Noni
31.10.2019 kl 17:37 146

Nei det har de ikke, men fordi de protesterer mot all innvandringen, som betyr at
normenn skal fø på hele verden, sier vi fra.
Ellers blir Norge slik som Sverige, med innbyrdes krig, og vold, som går ut over svenskene.
Jeeses
31.10.2019 kl 17:43 141

Det går fint an å si i fra uten å dehumanisere de som flykter eller reiser av andre grunner til Europa!!
Noni
31.10.2019 kl 17:49 138

Jesess, det er fordi folk fra Frp ser hva som har skjedd i Sverige, England og andre
land, hvor det har vært masseinnvandring fra muslimske land. Hvis du hadde
fulgt med ville du ha tatt samme avstand fra den som FrP. Få opp øya, og følg med.
HanVann
02.11.2019 kl 16:46 122

Arne B nye A ekle J dere fordummer debatten om ISLAM innvadndrderingen.
HanVann
02.11.2019 kl 16:58 117

kan trygt putte AP arne 0,5 i irrelevant tulling skuffen etter den blemmen gjentatt igjen.
Jeg inviterer AParne ,5 til mine laveste terskel tråder.
AP bunn slam dunk.

Nå kommer Kjetil Solvik Olsen.
Noni
04.11.2019 kl 00:28 91

Det kommer av at de fleste er så politisk korrekte eller feige, at de ikke tør å si fra for da blir de kalt rasister.
Men grunnen er jo at vi opplever så mye vold og faenskap, at noen må si fra, at dette vil vi ikke ha. Til deg som angriper FrP, gled deg til den dagen du blir overfalt på gaten, slik som vanlige svensker blir i Sverige.

Bernie Sanders
@BernieSanders
Trump is a racist
Load
04.11.2019 kl 15:54 62

Jeg vet ikke hva som er mest skremmende, at man må se seg over skulderen og være forsiktig med å bevege seg i deler av Oslo, noe som gjør at mange faktisk føler seg utrygge i sin egen by, eller at det finnes nordmenn som ikke bare fornekter at dette er et faktum, men som i tillegg tydligvis ønsker seg slike tilstander, og heier og trampeklapper det frem.
Hvis ikke det er et svik mot dine egne landsmenn, hva er det da?
I tillegg er de frekke nok til å kalle folk brunskjorter og nazister om man skulle yttre at man er bekymret for utviklingen, og faktisk setter fingeren på problemet.
Jeg kjenner jeg misliker disse menneskene mer enn de innvandrerene som lager spetakkel.
Dette er folk som vil påtvinge oss et irreversibelt, potensielt kjempeproblem, også skal man ikke få si sin mening om saken, uten å få alle tenkelig og utenkelige varianter av rasiststempelet.
Man kan bare håpe, at de fleste av våre nye landsmenns ofre, er de samme som har gjort det hele mulig, det hadde vært karmaen sin.

Svaret er hvis du er islamaraber så er du vant til å bo i syria Jemen og mange land der ISLAM ruler. Norge kommer til å bli vant til å bo i midt-østen med tid og langsiktig islamtankegang.

Erna gikk ut offisielt og sa fra at selv sylvi som er den mest nazistiske i frp, hun er ikke brun likevel. Takk Erna den satt,

Frp er ganske rart men ikke særlig rasistisk. Litt mindre rart og rasistisk enn folk flest.

Erna var statsministeraktig når hun parkerte denne tråden med sin very statsministeraktige avvisning dette AP AP AP rasistmaset,