Keiserens nye klær.

Slettet bruker
02.10.2019 kl 07:48 1010

Noen som husker den fortellingen?

Jeg husker ikke alle detaljer, så dette blir "fritt etter".

Det hadde seg slik at en keiser hadde bestilt nye klær og ble lurt av skredderen til å tro at de nye klærne var av en så spesiell kvalitet at man ikke merket at man hadde dem på seg. Så skulle folket få beskue keiserens nye og fantastiske klær. Det folket egentlig så var en splitter naken keiser. Men alle var over seg av begeistring for de fantastiske nye klærne. Det var ikke måte på hvor flott keiseren var.. helt til en guttunge åpnet munnen og sa det alle så men ikke ville se... han er jo naken...sa han med innestemme...De nærmeste hørte det han sa. Noen dultet borti ham og ba ham holde munn. Men han så ingen klær og ropte det så: Keiseren er naken! Latter. Men så var snart noen flere som sa det samme: Keiseren har jo ingen klær. Han er naken! De få som var så frekke at de sa slike ting om keiseren ble dultet borti og spyttet etter. Men demningen av bedrag hadde allerede fått noen kraftige sprekker og det var ingen vei tilbake. Til slutt brast demningen og alle ropte: Keiseren er naken!

Keiser Donald (åh...han hadde elsket å kunne titulere seg som keiser!) er kliss naken. Det har han alltid vært. Også republikanske politikere har ment det. Tidligere. Men så ble han president og så å si samtlige republikanere la seg flate. Men så har du noen få, modige med integritet, som tidlig var tydelige. Jeff Flake, for eksempel. Trump er jo kliss naken. Ser dere ikke? Stadig flere tør nå å si det de ser med sine egne øyne. Trump er kliss naken. Demningen har fått noen ubotelige sprekker. Men han vil uansett aldri kunne reparere dette. Spørsmålet vi alle, vi normale, nå stiller oss er hvor mange republikanske politikere som har et snev av ryggrad og hvor mange som er som ikke eier integritet i det hele tatt.

Om demningen brister nå i 2019 er vanskelig å si. På en uke har stemningen i USAs befolkning endret seg drastisk. 45% var for riksrett for en drøy uke siden. På mandag var det 55% som var for.

Uansett hva som skjer: Keiser Donald er naken.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 08:05 1003

Brister det ikke nå så brister det nok en annen gang. I verste fall blir du sysselsatt med anti-Trump skriverier til 2024.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 08:49 991

Uansett. Han er kliss naken.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 08:51 988

Det er nok bare i fantasiene dine det, tenker jeg.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 09:03 974

55% av USAs befolkning sier ikke bare at han er naken, men at han må fjernes fra jobben.

Det er ikke bare min fantasi, altså.

Keiser Donald den nakne.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 09:15 964

A nye gamle B
"Donald er naken
Trump er naken
Han er kliss naken"

Nei dette er feil. Du ser syner. Ikke legg inn link av slike ting.
Trump er bare hærlig og transparent. Han tok en fin prat på telefon alle vet er avlyttet og nedskrevet.
Fins ikke press som ikke trenges. Mafiautpresning hillaru skjer ikke på avlyttet telefon for å si det slik.
Donald ba også transparent Løvfen om hjelp til rettferdighet for A$AP røcky også. Bare rettferdig at Biden blir tatt i rettferdighetens savn.
Load
02.10.2019 kl 10:18 947

Da er det jo 45% som mener det motsatte og det kan vel neppe kalles en ubetydelig del av befolkningen?
Du får smøre deg med tålmodighet og glede deg over daglige, negative Trump innslag i msm frem mot valget.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 10:38 938

Nope. Tror det var 22% som sa at det er for tidlig å si. Disse er altså ikke sikre på om Trump er naken nok. Enda. Men de er på glid.

Dere er jo de ivrigste brukerne av "msm" her...litt pussig i og med at dere liksom hater dem så veldig. :)
Slettet bruker
02.10.2019 kl 19:28 886

I mars foreslo smartingen at vakter skulle skyte flyktninger i beina for at de skulle senke farten.

Han bad også sine folk regne ut hva det ville koste å lage en vollgrav langs grensa som skulle fylles med slanger og/eller alligatorer.

Dette er mannen dere forsvarer, smånisser. Fyren er fan hakke meg spenna gærn.
Slettet bruker
02.10.2019 kl 19:35 885

Hei benekte/folkens:))

Og...husk at du lovte å oppføre deg som folk, benekte - kan du legge ved troverdige linker på påstandene dine, med trykk på troverdige - er du znill...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
02.10.2019 kl 20:06 862

Hei benekte/folkens:))

Og...husk at du lovet å oppføre deg som folk, benekte - hehehe, New York Times Privately, seriøst...ZnageZz....

Privately, the president had often talked about fortifying a border wall with a water-filled trench, stocked with snakes or alligators, prompting aides to seek a cost estimate. He wanted the wall electrified, with spikes on top that could pierce human flesh. After publicly suggesting that soldiers shoot migrants if they threw rocks, the president backed off when his staff told him that was illegal.
https://myaccount.nytimes.com/auth/register?response_type=cookie&client_id=freex&asset=Dock&application=Free_Experience&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2Fsubscription%2Fmultiproduct%2Flp8KQUS.html%3FcampaignID%3D7FHH8%26EXIT_URI%3Dhttps%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2F2019%2F10%2F01%2Fus%2Fpolitics%2Ftrump-border-wars.html

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
02.10.2019 kl 20:21 852

Jeg har hørt at han privat har snakket om å henge opp vepsebol på muren, og å sette ut løver og pingviner der.
sus1
02.10.2019 kl 20:59 832

Det var en gang. Eventyr starter ofte med det. Husker vi 90/10?
polemiker
02.10.2019 kl 22:01 801

He he, dagens frekkis;
Spørsmålet vi alle, vi normale, nå stiller oss ...

Historien kunne vel vært snudd på hodet. Media og de stupide demokratiske politikerne har i 3 år nå snakket om "impeach, impeach,impeach" og "russian collution,collution,collution".

De har stadig vekk kommet opp med nye anklager, konspirasjonsteorier og løgner. Media har daglig invitert inn venstrevridde gjester og spurt dem det samme spørsmålet om igjen og om igjen: "Is this an impeachable offence?" - "Absolutely, 100%!" får de til svar.

Hver eneste gang er det selvsagt blitt debunket, men de gir seg ikke og bare fortsetter med nye løgner og fantasier. Det er riktignok mange enkle sjeler der ute som etterhvert begynner å tro på denne propagandaen. Spesielt gjelder det alle de som ikke tar seg tiden til å se eller lese annet enn MSM.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 08:25 754

Gnål om mediene, ja :) Suttekluten sin det.

Mediene er ingen domstol. Nesten førti er dømt som resultat av Muellers arbeid.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 08:42 745

Ok, så de 12 GRU agentene og de 13 russerne er dømt for collusion nå?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 08:48 739

Kjenner ikke detaljene i alle dommene. Sorry.. Hva er "collution", egentlig? Mueller sitt mandat handlet ikke om det.
Redigert 03.10.2019 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.10.2019 kl 08:53 737

Er ikke det litt vesentlig da, hva som skjedde med de 25 russerne?

De andre (amerikanerne) ble det jo kun gravet frem noen gamle skattesaker ol. på, altså ikke noe som egentlig hadde med saken å gjøre.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 08:57 729

Hehe. Ok. Det stemmer jo ikke. Men hvis det er inntrykket ditt, så er det uansett nok et bevis på hvor feil han tok ta han skrøt av at han ansatte kun de beste. Det beste for hvem, i så fall.

Ingen av de Mueller fanget i sitt nett ble kun dømt for skattesnusk. Cohen er dømt for å ha løyet på vegne av den oransje under ed og for å ha, ved å betale hysj-pengene, påvirke valgresultatet ulovlig.

Er du ærlig interessert i de ulike dommene? Jeg har ikke tid til å hjelpe deg i dag, men kanskje i kveld. Men du hvis du er ærlig nysgjerrig, så finner du det på google-maskinen din.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 10:42 711

Trump prøver nok å ansette de beste, men det er nok ikke enkelt i den swampen der, alle klarer jo å juge under et halvtimes jobbintervju, uansett er jo Trump flink til å sparke dem raskt da hvis de er udugelige, det er du vel enig i? Er ikke så mange som fyrer av oppsigelser så raskt som Trump.

Grunnen til at jeg lurer på dette med russerne er jo at det er enkelt å sitte i USA å beskylde noen russere for noe, vel vitende om at de aldri kommer til å møte opp i en eventuell rettsak i USA uansett. Men jeg mener at noen av dem faktisk hadde tenkt å møte opp for å bevise sin uskyld, og det var nok ikke med i beregningen. Hvordan dette gikk videre har jeg ikke fulgt med på, det er derfor jeg spør deg som er ekspert på dette.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 10:49 702

Russere reiser, de også. Russiske spioner reiser også. For eksempel hun Maria Butina.

Men det er uansett ikke poenget. Om de oppholder seg i Russland eller sitter fengslet i USA. Dommer er uansett dommer.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 12:45 681

Så alle russerne er dømt altså?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 12:58 671

https://time.com/5556331/mueller-investigation-indictments-guilty-pleas/

Tilståelser, siktelser og dommer. Her kan du lese om alt sammen.

