Partneravtale neste melding?

Slettet bruker
NANO 02.10.2019 kl 09:44 8854


Hva kommer først? Partneravtale eller emisjon?

Jeg tror det kommer en partneravtale i nær fremtid. Det er flere Big Pharma som ønsker seg en del av Nordic Nanovector og jeg mener tiden er inne for å slå til nå. Å sitte på utsiden den dagen avtalen meldes etter stengetid er uaktuelt, da går kursen fort 100%.

Bravo har ved flere anledninger nevnt partneravtale som en mulighet i det siste. Det kommer!

Følg med folkens!
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 10:07 7559


Jeg blir ikke overrasket om et Big Pharma prøver seg med et bud på hele selskapet heller. Med dagens markedsverdi vil et bud 100-200% over dagens kurs være et kupp. Men jeg tror selvfølgelig ikke budet blir godkjent av Healthcap som sitter med mer enn 10% av selskapet heldigvis...

Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
02.10.2019 kl 10:14 7539

Jo lavere kurs, jo større sannsynlighet for partneravtale.
En utvannende emisjon på disse nivåene er ikke fristende.
En håndfull pasienter til med 100% CR i Archer, så er vi der
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 10:26 7503

Det pussige er at Nano aldri har sett bedre ut fundamentalt mens kursen gruses.

De som shorter nå driver med høyrisk, spør du meg. Jeg er enig i at partner/bud er svært aktuelt nå.
Hvis noen sitter med Livkontoer rundt omkring så vit at dine aksjer lånes ut til shorting hvis du ikke har meldt i fra. Send derfor gjerne en mail og stopp utlånet til haiene.

En dag smeller det :-)
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 10:37 7766

Du gir deg aldri. Partneravtale nå igjen?

Jeg tror Jimmy begynner å svette litt når han logger inn i nettbanken.

Pengene fortsetter å fosse inn hos meg.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 10:43 7739

Det første smellet blir emisjonen til 15,- kroner. Når den er gjennomført så skal jeg ta en ny risikovurdering. Akkurat nå finnes det ingen risiko for hverken avtale eller bud.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
02.10.2019 kl 10:48 7721

Er det ingen som ønsker 100% CR ?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 11:09 7660

BP tenker vel det at Nano kan like godt utvikle og betale for dette selv. Et bud kan komme i fremtiden og etter at søknaden er godkjent. Aksjen vil ikke koste noe mer etter søknaden er godkjent uansett.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 11:23 7619


Ja en dag smeller det! Det er jeg helt sikker på...Fundamentalt er NANO fantastisk. Det er nå de utålmodige selger sine aksjer billig til de tålmodige. er ikke overrasket over at OM Holding har begynt å kjøpe seg opp.

Jeg ser ikke hva NV skriver, men vet at det bare er baissing. Han har nok tapt mye på børsen den stakkaren.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.10.2019 kl 11:44 7572

Tar meg den frihet å dele dette innlegget fra TheObserver på Tekinvestor.



Her er det åpenbart mange som trodde R&D dagen skulle bli en gedigen skuffelse og lot seg vippe av pinnen når markedet ikke skjønte at NANO ikke har noe å være redd for når det gjelder Copansilib og Bayer. Hvor mange av dere som roper om emisjon kan med hånda på hjertet si at dere ikke lot dere psyke ut av kursfallet dagen etter delay på Paradigme?

R&D ble annonsert som en event Q4 2018, den er ikke en konsekvens av kursutviklingen i 2019. Forøvrig det året som Bravo hadde små forventninger til, men merk; av kursmessig grunner fordi markedet (investorene) er ute etter andre ting enn hva farmaselskapene.

Nano har levert på alle parametere som de skulle, det gjelder både på hanke inn skarpe hoder fra bransjen, samt sette sammen de riktige ressursene og verktøyene som kreves når filing nærmer seg. Å ikke ha gjort alt riktig når det skal skje kan bety at Betalutin aldri vil nå markedet, og mye av hensikten med budskapet den dagen var å vise at managementet i NANO er on top of the situation, og møter alt annet enn uforbederet til tiden de nå går inn i. Kanskje ikke så viktig for tradere, men for de som er investert i produktets sannsynlighet for å kunne nå markedet er det helt essensielt. Jeg føler meg trygg på at de er klare for de neste stegene mot godkjenning.

Det er også bull å høre Jostein snakke varmt om andre ting i pipen, men som flere sier; preklinisk er ikke noe investorene legger mye value i, i alle fall ikke de korte.

Men se på Archer-1, og spol fem til ti måneder tilbake i tid. Det var kun promiller som trodde at vi ville få noe data fra studiet i det hele tatt, og skulle det komme noe var det tidligst i H1 2020. Nå fikk vi de tre første med 100% CR, og det viser at i farma har veldig veldig få kontroll på det som skjer innenfor studiene foruten selskapet selv.

Vi vet ikke hva de neste data blir, vi kan gjette, men med det som foreløpig er kommet fra Lymrit og Archer er fundamentalverdien på NANO uppet vesentlig. Ikke for robotene og traderne, men for farmainvestorer og selskaper i bransjen. Legg også til for farten av rekrutteringen til Paradigme. Det er ingen fornuft å unngå å rekruttere pasienter tim Betalutin, det har vi mange beviser på nå.
Selskapet kommer IKKE til å kjøre en emisjon nå, så får investorer selv vurdere om de skal ta inn det man solgte langt nede på 20-tallet eller ikke.

Jeg har jobbet i et meglerhus i en 10 års periode (ikke lengre nå), og en av de relasjonene jeg hadde og som virkelig var blant de mest oppegående investorene og 100% selfmade, tok jeg med til et one to one meeting med Costa og Kvåle. Vi satt halvannen time rundt bordet og diskuterte frem og tilbake, og møtet var meget bra.

Etter møtet var jeg spent på hva de tenkte om NANO og økt eksponering på det tidspunktet, og da var de veldig klare på at Costa var utrolig flink til å prate for seg, men i den grad at det ble for mye og de valgte å avstå fra å øke. I ettertid gikk kursen både to og tregangen, men det kom jo for en dag hvorfor de valgte det ståstedet de gjorde. Tilliten var problemet, ikke innsalgsevnene.

Jeg pratet med samme investor for tre måneder siden i en annen sammenheng, og da kom vi innom NANO. De var nå ganske tungt inne, og var meget fornøyd med nye CEO og de grep som blir tatt. Denne investoren har godt med farmaknowledge, og skjønner (åpenbart) forskjellen på hva som er en salgspitch med høyt fokus på innsalg og hva som er tillitsfull og kompetent lederskap. Bravo er en vanvittig innsiktsfull person med kontakter og renomme i bransjen (se på hvem de har rekruttert til selskapet siste 5 månedene).

De kjørte ikke en emisjon tidligere i år for å kjøre en ny til halve prisen nå. De hentet inn likviditet til å sitte rolig og bygge verdier til neste runde med finansiering.

Som er kuriositet og parallell til alle emisjonsteoriene og hvor svakt NANO visstnok skal stå nå: I 2010 kom UBS med en tilsvarende rekke av argumenter overfor Algeta, og klinte til med salgsanbefaling. Det var 1 år etter at Bayer kom inn og tok tak i selskapet. Den gang var det nok til å skremme en haug med aksjonærer ut av aksjen, og jeg ser igjen tendensene og argumentene fra den tiden.

Nano kommer til å bli en suksess, og ledelsen og styret har garantert en annen plan for løpet fremover enn hva mange her ønsker seg. Stå gjerne på utsiden og vent på juling i aksjen, men jeg tror de som vil oppleve mest juling er de som aldri kom/ kommer seg inn og blir stående utenfor.

I NANO skal man nå være inne, det er ikke noen annen måte å tolke alt det som kom frem på R&D på. Hvis ikke det var nok til å være aksjonærer, da er ikke farma sektoren å være i…
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Lotepus
03.10.2019 kl 10:34 7203

Jimmi , føler du med de du lurte inn på 36 når du høyt ropte kjøp ?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
TeeJay
03.10.2019 kl 13:27 7073

Altså, strengt talt burde vi bare applaudere Jostein Dahle, som med sitt nedsalg i desember 16
Siden den gang har han utløst tidenes rep emisjon for alle småsparere 😂
Hvem hadde trodd den gang at vi kunne fylle opp på 20 tallet igjen?

BÅDE rep emittert så det holder, OG snittet ned så d holder
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
03.10.2019 kl 13:42 7037

Går unna nå, kjøperne forsvinner og selgere står i kø.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
03.10.2019 kl 14:03 6984

Nå er jeg kommet i skikkelig ventemodus, det blir ikke interessant å kjøpe mer for kursen nå er heilt i begynnelsen av 20 tallet. 36 var jo lavt når den siste meldinga kom. 18 er halvparten av 36, store summer å kan spare når man ikke forhaster seg. Vi klarer sikkert 18 det blir syretesten hvis det ikke snur.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Lotepus
03.10.2019 kl 14:28 6927

Solgte meg ut midt på 80 tallet i desember 2017 og 2018 fikk høre jeg da var gal å hadde baller av stål . Må nok se langt etter 80 tallet desember 2019 . Venter forøvrig til den er veldig lavt 20 eller under før jeg kjøper meg inn igjen
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
03.10.2019 kl 17:31 6775

Lote: Er du helt ute da? Da er du uredd:)
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
frontal
03.10.2019 kl 20:34 6607

Ja, hvor er uredd? Skulle ikke vi på fest hos han? Mandal..... :-)
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.10.2019 kl 12:04 6124



Jaja, det var jo en partneravtale som ble neste melding:)
Neste gang er det en avtale med Big Pharma som er verdt milliarder av kroner! Har full forståelse for at noen selger seg ut og venter på emisjon, men det kan bli surt den dagen meldingen om partner kommer:/ ELLER den dagen meldingen om et bud på Nordic Nanovector preger overskriftene i avisene:)
For min del kan bare kursen holde seg lav fremover så jeg får lastet enda mer. Er meget godt lastet med aksjer, men fyller på litt og litt etter hvert som det kommer tilgjengelig kapital inn på konto.
Det er ingen tvil om at det rigges for suksess i Nordic Nanovector. Den eneste tvilen i markedet nå er det finansielle. Snart kommer selskapet med en løsning og jeg tror kursen stikker uansett hva løsningen er...

Er ikke lenge til vi får data fra DLBCL nå heller:) Det blir spennende...Ingen har forventninger her, bortsett fra Jimmi da:)

Hold på aksjene folkens. Nano kommer til å mangedoble seg i verdi fremover ( tror jeg ).....

Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Eystein007
07.10.2019 kl 13:13 5990

Med et slikt kjøp vil prisen på selskapen være 3-4,5 mrd kr.

Det kommer ikke til å skje. Bare i utviklingskostnader pr dag dato er 2 mrd ?!?

Snitt kjøpspris på lignende selskaper er vel et sted mellom 2-3 mrd Dollar. BP er kyniske, men slike priser du forestiller deg kapper foten av all risikokapital, noe BP IKKE er tjent med (kappe grenen av sine viktigste utviklings "avdeling").

Kan ikke understreke høyt nok hvor viktig NANO, PCIB og alle andre småselskaper er for BP. "Normalt" så betaler de godt for selskapene (pluss minus) spesielt når risikoen er ekstremt lav eller null.

Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2019 kl 16:08 5592


Når kommer denne partneravtalen da? At det forhandles i disse dager har jeg stor tro på. De som selger nå for 26 kroner kommer nok til å angre bittert den dagen avtalen meldes:) Jeg sitter med et ganske stort urealisert tap om dagen så det hadde vært veldig hyggelig om dette snur snart altså!

Tålmodigheten har virkelig fått testet seg de siste årene! Jeg slipper ikke en eneste aksje i NANO før suksessen er et faktum. For det at NANO blir en av tidenes suksesser på Oslo børs er jeg helt sikker på.



Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
09.10.2019 kl 20:58 5358

Blir neppe noe partneravtale og neppe noe BP som står og skraper på døra til nano og vil inn.
Fakta er at ledelsen har vært og er en eneste stor katastrofe for sine eiere aksjonærene.
Aksjen har falt førti prosent bare siden siste emisjon, med andtr ord det er åtti prosent opp til siste emisjonskurs.
Intet, overhode intet tyder på at kursen skal dit på meget lang tid om noen gang overhode.
Selskapet har et stort behov for penger og det kjapt, en emisjon er på trappene og det til en kurs betydelig lavere en dagens.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2019 kl 22:13 5250

Blokkert bruker:) regner med han spår selskapet konkurs selv med de kliniske data som allerede foreligger. Den som sitter på sine aksjer i Nordic Nanovector kommer til å få betalt! Godt betalt!
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2019 kl 22:30 5210

Tigangeren fra dagens nivå bør være innen rekkevidde nå, men jeg selger ikke der. Minst 500 per aksje før jeg gir slipp på mine. Det ser vi før 2022, det holder for meg!
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
frontal
10.10.2019 kl 07:16 4996

Lyver du for deg selv? Du solgte for 2-3 uker siden da aksjen raste fra 34 til 22. :-)
Da måtte du ut, fordi markedet overreagerte. :-)
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Charles7
10.10.2019 kl 07:30 4961

