Hengelåsfeiginger - kommentartråd

Slettet bruker
28.09.2019 kl 08:52 3544

Siden enkelte her ikke tåler ytringsfrihet og lager ekkokammertråder hvor bare de med det samme latterlige synet på verden som hen får kommentere:

I dag jubler vedkommende over at en mann er skutt et sted i Sverige og konkluderer glatt og sedvanlig dumt med at det må være "de fremmede" sin skyld. Vedkommende aner ikke en dritt om hva som har skjedd eller hvem som er involvert, men fakta er man ikke så nøye med på fff... Man vil helst konkludere før man vet noe som helst.

Det ble veldig stille om innvandrerbutikken som ble bombet for en tid tilbake. Skunken publiserte jublende den nyheten også. Men da noen voksne hjalp hen med litt fakta om hvem som driver butikken, ble det taust (og jeg tror det var foranledningen til at jeg ikke får korrigere galskapen hens i tråden). Sannsynligheten for at nazister begikk terror den gangen var såpass stor at selv hen skjønte at det kanskje var lurt å la den dø.

Spredning av løgner og propaganda er jo livet til en del individer her. De er ikke alene om slikt på internett.

Redigert 28.09.2019 kl 08:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.09.2019 kl 21:54 1266

Trakassering handler strengt tatt om at man ikke har respekt for ytringsfriheten til den man trakasserer, så tørk de falske tårene. Jeg verken klager på eller stenger ute de som klarer å oppføre seg.
Slettet bruker
29.09.2019 kl 21:58 1262

Hei benekte/folkens:))

Og...du får oppføre deg som folk, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
29.09.2019 kl 22:02 1262

Fnue putra forbi på den rosa skyen sin og la igjen følgende i q-galskapstråden sin:
***********************************************************************************************
Obama Administration Saved Call Transcripts On Same Secret Server As Trump Administration.
After the media spent days speculating that President Donald Trump demanded a “quid pro quo” agreement from Ukraine President Volodymyr Zelensky, only to learn no such agreement was made, the same outlets began pushing the notion that the Trump administration saved the conversation to a different, secret server. Former national security adviser for the Obama administration, Susan Rice, however, acknowledged during a speaking engagement Friday night that the previous administration also saved transcripts of phone calls with world leaders this way.
https://www.dailywire.com/news/obama-administration-saved-call-transcripts-on-same-secret-server-as-trump-administration?%3Futm_source=twitter

Det hender vel alle presidenter ikke ønsker at DS/CIA skal spionere i samtaler med andre statsledere! COINCIDENCE?
**************************************************************************************
:)

Tvilsom (mildt sagt) kilde serverer en tynn påstand om Obama. Fnue jubler og hugger det i stein. Da er det sant!

Men glem nå det... Er det da slik at en ting man har nektet for/feid bort som ubetydelig når banditten Trump gjør slikt nærmest er landssvik hvis Obama har gjort det? Nå må dere bestemme dere...
cinet
29.09.2019 kl 22:04 1258

a den gamle. spør deg selv hva grunnen kan være. Du er selv en medvirkende årsak med dine marxist-leninistiske patetiske "motinnlegg", som regel helt uten substans. Du har i tillegg opprettet to nick ( a-den gamle og Jabada) Du har opplyst å ha en usedvanlig viktig jobb, langt viktigere enn de fleste av oss. Er det en viktig jobb og "infiltrere" en diskusjonsgruppe? Er du junior-jurnalist i Klassekampen, med formål å røyke ut noen med meninger som ikke passer inn i ditt verdensbilde? Finansavisen/Hegnar sitt debattforum ønsker ikke alltid dine anti-kapitalistiske meninger. Skriv heller innlegg i Klassekampen.
Slettet bruker
29.09.2019 kl 23:06 1245

Du skrev noe om marxist-leninistiske innlegg fra meg tidligere i dag også. Jeg bad deg være litt konkret, men du hadde visst ikke noe å komme med...
Slettet bruker
29.09.2019 kl 23:12 1247

Poenget er ikke en godt sikret server som er avlyttingssikret - men at Obama tillot usikrede servere for at de skulle kunne avlyttes av DS og deres Black Sites i andre land. Hillary kunne på den måten slette 33.000 emails som aldri var loggført etter loven - nettopp slik hindret hun innsyn og transparency. Trump åpnet for full transparency av samtalen etter at Ukraina hadde gitt sitt OK. En CIA-agent som lekker info skal avskjediges, ikke gis "varsler"-status!

Ellers er det bra vi kan stenge trådene, for her opererer noen som hvis de slipper til sørger for at andre slettes:

*JBJB` I dag kl 19:47 70
Innlegget er slettet av administrator

A - den nye I dag kl 19:50 82
Her blir du totalt avkledd og så avreagerer du med muslimhat og sjikane.
Admin er tipset.

