Oliver S tåler ikke debatt, hen heller.

Slettet bruker
08.10.2019 kl 13:25 860

Hen har meldt seg inn i hengelåsfeigingenes klubb, ser jeg.

Nå vil hen blogge i et debattforum, hen også. Alle kokolinkene og avsporingene hens skal man absolutt ikke få irettesette eller påpeke vanviddet i.

Vel, vel. Det er notert. Hvilken merkelig feighet det er blant de høyreekstreme. Det er nesten så man får inntrykk av at de ikke er helt trygge på standpunkter og kilder :)

Slettet bruker
08.10.2019 kl 13:44 855

Nå driver A - den nye med trakassering av andre forumdeltagere, noe han selv tyster til admin om. Dette skal altså A - den nye, gutten som blokkerer folk, syte over.
Jaja, han kan ikke lese dette uansett, for han har blokkert meg. AAAAAAH..... digg å kunne kommentere trådene hans uten at han kan lese det.
cinet
08.10.2019 kl 13:57 844

A den nye er den samme som Jaba og jeessee. Han er antikapetalist og ekstrem marxist-lenenistisk. DT hater og jobben er hos klassekampen . Jobben består i å spamme ned kapitalforum med manipulistiske venstreradikale konspirative innlegg. Han er langt inne i "deep state" -sovjet verden.

Soviet Union and post-Soviet Russia
The Soviet secret police have been frequently described by historians as a "state within a state.". According to Yevgenia Albats, most KGB leaders, including Lavrenty Beria, Yuri Andropov, and Vladimir Kryuchkov, always competed for power with the Communist Party and manipulated communist leaders.
According to Abdurakhman Avtorkhanov in 1991, "It is not true that the Political Bureau of the Central Committee of the Communist Party is a supreme power. The Political Bureau is only a shadow of the real supreme power that stands behind the chair of every Bureau member ... The real power thinks, acts and dictates for all of us. The name of the power is NKVD—MVD—MGB. The Stalin regime is based not on the Soviets, Party ideals, the power of the Political Bureau or Stalin's personality, but on the organization and the techniques of the Soviet political police where Stalin plays the role of the first policeman."[8] However, he also noted that "To say that NKVD is ‘a state within the state’ means to belittle the importance of the NKVD because this question allows two forces – a normal state and a supernormal NKVD – whereas the only force is Chekism".
According to Ion Mihai Pacepa in 2006, "In the Soviet Union, the KGB was a state within a state. Now former KGB officers are running the state. They have custody of the country's 6,000 nuclear weapons, entrusted to the KGB in the 1950s, and they now also manage the strategic oil industry renationalized by Putin. The KGB successor, rechristened FSB, still has the right to electronically monitor the population, control political groups, search homes and businesses, infiltrate the federal government, create its own front enterprises, investigate cases, and run its own prison system. The Soviet Union had one KGB officer for every 428 citizens. Putin's Russia has one FSB-ist for every 297 citizens.

I denne verden plasker han rundt. Patetisk
Slettet bruker
08.10.2019 kl 14:01 832

Bekte lurer ofte på om vi andre er voksne, men å kalle folk for HEN viser at han selv er en veldig voksen mann.... HA-HA-HA-HA.

Maken til idiot.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 14:02 828

"Han er antikapetalist og ekstrem marxist-lenenistisk"

..anti hva for noe? :)

Hva er marxist leninistisk ved det jabba og jeg skriver her?

Nå må du snart svare. Du fremstår som helt blåst mellom øra med denne spammingen din.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 14:11 819

Jeg tåler gladelig innspill med gode motforestillinger, men ikke talentløs vås fra minusindivider.

(Se tidligere FN tråd omtalene FN konkurs) Der bek jabb A-den nye HanV og deres skrot betraktninger derfra, besørget ned stenging, av fora.) NRK og TV2 er jo ellers enerådende på dette skrot området. Det er da grunn god nok for at driten i nyhetsmedier må inn-dekkes via skatteseddelen og ikke lisens?