Dere som meg får bare være tålmodig..... nano kommer til å bli en gigant.. gjelder å ha en fot innenfor nå.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
10.10.2019 kl 07:43 4934

Jimmi, det blir nok med 2022 som med høstjakten 2020 da aksjen skulle dobble seg.
Slutt å lyv for deg selv jimmi, det blir bare tragikomisk.
Intet, overhode intet tyder på at nano skal annet en ned, desverre.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Fljo
10.10.2019 kl 08:00 4892

Mye mulig at Nano skal lenger ned, men at overhodet intet annet tyder på det blir også feil. De har i det minste gode forskningsdata, og det kan jo få kursen etterhvert til å dra andre veien.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.10.2019 kl 08:52 4772


Tålmodighet vil betale seg godt i tilfellet Nordic Nanovector Charles7

Dagens podcast med Elisabeth og Jonas:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-96

Einarsson trodde som mange andre av oss at det var den store avtalen som kom her om dagen når han leste overskriften på meldingen, hehe...

Det er klart at han og mange av oss andre som vet hva vi har investert i venter på denne meldingen. Den kommer nok snart, blir en fin julegave til oss tålmodige det:)
NANO kan også fort gå 20-30% uten nyheter nå på dette nivået.

Ser det er noen blokkerte baissere som skriver på tråden:) De får bare holde på.. Den som ler sist ler best!

Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
frontal
10.10.2019 kl 09:47 4651

Radforsk reduserte deres beholdningen i NN på 40 tallet. Var sikkert fordi de måtte bruke pengene et annet sted. :-)

Sånn sett var det lurt å gjøre det. 15 kr billigere nå.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
10.10.2019 kl 10:20 4570

Ingen tvil om at aksjen befinner seg lavt nede (milevis under DNBs strengt konservative estimat på 85), men volumet har i det minste vært ganske begrenset, og det tyder jo på at det ikke er noe påtrengende ønske om å kvitte seg med aksjene. De fleste av de som drømmer om "nesten gratis" aksjer flytter nok nivået de vil kjøpe på videre nedover etter hvert som kursen faller, og ender nok uansett opp med få aksjer. For oppgangen kan komme langt mer brått og brutalt enn de hadde sett for seg. Partneravtale, en større finansiell aktør som ønsker seg inn, gode nyheter - i det hele tatt nok av gode grunner til at den våte drømmen om gratis inngang plutselig er blitt til et mareritt.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
10.10.2019 kl 13:57 4369

Tålmodighet vil betale seg godt i tilfellet Nordic Nanovector"
Slutt med dette patetiske tøve ditt jimmi, det som har vært mest lønnsomt de siste tre årene har vært å holde seg langt borte fra dette selskapet.
De som har tjent store penger her er de som har shortet nano, det å kjøpe på stadig lavere kurs slik du etter egne utsagn har gjort sitter med store tap.
Eventuelle julegaver fra nano kan du glemme.
"NANO kan også fort gå 20-30% uten nyheter nå på dette nivået."
Vil minne om at nano må gå åtti prosent for å komme tilbake til emisjonskursen som var for ni måneder siden....
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.10.2019 kl 15:17 4261


Ser ikke hva Kappa skriver, men regner med han er enig med meg nå og har kjøpt noen hundre aksjer i NANO:)

God helg folkens!
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
TeeJay
11.10.2019 kl 00:03 3971

Han er helt enig, og skulle ønske han kunne avse noen kroner så han kunne kjøpe seg inn med noen hundre.
Dessverre er han ikke likvid nok i øyeblikket sier han.
Men sverger på å investere de neste ukelønningene før toget går til neste stasjon
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Forum forum
11.10.2019 kl 06:54 3863

RA pharma - et selskap i klinisk fase kjøpes for 18 mrd. Stiger 100%.

Nå kjenner ikke jeg alle markedene deres, og verdien av disse, men ved en rask titt virker markedet mindre.
Andre selskap får altså en prising på 9 mrd i klinisk fase og mindre marked, mens Nano her på berget har 10 gangern for å komme dit. Deretter kommer et litt større selskap å legger 18 mrd på bordet, en dobling.

Signaleffekten er klar. Nano er underpriset i dagens situasjon, og man ser villighet til å betale vesentlige summer for selskap med en god kandidat i sen fase og god pipeline.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.10.2019 kl 07:56 3785

Har sett på dette oppkjøpet og blir enda mer Bull på NANO! Det er ingen tvil om at NANO er kraftig underpriset nå. Jeg skjønner at det frustrerende for selskapet at markedet ikke verdsetter det som allerede foreligger av kliniske og prekliniske data til mer enn dagens kurs. At de kjører en emisjon nå på dette nivået har jeg ingen tro på. Det blir uansett kun å få inn nok kapital til et par kvartaler. Er overbevist om at de jobber med partner..,Tiden er inne!

Vi er godt inne i pivotal fase to, vi har fast-track og vi har PIM. Vi har oppsiktsvekkende prekliniske data i Archer-1 som foreløpig viser 100% CR på første tre pasienter. Er det tilfeldig? Nei det tror jeg ikke. Om de neste tre ikke får respons i det hele tatt har vi fortsatt 50% CR som er meget bra. Jeg tror Archer-1 blir heftig!

Og jeg gjentar DLBCL. Ikke glem DLBCL! Betalutin har vist konsistente kliniske data over flere år og jeg har lite tro på at det stopper her. Jeg tror lett vi kan få oss en overraskelse når vi får data fra DLBCL. Det kommer snart!

På R&D dagen fikk vi høre mer om selskapets strategi og visjon videre. Det stopper absolutt ikke her. Betalutin kan fungere i flere kreftformer i kombinasjoner og det skal snart testes opp mot solid tumors.

Det er lov å tenke sjæl og satse på Nordic Nanovector. Selvfølgelig trist at kursen er der den er, men det kan vi ikke gjøre noe med akkurat nå. Man bør heller benytte anledningen til å kjøpe billig. En dag snur det, og vi har vel sett det før at når Nano går så går den fort.

Ha en fin dag godtfolk

Jimmi

Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.10.2019 kl 09:25 3643

"Det er lov å tenke sjæl og satse på Nordic Nanovector. Selvfølgelig trist at kursen er der den er, men det kan vi ikke gjøre noe med akkurat nå. Man bør heller benytte anledningen til å kjøpe billig. En dag snur det, og vi har vel sett det før at når Nano går så går den fort."

Det var jo akkurat det jeg tenkte da jeg gikk "all in" i NANO på kurser mellom 12 og 13 kr. I likhet med mange idag så håpet jeg også på enda lavere kurser, og ventet lenge på at vi skulle få et fall ned mot 8-9 kr, men valgte til slutt å kjøpe det jeg var i stand til på det nivået hvor det faktisk var mulig å kjøpe aksjer. Dessverre er mye av den fortjenesten som oppstod i kjølvannet av den billige inngangen forsvunnet idag, men på et eller annet tidspunkt kommer den nok voldsomt tilbake. Selskapet kan bli kjøpt opp i morgen for alt vi vet.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
rockpus
11.10.2019 kl 09:43 3602

Mye av potensialet i denne aksjen står i fare for å bli spist opp av ekstremt utvannende emisjoner.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.10.2019 kl 09:50 3585


Ja på et eller annet tidspunkt kommer den nok voldsomt tilbake. Du er ikke den enste som har mistet store verdier:/ Jeg var tungt lastet når kursen snudde på 129,-. Det er ikke noe alternativ å selge aksjer nå for 27 kroner. Denne skal høyt!


For min del er det positive at jeg har nesten dobbelt så mange aksjer nå, og er veldig klar for neste rakettferd.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.10.2019 kl 09:53 3567


Rockpus
Jo, faren er der, og det er jo også den eneste grunnen til at aksjen befinner seg milevis under en svært konservativ analyse fra DNB. Ledelsens oppgave er å øke aksjonærenes verdier, og da er de jo veldig klar over at de må søke alternativer. Kanskje kan det komme på plass gode nyheter før en emisjon må på plass, eller de gir fra seg noe av potensialet til en partner. Eller det kommer ganske enkelt et stemningsskifte i aksjen fordi markedet innser at sannsynligheten for en "dødsspiral" av utvannende emisjoner er ganske liten når man tar i betraktning de sterke kortene NANO ellers sitter med.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.10.2019 kl 09:59 3545

"For min del er det positive at jeg har nesten dobbelt så mange aksjer nå, og er veldig klar for neste rakettferd."
Jeg er litt i samme situasjon, og har 25% flere aksjer enn for et år siden da aksjen steg til 90 kr. Står ihvertfall svært sterkt rustet med aksjer hvis vi ender opp med en kurseksplosjon 1-2 år frem i tid.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Hugoil
11.10.2019 kl 16:21 3295

Har kjøpt en kassett:)
Det er fredag og børsene er sterke.
NANO er sterkt underpriset.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47 Du må logge inn for å svare