WRL-Payment and Corporate Update 1 Mai

icebear
WRL 01.05.2018 kl 08:06 38620

Dæven.

The Company is pleased to inform shareholders that payments received during April 2018 for gas sales generated from the Mnazi Bay Concession in Tanzania totalled $6.0 million net to Wentworth. This represents payment in full for two months' gas sales. The Company is also pleased to report that gross production volumes during April 2018 from the Mnazi Bay gas field averaged 77 MMscf/d, continuing the strong production since the start of the year and further de-risking our 2018 gross production guidance of 65 to 75 MMscf/d.

Further to the announcement made on 15 January 2018 that Eskil Jersing would be joining Wentworth as Chief Executive Officer ("CEO"), the Company is pleased to confirm that Eskil will formally join the Company on 25 June 2018. It is anticipated that he will be appointed to the Board at the Company's Annual and Special Meeting to be held on 27 June 2018. As previously announced, Geoff Bury stepped down from his position as Managing Director on 30 April 2018 and Bob McBean, Executive Chairman, has assumed the role of Interim CEO until Eskil formally joins the Company.
Redigert 21.01.2021 kl 05:54 Du må logge inn for å svare
40something
23.05.2018 kl 23:01 9516

Svaret på utvikling i kursforskjell er vel kun at PEN har aksjonærer med samme go som Aminex. De har hatt nedgang, men ikke så lang og så statisk som wrl.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
gølle
24.05.2018 kl 13:04 9259

intet nytt om registrering i London? noen som har lest noe om det ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
thief
24.05.2018 kl 22:39 9065

Spennende lesning fra annual report i kveld:)Her planlegges det vekst,da etterspørselen etter gass vokser mer og mer.Pengene som ruller inn hver måned nå ser ut til å skulle brukes vil videre produksjon(nye felt)Wrl blir et solid selskap fremover.Her gjelder det å være long,vil få klekkerlig betalt:)Bare positive utsikter i Tanzania og de har MEGATRO på tembo! Betryggende lesning:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
JimJohnny
25.05.2018 kl 00:02 8964

Det er vel AKKURAT det mange frykter, at pengene blir brukt på nye felter (og akkurat DET er ikke WRL sin profesjon ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
thief
25.05.2018 kl 00:14 8951

Videreutvikling av MB er vel ikke akkurat skrekken:)Foreløpig har de nok kapasitet,men gassetterspørselen vil øke og øke.Så da er det selvfølgelig positivt å ekspandere!Og nye felter er vel oxo bra.Kjenner du noen selskap som er fornøyd med å stå "stille":)Selvfølgelig må man se nye muligheter!Liker at de er "på ballen"!:)
Så å være redd for at selskapet skal bruke penger på å vokse,vil jeg si er meget merkelig og passivt!Iallfall når de nå får inn mye cash og vil gå i overskudd fremover!Hadde vært annerledes om selskapet gikk i minus og skulle låne mer til aktiviteter.Men sånn er det ikke,penger må brukes for å tjene enda mer,enkelt og greit!Og med en sterk økonomi kan wrl nettopp gjøre det.Og si seg fornøyd med sånn det er nå,er ikke godt nok.Så er bra de er offensive:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
JimJohnny
25.05.2018 kl 00:44 8927

I prinsippet enig med deg, men synes ikke akkurat de har lyktes med tidligere boringer etc.
Derfor redd de roter bort pengene på "drømmeslott".

Men i grunn en grei syretest på nye sjefen, når han kommer i virke!
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2018 kl 09:11 8772

oops JimJohnny, ikke bare negativ for en gang skyld, :-) Er jo greit at de ikke gjør noe overilt før alt er på plass med partner. Se på andre oljeselskap som går til himmels på forventninger når sjansen til å finne olje når de borer er 10 - 20%- f. eks. APCL som boret tørt.

Jeg synes det er mye bra, jeg. Du som klager på høye lønninger osv, WRL har bare 4 ansatte i Canada, 1 i England og 14 i Tanzania. Dvs de har bar en liten stab.

Gammelt nytt: Gassalg økte i 2017 med 14 %, til 13.3 mill $ hittil i 2018 ser det ut til at økning blir minst 50 %
Justert EBITDA økte med 79 %
Overskudd fra driften i 2017 økte med 170 %

Tror tallene for 2018 blir knallbra.

Jfr Buffet, som sa noe slikt at aksjemarkedet er et sted der verdier overføres fra de utålmodige til de tolmodige.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Mdg1
25.05.2018 kl 09:14 8763

Det blir bare bedre og bedre år for år. Om de borer et nytt hull på Mnazi tidlig i 2019 kan kanskje produksjonen passere 150-180 mcf allerede mot slutten av 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
bjay
25.05.2018 kl 09:15 8759

Det må skilles mellom MB og Tembo her. På MB er det M&P som er operatør. Her vil de i samråd diskutere videre fremdrift, men M&P som tar endelig beslutning.
Når det gjelder Tembo er det pr i dag WRL som er operatør. Spørsmålet er om de fortsatt er det etter en evt partneravtale. Likevel, pr i dag er det WRL som er operatør og står for endelig videre fremdrift. Jeg føler meg ganske trygg på at WRL/M&P har en god tone, og at nye borringer vil finne sted senere. Det er helt naturlig om etterspørselen fortsetter opp. Det finnes aldri noen garanti for at man får driveverdige funn, men husk at det alt er gjort en god del jobb på MB med prospekter. M&P er en solid partner og er også kunnskapsrik med mye ressurser. WRL har også opparbeidet seg mye erfaring gjennom årene. Jeg har ikke endret meg på dette området, jeg er langt mer positivt til MB både i dag og på sikt, enn jeg er til Tembo.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
JimJohnny
25.05.2018 kl 09:54 8699

Brumle...
Ikke negativ.... du forstår, da har jeg stått opp på feil fot :P

Bare en liten korrigering til innlegget ditt. Jeg tror ikke jeg har klaget over "for høye lønninger". Det må i så fall være en sammenheng mellom lønn og produktivitet jeg har påpekt. Og da gjerne at jeg ser ikke hva man har fått igjen for Katherine Roe "investeringen", men det er nå en annen diskusjon :D

For ikke å virke FOR positiv, så har jeg ingen tro på Tembo. Hadde det vært så "rosenrødt" som det fremstilles som, så hadde partneren vært på plass for lenge siden. Denne såkalt "major" som angivelig har "siklet" på Temob.

Men for å bruke "godfoten", ja klart bra at inntektene øker.

Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
JimJohnny
25.05.2018 kl 09:54 8698

Brumle...
Ikke negativ.... du forstår, da har jeg stått opp på feil fot :P

Bare en liten korrigering til innlegget ditt. Jeg tror ikke jeg har klaget over "for høye lønninger". Det må i så fall være en sammenheng mellom lønn og produktivitet jeg har påpekt. Og da gjerne at jeg ser ikke hva man har fått igjen for Katherine Roe "investeringen", men det er nå en annen diskusjon :D

For ikke å virke FOR positiv, så har jeg ingen tro på Tembo. Hadde det vært så "rosenrødt" som det fremstilles som, så hadde partneren vært på plass for lenge siden. Denne såkalt "major" som angivelig har "siklet" på Temob.

Men for å bruke "godfoten", ja klart bra at inntektene øker.

Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2018 kl 10:22 8664

Jimmern, skjønte det var noe gærent. ;-)
du har vel klaget over GA expenses er for høye. Jeg synes de er ganske nøkterne med en relativ liten stab og at de jobber hardt med å redusere kostnader. ... Det var poenget.

Tembo er jo uansett ikke verdsatt i kursen, så lenge intet skjer, er det liten grunn til bekymring - og intet skjer før de har en partner. Synes dette er et sunnhetstegn i forhold til andre selskap, som knapt har inntekter, og verdsettes til mange hundre millioner bare på håp om om at de treffer olje på første børe forsøk, eller hvis de vinner rettssaker.
Jeg synes det hadde vært nærliggende at de hadde fått partneravtale med M&P også på Tembo,- så vidt jeg kan forstå har samarbeidet vært godt og kompetansenivå er bra. I slike situasjoner lønner det seg ikke alltid å være for grådig.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Dennis
25.05.2018 kl 11:30 8594

Outlook

Realized gas sales during Q4 2017 were the highest quarterly sales volumes in the Company's history and the Company expects gas demand to continue to grow in the coming months with the ongoing commissioning and start-up of the Kinyerezi-II power station and imminent commencement of delivery of gas to the Dangote cement plant in southern Tanzania. Wentworth is well positioned to meet this growing demand with sufficient gas reserves and in place infrastructure allowing for immediate delivery of up to approximately 100 MMscf/d (16,660 boepd). The Company expects gross gas sales from the Mnazi Bay asset to average between 65 and 75 MMscf/d throughout 2018 and anticipates nominal capital spending in Tanzania during this period.

The Company continues to carry significant receivables from TPDC and TANESCO but regular monthly payments have been made during the past several months into 2018. With each monthly cash settlement, the Company continues to strengthen its balance sheet by deleveraging of its credit facilities and settling accumulated working capital obligations.

With the support of the Government of Mozambique, the Company plans to secure an industry partner to participate in appraisal drilling of the Tembo discovery on the Rovuma Onshore Block. The Company expects a positive response from the Government on the Company's request to obtain an extension of the appraisal license beyond the June 16, 2018 expiry date.

With a new London based executive management team expected to be in place in the near future, the Company will examine various strategic alternatives to grow the Company, reduce overheads and drive value throughout the Company and through to shareholders.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
thief
25.05.2018 kl 13:59 8476

Fremtiden til wrl er det ingen grunn til å diskutere,den er meget lys.MB vil tjene grovt med penger fremover:)!!Og da får de flere muligheter til å vokse!Er vel foreløpig ca 70mmscf/d i etterspørselvekst som kommer i løpet av 2018 og 2019!!Før regntiden ble det levert over 80mmscf/d,vil si at i løpet av 2019 kan man være rundt 130-150mmscf/D:)Jan.2020 er man gjeldfri og med en produksjon da på,la oss være forsiktige å si 120mmscf/D,så kan overskuddene bli opp mot 20musd!!Hadde wrl vært gjeldfri i 2017,hadde man trengt ca 13musd i inntekter for å gå i null(inntekter i 2017 var 13musd+5musd(utestående)og wrl betalte ca 5musd i gjeld).Med forsiktige 120mmsf/d i 2020,vil inntektene ligge rundt 30musd:)!!Lett å se at dette blir en fin pengemaskin.Lysende tider i møte!Og når vi nå får alt utestående betalt i løpet av 2018,vil jeg tippe cashbeholdningen nærmer seg 15-20musd ved årsslutt!Yttligere 5-10musd i 2019 og full gass fra 2020(20+musd) når vi er gjeldfri.Da blir det mye på kontoen,hvis de ikke skal ekspandere,som noen er redd for.Da kunne de fint betalt saftige utbytter!Uansett blir dette GULL!
Spennende å se mai-tallene til uka.60-tallet er meget bra,ser vi over 70 som i april,fantastisk!
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Mdg1
25.05.2018 kl 15:12 8416

Ingen grunn til å ha det travelt når man sitter i WRL. Med inntektene som kommer vil uansett selskapet etterhvert prises høyere enn det gjør idag. I alle fall om de ikke kaster bort masse penger på å gamble med boring av brønner med lav sjanse for suksess. Å bore noen flere brønner på Mnazi virker veldig trygt. Her har de nok også mye bedre datagrunnlag en på Tembo
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
holysmoke
27.05.2018 kl 11:49 8092

Det er etter mitt syn utelukkende positivt at man har "exploration upside" i Tembo. Det vil skape interesse utover den vanlige menigheten når nyheten om farm-in, spud og drilling updates kommer. Og Tembo er betydelig de-risket etter forrige boring. Men selvsagt er MB vårt "bread and butter", og vi kan glede over at det stadig smøres tykkere lag med på skiva .-)
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
28.05.2018 kl 22:19 7727

Satser på svært gode nyheter med nye millioner av kroner innbetalt til WRL kontoen. Men kunne gjerne tenkt meg litt avklaringer rundt Tembo også. Men at det blir meldt ATH gassproduksjon for mai (regnsesong) det er jeg ikke i tvil om. Tenk om vi får inn 40-50millioner til for mai pluss tidligere utestående. Det hadde vært rått.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
40something
29.05.2018 kl 11:36 7494

Jo nærmere det åpenlyste, at Wrl går i plus, så har vel aldri det vært så laber intresse för å handle i aksjen. Det er skremmende hvor lite investorer og tradere bryr seg om faktiske verdier. Volum blir bare større i volatile aksjer der kjapt tap eller umiddelbar gevinst prioriteres. Det er nesten den eneste type radaren som er i bruk.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 09:12 7162

Det stod noe i siste årsberetning om at TPDC fortsatt var veldig avhengig av at Tanesco, som fortsatt sliter, gjør opp for seg tidsnok for at de selv skal kunne gjøre opp til WRL tidsnok, ref.mars innbetaling som var litt forsinket. Det kan ikke bety at TPDC har mye ekstra kapital. Blir spennende å se om betalingen kommer tidsnok denne gang.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
bjay
31.05.2018 kl 09:28 7139

Jeg tenker det vil være lurt for Tanesco og prioritere TPCD, videre at de prioriterer M&P/WRL. De har hatt god dialog på veien og ikke startet noen unødvendige feider på veien. De har riktig nok sagt fra at vi starter ikke på noen nye brønner før vi ser at betalingene kommer, og at dere kan gjøre opp for dere. Men det bør jo være et minimum. Så taktisk sett bør M&P/WRL være høyt på listen, men teori og praksis kan variere. Vi får vel snart vite litt mer om innbet, volum etc
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Mdg1
31.05.2018 kl 09:56 7099

Blir spennende om volumet holder seg over 60. Jeg tror det, men har ikke full oversikt over hvor mye regntiden spiller inn nå. I juni tror jeg fort vi er godt over 80 kanskje til og med 90 med Dagnote.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
40something
31.05.2018 kl 10:32 7049

Litt kjedelig hvis eneste intresse for å kjøpe aksjen er før månedstall. Den selges jo etterpå igjen
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 10:33 7045

Selv 40 vil gi et bra samlet resultat for regntiden. Jeg to 48K nye WRL til 3 blank.Forhåpentligvis en god investering.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 11:24 6974

Nå nærmer det seg tid for at ny CEO er på plass, forlengelse av Tembo eller ikke må nødvendigsvis være like om hjørnet, farm in partner?, gode tall gjennom regntiden vil måtte medføre en justering av produksjonstall for 2018, kontoret flytter til London... Jeg tror at mange som kjøper nå vil holde på aksjene fremover da det vil være mye positivt fremover
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 11:51 6934

Og jeg glemte selvfølgelig Dangote som vil gi et betydelig bidrag...
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 12:05 6899

1 Comment / Top News / By OilNews / March 29, 2016
http://www.oilnewskenya.com/tanzanias-gas-demand-to-outstrip-supply-by-2018/
Tanzania is expected to surpass its current supply in the next two years with the current demand being 80mmscf/d mainly from existing power plants as the country continues to experience chronic power shortages according to Wentworth Resources.

Next year the demand is expected to surge to 120mmscf/d with the new buyers mainly being industrial users.


Currently Tanzania has two gas processing facilities the Gas Processing plant at Madimba capacity of up to 210mmscf/d and Songo Songo gas processing facility with capacity of up to 140mmscf/d supplied by a 36 inch gas line and 16 inch gas line respectively.

Tanzania Gas Fields and InfrastructureMnazi Bay JV consisting of Maurel et Prom (Operator), Wentworth Resources and TPDC is currently the only supplier of gas in Tanzania into new pipeline with the gas sales agreement signed in September 2014 being to supply up to 130mmscf/d although production volumes are expected to reach 70-80mmscf/d by end Q1 2016 and remain in this levels until 2017.

Gas from Mnazi Bay is currently being used to fire the Kinyerezi-1 power generation plant with a 150 MW production capacity.

The capacity of the Songas processing plant was increased further to 105MMScfd, 35MMSCfd above design capacity and 15MMscfd on top of designed capacity. Songas’ facilities are now at their physical limits and cannot increase throughput any further without a significant investment.

Gas from the Songo Songo gas field is processed on the island at Songas’ processing facility to remove water and other hydrocarbon condensates. It is then transported through a 225 kilometre pipeline to Dar es Salaam where it is used in Songas’ Ubungo Power Plant (“UPP”), the largest gas-fired power station in East Africa.

Songas’ power plant is located in Ubungo and uses six aero-derivative gas fired turbines that generate 180MW of electricity or approximately 25% of Tanzania’s current electricity demand. This electricity is supplied to the national electricity grid and distributed to end users by TANESCO.

The current total electricity production from gas fired power stations is at 595MW broken down as Ubungo I Thermal Power Station 100MW, Ubungo II Thermal Power Station 120MW, Tegeta Thermal Power Station 45MW, Mtwara Thermal Power Station 18MW, Songas Thermal Power Station 180MW and Kinyerezi I Thermal Power Station 150MW.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 12:14 6885

http://africaoilgasreport.com/2018/05/gas-monetization/tanzania-when-will-the-trickle-become-a-flood-electricity-increase-will-creep-and-the-country-will-slowly-expand-the-current-160mmscf-d-domestic-market/

anzania: When Will The Trickle Become A Flood?
SECTION: GAS MONETIZATION · MAY 10, 2018 · NO COMMENTS | TAGS: FEATURED


By Toyin Akinosho
Electricity increase will creep, and the country will slowly expand the current 160MMscf/d domestic market….
There are three development licences on the Tanzanian hydrocarbon concession map.
The Songo Songo, Kilwani North and Mnazi Bay licences, are all gas producers, collectively outputting around 160Million standard cubic feet of gas per day (160MMscf/d).
The Orca Exploration operated shallow offshore Songo Songo gas field produces 70MMscf/d (comprising both the Protected Gas and the Additional Gas*). The Kilwani North project, operated by Aminex, averages 10MMscf/d. The Maurel et Prom led Mnazi Bay project delivers 80MMscf/d.
These three projects, which are in onshore and shallow water terrains**, supply gas to seven power plants and several industrial customers.
Given the government’s published plans for more gas fired electricity plants, it would be easy to assume that the natural gas demand will surge.
That is what Orca, Aminex and Mauriel et Prom and its partners are hoping for.
“The Government of Tanzania intends to increase the installed power generation capacity from 1,583MW to 10,000MW by 2025”, Orca wrote in a report released in 2017, citing the Tanzanian Power System Master Plan 2016 and the Electricity Supply Industry Reform Strategy 2014(updated in 2016). “4,000MW of the increased capacity will be attained through the installation of new gas powered plants”.

Last year, Maurel et Prom and Partners in the Mnazi Bay project published a list of pending power plants and industries whose “imminent gas demand” are expected to boost the project’s supply to 300MMscf/d by end of 2019.
It is close to mid-2018. And 2025 is just seven years away.
True, some of those plants are up and running, even at optimum. The Kinyerezi-1 power station operated at near full capacity during the second half of 2017 and the Kinyerezi-2 commenced commissioning during Q4 2017.
But overall, the Government’s estimates that the total power demand will increase by 8% per annum is not being converted to actual market activity. By its own admission, the completion dates for five near term planned Gas Powered Plants, expected to consume 294MMscf/d to generate 1,376MW, “are likely to slip, given the size and financial commitments required to complete the projects,” Orca reports.

What’s clear is that Tanzania, unlike South Africa, Egypt and, to a lesser extent, Nigeria, does not bear an acute hunger to be an industrial economy.

And yet these companies “see” opportunities in the Tanzanian energy ecosystem.

Aminex will expand production of the Kilwani gas field, it says in its updates, and put the newly discovered Ntorya field into production. “Existing plant and gas sales agreements have sufficient capacity to permit rapid integration of any future Kiliwani discoveries”, the company reports.

Orca is hoping to finalise Gas Sales agreement with TPDC and increase its production from Songo Songo. The Company has also identified and is developing additional markets among existing industrial customers, new industry and Government gas-fired power generation which, based on current forecasts, has the potential to contract for sale all of the existing and potential new productive capacity of the Songo Songo field to the end of the license.
Orca’s subsidiary, Pan Africa Exploration, operates three wells, two of which are in production (SS-10 and SS-11) and one of which is not (SS-12 requires platform and flowlines). Including the Songas wells, current production capacity is 155 MMscf/d which can be increased to 180 MMscfd/ once SS-12 is tied into the country’s main gas infrastructure network.
*The Production Sharing Agreement (PSA) between Orca Petroleum, the Tanzanian Petroleum Development Company (TPDC) and the Government of Tanzania defines the gas produced from the Songo Songo field as “Protected Gas” and “Additional Gas”. Under the terms of the Gas Agreement, TPDC has assigned its rights to sell or otherwise dispose of the Protected Gas to Songas Limited. Songas utilizes the Protected Gas as feedstock for projects it has designated to supply gas.

**The projects discussed in this article are all entirely onshore and shallow water and outside the deep water licences, which reportedly hold over 45Tcf, and have been subject of so much debate about Tanzania’s export potential.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 12:18 6878

I følge denne skal Dangote ta i bruk gass i løpet av mai måned... http://allafrica.com/stories/201804160258.html
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Kingen
31.05.2018 kl 12:46 6825

Oz,

Mente jeg leste en senere artikkel en den du henviser til at Juni nå var måndeden som Dangote ville starte å ta gass. Kanskje vi får svar på dette i morgen?
Uansett så må det nå være rett rundt hjørnet etter mange utsettelser som ikke er TPDC sin skyld.

Blir spennende å se hva leveransemengde for Mai har vært i morgen og om pengene fremdeles tikker inn. Ingen grunn til at pengene ikke skal komme, all den tid gassen er "livsviktig" for mottaker.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 13:41 6760

Prøver å søke, men finner ingen som sier juni. Skulle dangote ta gass nå, så er det mulig at man ved neste Operational Update produserere all time high, selv om snittet for måneden er lavere en normalt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
abroker
31.05.2018 kl 13:48 4990

Dangote er og blir bare en liten gass forbruker?
ikke gjør dette til noe stort.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
Mdg1
31.05.2018 kl 13:57 4969

Liten, men utgjør over halvparten av det som car totalleverandør i starten av 2017. Selv denne "lille" leveransen vil utgjøre titalls millioner i inntekter hvert år.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
31.05.2018 kl 15:26 4882

Forbruket er vel forventet å starte på ca 8 MMscf/d og øke til 21 MMscf/d. Vil ikke akkurat være en liten forbruker det.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
HighYield
31.05.2018 kl 15:33 4867

Denna artikel säger Juni.
http://africaanalysis.blogspot.com/2018/05/magufuli-honours-promise-as-dangote.html?spref=tw

"He said the factory will resume cement production in June 2018 (next month) when installation of the gas operational system will be completed."
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare
thief
31.05.2018 kl 18:39 4755

Spennende i morgen,se hvordan regntiden påvirker leveransene!Over 60 må være gull,da får vi minimum 68mmscf/D i snitt for april/mai!I 2017 var snittet 25!!!!!!Da har vi gjort unna de 2 dårligste månedene i året,og juni blir det full fres:)!Tipper vi er over 100 på slutten av året!Mye penger inn:)Betalingen i morgen ligger vel på +-2.5musd tenker jeg,så blir det en økning utover året!At kursen fortsatt ikke har reagert på den lysende fremtiden vi står ovenfor er helt "grazy"!Kursen var like høy/høyere når alt var svart,liten leveranse,underskudd osv!!Nå akkumulerer wrl mer og mer cash fremover og etterspørselen øker og øker i 2018..19...20.Kan jo ikke bli bedre!Rekylen må komme,ikke til å komme unna!
Redigert 21.01.2021 kl 04:53 Du må logge inn for å svare