IDEX mot 10 kr

Ser ut som ting går seg til, så satser på å se 10 kr ila året.

Tilsvarer vel kun en børsverdi på 5-6 milliarder så vil ikke se dette som veldig usannsynlig på kort sikt.

Royalties er aldri feil å motta......

De har sagt at det kommer avtaler på løpende bånd ila året, så den første så vi idag...

Tidligere i år har de fått multimiliondollar avtale over 3 år med datagigant.....

Regner med MasterCard kommer snart formelt....

..og biometri ble meldt idag.

Så ting går veien her.....
Redigert 03.10.2019 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
mini3
02.11.2019 kl 09:29 952

Skal du lure folk til å kjøpe søppel med en 2 år gammel artikkel???
Hjelpes.
Jeg har funnet opp en revolusjonerende sag, som gjør det mye enklere å legge torv på hustak, den patenten kan du få kjøpe av meg for 50 mill om du vil, den vil snart være verdt 50 milliarder.
Håper du ikke har mye i Idex for den er død. Når den når 4-10 øre vil tradere ta tak i den lik Fast, om de ikke er konk før det.

Er der ikke like greit å gjøre som THIN å ta en spleis 20/1 slik at det blir færre aksjer i selskapet?

Desperat haussing med en 1,5 gammel artikkel fra 02.05.18 - ha ha ha  :)

Archer2019 skrev Har ikke sett noe
Det eneste jeg nå har å si er: selg før selskapet er konkurs. 2. Ikke bli med i emisjonen med mindre du er short.

Stev
02.11.2019 kl 20:06 773

Reserven og r2

Greit at dere ikke har troa.
Men at dere gidder å skrive det hver dag 30 ganger?????????????? Hva er poenget??????????????????????

Ergre deg, og sånne som deg. En mega suksess ser det ut som  :)

Arbeidsledig og har mye tid.........
Potep
04.11.2019 kl 09:50 409

Kommer nok flere avtaler.... og muligens nye storeiere som ser potensiale.... god kjøpsanledning nå!
rosgun
06.11.2019 kl 14:41 237

Den som ler sist-ler best.

Kanskje vi går mot 10kr likevel.

Tenk på alt innsidekjøpet som ble gjort hver dag ila en måned. Meget mulig det er noen flere enn Reserven som «vet» noe. Rart at alle disse avtalene blir meldt og alt er løgn ifølge reserven og resten av sutrekoret.