 uten å bli tilsvarende skremt av utsiktene til emisjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Forum forum
01.10.2019 kl 08:00 6530

Nordic Nanovector appoints Dr Gabriele Elbl as Vice President Global Regulatory Affairs
2019-10-01 07:00 GMT+02
Oslo, Norway, 1 October 2019
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces the appointment of Dr Gabriele Elbl as Vice President Global Regulatory Affairs. Dr Elbl is a pharmacist with more than 20 years’ experience working in small and large pharmaceutical companies and at the European Medicines Agency (EMA). She brings expertise in all regulatory aspects of pharmaceutical development and submission procedures for biologicals and small molecules in Europe and in the US with focus on oncology and haematologic malignancies.
Dr Elbl will join Nordic Nanovector on 1 November 2019 from Mundipharma EDO, where she was Global Head of Regulatory Affairs Oncology. Prior to this she held senior leadership roles in global regulatory affairs at MorphoSys, Wilex and Sanofi-Winthrop (part of Sanofi).
Dr. Elbl is a German citizen and holds a Ph.D. from the Institute of Pharmaceutical Biology from the Ludwig-Maximilians-University in Munich, Germany.
Eduardo Bravo, Nordic Nanovector’s Chief Executive Officer, said, “Gabriele is an important hire for Nordic Nanovector, bringing significant valuable expertise to the senior management team. She will play a pivotal role in refining and executing our regulatory strategy for Betalutin® in non-Hodgkin’s lymphoma. We are pleased to welcome Gabriele to the team.”
Gabriele Elbl commented: “I am delighted to join Nordic Nanovector at this important time as we look to accelerate the preparations for the regulatory filings for Betalutin®, both in the US and Europe. As a single administration treatment, this novel targeted radioimmunotherapy offers a clearly differentiated therapy option for patients with non-Hodgkin’s lymphoma. I look forward to bringing my knowledge and making a contribution to Nordic Nanovector during this exciting phase of its development.”
For further information, please contact:
IR enquiries
Malene Brondberg, VP Investor Relations and Corporate Communications
Cell: +44 7561 431 762
Email: ir@nordicnanovector.com
International Media Enquiries
Mark Swallow/David Dible (Citigate Dewe Rogerson)
Tel: +44 207 638 9571
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2019 kl 08:05 6514

Som om det ikke var nok østrogen fra før i den ledergruppa...
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Forum forum
01.10.2019 kl 08:09 6503

Ekspertisen velger i det minste Nano.

Det er en kjempeutfordring at markedet ikke henger med på det som skjer nå, men den ene kapasiteten etter den andre melder nå sin overgang til Nano. Først han fra Bayer til Nano som er ekspert på CMC, Nå denne damen som er ekspert på kommunikasjon med FDA/EMA.

Alt til rett tid for å sikre fremdrift.

Det er en blemme som står igjen for Nano, og det er utsettelsen av Paradigme. Alt annet, med mDOR tilbake på 13,6 og 32 mnd for CR, med Archer som viser det potensiale de har antydet fra museforsøkene.

Her er det bare tid det står på nå.
Noen har en strategi i aksjen, men er man tålmodig vil deres agenda komme for en dag også.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
_atlas_
01.10.2019 kl 08:30 6441

Nanovekter vi lever i år 2019 och jag trodde vi hade kommit längre än så :) Bäst kompetens vinner och man behöver inte ha en kuk mellan benen. Ditt nya nick borde vara mansgris.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2019 kl 08:44 6393

Haha:) bra svar Atlas!

Fin melding i dag. Det rigges for suksess.

Liker også at Ole Morten Halvorsen øker sin beholdning nå. Bull!
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2019 kl 10:07 6236

For det første så er det kun i Norden og noen få deler av nord Europa som tenker slik du refererer. Det er helt særegent Norden å fremme kjønnsnøytralisering.

For det andre så har ikke kjønn noe som helst med dette å gjøre. Les heller litt hva østrogen gjør med en mann og hvordan det påvirker lederegenskaper.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare