WRL: Tembo appreciation thread

Slettet bruker
WRL 04.05.2018 kl 13:24 8008

I en tid hvor mange her inne mener Tembo-lisensen i Mosambik bare er støy og sprer usikkerhet er det på tide med en oppfrisking. Mange, inkludert undertegnede, har vært skeptisk til satsingen til selskapet etter at Anadarko, PTTEP og M&P avsto fra videre satsing. Hva har lille WRL sett som de andre ikke har? Det er ikke godt for oss å si. Alt jeg har fått fra selskapet er dette:

Fra Geoff: «(..) what I can comment on is that only Wentworth has done a full technical evaluation of the Tembo-1 well so we benefit from this knowledge as we move forward.”

Fra Tembo-1 brønnen vet man at en potensiell 50 meter bypass-sone ble identifisert. Denne var det ikke mulig å teste forrige gang.

Primærfokuset til Tembo-2 vil være utstrekningen av funnet fra 2014, som en mener kun traff tungespissen, samt å teste 50 meter bypass-sonen

I tillegg har vi denne interessante teksten fra FirstEnergy fra da WRL overtok lisensen.

"Wentworth has given a presentation to analysts where it re-iterated its commitment to the Tembo discovery in Mozambique.
Discussions on bringing in a funding partner through the farm out of some of the Company's 85% WI are ongoing. It is likely that this would occur after a planned 2D seismic program in Mozambique. There has been a number of unsolicited approaches.
The 2D seismic program will be over the Tembo discovery. The Company believe the first well was based on very little seismic data, with the new round aimed at helping to better select a well location. Capex guidance on this will come out in due course.

There is 15 m of potential oil and gas pay based on MDT, coming from a shallow and a deep play. The latter has shown some potential for oil. The Company believe the pay could be multi-tcf.

The main issue with the last well drilled at Tembo was the excessive pressures used in drilling this kind of reservoir. The Company believe that by re-designing the well, reprocessing the seismic and using significantly lower mud weights, the operational issues of the first well can be addressed and increase the chance of success.

There are no financial guarantees related to the commitments on the licence i.e. in the event that Wentworth failed to carry out the seismic or drill an exploration well they would simply lose the licence."

I ettertid vet vi at 2D-seismikkprogrammet ble forkastet til fordel for en reprosessering av eksisterende seismikk. Det er også interessant å lese at selskapet fikk uoppfordrede forespørsler verdr. Farm-out. Om dette ikke ledet noe sted hen, eller om en måtte foreta en ordentlig farm-out-prosess, som ikke var klar før Juni 2017, vites ikke. Uansett vet vi at interessen har vært tilstede etter at farm-out-prosessen ble lansert i fjor sommer og frem til en så seg nødt til å søke om utsettelse på lisensen.

WRL interne P50-estimater fra 2017 er på 219 MMstb / 1.7 TCF gass, med «significant upside potential in the Tembo block. »

Fra møtet på The Thief i fjor høst sa Geoff uoffisielt at det kunne være så mye som 1 milliard fat på blokken. Jeg mener også Bob sa dette på en presentasjon før Tembo-1 ble boret, og sa tallene kom fra Anadarko (operatør), uten at jeg har funnet den igjen.

Hva har lisensen kostet WRL siden de tok over operatørskapet?
CAPEX:
2017: $2.38 millioner
2016: $2.37 millioner

Hva kan en potensiell farm-in-avtale inkludere?

Tilbakebetaling av utgifter selskapet har hatt på lisensen
Gratis seismikk hvis ny operatør vil foretrekke dette.
Gratis boring av 1 brønn, Tembo-2.
Gratis/Rabattert boring av en potensiell brønn nr.2.

Og sist men ikke minst, hva vil en slik avtale ha å si for kursen og den etterlengtede likviditeten?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
04.05.2018 kl 14:04 7942

Badabing!,

ingen MÅ foreta en ordentlig farmout prosess, så det er vel ganske klart at de "uoppfordrede" kontaktene ikke førte noe sted hen. Om det hadde vært konkrete bevis på det WRL hevder de har på Tembo, er det uforståelig at de ikke har laget en CPR som inkorporerte den nye informasjonen de har derfra, etter reprosessert seismikk og resultater fra brønenn. Siden de ikke lagde en rapport, kan vi gå ut fra at den informasjonen de har funnet ikke er tilstrekkelig til å bevise at det finnes olje eller gass i de mengder de forventer.

At potensialet er der er greit nok, men det er nok større risiko forbundet med Tembo enn det Geoff ga utløp for. Det finnes ingen gode måter å se dypere ned i en brønn på, så det de kan være sikre på, er det de boret igjennom, ikke noe dypere. Om de hadde skutt 3D seismikk eller kanskje ny 2D seismikk, så kan man noen ganger se en gass-olje eller gass-vann kontakt, som de da kan bruke til å regne ut volumet av gass på. Vedlig synd brønnen ikke ble testet, men gjort er gjort.

Fullt mulig at Tembo har et gigantpotensiale, men der de mener reservene ligger (mer downdip enn der de boret) er det nok litt mer exploration enn det man kanskje får inntrykk av. De har riktig nok identifisert det de mener er bypassed pay, men de vill ikke kunne bore igjennom den sonen samtidig som de borer mer downdip for å treffe hoveddelen av det de håper er et større reservoar. Ideelt skulle de gått inn i samme brønnen igjen for å teste både den øvre og den nedre sone før de boret en ny brønnn, men så vidt jeg forstår er ikke det mulig.

Jeg håper jo som alle andre WRl aksjonærere at Tembo blir et milliardfunn, men det er ikke tvil om at det er mye risiko forbundet med en brønn der.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2018 kl 14:26 7898

Du har nok rett i det. Jeg var nok i overkant diplomatisk der, og husker godt at WRL snakket om en mulig industripartner på et tidlig stadie hvor vi plutselig ikke hørte noe mer. Med det sagt så vet vi at det har vært interesse i senere tid, og at farm-out-prosessen ikke ble konkludert og skal gjenopptas ved positiv tilbakemelding fra myndighetene i Mosambik.

Vedrørende boring av neste brønn har Geoff sagt dette: "While the primary focus of the appraisal well will be the discovery, we are in the process of finalizing an appraisal well location that should also be able to test the by-pass pay which is shallower than the discovery."

Risikoen er ikke å stikke under en stol, men noe av poenget her er jo at en industripartner skal bære kostnadene for boring av en ny brønn, og derfor blir det en gratis derisking av lisensen - gitt at de får til en god avtale.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
04.05.2018 kl 14:42 7880

Badabing!,

jeg er jo helt enig med deg i at målet må være at en industriell partner tar risikoen, men sålangt har de jo ikke hoppet på. De vil jo selvfølgelig også se på risiko og oppside. Om oljeselskaper mener risikoen er verdt det, vil WRL sikkert finne partnere, men så langt har de jo ikke gjort det. Mulig industrielle partnere ser på risikoen her på samme måte som jeg gjør det. Det burde de faktisk, med forbehold om at de forhåpentligvis har sett mer data. Vi aksjonærene har jo ikke sett noe konkret informasjon i det hele tatt om Tembo.

Det KAN jo være at det lå en partner klar når bråket begynte, men da ville de sikkert sagt at de hadde en partner klar med forbehold om forlengelse. Det ville absolutt ha hjulpet dem i forhandlingene med myndighetene, så jeg tror vel ikke de har en på hånden som bare venter på en utsettelse/forlengelse.

Det er jo heller ikke sikkert at en industriell partner vil foreslå å dekke alle kostnadene ved en ny brønn, det er jo opp til dem å gi et tilbud. Er det bare et selskap som er interessert, tror jeg ikke WRL vil beholde mer enn en 10 - 15% carried interest. Men det er bra det også, om de får det riikofritt. Men først må de få en utsettelse, og så må de få på plass en farmout. Forhåpentligvis står det oljeslskaper i kø utenfor, slik at det blir budkamp og de får en mye bedre deal enn det jeg skisserer..

Det blir veldig godt å høre hva Jersing sier om Tembo, tror Geoff ble litt forelsket i prospektet. Det er fullt forståelig, jeg ha vært der selv også.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
04.05.2018 kl 15:21 7830

Vi må også huske at Tembo er et såkalt hpht- brønn.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2018 kl 15:32 7816

Det var vel her mye av utfordringene lå forrige gang en boret. Hvis en kommer disse til livs ved å endre casing- og brønndesign er en mye bedre stilt ved neste forsøk!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
04.05.2018 kl 15:44 7800

Man må jo regne og tro det. Likevel vil slike brønner ta lengre tid å bore enn vanlige brønner.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
04.05.2018 kl 15:46 7788

Flue og badabing!,

HPHT har sine utfordringer, det er det ikke tvil om. Det gjør både kostnader større, boringen er mer komplisert og det er ikke alltid like enkelt å få god informasjon ut av brønnen. Men det kan overkommes. Tror problemet er at de har for lite informasjon fra eksisterende boring og seismikk til å overbevise mulige partnere, i hvertfall så langt. Jeg liker jo absolutt selskapet og Mnazi Bay er et flott asset, men det blir nyttig å se hva Jersing kommer med om Tembo, om de får en forlengelse og om de så klarer å få lisensen farmet ut. Kanskje de har mer informasjon eller analyser som de av en eller annen grunn har vært veldig sparsommelig med.

Jeg er i selskapet på grunn av Mnazi Bay, og det tar helt sikkert lengre tid før en stadig bedrende cashflow på MB vil sørge for en uunngåelig reprising enn det gjør om vi får et snarlig og mulig kjempefunn på Tembo. Men det blir litt som en fugl i hånden kontra 10 (100vis?) fugler på taket.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
davan
04.05.2018 kl 15:55 7765

Aksjen fra helvete dette, greier ikke å forlate 3 tallet, ingen omsetning, ingen nyheter fra selskapet, ingen interesse fra noen. Kansje oppkjøp??
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
mikkelschmidt
04.05.2018 kl 16:24 7724

Sælg nu bare de aktier davan så vi kan blive fri for dig!!

Ellers spændende debat.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2018 kl 19:52 7573

Fikk svar fra Katherine i kveld at de jobber med en CPR på Tembo, men "There is a lot of analysis to do as we had not yet previously commissioned a CR for this asset." De håper å ha den klar "in the coming months."

Får de forlengelse kan det bli starten på en rekke av gode nyheter fremover med påfølgende CPR og forhåpentligvis farm-out.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
thief
04.05.2018 kl 20:08 7552

Nice,Tembo er bonus,men kan bli en virkelig jackpott:)!Mens MB blir en stødig melkeku fremover,som sikrer wrl masse cash til videreutvikling!Kan vel ikke bli bedre enn det,stødig case(MB),med mulighet for megaoppgang(tembo)!Altså veldig liten eller ingen nedside,MB forsvarer alene en mye høyere kurs,og en oppside som er stor(MB) eller megastor(MB+TEMBO)!Her sitter jeg meget trygt fremover!
God helg!!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
holysmoke
07.05.2018 kl 18:07 7215

Fin tråd med god faglig kvalitet. Jeg satt med WRL da de drillet den første Tembo-brønnen. Forventningene var store til denne til denne wildcat, og man håpet på at Tembo levde opp til den afrikanske betydningen: elefant. Brønnen tok evigheter, og spekulasjonene til årsaken varierte fra omfattende testing av oljefunn til alvorlige problemer som ville medføre avbrutt drilling. Nå har Wentworth derisket vha informasjonen de fikk fra sist boring. Jeg kan ikke tenke meg av problemet med bevæpnede element er så stort at drilling vil bli forhindret over lengre tid. Prioritet nå må være forlenget lisens, og så må WRL og myndighetene samarbeide om en sikkerhetsplan som kan berolige eventuelle partnere.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Øretriller
08.05.2018 kl 15:03 6858

