Naziburger

Slettet bruker
05.10.2019 kl 09:51 323

Storm mot dansk burgersjappe: - Naziburger
Dansk politikers arbeidsplass bombardert av dårlige anmeldelser..

Onsdag formiddag kom den første bølgen av dårlige anmeldelser. På få timer hadde den nyåpnede burgerrestauranten til The Barn i København gått fra fem til én stjerne på Facebook.

- De fleste anmeldelsene kommer fra personer som aldri har satt sine bein i lokalene, eller spist så mye som en smule av det som er på menyen, sier restaurantsjef Anahita Malakians til danske BT.
Langer ut
Det hele startet da den venstreorienterte avisa Konfront publiserte en artikkel med overskriften «Naziburger: Høyreekstremist åpner burgerbar i Nordvest».

Samme dag gikk den antifascistiske ytre venstregruppa Antifa ut i sosiale medier, der de oppfordret folk til å gi restauranten dårlige anmeldelser.

https://www.dagbladet.no/mat/storm-mot-dansk-burgersjappe---naziburger/71672487

-------




Redigert 05.10.2019 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Zorin
05.10.2019 kl 11:48 301

De liker vist alt som er brunt der, så har du brune klær, eller medlemskort i FrP, kan det hende du får rabatt.
Redigert 05.10.2019 kl 11:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2019 kl 12:47 281

Ja, burgerene bør være brune. Er de røde som kommunister er de ikke stekt og du blir dårlig.
Slettet bruker
05.10.2019 kl 13:22 272

Jeg er ikke brunere enn andre folk men jeg misliker sterkt slike boycott-aksjoner mot personer pga. deres politiske meninger.
Vi har jo eksempler på at folk har mistet jobben her i landet pga. sine meninger men det synes vel slike som deg er greit.

Og nå i disse dager så sutrer det venstrevridde miljøet over at Aurora Aksnes skal holde konserter i Israel.
Jeg er ingen fan av henne men hun må da vel for faen kunne holde konserter hvor hun vil uten at venstrevridde skrullinger med palestinaskjerf nesten går amok.