Eks å betale avgift til NRK fordi man har kjøpt og betalt en TV av allerede beskattet og netto midler, blir det samme som å betale Herman Friele for at man selv er den heldige eier av en «kaffekopp». Den er tilveie bragt av de samme avgifts og beskattet midler som TV'en. Analogt å betale noe til en stat, som ikke har annet enn selv å takke, for hele sin egen eksistens. Det er å selge våre alles felleseide råvarer må skyldes at både "kaffe som kopp" innbetalt i generasjoner. Bekrefter at den som alt annet her i landet er forgiftet av staten selv.
Redigert 08.10.2019 kl 14:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.10.2019 kl 14:18 815

Hehe. Har du noen eksempler på "talentløst vås" fra meg her?

Du er uhyre feig.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 14:29 801

Et innlegg av meg hvor Jens Bjørnebo navn ble nevnt. Der påsto du, at du viste hva jeg hadde lest (og ikke) om Bjørnebo? Som bare bekrefter med opphav fra samme forfatter. "Vær ubegavet, uoriginal, uvitende og kryp smigrende omkring for alle som har innflytelse i dette vesle, skitne kråkeredet, - lær folk å kjenne ved å logre for dem og rose dem, så skal det gå deg vel i Norge." Jens Bjørneboe.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 15:06 785

Legg merke til hvor mange ganger A starter innlegg med «Hehe.»

Et forsøk på hersketeknikk gett.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 15:40 774

Debatter som A-Benekte og Jabbe blander seg inn i blir omgående til ufruktbar stillstand i personangrep og MSM løgner spydd over ethvert poeng som var verdig en seriøs utdypning.

Hvis Admin ville hjelpe på problemet, så gjorde han om invitasjonslisten i en låst tråd til heller å være en ekskluderingsliste.
Meningen med å låse er nemlig ikke å inkludere bare noen få, men å ekskludere de få som ødelegger fruktbare fordypningsemner.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 15:54 765

Hehe. Du jålet deg med sitater fra bøker du åpenbart ikke hadde lest. Jeg påpekte det. At du ikke tåler det er ikke mitt problem.

Bestem deg nå. Navnet hans var Bjørneboe...med en e på slutten. Ser du blander veldig.
cinet
08.10.2019 kl 16:34 754

A den nye er den samme som Jaba og jeessee. Han er antikapetalist og ekstrem marxist-lenenistisk. DT hater og jobben er hos klassekampen . Jobben består i å spamme ned kapitalforum med manipulistiske venstreradikale konspirative innlegg. Han er langt inne i "deep state" -sovjet verden. Overse gutten, som sprer usakelige "diagnoser" om øvrige debattanter.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 16:35 750

Hvilke personangrep, fnue?

At vi ødelegger fantasiene deres med fakta og litt humor får dere nesten leve med. Hvis ikke: Lag en blogg. Jeg lover å ikke forstyrre.
cinet
08.10.2019 kl 16:37 745

A den nye er den samme som Jaba og jeessee. Han er antikapetalist og ekstrem marxist-lenenistisk. DT hater og jobben er hos klassekampen . Jobben består i å spamme ned kapitalforum med manipulistiske venstreradikale konspirative innlegg. Han er langt inne i "deep state" -sovjet verden. Overse gutten, som sprer usakelige "diagnoser" om øvrige debattanter.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 17:11 735

Helt riktig, da hadde man gjerne kunne hatt en åpen tråd uten hengelås. Man blir trøtt av alt tøvet som skrives av et par her inne.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 17:21 733

Fnue hadde ingen eksempler. Har du?
Slettet bruker
08.10.2019 kl 17:33 726

Nei helledussen, tenk det manglet en E i et navn, ja hva du hefter deg med? Og så vet du hva jeg har lest? En narr er han som helligholder Ordet og plager musene for deres skyld! Nei, disk da heller opp med rett på rett, for da vil massene villig la seg fange. Legg an på å forvirre riktig mange; å tilfredsstille dem er ikke lett. Goethe.