Jøsses, hva skjer a? Ned 4%+. På hva??
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
ken-guru
08.05.2018 kl 15:04 6853

Spennende å se om wrl bryter ned nå. Kunne vært artig å få starte kjøp på rundt 2 kr igjen. Volumet tiltar ved fallet nå og selgere kommer løpende for å selge.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
thief
08.05.2018 kl 15:19 6827

Er du bare så dum,kenguru???:)en som kaster seg(utålmodig),og plutselig tror du den skal til 2kr,når selskapet aldri har gjort det så bra som nå.Mye rare innlegg på disse foruma!!Burde heller ta det du kan under 3kr nå,er GRISEBILLIG!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Kingen
08.05.2018 kl 22:32 6602

16. Juni I år så forfaller fristen for å starte boring på Tembo. Det betyr at det ikke er så mange ukene til fristen går ut. Vil anta at det kommer et svar fra myndighetene i Mosambik før fristen går ut.

Vil anta at muligheten for utsettelse er gode, all den tid staten Mosambik eier 15% av lisensen, samt urolighetene som har pågått i området bør veie tungt.
I tillegg trenger Mosambik all den gass/olje de kan få fremover. Ambisjonsnivået er vel at naturgass skal dekke 50% av energibehovet på sikt.

WRL har søkt om 1-års utsettelse, men selvsagt kan boring starte før, hvis utsettelse blir innvilget og farm-inn partner sikret. Det forutsetter også selvsagt at det roer seg i området det skal bores i.
Seneste info fra myndighetene går ut på det har roet seg, men det vil tiden vise.

Blir spennende fremover. Synspunkter fra andre?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
thief
08.05.2018 kl 23:07 6565

MB er jo bærebjelken til wrl,genererer bra med cash i kassa nå og enda mer fremover:)Så caset wrl er jo allerede solid med produksjonen de har fremover.Så har vi i tillegg en sjanse for kjempejackpott på tembo.Har stor tro på en utsettelse og at de da oxo sikrer seg en partner.Blir avtalen god,går kursen bananas.Alle liker aksjer hvor det er mulighet for STORE prosenter.Det fantastiske med wrl er at vi allerede har MB,så fra dagens kurs er nedsiden null,med tanke på hva som skjer på tembo,men oppsiden enorm:)!Husker jo iox når de fikk partner og en god avtale,opp 400-500%.Tror jo ikke det blir en slik oppgang,men en god del prosenter blir det nok.Så i wrl har man et trygt case (MB)med mulighet for virkelige russiske prosenter.Så å hoppe av toget nå,er håpløst!Er jo nå reisen i wrl starter:)!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
d12m
09.05.2018 kl 07:51 6430

Rundt 2 kr? Ooooo-keeeei. Lykke til med det
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
d12m
09.05.2018 kl 07:54 6418

Nå blir dette spekulasjon fra min side, men dersom myndighetene har et ønske om at det skal prøvebores og forhåpentligvis utvikles så vil det vel være dumt å ikke innvilge forlengelse. Alternativet å ikke gi forlengels, WRL mister/gir fra seg lisensen og ny aktør skal inn og gjøre sine vurderinger vil fort forsinke det hele kraftig vs å la WRL få ett år forlengelse. Jeg anser derfor det som sannsynlig at WRL får forlengelse.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 07:55 6416

Vi vet jo ikke innholdet i lisensavtalen mellom partene og hvorvidt en kan forvente å få innvilget en utsettelse sånn uten videre. Intensjonen med å forlenge den eksisterende avtalen og bli operatør for feltet var å «appraise» funnet fra Tembo-1 ved å bore en ny brønn, og eventuelt skyte ny seismikk i forkant.