Men det gidder du vel ikke.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 13:55 663

Takk for linken, A - den nye.

Mueller’s most sweeping charges are unlikely to lead to any convictions. In 2018, he charged the Internet Research Agency, a Russian troll farm, with meddling in the 2016 election. The indictment also named two shell companies and 13 Russian nationals, including Yevgeniy Prigozhin, who has been nicknamed “Putin’s chef” for his ties to the Russian president. It’s unlikely that any of the Russians will ever face a trial in the United States, but the charges make it harder for them to travel overseas.

Mueller’s second big set of charges was of 12 Russian military intelligence officers. The similarly detailed 29-page indictment explains how the hackers allegedly used phishing attacks to steal files from the Democratic National Committee and the Clinton presidential campaign, then worked with WikiLeaks to distribute the information to damage Clinton’s candidacy in an effort to help Trump win. It also explains how cryptocurrency was allegedly used to pay for the effort, as well as other attempts to penetrate state elections websites. These charges are also unlikely to ever lead to a trial in the United States.

Punktert ballong mao. Det er som sagt lettvint å sitte i USA å beskylde russere for ting, vel vitende om at de aldri kommer til å reise til USA for å forsvare seg. Det hadde ikke jeg turt heller hvis jeg ble beskyldt for noe i Russland f.eks.

Men jeg mener som sagt at minst en av de tiltalte hadde planer om å reise til USA for å bevise sin uskyld, mener dette stod på ZeroHedge, litt interessant å høre hva som skjedde videre med den saken?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:00 658

Av 34 personer er altså 25 av dem punkterte ballonger, og resterende 9 personer har det blitt gravd frem noe gammelt rusk på som ikke hadde noe med saken å gjøre.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:01 657

Du står selvsagt fritt til å synes det. Det har ingen betydning for noe som helst og i alle fall ikke for det tråden handler om.

Så kos deg med skylappene dine.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:04 653

Det står jo i linken din.

Oversatt: Det er veldig usannsynlig at det vil bli noen rettsak mot disse 25 russerne.
Redigert 03.10.2019 kl 14:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:06 651

Du har knapt lest den. Konklusjonen din tyder på at du bedrar deg selv eller at du rett og slett misforstår.

Cohen, for eksempel. Hva sitter han inne for?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:13 645

Jeg har både lest, klipt ut, og limt inn her. Det står i klartekst at det er veldig usannsynlig at det vil bli noen rettsak mot de 25 russerne.

34 - 25 = 9

Vi kan godt gå gjennom disse resterende 9 også, men allerede nå er det jo klart at vi snakker om en nothingburger. En punktert ballong.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:14 642

Hva sitter Cohen inne for? La oss starte der. Gidder du?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:18 632

Nå har jeg avklart at 25 av 34 er punkterte ballonger. Da synes jeg du kan avklare de siste 9.

Er det bare Cohen av de 34 som er dømt for noe som kan relateres til hva etterfoskningen handlet om, og i så fall hva?
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:28 628

Hehe. Vet du hva? Du skal få tro hva du vil for min del.

Trump er naken. Snart ser du det du også.

Tro meg...det er intet pent syn.
Redigert 03.10.2019 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:31 624

Vil du ikke snakke mer om det nå? Alt står jo i linken din...
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:42 616

Jeg tenker nok det at etter litt tid sammen med oss her på DT så ender du nok opp som en glad trumpetist du også :-)
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:47 610

Hva mer er det å snakke om? Du ville ikke fortelle meg hva Cohen sitter inne for. Da tenkte jeg at nok er nok.

Og det er det jo. Og dette er jo egentlig irrelevant i forhold til en riksrettssak. Ikke 100%, for Ukraina-saken var en dråpe. Den siste som skulle til. Og i ettertid pøser den oransje på. Truer vitner og varsleren, blant annet.

Den mannen får sikkert montere gulldassen sin på cella. For der blir han resten av livet. Når han endelig er slept ut av det hvite hus.
Slettet bruker
03.10.2019 kl 14:54 606

Tror fortsatt ikke på deg. Du prater som gamle B uten benklær.
A - den nye
I dag kl 14:47 6
på cella. For der blir han resten av livet. Når han endelig er slept ut av det hvite hus.
Slettet bruker
05.10.2019 kl 04:08 505

«A - den nye
03.10.2019 kl 08:25

Nesten førti er dømt som resultat av Muellers arbeid.»


Det var 34 minus de 25 russerne, vi er altså nede i 9 nå, men vi har jo fremdeles ikke avklart om disse 9 faktisk er dømt?
Slettet bruker
05.10.2019 kl 08:02 487

Ok. Du får kose deg med skylappene dine :)