STROOONG SEEEEELG: AXA og B2H - Red October er her

Jeg vil igjen på det sterkeste anbefale salg av AXA og B2H.
Selskaper som skal kreve inn penger i bl.a Romania med lånte, dyrt lånte, midler. Dette minner faktisk også om DOF, mrd gjeld, og inntektene skrumper i bl.a B2H.

Oktober ble et mareritt sist år, fra 10.oktober.
Det er mye som tyder på det igjen.

KURSMÅL:

AXA 13,50 (teste bunn) deretter kanskje 10,-

B2H: 5,00, deretter 3,60 og mulig 2,40 om alt går skeis på børsene.

SS
Redigert 08.10.2019 kl 11:55 Du må logge inn for å svare

AXA kryper nedover, 16,30 sier push.

Hvorfor det, vi er da ikke langt unna 24-25 oktober, hvor Tenketanken og alle andre her inne, inkl Shotgun og Funderer garanterte alle 32,50 som minimum.
Hva skjer, kan dere forklare meg?

SS
Shotgun
08.10.2019 kl 12:07 1405

Har aldri rørt axactor. Men hamstret b2h en stund. Tror du b2h kursen er lavere eller høyere ved nyttår. Nå har vi jo tippet hver våres vei angående børsene som er sktiftlig her i posten. Nå kan vi jo tippe b2h også frem mot nyttår :)

B2H er lavere enn 6,15 siste børsdag for 2019.

SS

Du har ikke eid B2H siden 2017.
Aldri eid AXA, og likevel kjøpt på 5,80 - hvor faller eg ut Shotgun ?

SS
huffa
08.10.2019 kl 13:04 1321

SS
Bra du har funnet en "likesinnet" i Shotgun.

Huff, huff.
Shotgun
08.10.2019 kl 13:15 1302

B2h har jeg eid i 2016 og 2017 hvor jeg solgte meg ut, solgte ikke på topp men ok gevinst. De siste uker har jeg kjøpt b2h aksjer igjen.

Axa har jeg aldri hatt interesse får og kommer sannsynligvis aldri til å eie den, så skjønner ikke hvorfor du blander meg inn der samt skriver at jeg har lovt 32 kroner??
Shotgun
08.10.2019 kl 13:21 1297

Måtte teste ut hvordan det er å være SS får en dag ;) Nei fy faen, mye tid jeg kunne brukt fornuftig har gått til spille idag. På tide å gjøre noe fornuftig nå kjenner jeg :)

shotgun, backtrader du?

Du er da vel mer på forum i det siste enn ss?
Er det opp 4% enda?

SS

"..B2H: 5,00, deretter 3,60 og mulig 2,40 om alt går skeis på børsene."

skulle du få rett i den siste påstanden om kursen til B2H,så kommer jeg til å hamstre!

og du vil få en ny fan.

;))
Shotgun
08.10.2019 kl 15:08 1191

Hadde ledig tid i dag ja.
Aksjeporteføljen er ikke opp 4% idag nei ca -0,2% krytpoporteføljen er opp ca. 2-3%

Der da? mye action i sparebanken?

OSE tungt ned.

B2H var på 6,21 da jeg SA SELG i dag. Kremen minnet om 5% opp i dag......
SS sa, SELG, det varer ikke.

Nå ser jeg, til min store glede, at B2H gikk fra 5% opp, til 0,6% i minus.
Dere blir ikke rike av å se prosenter uten å høste.

Atter en gang, SS kommer med eminente, gratis råd, ingen følger dem, og mister 5-6% intradag.
Ikke rart 95% av dere taper penger på børs over tid. I inkasso trådene er det åpenbart (og alle andre tråder, og børs) at SS er den siste 5% som over år går i pluss.

Nei og nei, hvor ble MW og TenkeTanken av? Shotgun, har du kontakt med disse?

SS
Shotgun
08.10.2019 kl 18:04 1099

Har ilkke kontakt med disse nei, men sluttet 0,34% i pluss. Omtrent det samme som du for på renter i banken på et helt år.

Akkumuleringsperioder kan være tøffe for mange. Så ikke uvanlig å hoppe av før oppgang.

Måtte vel være bedre med 4-5 % enn minus vel?
Jeg har da ikke 1% rente? Har jo tjent million og vel så det, i år. Skal man være med på leiken, hele tida, så kan man fort tape. Dette forstår jeg du ikke har veldig peiling på.

Dessuten, når man skal selge eller kjøpe så mye som meg, kan det ta en uke å komme i mål uten å rokke for mye på kursen. Å selge 20k aksjer som deg er gjort på sekunder 😂

SS
Shotgun
08.10.2019 kl 19:31 1023

Trader krypto med noen få promille i kurtasje pr handel. Hverken 4-5 % gevinst eller en million i gevinst på et år imponerer der 😂😂😂😂😂 🙈🙈
Aksjer har jeg lang horisont og jager ikke noen få prosenter. Så gjør svært få transaksjoner der ja og trives med det.

Men bunnen treffer du alltid i Inkasso ? Alltid, og alltid i ettertid opplyses dine trader 🤣🤣🤣🤣

SS
Shotgun
08.10.2019 kl 20:38 978

Alltid tjener du millioner, selv når du ikke har aksjer 😂😂 i vinter når du trodde krakket kom og børsene gikk som bare det. Så annonserte du også etterpå at du hadde hatt ditt beste kvartal😂😂🙈

Alltid har jeg aldri sagt. Men i og med at jeg har lang horisont. Så driter jeg i om bunnen er 5,80 og mitt snitt er 6,45. Da er det nærme bunnen for min del. Jeg jakter ikke noen få prosenter i aksjer. Da er det bedre i andre marked med så og si null kurtasje.

Jeg kan godt informere om om andre kjøp jeg har gjort denne og forrige uke. Flex lng, polarcus, havyard, targovax og Magseis dersom du vil ha de nå.
Men hvorfor ønsker du at jeg oppgir mine trades i nåtid i b2h-tråd?

Hvem bryr seg om kurtasje når man har VIP kurtasje, samlekurtasje og kun 0,02% ❤️❤️

Du er veldig opptatt av kurtasje, noe bare de små er som må ha 10% oppgang for å dekke kurtasjen på sine 100 stk aksjer 😂😂
Skal fortelle deg en ting, når man er inne med 7-8 mill kr, så er 4-6% intradag meget interessant, og det blir masse penger av det over tid, også intradag. Bare spør SS.

Suss

SS
Shotgun
08.10.2019 kl 21:40 910

Hahah😂😂😂. Det tror jeg ikke på. Det er alltid du som nevner kurtasje i dine innlegg.
Hver sin tatikk. Trader man så tar man også gevinst tidlig. I 2016 var sikkert mange fornøyd med 50% gevinst i Targovax, men som svingtrader så ble det atskillig mer. Vaccibody som er unotert hadde jeg nok aldri investert i dersom jeg var en trader. Der har jeg 3x realisert gevinst.

Har man full jobb, hus og prosjekter så er det liten tid igjen til trading. Da får man ty til krypto-trading som går 24/7.
Redigert 08.10.2019 kl 21:44 Du må logge inn for å svare

Hur går dette ? Pengene renner inn eller ut ?

Kun de av oss som sitter med shorts vil tjene på inkasso nå.

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 10:10 718

Beste tiden å kjøpe på er når forumaktiviteten er lik null. Ingen snakker om b2h i noen forumer for tiden. Så det er et kjøpssignal. Så kan man selge når forumtrådene blir rødglødende. (F.eks Nano i 2016.)

Nå går det så det suser, NEDOVER!

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 10:12 711

Omsetning: 63 000,- Nok. Seff mye penger for deg. Lite for oss andre.

Hehe, jasså.

Hvorfor tok du ikke gevinst i går slik skikkelige tradere ville gjort ? Jeg har jo og familie, unger, hus og biler - samt fritidseiendom, og seiler mange mnd i året. Har da tid til trading, og forum. Merkelig at din tid bare strekker til på pluss dager, som du glipper gevinsten på likevel.

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 10:33 680

Hehe.