I stedet for å skyte ny seismikk ble gammel seismikk reprosessert. Med andre ord har WRL kun tolket gammel seismikk på nytt, og valgt borelokasjon ut ifra dette. Det er stort sett det som er utført etter snart to år som operatør. Er det gitt at man får en utsettelse nummer to basert på dette?

Så kan man argumentere for at søknaden bør innvilges da det har vært terroristangrep i regionen som har gjort arbeidet vanskelig. Jeg var i dialog med Katherine rundt årsskiftet og da sa hun angrepene hadde ikke hatt noen innvirkning på farm-in-forhandlingene. Noen Force Majeure ble heller ikke deklarert. Så fikk vi vite i årsrapporten at farm-in-prosessen ble satt på hold i påvente av en utsettelse, og at angrepene hadde gjort det umulig å utføre visse «pre-drill operations» og at disse nå ikke kan utføres før etter regntiden.

Jeg håper og tror søknaden innvilges, men tar ingenting for gitt. Hadde WRL slått i bordet med en intensjonsavtale med en industripartner gitt at en fikk forlengelse, hadde man stått mye sterkere.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
d12m
09.05.2018 kl 07:57 6404

Nå vet vi ikke begrunnelsene som WRL har gitt i søknad om forlengelse. Kanskje er de nær en intensjonsavtale, men det fordrer forlengelse? Isåfall har de nok beskrevet det i søknaden sin. Vi får bare vente og se. Jeg er som sagt optimist, men skulle de miste Tembo så anser jeg det også som "positivt" på sikt da det reduserer usikkerhet. MB alene forsvarer en høyere prising enn dagens.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
ken-guru
09.05.2018 kl 08:30 6353

Det er ein del som sitter pga Tembo. Blir ikke lisensen forlenget vil disse ut. Med dagens volum vil kursen lett gå i 2 kr, om så skjer.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Øretriller
09.05.2018 kl 08:37 6338

Nice try Ken-guru. Spørs om du får aksjene dine til 2 kr.... Det blir i alle fall ikke mine!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
bjay
09.05.2018 kl 08:59 6300

APCL er jo på vei til 3 Kengu? Du får så mange APCL du bare har lyst på til 2kr. Da slipper du og vente på at WRL skal ditt.
Hiv innpå 10-20m aksjer med APCL på 2NOK og bli rik, det er vertfall 2 aktører som skal ut med ca 15m alene. Sikkert noen flere også. Kjør på

Når det gjelder WRL så leverer MB på høyt nivå nå, la oss håpe det fortsetter i lange tider. Det samme med innbetalingene. Tembo er jeg fortsatt meget usikker på, og om de i det hele tatt kommer noe ut av det. Men får de en utsettelse, så har de nok presentert noe for myndighetene som tyder på at det kan bli en farmout. Jeg synes likevel den prosessen har vært ekstremt lang, og enkelte i ledelsen har vært i overkant optimistiske uten at det egentlig ikke har blitt levert noe som helst enda. (ref Tembo). Men på MB har de levert og vel så det. Vi får håpe det kommer len avklaring om ikke lenge.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
40something
09.05.2018 kl 09:11 6270

Uansett hva jeg mener om selskapet så går aksjer på tekniske nivåer. Brytes de så vil kursen gå. Og foreløpig så er det kun selgervilje (motvillig), siden ingen vil kjøpe kursen opp så sitter de fleste med skambud da vi i lang tid har sett hvor tregt det er å få nye intresserte i Wrl. De som selger skal ut uansett hva selskapet leverer
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
bjay
09.05.2018 kl 09:21 6246

