Pakistaner kjørte seg fast i snøen, skjøt en som ville hjelpe

Slettet bruker
01.10.2019 kl 15:14 728

Dette har meg bekjent aldri skjedd med en etnisk nordmann at han skjøt en vennlig sjel som ville hjelpe. De kaller morderen norskpakistaner, men for meg er han en ordinær pakistaner som man kan treffe på over alt.

"Pakistaner ble sint da han kjørte seg fast med bilen – mann (31) som skulle hjelpe ble skutt.

En 34 år gammel norskpakistaner kjørte bilen fast i snøen. Han skal ha blitt sint da en polsk mann (31) ga opp å hjelpe ham med å få den løs.
Den 12. mars fjor var det iskaldt og mye snø på bakken.

Denne grytidlige mandagsmorgenen var en polsk mann på vei ned til bilen sin som sto parkert i garasjen under ei boligblokk på Bjørndal i Oslo.

Polakken la merke til at en mann med norskpakistansk bakgrunn hadde kjørt audien sin fast i snøen. Den polske mannen bestemte seg for å hjelpe til med å få bilen løs.

Det han ikke visste var at det ble oppbevart to maskinpistoler i bilen.

Det oppsto en krangel mellom polakken og bilføreren. Sistnevnte tok da frem en maskinpistol.

Ett skudd ble løsnet. Kula traff polakken i skulderen før den gikk videre opp i hodet. Mannen døde av skadene etter et døgn på sykehus."

https://www.tv2.no/nyheter/10880722/


Hr.Suhr
01.10.2019 kl 15:43 714

Som de fleste, har jeg mer enn en gang trått til med en hjelpende hånd
når noen hadde trøbbel med bilen.
Tankevekkende at dette like godt kunne skjedd meg, eller hvem som helst andre.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 15:46 710

Det er flere som har hatt et møte med en pakistaner hvor liv kunne gått tapt.
Load
01.10.2019 kl 16:34 691

Det må ha vært en høyreekstrem pakistansk herremann, en konvertitt, en frafallen, som har blitt lurt inn i den høyreekstreme voldsbølgen som skyller over europa.
Vi får trøste oss med at de fleste av verdens 1,7mrd muslimer er fredlige folk.
Faktisk er det, i følge de fleste av verdens ledende etterettningstjenester kun 15-20% av dem som er tilbøyelige til å bli radikalisert og det er jo ikke så mange.
Polakken hadde rett og slett uflaks.
Redigert 01.10.2019 kl 16:34 Du må logge inn for å svare
Lurulf
01.10.2019 kl 16:40 682

Dette er topp folk som Sotah, A-bekte, mm vil fylle opp landet med. Hver dag gjør disse venstreraddisene alt som står i deres makt for å støtte opp rundt innvandringsgalskapen og det multikulturelle eksperimentet.
Slettet bruker
01.10.2019 kl 23:56 625

Jeg vil ikke si, "vil fylle opp landet med" men fyller opp landet med.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 00:14 621

HØR HER!!! Det er IKKE noe som heter NORSKPAKISTANER i Norge!!! Finnes det NORSKPAKISTANERE så er det en NORDMANN som har flyttet til PAKISTAN! Sjansen for at det skal finnes slike er dessuten omtrent ikke-eksisterende! At vi har alt for mange PAKISTANER-"nordmenn" i Norge er jeg enig i.
Daniel_K
02.10.2019 kl 09:14 568

Veldig tragisk. Får håpe svinet får lang straff.
Betonghue
02.10.2019 kl 09:33 553

Spørsmålet blir ; Hva skulle daukjøttet bruke de to maskinpistolene til ?
Load
02.10.2019 kl 09:48 544

Maskinpistolene var nok utelukkende ment brukt til selvforsvar mot høyreekstreme og det er jo et velkjent faktum at polakker ofte befinner seg på høyresiden politisk, så her gjorde pakistaneren kun et forebyggende tiltak mot potensiell høyreekstrem vold.
Pakistanerens helnorske nabo, sier i et intervju i Dagbladet at han var en veldig hyggelig kar, som aldri gjorde noe galt så vidt han bekjent og at polakken mest sannsynlig må ha oppført seg truende og at han således fikk som fortjent.
Redigert 02.10.2019 kl 09:48 Du må logge inn for å svare
Noni
02.10.2019 kl 13:44 509

Pakistaneren var så hyggelig at han skjøt mannen. Blir det hyggeligere nå, så hopper jeg av.
Winston Smith
02.10.2019 kl 17:27 480

Bekte er ikke inne her og spør om "troverdig kilde", det kan være fordi han regner TV2 som såkalt "troverdig".

Da er alt greit da eller?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:21 416

Ser bare ikke at det er noe poeng å prøve å skrive noe i denne tråden.

Jeg gidder bare ikke. Dere har et forkvaklet syn på verden og henger dere kun opp i saker som "fremmede" er involvert i. Jeg er så lei den slags, Klarer ikke engasjere meg i dumskapet deres. Det er fortsatt kvalmende og det er fortsatt skremmende at dere holder på slik. Det må være noen feilkoblinger i toppetasjen på dere, rett og slett.

Ofrene driter dere jo i.
Betonghue
05.10.2019 kl 14:09 374

Noen på institusjonen må til helvete se til å få amputert PC-fingeren din ! Du er "overalt", og folk med vettet i behold har forlengst gått lei av islam-propagandaen fra deg og dine !
Jeg kontakter institusjonen og ber de finne fram tvangstrøya igjen - du må også slutte å "leke med deg selv" vet du !
convert
05.10.2019 kl 14:16 370

Hadde vedkommende fulgt med på HO, hadde han aldri tatt sjansen på å hjelpe en muslim. Man kan aldri stole på en muslim. Det finnes ikke moderate muslimer når det kommer til stykket.
Slettet bruker
05.10.2019 kl 22:35 331

Jeg tror han sitter på den andre fingeren sin.
Slettet bruker
05.10.2019 kl 23:22 322

"Dere har et forkvaklet syn på verden og henger dere kun opp i saker som "fremmede" er involvert i"

Jeg ler meg nesten ihjel. Legen har byttet om på medisinene, få dem til å skifte igjen.