Photocure- Med høye ambisjoner

focuss
PHO 26.09.2019 kl 19:38 42856

Photocures salg av Cysview har vært i vekst i USA hele tiden siden introduksjonen. Det er imidlertid nå den siste tiden at Cysview har demonstrert hvilket potensiale det har i USA og ligger med en vekst på ca 50% per år allerede før deres produkt ble godkjent i et marked som er fire ganger større enn tidligere.
Det utføres ca 1,7 millioner cystoskopier relatert til blærekreft i USA hvert år, noe som definerer et Cysview marked til 1,7 milliarder usd i USA.

Stadig flere sykehus i USA tar i bruk Photocures behandlings metode, noe som er lett å forstå da 17 av 17 amerikanske eksperter anbefaler metoden og pasienter søker seg til sykehus som tilbyr Photocures behandling. Pasienter blir etterhvert kjent med at dersom ikke Photocures metode benyttes så løper de en risiko på 25 % på å bli sendt hjem fra sykehus med ubehandlet kreft.

Photocures ledelse har definert som mål å gjøre Photocures behandling til ny standard behandling i USA noe som virker som et realistisk mål. Photocure har alle institusjoner som betyr noe i ryggen i USA og Medicare har innvilget permanent refusjon. Dersom Photocure lykkes med sin relativt nye CEO`s målsettning, så vil kursen i Photocure utvikle seg på en måte de færreste har opplevet hverken før eller siden. Det er faktisk en no-brainer.

Veksten i det siste har ligget på rundt 50% per år. Ved ett kvartal vil denne veksten gjøre ett vanvittig stort hopp.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2019 kl 21:56 3581

Hehe, det er det samme som dukker opp hver gang ca. 1 mnd eller 1,5 mnd før neste kvartalspresentasjon.
Saken er den at Photocure med dagens pressemelding/nyhetsbrev har publisert totalt 37 meldinger fra januar til september.
I 2018 var antallet 26 i samme perioden.

Bravi, hvordan tror du det ville virket på aksjekursen som du er så opptatt(for all del, jeg er også opptatt av den, men kan ikke la meg plage av den daglig)av om det for juli ble meldt om 0 utplasseringer, august 4 utplasseringer og september 16 utplasseringer?
Helt ærlig, totalt sett, tror du det ville gitt høyere kurs summa summarum?
Schneider er tydelig på at det ikke er aktuelt å melde markedet om dette fortløpende da dette vil dra unødig volatilitet inn i aksjen og det er ikke vanskelig å se for seg vel?
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2019 kl 22:12 3563

Dan sin personlige assistent kanskje? Er det derfor han er så positiv? Da må hun være passe flink..........
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
bravi
30.09.2019 kl 22:45 3509

Kan ikke se at det er noe større problem for kursen i Pho om det kommer litt nøkkelinfo mellom hvert Q enn det er i andre aksjer som har slik informasjon daglig/ ukentlig. At det blir litt volatilitet i aksjen er ikke et problem i det hele tatt. For selskapet kunne det kanskje føles som et press, de vil få et spark bak av og til. Kanskje det er nødvendig å øke fokuset på hva som presteres, med 130m i kassa uten press om at det må leveres hele tiden blir gjerne resultatene deretter.
La oss si de kommer med 3-4 oppdateringer mellom hvert Q, på tilfeldige tidspunkter for å gjøre det vanskeligere å posisjonere seg i forkant.

At det er produsert 37 meldinger betyr lite, det er bare en (1) melding som hadde noen påvirkning på kursen, det var Cevira avtalen. Det er ikke antall "skvette vann på gåsa" meldinger som er viktig, det er hva slags meldinger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
kreinh
30.09.2019 kl 23:01 3475

Enig med bravi. Det eneste vi har å forholde oss til er antall scope meldt solgt. Og når vi vet at det sannsynligvis ikke er korrekt det heller på grunn av en del sykehus/klinikker av en eller annen merkelig grunn ikke vil være ved at de har skaffet scope. Og i tillegg har vi ingen aning om antall solgte flexiscope på grunn av at det ikke blir registrert igjen hvis de har rigid scope fra før, ja da er forvirringen komplett.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
focuss
30.09.2019 kl 23:10 3465

Å starte å rapportere utplasserte scope per måned vil være fullstendig idioti. Underlig at ikke alle skjønner det.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2019 kl 23:16 3445

Ja, jeg er ikke enig i dette.
Dette synes jeg er helt greit at meldes fire ganger i året.
Jeg vet at du ønsker den informasjonen mest fordi du tror det ville gjort utslag på kursen. Saken er den at hvor mange av de 3300 aksjonærene i PHO tror du vet hva et skop er og hva de brukes til?
Og dersom flere forstod etterhvert hva et skop er og hvilken betydning det vil ha på sikt å få utplassert flest mulig av disse, hva ville skjedd med kursen i de perioder hvor det gikk 3-4 uker uten salg.
Nei, jeg mener det blir feil av selskapet og bruke tid på slike oppdateringer mellom kvartalene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
bravi
30.09.2019 kl 23:23 3298

Vet at du mener det focuss, hvorfor er det så idiotisk? At Dan Schneider ikke ønsker mere rapportering kan vi forstå, grunnen til det kan i hvertfall ikke være arbeidsmengden med å telle opp rigide og flex skop, det bør være fort gjort. DS ønsker selvfølgelig ikke at det fokuseres på hva som blir levert.
Redigert 30.09.2019 kl 23:25 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
30.09.2019 kl 23:30 3278

Kan ikke skjønne hva godt det skulle gjøre å få oppdatert antall scope oftere enn det man gjør nå. Hvorfor skulle det bety så mye å få vite at det i august ble utplassert f.eks 5 scope? Vi vet jo allerede at det i kvartalene i 2018 og 2019 er utplassert like mange scope hvert kvartal som det ble utplassert PR år i årene 2016 og 2017. Dersom man ikke skjønner hva det er som er i ferd med å skje i USA basert på disse fakta, så bør man heller finne seg et annet selskap å investere pengene sine i.

PR Q3 19 er det utplassert over 200 scope og i løpet av Q4 kommer det 20+ nye scope.

Vi vet også at det jobbes med å få opp brukerfrekvensen på allerede utplasserte scope, og at dersom brukerfrekvensen kommer en del opp, så er det allerede utplasserte tilstrekkelig med scope til å innfri guidingen for 2020. Hva er problemet? At selskapet gir oss en utførlig rapport og muligheten til å stille oppklarende spørsmål en gang PR kvartal er tilstrekkelig. Selskapet vil også meddele oss større nyheter/ kursdrivende info som måtte oppstå mellom kvartalsrapportene.

Aksepter at TTT, men at selskapet er på rett vei og har aldri tidligere hatt så gode rammebetingelser til å lykkes som de nå har. I tillegg skjer det nå positive ting i Kina mhp Cevira.
bravi
30.09.2019 kl 23:35 3264

AndyH, det er ikke bare for å få litt bevegelse i kursen og gjøre caset mere spennende jeg ønsker mere rapportering. Det er også for å øke trykket på selskapet for at de skal skjerpe seg og forstå hvor viktig det er at det leveres. På denne måten vil prestasjonene synliggjøres kontinuerlig. Det holder ikke å utplassere kun ett flex skop i måneden i snitt som det har vært frem til Q2 og samtidig snakke om SoC.
focuss
30.09.2019 kl 23:40 3265

Andy forklarer noe av årsaken ovenfor. I tillegg så guider PHO på salg av Cysview, ikke på utplasserte scope. Videre er det ingen automatikk i at lavt antall utplasserte scope gir lavt salg av cysview . I en periode med lavt antall utplasserte scope så kan brukerfrekvensen ha steget markant og investorer kan bli ledet på helt ville veier. I tillegg så er det slik at all rapportering er tid som spiser av tiden til verdiskapning. Slike ting tar mer tid en folk tror med kvalitets sjekking etc. PHO må videre få info fra KS og hvem vet hva de gidder å bruke tid på. Informasjon som vist under kan imidlertid vise seg å bli interessant.


Oslo, Norway September 30, 2019: Photocure ASA (Photocure, PHO: OSE) proudly announces that two abstracts on Hexvix® have been accepted for presentation at the upcoming BLADDR 2019 congress on October 25-26 in Paris, France.
Insight into the results will be communicated following the congress.

Link to BLADDR congress web-site with congress program: https://bladdr.org/
focuss
30.09.2019 kl 23:45 3258

bravi
Å begynne å rapportere månedsvis er i hvert fall ikke noe bidrag til å bli SOC.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 00:05 3227

Og jeg bet meg merke i "proudly announces" 😀👍

Både Konety og Kamat tilstede der, det kan bli good stuff.
Redigert 01.10.2019 kl 00:06 Du må logge inn for å svare
bravi
01.10.2019 kl 00:58 3190

Har ofte sett det fremhevet på forumet at nå skal det og det biotek selskapet delta på kongresser, messer, presantasjoner mot fagmiljøer og mot investorer o.lign. osv. Ser man bare på kursutviklingen etter slike eventer er det ingenting å hente på det, snarere tvert imot. Men selskapene må selvfølgelig være med å vise seg frem at de eksiterer.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 03:17 3155

Jeg tok ett litet søk om vad nytt som skjer innom bladder cancer behandling. Og finner haugevis av artikkler om BCG
og chemterapi og førkjølelse virus som dreper NMIBC kreft. Og det føregår otalige studier om hvor de kan forbedre
resultaten fra de behandlingerne. Du finner inge om att bruker de BLC turbt så er kreften fjernet og de nemte behandliger
er øverflødige. Det er som BLC ikke eksisterer. Og vi såg jo hon den amerikaske professorn som uttalte seg så positivt
om BLC så valgte hon att bruke BCG som efterbehandling av BLC turbt.

Men vad er da vitsen, trur de ikke BLC gjør god nok jobb, eller liker de med att fortsette med den kostnadskrevende
overbehandling de alltid holdt på med. Men att de er fullstendigt klar over vad BLC kan utrette er jeg sikker på.
Men de velger att rette fokus på de betydligt mer innbringande behandlinger som finnes.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 04:14 3145

Og eg må og kommentere det her med innformasjon og scope utplasseringer. Det er jo det som skjer i det store og hele
som betyr noe. Ikke enkelt innformasjon om noe positivt eller negativt som ikke återspeiler verkligheten.
Og klage på Schneider ikke bidrar med innformasjon blir helt feil. Han har førklart att ikke noen Urolger skaffer scope frivilligt
det kreves ca 18 mån att overtale han og finne 100.000 usd til investeringen som de synes er veldig dyrt.
Han har og uttalt att flexiscopen ikke fungerte en tid men var usikker på nær det var, men det var ikke LM.

Han har og lovt att starte forhandlinger med Olympus og Wolf fast de har kontrakt med Karl Storz. Men det er antagligen
en lang forhandlingsprosess. Han har og lovt att gjøre BLC til SOC, og med den takten de har nu så tar det ca 200 år til de
har 50 % av markedet. Han har jo litt vanskelig med tidsperspektiv men håller sikkert det han lover. Vi ser jo og på
Cevira avtalen der han mener att tidsfrister er garanterte utbetalninger vilke de overholdes eller ikke. Og det virker som
mange her er enige med han. Men neppe Asieris.

Og han har jo og førklart att nær en selger har oppnått en omsettning på 1,5 - 2 mil usd i sitt område så har han nådd maks
og da må det en ytterlige selger til om de vil vekse mer i det området. Så nær de blir SOC så krevs det noen tusen selgere
før att hålle hjulen igang. Og vi må før alldel ikke glemme den supersterke pipelinen han har førklart oss han har.
Den som gav Bellete sparken, men nu får vi en ny Salgssjef som om ikke annet åtminstete skall ha dobbelt så mye i lønn.
Men løsningen til suksess er jo enligt de fleste her att bruke mest mulig penger, og der mangler det ikke på kreativitet.

Så bare slapp av BRAVI vi har Schneider og han lyver aldri.
EmmieSi
01.10.2019 kl 06:44 3097

Etter å ha lest dine to siste poster pafo, så begynner jeg virkelig å lure... hva faen er det som gjør at du bruker tiden din på pho trådene? Du er en av de mest aktive skribentene her inne, og det er jo utelukkende negative ytringer.

Hva er motivasjonen din? Du skriver «vi» som om du er inne i aksjen.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 06:54 3087

Då er Idioten blokkert... Get a Life...
Londonmannen
01.10.2019 kl 07:47 3036

Pafo skriver følgende:
«Men vad er da vitsen, trur de ikke BLC gjør god nok jobb, eller liker de med att fortsette med den kostnadskrevende
overbehandling de alltid holdt på med. Men att de er fullstendigt klar over vad BLC kan utrette er jeg sikker på.
Men de velger att rette fokus på de betydligt mer innbringande behandlinger som finnes.»

Du har tidligere påvist at PHO har vært på det amerikanske markedet i 10 år og ikke slått an. Nå forsøker du å gi inntrykk av at BLC ikke gjør en god nok jobb og at velger å rette fokus på de betydelig mer innbringende behandlinger som finnes. Litt lenger oppe i ditt innlegg skriver du «det er som BLC ikke eksisterer.» Ja du skrev faktisk det «det er som BLC ikke eksisterer.» Nå vet ikke jeg hvilke planet du befinner deg på eller hvilket intellektuelt nivå du hat, men tar man de faktiske forhold i betraktning, så kan det synes som om du befinner deg i din egen forkrøpler verden.

Si meg pafo, har du ikke fått med deg at det gjennom 2018 og 2019 ble utplassert i gjennomsnitt like mange scope PR kvartalsom det ble utplassert PR år i årene 2016/2017? Tyder dette faktum på «det er som BLC ikke eksisterer?» Jeg antar at du etterhvert har fått med deg at PHO fikk gode og permanente refusjonsordninger for henholdsvis TURBT med virkning fra 1 Jan 2018 og Surveillance med virkning fra 1 Jan 2019? Evner du å se sammenhengen mellom at PHO har fått langt bedre rammebetingelser og den eksplosive veksten av BLC? Nei, regner egentlig ikke med det.

Mitt råd til deg er at du nå trekker hue ut av sanden og begynner å innse hva som faktisk er i ferd med å skje rundt BLC teknologien. Jo raskere du innser at BLC blir ny SoC jobraskere kan du sikre deg adgang til denne suksessen som jeg og flere med meg allerede har stor glede av.

Og jeg beklager at jeg ikke lenger gidder å bruke tid på en debattant som kan sammenlignes med en struts og som dessverre ikke evner å ta til seg faktisk info, langt mindre tolke denne informasjonen. Så dette blir mitt siste forsøk på å åpne dine øyner. Men sant og si så tror jeg ikke at du har intellekt nok til å skjønne hva jeg skriver. Kanskje det blir for mye tekst?

Lykke til videre i livet! Ikke bekymre deg for oss PHO aksjonærer! Det finnes en rekke gode rådgivere der ute som kan hjelpe oss når rikdommen blir for overveldende.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 08:44 2974

Helt riktig.
"Jeg tok ett litet søk om vad nytt som skjer innom bladder cancer behandling. Og finner haugevis av artikkler om BCG
og chemterapi og førkjølelse virus som dreper NMIBC kreft."

En får ofte opp det som en søker etter, så når en søker bladder cancer og immunterapi eller bladder cancer og BCG er det ikke unaturlig at det gir resultater.
Prøver du med BLC får du også lassevis av resultater. Betydelig mer enn for bare 6-10 mnd siden, så det går nok bra skal du se.
Men det er riktig at det finnes mer artikler om immunterapi og BCG enn BLC, men synes du er så rart egentlig?
Redigert 01.10.2019 kl 08:48 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
01.10.2019 kl 09:00 2946

Mulig enkelte ikke skjønner ordet lanseringsfasen....
focuss
01.10.2019 kl 09:55 2856

-PHO har som mål at BLCC skal bli ny standard of care i USA
-DS og også jeg mener det er en realistisk og oppnåelig mål setting.
-Pafo peker på at med dagens hastighet vil det ta 200 år
-Nettopp, derfor skal den deriverte av vekstkurven på et tidspunkt nærme seg 1, nærme seg vertikal.
-Snøffelen mener BLCC kan få Grade-A gradering av FDA.
-Det vil bli den eneste Grade A innenfor hele urologi verden, ikke bare i cystoscopi
-Jeg mener det er gode argumenter for at BLCC kan få grade A.
-At uten BLFC så sendes 1 av 4 pasienter hjem med uoppdaget og ubehandlet blærekreft med store negative menneskelige og økonomiske konsekvenser.
-Grade A betyr at FDA endrer sin anbefaling fra at Cysview BØR brukes, til at Cysview SKAL brukes.
-Det betyr at dersom Cysview ikke brukes så kan det få store negative økonomiske konsekvenser for urolog og sykehus.
-Tidligere er det vist at de med høy til middels risk har store fordel ved bruk av Cysview. Det har ført til at AUA eksperter er enige om at Cysview bør benyttes.
- Nå er det vist at Cysview er like effektiv på de med lav risk.
- Det betyr at BLCC bør benyttes på alle.
-DS har forutsett at det kom til å skje.
-Dette blir storartet.
bravi
01.10.2019 kl 09:56 2846

At mange ikke skjønner det er helt klart. Lansering er å komme med noe nytt (Cysview) ikke å komme med det samme 10 år og enda lengre etter at det ble lansert. Man kan ikke lansere det samme mange ganger.
bravi
01.10.2019 kl 10:13 2819

Merkelig at det ikke vises på kursen hvis det er så opplagt at dette skal bli så storartet. Det går ikke å skylde på at investorene ikke vet om Pho, det tror jeg de gjør, kanskje er det mange som kjenner alt for godt til selskapet.

Hvis et er nødvendig med grade-A fra FDA for at dette skal bli SoC er det et lite svakhets tegn. Uansett burde salg og bruksfrekvens øke mye mere uten grade-A. Om det oppnåes grade-A er høyst usikkert, det er ingen gitt å vite i dag.

Dette caset kan bli brukbart det uten hverken grade-A eller SoC, men da må utgiftene stå i forhold til inntektene. Da snakker vi ikke om kurser på 1900 men kanskje 3-siffrede tall.
HYPERgris
01.10.2019 kl 10:14 2833

Hva du måtte mene bravi, og hva urologer mener om teknologien er vektet i to forskjellige klasser. Den siste veier tyngst.

Men så burde jo du også anskaffet deg sko med borrelås, dette er kanskje nytt for deg.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 10:19 2831

Nei det er helt rett Andy men søket var på vad som skjer med studier og nye behandlinger av Bladder Cancer. Søker
du spesifikt på noe så kommer det naturlgtvis om den behandlingen. Men det er klart med 0,5 % av det totale markedet
så er det ikke på BLC fokus ær på i blærekreft behandling som det meste handler om. Men man trur jo att det er den beste
eksisterende behandling som de førsøker konkurrere med.

Men den blir ikke kommentert engang, så der har AUA en jobb att gjøre. Syns det er merkelig att de bruker tid og penger
på forskning og studier nær det finnes en meget god behandling som de ikke bruker. Men de kjenner garantert til den.

Og eg setter pris på de som blokkerer meg da slipper eg de alre dummeste kommentarene.
Computum
01.10.2019 kl 10:20 2831

pafo
Jeg forsøkte for sikkerhets skyld et søk selv. Jeg brukte søkeordene "bladder cancer", som jeg vil anta de som er helt ukjennte med emnet ville velge.
Det første og andre treffet som kommer opp er "Photocure", heldigvis.
Jeg ble beroliget, for det du skrev gjorde meg faktisk et øyeblikk litt bekymret.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 10:33 2809

Ja før att få Grade- A så må de ha ett visst antall pasienter i over 5 år som beviser resultatet av behandlingen.
Og 2018 var det bare 2 av 12 sykehus som klart att rekrutert nok pasienter. Og bruker de dessuten BCG som
komplettering i behandlingen så er det bare att glemme Grade- A.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 10:39 2795

Ja eg skall ikke uttale meg om ditt søk, men hos meg kommer det automatiskt opp svar på det eg søkt mye på før.
Scoopfinder
01.10.2019 kl 10:45 2774

Hvis man googler "Best treatment for bladder cancer" får man American Cancer Society.
Der står det følgende :

"If bladder cancer is suspected, most doctors will recommend a cystoscopy. . A urologist uses a cystoscope, which is a long, thin, flexible tube with a light and a lens or a small video camera on the end. For details on how this procedure is done, see Cystoscopy.

Fluorescence cystoscopy (also known as blue light cystoscopy) may be done along with routine cystoscopy. For this exam, a light-activated drug is put into the bladder during cystoscopy. It's taken up by cancer cells. When the doctor then shines a blue light through the cystoscope, any cells containing the drug will glow (fluoresce). This can help the doctor see abnormal areas that might have been missed by the white light normally used.

Legg spesielt merke til siste setning.
Ville du ha tatt til takke med å overse svulster i hvitt lys ?
Redigert 01.10.2019 kl 10:47 Du må logge inn for å svare
petrol
01.10.2019 kl 10:45 2770

Bravi:
Lansere betyr å gjøre kjent eller introdusere - tenk litt gjennom dette. Blant annet vil dette innebære at samme produkt kan lanseres i flere omganger - for eksempel i ulike markeder, for ulike målgrupper etc. Og en lanseringsperiode kan således gå over lang tid dersom dette kreves for å kunne gjøre produktet så godt kjent at det kan la seg kommersialisere.
rockpus
01.10.2019 kl 11:11 2736

bravi

Skulle det gitt noen reell mening, burde selskapet rapportert mengde Cysview solgt hver måned i stedet for antall skop.
rockpus
01.10.2019 kl 11:16 2736

Ser at AndyHagen, focuss og Londonmannen går på limpinnen til pafo gang på gang.
pafo får på den måten spre sine vrangforestillinger og ekstreme negative holdning så ofte han ønsker. Dette er misbruk av forumet i en dårlig skjult hensikt.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 11:25 2725

Ja det er jo dette eg kommenterer.
This can help the doctor see abnormal areas that might have been missed by the white light normally used..
Det har vart kjent i 7 år med rigide scope og 2 år med flexiscope. Har du hørt om att Urologer har ringt Karl Storz
og bed om att få kjøpe BLC scope. eller bryr de seg ikke om, om de ser all kreften. Eler kan de mene att de gjør jobben
med BCG behandling. Selgerne til PHO kan da i vilket fall som helst ikke vare opptatt med andre kunder.
Da bare helften selger ett scope i kvartalet.
focuss
01.10.2019 kl 11:36 2694

Bravi
Det er fordi det er slik børs er. Ingen kan si med sikkerhet når reprisingen starter. Det som imidlertid er sikkert er at det er mer lønnsomt å være i posisjon før reprising enn etter reprising. Så spørs det, er PHO en reprising kandidat? For meg ser det sannsynlig ut. Synes ikke du det?
risksøker
01.10.2019 kl 11:50 2672

Det som er sikkert er at det er et formidabelt marked tilgjengelig å vokse i. Hvilke selskap har en slik mulighet med en teknologi som er enestående og uten reell konkurranse. Ikke bare i US men China og resten av verden. Oppgangen kommer til å bli formidabel da det er få aksjer tilgjengelig i markedet. Vi ser at når omsetningen er opp i over 100 000 hopper kursen oppover. Ta posisjon nå når muligheten er her.
focuss
01.10.2019 kl 12:08 2650

Bravi
25 juni 2017 postet jeg min beryktede/berømte "analyse" med regneeksempel som viste kurs 1900 ved 20% markedsandel i USA. Da var kursen 26 kr/aksje. Det har vært en del reprisinger siden dengang. Vi har forlatt 20 tallet, 30 tallet 40 tallet og befinner oss for tiden på 50 tallet. Alt dette uten å vise overskudd. Alt tyder på at vi om ikke så lenge også skal forlate 50 tallet. Når vi nå står foran en periode med stadig økende overskudd så regner jeg av kursen vokser raskere enn hva vi har sett foreløpig og reprisingen vil bli mye sterkere.

Så kan det nevnes at i samme periode så har andre, tidligere veldig populære biotech selskap nærmest blitt pulverisert. Så veksten i PHO har kommet i en periode hvor biotech selskap har vært upopulære på OSE.
Bullinvestor
01.10.2019 kl 12:25 2626

Jeg er ganske sikker på når Pho etablerer seg på 60 tallet og videre opp, så kommer det aksjonærer fra andre farma selskap og vekter seg i Pho. Den dagen vi forlater 50 tallet da får PHO et nytt taktskifte, gleder meg til fortsettelsen: )
Slettet bruker
01.10.2019 kl 13:11 2566

Rockpus,
Er ganske sikker på at ingen av oss går på limpinnen når det gjelder pafo, hvertfall ikke nå lenger.
Vi er nok alle klar over hva vi gjør når vi velger å svare på hans innlegg. Så lenge pafo orker å holde på og det gjør han uavhengig av om vi tre velger å ignorere han bør ikke endel av hans innlegg få stå ubesvart mener jeg.
Så vet 99,9% av oss at det ikke fører til noe som helst, men det får så være.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 14:25 2490

Ja eg er ikke bekymred før Andy han vet vad han håller på med, og får nok betalt og med tiden. Men att alt ikke er på stell
i PHO viser jo att de må skifte ut folk i ledelsen og ha en EGF før att få inn nye styremedlemmer. Og sånt skjer ikke i ett
selskap som går på skinner. Og att noen og tar opp sånne saker og kostnader bør man tåle att lese om. Det meste er jo
enkelt att sjekke om det ikke er i fremtid. Så kan jo 17 scope vare mye før noen og lite før andre, men det er fortsatt 17 scope..
Slettet bruker
01.10.2019 kl 15:02 2443

Vet du med sikkerhet at Bellete fikk sparken?
I så tilfelle kunne det vært greit om du la ut en bekreftelse på det her.
Jeg vil tro at han har sluttet av fri vilje etter mange år i PHO og ønsket nye utfordringer. Selvsagt kan han også ha vært uenig i ledelsen/styret sin videre strategi og satsing og derav mistet lysten og interessen for å fortsette.
Siden dette ikke har blitt meldt vil jeg anta det ikke får noen innvirkning på regnskapet for q3.
Samtidig som jeg personlig mener dette burde vært meldt for å takke av Bellete samtidig som de ønsket Coy velkommen ombord. Men de valgte ifølge Dahl å forholde seg til børsreglene hva angår slikt og ihht de reglene er det endringer som angår CFO og CEO som krever melding.
Men det er ikke urimelig at dette skjer på Q3 og jeg håper at Coy stiller der.