Det er noe jeg har vært litt skuffet over i WRL. Det er hvor lite de største aksjonærene bryr seg om kursen. I en del andre selskaper ser man at de største eierne som har stor tro på selskapet, ville tatt unna en del av de løse aksjene. Vi har fått inn en aktør som tar litt tak en gang i blant, men resten virker og bry seg døyten.
Nå har WRL begynt og levere på MB, og synes godt de kunne forsvare kurs/sine posisjoner litt mer. En del av de har enormt med kapital, og vi snakker små beløp for de med noen mill aksjer. En del av de har riktig nok stilt opp i emi, men ikke gjort veldig mye mer. Vi får håpe 2018 blir året det snur litt på mange måter :)
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 10:27 6185

Geoff har jo gått med øynene utenpå om tembo i flere år, og dette har nok sikkert regjeringen i Mosambik fått med seg. Kan det tenkes at Mosambik ikke vil gi noen utsettelse og vips så sitter Mosambik med 100% og ikke 15% av tembo.
Da får jo evnt. Mosambik et bedre forhandlingskort ovenfor andre aktører om å selge ut tembo.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 10:41 6170

Jeg ser ikke at det går så mye kjappere om Mosambik må lyse ut lisensen og kjøre en egen lisensrunde. Hvis ikke WRL klarer markedsføre lisensen og farme den ned, hvorfor skulle Mosambik klare det så mye bedre og attpåtil sikre seg en signeringsbonus? Dette er en lisens bl.a. Anadarko sa fra seg, og hvor kun WRL gjorde en teknisk evaluering av Tembo-1, og har en påstått fordel av det.

Kjappeste vei til målet kan være å gi en utsettelse til WRL hvis de er trygge på at en brønn blir boret innen den nye perioden.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Jagt
09.05.2018 kl 12:14 6100

Pokerfjeset har noen poeng her. Det kan være mye politikk i ikke å gi utsettelse her..
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 12:15 6095

Du kan gjerne utbrodere litt..?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
bjay
09.05.2018 kl 13:10 6029

Regjeringen i Mosambik må nok også trå litt varsomt. Ønsker de og utvikle gass og få på plass seriøse aktører, eller skal de forsøke seg på kortsiktig gevinst.
Aktørene følger nøye med på hvordan regjeringene i de forskjellige landene opptrer. Feier de bort en aktør med ett pennestrøk så raskt de har mulighet, spesielt med de urolighetene som har vært der. Så gir ikke det noe positivt inntrykk utad. På samme måte så bør WRL ha presentert noe fornuftig når de søkte om utsettelse. Har de ikke presentert en vider plan og en fornuftig løsning på videre fremdrift, så bør de heller ikke få utsettelse. Ingen utsettelse så kan vi konsentrere oss om MB, blir det en utsettelse, så forventer jeg at de har noe og presenter fra Tembo. Det gir lite mening og søke om utsettelse om de ikke har kommet noe lenger med en farm in avtale.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
jokke
09.05.2018 kl 18:23 5882

Hva om Tembo ryker? Da tenker jeg at vi får 1,- kr i utbytte hvert år, hva ellers skal de bruke penger på. Staben får lønn og vi får utbytte, kan det bli bedre?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
thief
09.05.2018 kl 18:44 5859

wrl soper iallfall inn bra med cash de neste åra:)er jo gjeldfri om 1.5år,så da kan det jo hende det blir utbytter,hvis de ikke utvikler tembo!Rundt 0.5-0.6kr burde være helt innafor,med en produksjon på 120mmscf!Og det kan nås i løpet av 2019!!Så blir GULL å sitte i wrl:)!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 21:04 5762

Utvikle Tembo? Altså:

1) Tembo appraisal skjer kun hvis en får med en partner som tar en større del av kostnaden (alt).
2) Hvis det mot formodning skulle bli et drivverdig funn på Tembo så blir WRL enten kjøpt opp eller så selges trolig eierandelen.
3) Tembo forkastes/ingen funn: WRL selges etter minimum tre måneder med 130 mmcf/d gassalg fra MB, eventuelt starter med utbytte. Da snakker vi vel 2019?

Bob sin pensjonisttilværelse er allerede på overtid.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare