Venstresidens rasisme rammer konservative innvandrere!

Slettet bruker
07.10.2019 kl 00:10 376

Onsdag formiddag kom de første dårlige anmeldelsene. Kort tid etter hadde den nyåpnede burgerrestauranten «The Barn» i København gått fra frem stjerner til én stjerne på Facebook. De dårlige anmeldelsene kom på bakgrunn av en artikkel publisert i den venstreorienterte avisen Konfront med overskriften «Naziburger: Høyreekstremist åpner burgerbar i Nordvest». Dagen artikkelen ble publisert gikk den antifascistiske gruppen Antifa ut i sosiale medier, og oppfordret folk til å gi restauranten dårlige anmeldelser.
– De fleste anmeldelsene kommer fra personer som aldri har satt sine bein i lokalene, eller spist så mye som en smule av det som er på menyen, sier restaurantsjef Anahita Malakian til danske BT. Utenom å flippe burgere til sultne dansker, er Malakian også politiker i det nasjonalkonservative partiet Nye Borgerlige. Hun er født i Iran og kom til Danmark som åtteåring. https://resett.no/2019/10/06/nasjonalkonservativ-politiker-apner-restaurant-naziburger/

Anti-Rasismen røper seg. Rasisme handler ikke om hudfarge, men om politiske holdninger!

Somaliske Shurika Hansen er redaktør for Resett Xstra og denne uken boikottet Kolonial.no annonsering på Resett Xstra.
– Vi fjernet Xstra fra vårt annonsenettverk, ettersom de har et verdigrunnlag som ikke er på linje med vårt, sier kommunikasjonsdirektør Louise Fuchs, som uttaler seg på vegne av Kolonial.no. https://resett.no/2019/10/03/kolonial-no-boikotter-xstra-hva-blir-konsekvensene/

Holdningsløse og rasistiske næringslivsledere lar seg presse av venstreaktivister til å boikotte og mobbe flotte fremmedkulturelle som er i jobb og betaler skatt og støtter lojalt opp om sitt nye land. Bør ikke disse bedriftene straffes etter rasismeparagrafen?
Riot
07.10.2019 kl 00:24 368


Hör och häpna...jag är böjd att hålla med dig i denna saken.
När organisationer eller stater försvårar/förintar dina möjligheter till att försörja dig, leder det inte till något gott.

Slettet bruker
07.10.2019 kl 01:26 347

Prøvde å google "verdigrunnlag" på norske sider.........men finner ingen spesifikk definisjon av dette.
"core values" på nynorsk gir et bedre resultat.
https://examples.yourdictionary.com/examples-of-core-values.html

"et verdigrunnlag som ikke er på linje med vårt" sier ikke mye egentlig. De aller fleste vil vel si at deres verdigrunnlag er bra og vil være til gagn og nytte for mye.
At verdigrunnlaget er ulikt fra person til person og fra bedrift til bedrift er naturlig da hvilke verdier en kan velge mellom er om ikke utallige så iallfall uhorvelig mange.

(At TOMS sko gjerne har å lindre fattigdom som verdigrunnlag betyr ikke at de bør velge bort Apple Computer som har innovasjon som verdigrunnlag...)

Så dette er bare tompreik fra Louise Fuchs, har hun i det hele tatt funnet ut hvilke verdigrunnlag Xstra har?
Det burde hun oppgi i såfall, ellers så er dette så sleipt og glatt at det ikke har nubbsjans for å henge på greip.
Slettet bruker
07.10.2019 kl 03:01 328

Du har 110% rett her Havfruen, og dette har vi prøvd å gjøre politikerne oppmerksom på, men til ingen nytte. Jeg har innvandrervenner fra nesten hele verden som bor her, arbeider her, og mange er nå norske statsborgere, men hva de sier alle er, "denne politikken i Norge er ødeleggende for oss med annen hudfarge". "Man ser oss, og tror vi er blant dem som ikke arbeider, driver med kriminalitet eller kom som asylsøkere og som heller ikke gjør noe".

Flere jeg kjenner gikk på norskkurs da de kom for å kunne integreres skikkelig, og de kunne fortelle meg om sine muslimske klassekamerater. Det var ikke annet enn syting hvor dårlig Norge var, og hvordan de skulle gå frem for å få mest økonomisk støtte. Et godt eksempel som er utrolig i seg selv er, kom du via familiegjenforening og din mann/kone var norsk statsborger, fikk du ingenting og som er riktig, men i den ene klassen var det en somalisk kvinne som kom her via familiegjenforening til sin somaliske mann som hadde bodd her i over 20 år, og han var norsk statsborger, og hun fikk for flere år siden 13500 kr hver mnd. av NAV. Jeg undersøkte dette og tok kontakt med daværende helse og sosialsjef i kommunen og fikk til svar, "at NAV gjør en feil, hjelper ikke andre til å få støtte, så bare la denne saken være". Kvinnen fikk forsette å motta pengene hun, og levde meget godt på mine skattepenger. Kanskje grunnen var at hun var muslim og fra Somalia.

Redigert 07.10.2019 kl 03:28 Du må logge inn for å svare
kokkohill
07.10.2019 kl 07:47 286

HF blink igjen 👍
Fjordgubben
07.10.2019 kl 18:38 226

Tiltredes, jeg spiser det meste, naziburger, kommunistburger, sosialistburger, fascistburger, ja jeg ville ikke hatt noe imot en vegetarburger heller dersom den smaker bra.

Dette blir for dumt.