Jeg har ikke tro på å trade daglig. Prøver å time bunn og så ha aksjene i måneder eller år og så prøve å time topp.
Tror vi soper bunnen nå i B2h. Ikke mye salgspress nå ihvertfall.

Er nok ikke mange så lykkes som daytradere. Man kan ha gode perioder, men vips så går man på en smell og finner ut man kunne like gjerne dratt på jobb og sittet stille i båten i en diversifisert protefølje :)

Hehe, jau jau.

Skal du slå markedet når det snart er korreksjon ? Hvorfor ikke selge nå, og ha cash i korreksjonen som vil sende B2H godt under 5 kr ?

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 10:39 663

Hadde jeg trodd på korreksjon så hadde jeg gjort nettopp det du beskriver, men jeg tror ikke det. Media har skapt et bilde av at korreksjon er rett rundt hjørnet. Så nå selger mange seg ut og sitter klare med masse cash. Så jeg tror mer på et lettelses-rally etterhvert kan sende børsene får høyt igjen og da kommer krakket, men da snakker vi godt ut i 2021.

Shotgun;

Du tror ikke på børsturbulens i høst. Noterer meg det.

Du mener at hard brexit, resesjon, handelskrig og nøkkeltall som svikter ikke vil rokke ved børsene i nevneverdig grad. Jaja, vi får se. Vi får se.....
Fint om du bekrefter dette enda en gang, i ett innlegg som ikke blir redigert.

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:04 634

Turbulens ja, men ikke krakk så mange venter. Seddelpressa går enda får fullt hos Fed og Ecb. Så ja noter deg det du :). Jeg kan også dra frem dine kommentarer ved nyttår da du uttalte deg om børsene og de fikk det beste kvartalet i historien etterpå ;)

Det er ikke ensbetydende å være forsiktig, og ikke trade konstant, og ikke ta noen bet som dukker opp på børs.
1 kvartal tjente jeg og godt med pæng, veldig bra, men på få trader, med litt lengre perspektiv (dager og uker, mot normalt timer og 1-2 dager).

Jeg utelukker heller ikke noen trader nå og frem til jul, men det blir BARE i skikkelige aksjer, som EQNR, AKERBP, ORKLA eller DNB.

Søppel aksjer som minner om NAS og Norske Skog, som da er AXA, B2H og DOF, røres ikke med ildtang. KUN short som gjelder der.

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:11 622

Hehehe, det som er fint med forum. Selv om du spådde elendighet på børsene i første kvartal. Så kan du skrive akkurat hva du vil selv nå i ettertid ;)

Nå har vel jeg, som en av FÅ, dokumentert mine trader med bilde av skjerm, og ikke notepad fusk som en annen kar fra bergen driver med, ja han som mente B2H var billig på 20 kr,-

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:25 597

Akkumuleringsperioden går nå mot slutten. Den bryter opp i dag :)

Hehe, det har du jo skrevet noen uker nå.
Hvor selger du ?

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:39 576

Har skrevet at det har pågått, ikke at akkumulerings-perioden er over. Dersom du er så dyktig til å trade så regner jeg med du klarer å tegne en spiss trekant hvor vi er helt i enden nå. Så et brudd komme nå de neste dagene, med sannsynligvis store utslag. Om det blir opp eller ned er jo opp til enhver å vedde på..
Selger om noen år så har ikke noe fast kurs jeg selger på.

Her leser jeg helgardering.

Enten går det opp, eller ned.
Det klarer til og med katten vår å komme frem til. Var det vanskelig ?

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:43 566

I og med at jeg har kjøpt kontinuerlig disse ukene, hvilken vei tror du at jeg tipper at kursen bryter ut? Derom du skulle gjøre et forsøk å tippe?

Jaggu ikke godt å vite, du helgarderer jo deg.

Fortell oss, i klartekst hva du tror :-)

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:49 557

Heheh, ta deg en tur til legen. Hadde vært interessant å vite hvilken diagnose du har :)

Hehe, er du frisk da ?

Mine papirer inneholder ingen diagnose, og jeg blir sjekka 2 hvert år som følge av yrket.

SS
Shotgun
09.10.2019 kl 11:56 542

Har ingen diagnose, men frisk kan nok sikkert diskuteres ;)