Nordmenn er narrer og Verdens frelsere. Jordklodens største vittig Peer Gynter.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 17:47 718

At du ikke vet hvordan man staver navnet på forfatteren du jåler deg med, må selvsagt påpekes.
cinet
08.10.2019 kl 17:53 710

A den nye er den samme som Jaba og jeessee. Han er antikapetalist og ekstrem marxist-lenenistisk. DT hater og jobben er hos klassekampen . Jobben består i å spamme ned kapitalforum med manipulistiske venstreradikale konspirative innlegg. Han er langt inne i "deep state" -sovjet verden. Overse gutten, som sprer usakelige "diagnoser" om øvrige debattanter.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 17:58 704

Beste er å blokkere hen.
;=)
Slettet bruker
08.10.2019 kl 18:14 684

Eksempel fra nedlatende overskrift: "hen".
Eksempel fra nedlatende navngivning: "fnue".
Så pøser du på med å karakterisere andres meninger: galskap, fantasier, konspirasjonsteorier, osv.
Men A benekter selvsagt at dette er ad hominem - du og bare du - er liksom moralsk superior nok til å avgjøre den saken.

Slutt å kalle tråder med lås for blogg. Blogg er noe helt annet!

Disse trådene er løpende ajourføring over utviklingen i en sak eller et tema - hadde du vært en solid og god debattant så hadde dine bidrag vært med på å utvikle sak/tema - men du kan ikke fort nok få ødelagt helheten og den røde tråden.
Dine tråder er det bare knuter på, helt til de dør ut av seg selv fordi folk ikke orker mer.
Antall lesere viser at disse låste utviklingsoversiktene er interessante for flere enn de som debatterer her på forumet. Det blir et viktig kronologisk oppslagsverk å følge med på - særlig hvis trådansvarlig gjør solid research og klarer å renske unna det verste medieskvalderet og holde de store linjene rene.
Redigert 08.10.2019 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.10.2019 kl 18:20 678

Tråden du selv er opphav til, der skriver du hen, men det skulle da være han, eller?
Slettet bruker
08.10.2019 kl 18:34 668

Hehe. ..og dere snakker om skikkelige folk som "snowflakes". "Hen" brukes fordi jeg ikke aner om det er gutunger eller jentunger som skjuler seg bak nickene. Fnue har sin historie.

Ja, det aller meste av det du skriver her er galskap uten forankring i realiteter. Det er altså personangrep å påpeke at du farer med tøv?
Slettet bruker
08.10.2019 kl 18:41 662

"Hen" bruker jeg når jeg ikke vet om det er en "han" eller en "hun". Trodde folk her inne kjente til språket vårt.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 18:43 652

Ikke kødd med Oliver da får du med meg og bestille.
cinet
08.10.2019 kl 19:10 638

A den nye er den samme som Jaba og jeessee. Han er antikapetalist og ekstrem marxist-lenenistisk. DT hater og jobben er hos klassekampen . Jobben består i å spamme ned kapitalforum med manipulistiske venstreradikale konspirative innlegg. Han er langt inne i "deep state" -sovjet verden. Overse gutten, som sprer usakelige "diagnoser" om øvrige debattanter.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 19:17 630

Nicket mitt er da et mannsnavn, hvordan pokker kan du da omgjøre det til HEN? Du er fanden ikke frisk oppi toppen.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 19:23 624

Hehe. For du heter det samme som nicket ditt? Tror du det står nicket mitt i folkeregisteret?
Slettet bruker
08.10.2019 kl 21:07 595

Og sånn går nå dagan for de små og tankeløse............
Slettet bruker
08.10.2019 kl 21:58 575

Snowflakes....du, fnue og et par andre her. :) Helle dussen.
Slettet bruker
08.10.2019 kl 22:12 563

Tre ganger i denne tråden startet A med «Hehe»
ladaen7,30
08.10.2019 kl 22:39 551

Når man snakker med Bekte må man starte med vof vof og avslutte med hehe. En forvirret person som sannsynligvis tjener noen lommepenger på å sitte og trolle her inne.