Først fremprovosere, deretter slette - litt av noen tilstander vi har fått her! Vi bør alle boikotte debatt med A og melde ham til Admin!
Jeg har ingen tro på at Lilletull uttrykte "muslimhat" - men noen læring om hva det er får vi aldri - siden det blir slettet! Ikke forteller vi muslimer hva slags kultur de skal integrere seg i og ikke forteller vi nordmenn hva slags ny kultur som er innført her i landet. Litt av noen tilstander. Alle blir usikre og angstbiterske og det ender garantert ikke bra!

Fint om A kunne gjenta hva du fikk slettet så vi andre kan lære hvor grensa nå er satt!!!
Redigert 29.09.2019 kl 23:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.09.2019 kl 23:23 1239

Hehe. Lag en blogg, fnue. Jeg lover å aldri besøke den. Der kan du bedrive enetale og styre input som du selv ønsker. Så kan du skjerme deg fra denne plagsomme virkeligheten, vet du.

Angående det slettede innlegget til JB, så husker jeg ikke hva vedkommende serverte av trakasserende oppgulp, men admin var enig med meg. Slutt å spille offerrollen for hverandre og oppfør dere som folk, så skal dette gå så bra, atte.

Slettet bruker
29.09.2019 kl 23:36 1235

Innbill oss det - du leser nemlig Q-tråden daglig og kommenterer den stadig så du røper løgnene dine selv!

Jeg har ALDRI sett noe oppgulp fra Lilletull og jeg tror deg ikke!

Er du betalt av Hegnar for å moderere forumet slik som i 2013? Er det handlingsplanen til Grande mot "muslimhat" som finansierer deg siden du ordlegger deg på den måten? Eller er du bare en arbeidsledig stakkar som poster 150 om da'n her på forumet?
Slettet bruker
29.09.2019 kl 23:41 1230

Trakasseringen din er varslet om til admin. Nei, jeg tar ikke vare på det.

At du ikke utsettes for trakassering skyldes nok at de som trakasserer meg svever rundt på hver sin rosa sky sammen med deg. Ynkeligheten oppstår når vi som forholder oss til den virkelige verden her påpeker absurditetene dere koser dere med.

Jeg leser q-galskapen din innimellom, ja. Freak show...
Noni
29.09.2019 kl 23:43 1228

Det høres ut som det er en krig som pågår, det er bare forferdelig. Men nå er det natti natta!
Noni
29.09.2019 kl 23:57 1218

Tille Lulla, er det noe jeg skal gjøre med mob? Har ikke greie på sånt,
Slettet bruker
30.09.2019 kl 00:02 1215

Unnskyld, hvilken trakassering???

Kanskje du skal lese dine egne innlegg med trakasseringsbrillene dine på også - eller er de brillene bare til bruk for andres innlegg?
Slettet bruker
30.09.2019 kl 00:16 1212

"Er du betalt av Hegnar for å moderere forumet slik som i 2013? Er det handlingsplanen til Grande mot "muslimhat" som finansierer deg siden du ordlegger deg på den måten? Eller er du bare en arbeidsledig stakkar som poster 150 om da'n her på forumet?"

Disse angrepene dine er trakasserende, fnue.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 00:34 1208

Hvis du mener relevante og begrunnede spørsmål er trakassering??? … jeg lister meg forsiktig vekk som på eggeskall...
Slettet bruker
30.09.2019 kl 00:51 1202

Godt, godt.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 09:47 1151

A kjenner ikke uttrykket å gå på eggeskall? Det handler ikke om den som går, men om den man lister seg rundt...

Bedre om du selv låser trådene dine enn at du får folk slettet og slenger rundt deg med dine hatefulle karakteristikker.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 09:52 1147

Nei! Er det ikke solstrålen som har stått opp? :)

Hvilke hatefulle karakteristikker?
Slettet bruker
30.09.2019 kl 11:01 1133

Det var en knakende god idè fra HF.
Hvorfor ikke låse dine tråder bedektebekteba?
Så kan du og jabbe,ha et ekkokammer helt for dere selv?
Det ville dere likt.
Vi andre normale også.
Vinnvinn der altså.
Takk til HF for et godt og konstruktivt forslag.
;=)
Slettet bruker
30.09.2019 kl 11:06 1127

Tror du vi er interessert i ekkokammer? Da hadde vi neppe diskutert med folk som stort sett er uenig med oss.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 11:38 1121

"Vi" ?
Slettet bruker
30.09.2019 kl 11:50 1115

Hva mener diu med "Vi"?
Slettet bruker
30.09.2019 kl 12:11 1155

Fjolset mener nok at du og jeg er en og samme person. Vet ikke hva de får ut av slikt, annet enn å tåkelegge. Det er vel dette man kaller for hersketeknikk.

Fjollete er det uansett.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 12:17 1149

Hei benekte/folkens:))

Og...hehehe - du står ribbet tilbake - alt går i spam filteret, det skal du ha, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
30.09.2019 kl 12:18 1298

Hva er det du surrer med nå, JB?
Slettet bruker
30.09.2019 kl 12:24 1294

Hei benekte/folkens:))

Og...du får lese hengelåstråden - klagen forsvant i spam filteret, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Betonghue
30.09.2019 kl 12:47 1285

Forslag: Beinfly til nærmeste speil, still deg opp og deklamèr ; "Jeg er smartere enn Lurås ! Jeg er smartere enn Lurås ... osv. minst 10 ganger ! Hjalp ikke ? Sikkert fordi du beviselig er en stupid stakkar !
Tommelen opp for Østerrike og Ungarn ! (en allianse av dynamitt i eldre tider)
Slettet bruker
30.09.2019 kl 13:02 1277

Du vil jo ikke ha meg der, så hvorfor stresser du så mye med det? Hvilket spamfilter? :)
Slettet bruker
30.09.2019 kl 13:04 1275

Allianse? Tror du må sjekke litt hva det konservative partiet i Østerrike står for. Det er ganske stor avstand mellom dem og fascistene som herjer i Ungarn, gitt.

Slettet bruker
30.09.2019 kl 13:07 1270

Hei benekte/folkens:))

Og...hvilket slettede innlegg benekter du her - alt fra deg går i spam filteret, du får oppføre deg som folk, vettu...ZnageZz...
---------------------------------------------------------
A - den nye
I går kl 23:23
161

Angående det slettede innlegget til JB, så husker jeg ikke hva vedkommende serverte av trakasserende oppgulp, men admin var enig med meg. Slutt å spille offerrollen for hverandre og oppfør dere som folk, så skal dette gå så bra, atte.
_________________________________________________

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
30.09.2019 kl 13:43 1261

..aha...og hva er det du babler om? Du kom med en eller annen trakasserende kommentar som jeg varslet admin om. Så slettet admin kommentaren din.

Og så...? Hva er det du vil?
Slettet bruker
30.09.2019 kl 13:59 1252

Hei benekte/folkens:))

Og...hvilken kommentar - alle innlegg står i tråden, du får oppføre deg som folk, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 30.09.2019 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2019 kl 22:18 1204

Fnue har postet denne q-galskap-videoen. Det skal visst være veldig avslørende. Hehe.

https://www.youtube.com/watch?v=-ewUXSK6_1M

For første gang testet jeg noe fnue hadde linket opp fra youtube. Jeg ble ikke skuffet, for å si det slik. Orket kun ca fem minutter. Kjedelig tørrprat fra spenna gærne folk. Og det eneste vi ser er en webside som designmessig minner litt om denne Amadeus de lange sin legendariske webside. Amatørmessig og grelle farger.

Sitter man dagen lang og ser på slikt, så blir man kanskje påvirket av det. Det forklarer en del...noen brikker faller på plass.
Slettet bruker
30.09.2019 kl 22:23 1197

Q-tråden leder i popularitet med 4800
A-tråden tar igjen Q tråden om 832 dager med dagens fart
Det er mest spenning her.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 18:00 1151

Fnue i q-galskapstråden sin:

"Og derfor skal POTUS stilles for riksrett???!!!"

Nei, fnue. Du henger visst ikke med i svingene.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 18:03 1147

A - den nye du har ikke oppfattet.
Men glem det. Du er utestengt der, og hører gjemme her.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 23:24 1127

Nye oppdateringer på Q-info tråden. Tilrettelagt for interesserte som vil tenke selv og uten støy fra spørremaskiner og plutselige vannfall.

A den Brekte har fått sin egen tråd her og jeg gratulerer med ytringsfriheten som strekkes så langt for ingenting egentlig, . Den som vill kan bli imponert. Jeg er veldig fornøyd at A får ytre seg. Jeg melder fra til admin at jeg støtter trollingen fra A som en venstrevridd ytring.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 00:41 1118

Bare innrøm at du ser ALLE videoene jeg legger ut, A-benekte - det må du nesten ha gjort for å klare å finne frem til et eksempel jeg bare under sterk tvil la ut - fordi denne Veteranen ikke har holdt jevn kvalitet i det siste (sånn er det vel med enmannsforetak at det går litt opp og ned), men det kommer likevel frem viktig stoff på slutten av denne videoen som er grunnen til at jeg valgte å ta den med.

Men som alltid, jeg gir tilstrekkelig research og kryss-sjekking til at folk kan trekke sine egne konklusjoner om innholdet!

Uansett holder SpaceShot76 MYE høyere kvalitet enn dine 75 innlegg om dagen, A!
Slettet bruker
03.10.2019 kl 11:21 1090

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! En ting at de kverulerer tråder bort i parodien, men de skjeller ut både budbringeren og selve budskapet. Legger man ved en link, så har heller ikke den riktig valør eller kilde? De har stor tro om seg selv og sitt. Liksom, bare "jeg" må vite............
Slettet bruker
03.10.2019 kl 11:26 1086

Velkommen til den virkelige verden, OS :) Du kan få komme inn i varmen til oss, hvis du vil. Her er 1+1=2 og opp er opp og ned er ned. Fakta er fakta. På godt og vondt.

Det må være veldig slitsomt å leve på løgner og konspirasjonsteorier. I alle fall hvis man har et snev av stolthet og integritet. Jeg skjønner at en del av dere ser ut til å slite med nattesøvnen.