Alltid: Hadjitadjik SKATTEKRAV igjen

Slettet bruker
DAX18 26.09.2019 kl 18:09 490

seff
Det kommer muslimer inn som øker forskjellen og Hadji maser om SKATT
Redigert 26.09.2019 kl 18:10 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
26.09.2019 kl 18:15 486

Økt skatt for «de rike» er alltid AP’s svar.

Når de oppdager at «de rike’s» skattepenger ikke er nok legger de samme skattebyrde på mannen i gata også.

«Det finns masse penga» maste Hanna Kvanmo om på 70-tallet, og det samme tror sosialistene i dag.
Nuka
26.09.2019 kl 18:36 472

Slutt med sytinga . Betal din skatt med glede.
Slettet bruker
26.09.2019 kl 18:42 466

re pålagt krav om økende glede
Dette er klassisk mafinave krav. Jeg tippet tidligere at vi ville se nye skattekrav fra nesteleder APhadjitadjik når trampeklapp bringer forskjellig inn.
#glede spiker
Redigert 26.09.2019 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.09.2019 kl 18:56 462

Hør på Nuka. Staten trenger mer penger å rote bort, så hvis ikke du har flagget ut eller fått deg trygd ennå, så får du bare betale og holde kjeft.
Slettet bruker
26.09.2019 kl 20:01 447

Nå gjelder det å karre seg over på riktig side av omfordelingsbordet, og ikke minst flagge ut verdiene til land som har en fordelaktig skatteavtale med Norge/grave ned penga. Og det fort som fy før HadjiAP, NukAP, og resten av røverbanden kommer og tar oss !!
Redigert 26.09.2019 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.09.2019 kl 20:10 392

Det overrasket ikke meg at Hadji Tadjik drar den skatte leksa IGJEN som om ikke staten allerede har rata tatt nok som det er.
Men Hadji er en av de best opptrente politikerne AP har og kan dette like på rams som jabba da kan ratta ta trump utenatt og nå kan bruke sine opplærte lekser og rotpirk retorikk detaljgnål alfrabetriks fra jabbas russiatid OM IGJEN.
Redigert 28.09.2019 kl 20:11 Du må logge inn for å svare
Noni
28.09.2019 kl 21:12 375

Det er jo samme historie som ellers i den muslimske verden. Muslimer skal ikke betale skatt, eller låne penger. Det er synd iflg. koranen. Så alle de importerte muslimer, vil etter hvert komme til å formere seg i lange baner, men de skal ikke betale skatt eller låne penger til huskjøp. Gjett om den norske statskassa kommer å bli tynt.
Nuka
28.09.2019 kl 23:37 352

Hadji Tadjik er i alle fall såpass ærlig at ho sier, at ho ønsker høyere skatt. Siv og Erna lover skattelette , men snikinnfører en masse avgifter og bompenger. så resultatet blir det samme.
ladaen7,30
28.09.2019 kl 23:51 345

Det er jo nesten så man må spekulere på hvilken diagnose folk har rømt fra i disse dager.

I tidligere tider var det greit å betale skatten med glede, men i disse dager så er de fleste mer opplyst. vel ikke alle da:-))
Slettet bruker
29.09.2019 kl 04:21 321

Når skattepengene i stadig større grad går til samfunnsskadelig og destruktiv virksomhet så blir det til slutt et spørsmål om moral.

Hvis staten er et monster som prøver å kvele deg, er du da tjent med å fore monsteret?

#Walk away (Who is John Galt)

#Starve the beast
Slettet bruker
29.09.2019 kl 04:39 317

HanVann er nå innom et meget interessant tema som store tenkere har filosofert over i årtusener. Jeg har også filosofert over dette og mener selv å ha kommet frem til den ultimate løsningen på dagens utfordringer.

Skal du sikre din akkumulerte arbeidsfortjeneste mot statens lange klør, så mener jeg den ultimate løsningen er å veksle den inn i gull (gull er et edelt metall som ikke korroderer, og derfor sikrer den monetære verdien i årtusener). Deretter dumper du gullet på minimum 200 meters dyp, helst med bind for øynene så selv ikke du vet nøyaktig hvor du har gjemt det.

Når det er gjennomført kan du trygt høre på HadjiAP uten å få fnatt, med et lurt smil om munnen.

APs trusler vil bli like tomme og innholdsløse som slagordene deres, og nattesøvnen din er trygget resten av dine dager.
Redigert 29.09.2019 kl 04:42 Du må logge inn for å svare
Noni
29.09.2019 kl 09:16 287

Hvor mange gleder får du ut av gullet da?
Slettet bruker
29.09.2019 kl 10:00 278

Jo, det skal jeg fortelle deg Noni.

Du vil få gleder som langt overstiger gledene den monetære verdien noengang ville kunne gi deg. Som alle velbemidlede er klar over, helt innerst inne, så var det et åpenbaringens øyeblikk da selveste storeulv lettet på sløret og proklamerte at «pengene er min forbannelse». Tenk så enkelt kan det sies. Her oppsummeres all den jobben og alle de bekymringer som automatisk følger med eierskapet av disse pengene, i én enkel setning. Han har jo alltid vært en mann av få ord overfor journalister, men det lille han sier bør vi ta til oss, for det er gjennomtenkt. Det er hardt i toppen, husk det, selv om noen kanskje vil hevde at det er verre på bånn.

Det minner meg forresten om en annen setning han sa som skapte enorm oppstandelse, han sa «jeg blir syk av Norge». I det samme intervjuet sa han at han ikke stolte på norske politikere og at han ville flagge ut. Dette er naturligvis relatert til de 10.000 arbeidsplassene, verdiskapningen, de seks milliardene i skatt, alle kjeppene i hjula, og ikke minst pengene. Pengene som han innerst inne visste at AP&Co hele tiden var ute etter. Og den slags plager hadde han jo sluppet hvis han var en normal latsabb uten penger.

Tilbake til det geniale med den ultimate løsningen, så gir man her ikke fra seg eierskapet over gullet, det beholder man i bevisstheten, det er altså fremdeles ditt gull. Du har bare gjemt det så godt at du ikke lenger trenger å bekymre deg for hverken Hadji, AP, skattefuten, tyver, eller andre kriminelle. Du får altså endelig ro i sjelen.

Kanskje ennå viktigere er gleden du vil føle inni deg hver gang Hadji skattemaser og de andre rørehuene står å babler om hvor nødvendig det er med mer skatt, for da vet du inni deg at pengene dine får de ALDRI, og DET er en verdi som er vanskelig å sette en prislapp på. Du har nå vunnet over systemet, og satt sosialdemokratiet sjakk matt. Gratulerer.