Æresdrap blant kristne i junaiten?

Sotah
04.10.2019 kl 18:02 512

Mann henrettet av svigerfar med rifle. Helt OK, mener påtalemyndigheten. Only in America...
Hr.Suhr
04.10.2019 kl 21:03 468

Huff. Åsså henrettet da.
Neste gang vi hører historien blir det vel til at han ble skutt med mitraljøse.
Tilfeldighetene hadde seg sånn at svigerfaren faktisk var
oppskaket etter en fersk krangel på gårdsplassen.
Svigersønnen, nettopp ankommet, var uvitende om dette og ringte like etter på
ytterdøren og sprang lystig i vei og gjemte seg i buskene utenfor
huset, for å overraske svigerfaren.
Da gubben åpnet døren, hoppet svigersønnen frem, og i stedet for gjensynsglede
ble gubben livredd og avfyrte et dødelig pistolskudd i selvforsvar mot han som da
skulle vise seg å være hans egen svigersønn, som uanmeldt var kommet på besøk.

Tragisk og trist misforståelse, men dette kunne jo faktisk vært en sinnsyk overfallsmann,
og i USA er det tillatt å forsvare seg. Derfor.
Slettet bruker
04.10.2019 kl 21:04 465

Hva hadde Sotah sagt selv om noen hoppet på deg fra en lukket hage omgitt av høye gjerder? Det er nesten så det var fortjent.
Du får kikke nøye under sofaen i bunkersen før du starter fredagskosen, Sotah. Aldri godt å vite om sånt er skjemt eller skremt, vettu!

PS. Det er lang tradisjon i USA at "Trespassers will be shot!" I blanda kulturer der folk ikke kan stole på hverandre, må det nesten være sånn.
Sotah
04.10.2019 kl 21:06 462

Det viktigste er at han var kristen. Trujæ ihvertfall. Husk hvilket forum vi er på.
Slettet bruker
04.10.2019 kl 21:09 459

Det skal du neimen ikke være for sikker på at han var. Nordmenn i dag kommer fra Afghanistan, Pakistan og Somalia, veit du!
Sotah
04.10.2019 kl 21:10 453

Vi trenger ikke være sikre her, fruen. Vi er sjeldent det, egentlig.
Sotah
05.10.2019 kl 13:14 406

En nabo skal ha hørt den ene gutten si "Jesus Christ" to-tre ganger i månedene før drapene. Dette er alvor.
Redigert 05.10.2019 kl 13:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2019 kl 13:36 395

Sotah minner meg om venstreekstremistene på fb som knapt nok leser overskrifter, før dem kappes om å spy ut av seg antagelser.
Sotah
05.10.2019 kl 13:41 390

Hehe. Ja, der har du meg. Som den eneste på forumet.
Slettet bruker
05.10.2019 kl 13:51 381

Hei folkens:))

Og...hehehe - Zoten agerer på to måter når åndsfrendene har vært på farten med jihad - enten med en kort pause (vanligvis to til 4 dager) - eller som nå febrilsk tråling på verdens Webben for å finne halmstrå hvor andre er like ille, aller helst noe om sixpenc oldisene i Sian hvis mulig - forutsigbar er han, det skal han ha:))..ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
05.10.2019 kl 15:05 358

Jeg lurer mer og mer på det merkelige i å reise fra Norge til USA på OVERRASKELSESVISITT til Svigerfar!??! Hæææ???

Ellers tar tråden nye vendinger og HF kommenterer:

Jeg har observert at den største forskjellen på muslimsk jihad og kristne som begår terror, er at jihadistene er inngruppe-helter i sine moskeer og klaner (de blir aldri fordømt, men vi hører om at muslimer i Europa og USA feirer etter terrorangrep), mens kristne terrorister er outcasts i våre samfunn og får alles fordømmelse over seg.

Det er det som er så skremmende - at en samfunnsgruppe tiljubler terror - uten en eneste røst imot. Vesten har ALDRI gjort det! Det er altså hele gruppen bak som er bakgrunn for reaksjoner mot islam!
Slettet bruker
07.10.2019 kl 20:54 271

Jeg vil berømme APsofaslapp sotah for å starte en ikke kose-tråd med sam-funnsengasjement for viktige hus-forbi saker som er relevant for lygdemping av Ap slapp bortforklart islam trampeklappen.
Q: Kommer det utfyllende tankerekker?
Redigert 07.10.2019 kl 20:55 Du må logge inn for å svare